Papi? Is dat je surinaamse loverboy?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik knipper een keer lief naar Papi en die schrijft het dan in 10 keer naar mijn rekening over
Ze hadden geen geld bij zichquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja, klacht, leuke meisjes op een feestje die bezet zijn maar toch gaan flirten![]()
![]()
Het was gratis. + de bezetter was ook aanwezig, en ik ga niet vissen in andermans vijverquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hadden geen geld bij zich.
jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je postte laatst toch zo'n screenshot![]()
?
Je hebt je stufi niet stopgezetquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja niet helemaal waar, ik krijg genoeg stufi om er alles mee te betalen wat nodig is, zelfs zorgverzekeringOja, ook kanker, laptop die crasht door lege batterij en je hebt geen dvd's voor de backup en nu alles weg
![]()
Sjongejonge wat een epic failquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
jamaar ik koppelde de netstroom iets te laat aan, en toen ging ie kloten, en toen ineens de keus backup van schijf of dvd
pfff net of bezette meisjes niet een leuke avond mogen hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
En ik maar bijlenen zeg![]()
oja, klacht, leuke meisjes op een feestje die bezet zijn maar toch gaan flirten![]()
![]()
Zolang die vriend er niet naast staat is ze niet bezet!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
pfff net of bezette meisjes niet een leuke avond mogen hebben!
Het gaat toch niet gelijk om scoren.
Ik heb zo'n hekel aan jongens die gelijk weg zijn als ze omslachtig hebben gevraagd of je bezet bent
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, ook kanker, laptop die crasht door lege batterij en je hebt geen dvd's voor de backup en nu alles weg![]()
Ransen en Sjansen in Dio heeft toch nutquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan jongens die gelijk weg zijn als ze omslachtig hebben gevraagd of je bezet bent
Stiekem ga je toch wel, alleen een kwartiertje laterquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owww wat haat ik het als mijn moeder doet wat ze nu doet:
"Yasha kom eens even"
"waarvoor"
bam deur weer dicht.. als k niet weet waarom ik moet komen kom ik ook niet fdomme
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef LaGrive het volgende:
oke
meisjes hebben gewoon het liefst dat er zoveel mogelijk mannelijk schoon op hun geilt
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.
Dat dus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.
Waar CP een/geen blauwtje heeft gelopenquote:
Ok mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waar alle vrouwen kuthoeren zijn
Nijmegen #160 Flirten zonder bedoelingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar CP een/geen blauwtje heeft gelopen
[..]
Ok mooi
Dat noem jij mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nijmegen #160 Flirten zonder bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |