De mijne zei altijd: "Van jou komt nooit wat terecht"! Die had beter waarzegger kunnen worden dan docent!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn basisschooldocent zei altijd "voor breuken moet je in 't ziekenhuis zijn".
Jah sjonge, beloofd ie me naar huis te brengen, moet ik het laatste stuk nog fietsen omdat de fiets niet in de auto paste volgens hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, knallende ruzie met yashi gehad.
Zit in Arnhemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef J-heronimus het volgende:
Gaan er nog mensen uit vanavond?
Ik ga denk ik weer naar VB.
Misschien typte ik ook wel vandaag hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:51 schreef Mikkie het volgende:
Je neefje is een mietje. Als ie gisteren wel kon lopen en vandaag niet is 't hooguit wat stijf, verder moet ie niet zeiken.
Sociaal leven enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Als ik een dagje mocht vingeren dan zat ik hier nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Hey daar! Jij lijkt me wel zoon 'mijn geheim' lezeres!quote:
Jo.quote:
Ik wist niet dat wij dezelfde moeder hadden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
bonjour LG
heb net mijn moeder voor de 1000e keer laten zien hoe je foto's op de pc zet via een sd aartlezerdingetje.. maar deze keer met geduld
Blauwe ogen = familiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk stammen we toch allemaal van dezelfde personen af
Donkerbruin hier = geen familie = geen inteeltquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Blauwe ogen = familie.
Bron: Quest Magazine.
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
In het centrum van de stad. Ik kan lopen vanaf het station, via het grote verkeersplein (wat is dat trouwens rottig als je haast hebt met alle stoplichten).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
We zijn allemaal kindjes van Godquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk stammen we toch allemaal van dezelfde personen af
Ben wel eens in Mallorca geweestquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:18 schreef LaGrive het volgende:
Hoi!
Hoe is jullie vakantie?
Ik wil een lastminute boeken naar Menorca, lijkt me een mooi eiland. Iemand weleens geweest?
Welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
En wat ga je daar dan precies doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
In het centrum van de stad. Ik kan lopen vanaf het station, via het grote verkeersplein (wat is dat trouwens rottig als je haast hebt met alle stoplichten).
Waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:07 schreef Doodkapje het volgende:
mossel...
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond isquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
is er al een nieuw 'meet' topic.....
Is omdat het al 2 keer is geweest in juliquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht dat het koopzondag was maar das heul niet zo, mooi kan ik tenminste rustig naar mijn kamer lopen met al dat spul wat ik er ff moet dumpen..
okee........quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond is
Mijn theorie is juist dat zo'n idee rond wordt door een meet topic maar goed
Denk hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
..
..
Zal wel met de vakantie te maken hebben
Dit komt gewoon zo van de site af dusquote:
bij ons ook niet....alleen maar zeikmensen die haast hebben en mensen die voor de opruiming komen....quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En inderdaad Cali, bij ons is er sowieso geen reet te doen
Proef ik daar enige frustratiequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond is
Mijn theorie is juist dat zo'n idee rond wordt door een meet topic maar goed
Dankjewel.quote:
Wat ik precies ga doen gooi ik liever niet hier online.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat ga je daar dan precies doen?
Ooh, dat is ook op tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niks te melden. Net m'n herinschrijving geregeld via StudieLink
.
Het is een herinschrijving dus alle gegevens hebben ze al, kan zelfs gelijk de machtiging printenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:18 schreef J-heronimus het volgende:
Maar fok StudieLink, ik vind ze redelijk irritant bezig de laatste tijd. Krijg al een tijdje elke week fanmail van ze.
Die geniet momenteel van z'n massage met happy endingquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
swarma!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zo'n idee dat hij gewoon loop te Fokken vanuit een of ander internet cafe'tjequote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die geniet momenteel van z'n massage met happy ending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |