Zeker! Zulke films heb je wel nodig bij die lange vluchten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
danknuwel dkwas t een leuke film? ik ga m morgen in t vliegtuig kijken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
houniet heeft ook nog wel wat fotos van n geil ding
Yep en brakker dan brakkenstein huhuhuhuquote:
Brakkensteinquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep en brakker dan brakkenstein huhuhuhu
Jep, knallende ruzie met yashi gehadquote:
De mijne zei altijd: "Van jou komt nooit wat terecht"! Die had beter waarzegger kunnen worden dan docent!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn basisschooldocent zei altijd "voor breuken moet je in 't ziekenhuis zijn".
Jah sjonge, beloofd ie me naar huis te brengen, moet ik het laatste stuk nog fietsen omdat de fiets niet in de auto paste volgens hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, knallende ruzie met yashi gehad.
Zit in Arnhemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef J-heronimus het volgende:
Gaan er nog mensen uit vanavond?
Ik ga denk ik weer naar VB.
Misschien typte ik ook wel vandaag hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:51 schreef Mikkie het volgende:
Je neefje is een mietje. Als ie gisteren wel kon lopen en vandaag niet is 't hooguit wat stijf, verder moet ie niet zeiken.
Sociaal leven enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Als ik een dagje mocht vingeren dan zat ik hier nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Hey daar! Jij lijkt me wel zoon 'mijn geheim' lezeres!quote:
Jo.quote:
Ik wist niet dat wij dezelfde moeder hadden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
bonjour LG
heb net mijn moeder voor de 1000e keer laten zien hoe je foto's op de pc zet via een sd aartlezerdingetje.. maar deze keer met geduld
Blauwe ogen = familiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk stammen we toch allemaal van dezelfde personen af
Donkerbruin hier = geen familie = geen inteeltquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Blauwe ogen = familie.
Bron: Quest Magazine.
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
In het centrum van de stad. Ik kan lopen vanaf het station, via het grote verkeersplein (wat is dat trouwens rottig als je haast hebt met alle stoplichten).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |