dan krijg jequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:55 schreef mrPanerai het volgende:
Heeft ie het dan nooit gemerkt op z'n belastingaangifte...aantal kinderen enzo wordt daar toch ook mee in verrekend, in België toch.
maar als hij het nu vraagt dan gaan ze scheiden en dan kan hij tot zijn 18e alimentatie betalen,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Confronteren toch maar he, hij zit nu toch in twijfel. Het is nooit meer zo zoals het was totdat er een goede verklaring voor komt (als die er is).
Jezus man, geld kan toch nooit de reden zijn om bij iemand te blijven?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
maar als hij het nu vraagt dan gaan ze scheiden en dan kan hij tot zijn 18e alimentatie betalen,
je vrouw heeft geneukt met een ander en heeft een kind met hem gemaakt, en vervolgens ga je gewoon met haar praten en daarna weer opnieuw op huwelijksreis, begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
TS, luister goed. Als broer niets vraagt aan vrouw, komt broer er niet achter.
Wil broer het weten -> Broer vraagt vrouw
Wil broer liever zijn hoofd in zand stoppen -> Broer vraagt vrouw niet
Moeilijk, moeilijk
En wtf, waarom zouden ze gelijk gaan scheiden? Je loopt wel op de zaken vooruitEcht hè, wanneer leren mensen eens PRATEN P R A T E N met elkaar.
Misschien was dat kind er al voordat jouw broer er wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je vrouw heeft geneukt met een ander en heeft een kind met hem gemaakt, en vervolgens ga je gewoon met haar praten en daarna weer opnieuw op huwelijksreis, begrijp ik dat goed?![]()
![]()
als mijn vrouw een ander had en een geheim kind dan had ik haar op straat geschopt zonder iets en me advocaat achter haar aan gestuurd
me broer is nu op weg naar mij toe, dan blijven alle partijen tenminste leven.
no way, ze is volledig doorgelicht aan het begin van de relatie door zijn/mijn vader.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien was dat kind er al voordat jouw broer er was
hij komt nu hierheen en blijft hier logeren en morgen ga ik naar haar toe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Dus wat, je broer wil het toch weten dus ja, hij moet met dat mens gaan praten.
dat kan ik haar niet aandoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, je broer zou zijn eigen zaken eens regelen.
Wat is jouw broer dan ongelooflijk treurig. Bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
dat kan ik haar niet aandoen
dan gaan we binnenkort naar een dubbele crematie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |