dan krijg jequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:55 schreef mrPanerai het volgende:
Heeft ie het dan nooit gemerkt op z'n belastingaangifte...aantal kinderen enzo wordt daar toch ook mee in verrekend, in België toch.
maar als hij het nu vraagt dan gaan ze scheiden en dan kan hij tot zijn 18e alimentatie betalen,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Confronteren toch maar he, hij zit nu toch in twijfel. Het is nooit meer zo zoals het was totdat er een goede verklaring voor komt (als die er is).
Jezus man, geld kan toch nooit de reden zijn om bij iemand te blijven?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
maar als hij het nu vraagt dan gaan ze scheiden en dan kan hij tot zijn 18e alimentatie betalen,
je vrouw heeft geneukt met een ander en heeft een kind met hem gemaakt, en vervolgens ga je gewoon met haar praten en daarna weer opnieuw op huwelijksreis, begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
TS, luister goed. Als broer niets vraagt aan vrouw, komt broer er niet achter.
Wil broer het weten -> Broer vraagt vrouw
Wil broer liever zijn hoofd in zand stoppen -> Broer vraagt vrouw niet
Moeilijk, moeilijk
En wtf, waarom zouden ze gelijk gaan scheiden? Je loopt wel op de zaken vooruitEcht hč, wanneer leren mensen eens PRATEN P R A T E N met elkaar.
Misschien was dat kind er al voordat jouw broer er wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je vrouw heeft geneukt met een ander en heeft een kind met hem gemaakt, en vervolgens ga je gewoon met haar praten en daarna weer opnieuw op huwelijksreis, begrijp ik dat goed?![]()
![]()
als mijn vrouw een ander had en een geheim kind dan had ik haar op straat geschopt zonder iets en me advocaat achter haar aan gestuurd
me broer is nu op weg naar mij toe, dan blijven alle partijen tenminste leven.
no way, ze is volledig doorgelicht aan het begin van de relatie door zijn/mijn vader.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien was dat kind er al voordat jouw broer er was
hij komt nu hierheen en blijft hier logeren en morgen ga ik naar haar toe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Dus wat, je broer wil het toch weten dus ja, hij moet met dat mens gaan praten.
dat kan ik haar niet aandoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, je broer zou zijn eigen zaken eens regelen.
Wat is jouw broer dan ongelooflijk treurig. Bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:07 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
dat kan ik haar niet aandoen
dan gaan we binnenkort naar een dubbele crematie
Hoeft nog niet eens trouwens, was laatst bij Trauma Team ER live (op sbs / discovery) zo een meisje wat moest bevallen, totdat de baby eruit was wist zij nieteens dat zij zwanger was. Dus tja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:24 schreef koemleit het volgende:
die vrouw is dus gewoon 9 maanden zwanger geweest ook van dat kind, dat moet toch opgevallen zijn lijkt me?
Dat gebeurt niet zo heel vaak hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens trouwens, was laatst bij Trauma Team ER live (op sbs / discovery) zo een meisje wat moest bevallen, totdat de baby eruit was wist zij nieteens dat zij zwanger was. Dus tja.
Dat is waar, maar om even te laten zien dat het wel een mogelijkheid isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo heel vaak hoor.
Zo dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:40 schreef Oblivion het volgende:
Heb jij dan je schoonzus niet gezien in dat jaar dat je broer weg was?
Niemand van de familie?
Misschien zit er wel een hele andere verklaring achter.
En je praat eng over je broer, is hij zo agressief naar zijn vrouw en kinderen toe?
lekkere broer heb je danquote:dan gaan we binnenkort naar een dubbele crematie
ik ben de enigste familielid die bij hun over de vloer komt, en ik kom er alleen omdat me moeder dat gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:40 schreef Oblivion het volgende:
Heb jij dan je schoonzus niet gezien in dat jaar dat je broer weg was?
Niemand van de familie?
ik denk het niet daar is ze een te grote bitch voor.quote:Misschien zit er wel een hele andere verklaring achter.
nee hij is juist heel lief tegen hun behalve als hij denkt dat hem onrecht word aangedaan.quote:En je praat eng over je broer, is hij zo agressief naar zijn vrouw en kinderen toe?
Geloof je wel wat van manon123 in dat andere topic ? die is helemaal ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef Re het volgende:
ik geloof er echt geen fuck van trouwens...
in het kort komt het er op neer hij mij vriendin had kunnen redden toen ze hulp nodig had en daarom hebben wij elkaar nooit meer gesprokenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef rene90 het volgende:
Het verhaal wordt eigenlijk nu meteen een stuk vager en er komen alleen maar meer vragen bij, kan je het in het kort uitleggen hoe het nou precies zit tussen jou en je broer? Blijkbaar iets erg gebeurd tussen jullie.
En je vindt zijn vrouw ook niet voor niks een bitch neem ik aan?
die met een "relatie" van 1 maand...? och, of ik begrijp dit verhaal niet, maar je knalt er niet zomaar een extra kind uit zonder dat dat opgemerkt wordt... dan kan je wel een jaartje in het buitenland hebben gezeten maar toch...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geloof je wel wat van manon123 in dat andere topic ? die is helemaal ongeloofwaardig
het zal vast opgemerkt zijn door iemand maar niet door de familie van hem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
die met een "relatie" van 1 maand...? och, of ik begrijp dit verhaal niet, maar je knalt er niet zomaar een extra kind uit zonder dat dat opgemerkt wordt... dan kan je wel een jaartje in het buitenland hebben gezeten maar toch...
Er is alleen een rekeningafschrift gevonden, nog geen geboorteakte hoor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
die met een "relatie" van 1 maand...? och, of ik begrijp dit verhaal niet, maar je knalt er niet zomaar een extra kind uit zonder dat dat opgemerkt wordt... dan kan je wel een jaartje in het buitenland hebben gezeten maar toch...
Blijft nog steeds een beetje vaag, aangezien je het over een officieel onderzoek had enzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
in het kort komt het er op neer hij mij vriendin had kunnen redden toen ze hulp nodig had en daarom hebben wij elkaar nooit meer gesproken
en tja die vrouw van hem, we zijn het in de familie er over eens dat ze het cafe van pa(tegenwoordig van ma) wilt hebben , wij willen het zelf houden omdat het zijn levenswerk was.
zoals ik al zei ik kwam alleen bij mijn broer als me moeder dat vroeg en dat was niet vaak en met haar wou ik al helemaal niks te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef MissBliss het volgende:
Maar in dat jaar dat je broer weg was, heb jij nog contact met haar gehad? En, was ze ineens dikker?
ik denk het wel, ma wilt het graag en wie ben ik om nee te zeggen in dit stadium.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een beetje vaag, aangezien je het over een officieel onderzoek had enzo.
Maar nu ga je dus morgen met die vrouw van je broer praten? En haar confronteren met de rekeninafschrift?
een baby hou je niet zo makkelijk verborgen voor de wereld hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
het zal vast opgemerkt zijn door iemand maar niet door de familie van hem.
gaat zo lastig als niemand bij je over de vloer komt
heb ik dan gezegd dat ze hem verborgen heeft gehouden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:23 schreef Re het volgende:
[..]
een baby hou je niet zo makkelijk verborgen voor de wereld hoor
Dat is heel loyaal aan je moeder, maar ook wel vanzelfsprekend eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:23 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik denk het wel, ma wilt het graag en wie ben ik om nee te zeggen in dit stadium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |