Zo Pietquote:
voor wanneer moet dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niks te melden. Net m'n herinschrijving geregeld via StudieLink
.
Zo snel mogelijk eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef LaGrive het volgende:
[..]
voor wanneer moet dat?
ik heb d epost in Nijmegen liggen, maar nooit gelezen en dacht: dat doe ik binnekort wel
De machtiging moet voor 01-08 binnen zijn, maar als je iets opnieuw moet opsturen of ze herinschrijven je niet "zomaar" kost een een aantal dagen totdat je de machtiging kan printen (die kan je pas printen als de faculteit je inschrijving accepteert).quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef LaGrive het volgende:
voor wanneer moet dat?
Huh ik heb die machtiging pas vrijdag gekregenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De machtiging moet voor 01-08 binnen zijn, maar als je iets opnieuw moet opsturen of ze herinschrijven je niet "zomaar" kost een een aantal dagen totdat je de machtiging kan printen (die kan je pas printen als de faculteit je inschrijving accepteert).
Ik krijg helemaal niksquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:53 schreef J-heronimus het volgende:
Huh ik heb die machtiging pas vrijdag gekregen
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dienquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LaGrive het volgende:
hmm oke, ben benieuwd, wat als je het te laat doet?
Dat dus. Of de opleiding is volquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dien.
Wat wil je gaan studeren dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
naja ik hoop maar gewoon dat ik mij kan inschrijven en anders ga ik wel wat anders studeren
Is geen probleem hoor, via de ru gaat het gewoon via:quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
naja ik hoop maar gewoon dat ik mij kan inschrijven en anders ga ik wel wat anders studeren
Swarma zat dus goed in de buurt met zijn uitlegquote:Waar komt de uitdrukking vechten tegen de bierkaai vandaan?
--------------------------------------------------------------------------------
Vechten tegen de bierkaai betekent 'het onmogelijke proberen te bereiken, een verloren strijd aangaan'.
Deze uitdrukking is ontstaan in Amsterdam. De bewoners van de Bierkade (een deel van de Oudezijds Voorburgwal, gelegen bij de Oude Kerk) stonden bekend als echte vechtersbazen. Wie het tegen hen wilde opnemen, kon er bij voorbaat zeker van zijn de strijd te verliezen. Zie ook Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden van F.A. Stoett.
Dat wist ik inderdaad al nu je het zegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:44 schreef LaGrive het volgende:
Bestuurskunde
Bedoel je dat serieus of watquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
Da's hier niet hoor, je kunt je tot 1 sept inschrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dien.
Een website die de link vormt tussen IB en je uniquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Wtf is studielink? Jullie hebben het er allemaal over, maar ik heb er nog nooit van gehoord
Mijn idee!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Owh dat heb ik laatst al gedaan. Meteen een machtiging op de bus, alles in één keer afschrijven, scheelt weer vaste lasten door het jaar heen
haha nee niet zo letterlijk, maar ik heb wel laatst overwogen om iets anders te gaan studeren, dus heel erg zou ik het niet vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bedoel je dat serieus of wat?
Voornamelijk van oude vrouwtjes met gevulde handtasjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef J-heronimus het volgende:
In 1x afschrijven![]()
Waar halen jullie 1.565 euro vandaan? Ik kan het alleen in termijn betalen
Daar werk ik de halve zomer voor, en daarvoor sta ik een paar maanden rood. Maar: het scheelt daarna wel 150 euro per maandquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef J-heronimus het volgende:
In 1x afschrijven![]()
Waar halen jullie 1.565 euro vandaan? Ik kan het alleen in termijn betalen
Papi? Is dat je surinaamse loverboy?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik knipper een keer lief naar Papi en die schrijft het dan in 10 keer naar mijn rekening over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |