quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
heb ik pas twee keer moeten opsturen voor een beurt.
Het is een duikhorloge, heb hem nu iets meer dan 5 jaar. Batterij en pakkingen worden dan vervangenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]Als je een horloge 2x moet opsturen voor 'een beurt' dan was het niet echt topkwaliteit zullen we maar zeggen.
Tag Heuer maakt mooi spul, maar die zijn niet goedkoop.
Ik wil dus een horloge voor het duiken hebben en een "net" horlogequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Kreator het volgende:
Misschien denk ik dan nu weer te praktisch....maar eh, hoe vaak duik je? Koop anders gewoon een echt mooi horloge en dan een goedkoop (lelijk, want dat zijn ze meestal wel) duikhorloge voor die paar keer jaar dat je in 't ijsselmeer ligt te spartelen.
Daarom heb ik maar gewoon zo'n mechanische Citizen duikklok gehaald. Seiko is ook prima(of zelfs iets beter). Kost misschien ¤100-150 ( Ik had 'm incl. verzending voor ¤95,) en ding hoeft niet open en afgeperst te worden. Mijn ervaring is overigens dat een duikhorloge redelijk snel onder de krassen raakt als je 'm gebruikt waar ie voor gemaakt is. Zonde om daar veel geld aan uit te geven. Koop je er een net horloge naast indien nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Kreator het volgende:
Misschien denk ik dan nu weer te praktisch....maar eh, hoe vaak duik je?...
Gelukkig was je OP dan ook heel compleet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Ik wil dus een horloge voor het duiken hebben en een "net" horloge.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |