Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Huwelijksreis ging toch naar Egypte en niet naar Italië??
spelregels zijn veranderd..dus italie..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Ik las dat het hen iets te warm leek in Egypte.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Nee hoor, voor Egypte hoef je geen prikken te halen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.
griekenland toch? (las het in een blog van Clairequote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
spelregels zijn veranderd..dus italie..
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou let op![]()
Jen had een tekening gemaakt van Stuart. Rex was een beetje dronken, en heeft met zijn vingers aan die tekening gezeten.
Grote paniek!! Jen huilt alsof er iemand is overleden.
Rex helemaal perplexed, bied zo'n vijf minuten achter elkaar zijn excuses aan, aan een grienende Jen.
Hier onder zie je de tekening van Jen, en de omcirkelde plekken zijn de zogenaamde vandalismestreken van Rex
[ afbeelding ]
Rex gaat naar bed.
Dale, de koene ridder stormt de slaapkamer binnen, en eist dat Rex zijn excuses gaat aanbieden. Rex zegt dat die dat al gedaan heeft. Dale zegt dat dat niet waar is.
Dale terug naar de andere slaapkamer om de diepverdrietige Jen te troosten.
Stuart de koene ridder stormt ook de slaapkamer binnen, scheldt Rex uit, en eist dat die excuses aan Jen gaat aanbieden.
Rex zegt weer dat die dat al gedaan heeft. Stuart zegt dat Rex een leugenaar is, en stormt weer terug naar een nog steeds hartstochtelijk huilende Jen.
Rex komt zuchtend zijn bed uit. Mohammed komt ook zijn bed uit, en met zijn tweeen gaan ze naar de andere slaapkamer waar Rex nog een keer zijn excuses aan biedt
aan de nog altijd huilende Jen.
Dale, Stuart, Dennis, Luke, Rebecca, Rachel en Jen gaan tegen Rex te keer dat hij een lafaard is, en dat hij niet moet denken dat het afgelopen is omdat hij nu zijn excuses
aan biedt. En excuses doen het hem niet, waar haalt die het lef vandaan om te denken dat het hiermee opgelost is.
Mohammed wil de boel sussen, en zegt: "It's just a painting, ........."
Verder komt hij niet, want nu gilt ineens iedereen tegen Mohammed.
Dennis spuugt Mohammed in zijn gezicht!
GAME ON!!
Hoi Huub, Tuinfluiter is echt top! Goed op de hoogte en altijd vriendelijk tegen iedereen, hetgeen heel fijn is om te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Huubdgk het volgende:
wat een schitterende openings post, respect
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef MargrietV het volgende:
Huub als iemand een droom voor je zou realiseren.... kan dat dan alleen via een boeking?
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rephrase: huub, als iemand een boeking voor je zou realiseren, kan dat dan alleen via een droom?
ed huub: huub, zou je voor -pak 'm beet- 12.000 euro naakt in de 'badminton boys' of een ander blote meneren-blad verschijnen?
hoezo, margriet, ik begrijp je echt niet (dus huub zeker nietquote:Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stoer zo een flauwe kinderachtige reactie! Grote jongen!
Oom Twan van de Hummer, daar hebben we ook zo'n lol om gehad hier, dat hij zó door het hek van DGK zou rijden.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
ik heb wel 2 x op je gestemd, dus een beetje, tevergeefse, dankbaarheid is op z'n plaats hier, jonguhquote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
En nog nuchter? Wie is oom Twan?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
Nou op dat moment vond ik oom Twan niet zo hilarisch. Achteraf natuurlijk wel...quote:
Vast een broertje van Claire haar moeder.quote:
Grin, niet helemaal nuchter....hehehe dat je kachel bent is uit je bericht op te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah zeker humor, twan is een topper!
niet lullen maar poetsen! zo een type, enne nee ik ben niet helemaal meer nuchter, samen met Bram en Dimitri (ja die was ook op de bruiloft) erg veel bacardi gedronken...
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi huub![]()
truste huub![]()
![]()
morgen vroeg dag ik lees morgen wel wat voor spannende dingen er allemaal zijn gebeurd
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldtquote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
Voor -12 Euro. Dus die twaalf Euro krijg je nog op de koop toe ook. Laat mijn moeder nu net morgen jarig zijn. Ik heb een horloge voor haar gekocht en zie opeens een leuk presentatiemiddel voor me ...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegiftquote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
Tsja, maar ik zie het wel voor me.. mijn moeder krijgt de schrik van haar leven!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegift![]()
ik vind 12 euro trouwens persoonlijk te weinig
Wat was daar ook weer de aanleiding van?quote:
Ik ben al een hoop vergeten, weet er het fijne niet meer van.quote:
Huub die met Gaby neukte??quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding van?
Wat was dat léuk om terug te lezen Smash-it!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
OOOOH ja, toen die paupers dat kopieerden en van het dak gooiden...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
thanx Smashiequote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef Smash-it het volgende:
Zit de COS-sen terug te zoeken van toen met oom Twan, want er was zo'n leuke foto gemaakt met die hummer..
Misschien leuk voor Huub, zelfs als je alleen de OP's leest!
--knip --
Waren weer leuke streams/COS-sen..
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch wil ik wel een pluim geven aan Huub en Claire,ze houden hun fans echt op de hoogte van alles.Over die andere lees ik echt niks.
Locatie "Het Riool"?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
Heb effe dat filmpje gezien van hun fandag.Kreeg meteen alweer de kriebels van dat stelquote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef -Blurk- het volgende:
Locatie "Het Riool"?
Moet even aan Jewscky denken, hoe zou het met hem gaan?
Ik moest daar altijd zó om lachen, en ook iedere keer weerquote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jewscky is legendarisch geworden door de COS, nog nooit iemand zoveel zien kotsen op ratten.
WAT KOOKT HUUBquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Over naar de belangrijke zaken van vandaag:
WAT KOOKT CLAIRE?
foto's, filmpjes..........waar????quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52
Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."
Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.
De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.
De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.
Bron: De Pers
Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.quote:
Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:
Hoe is het om aan de andere kant te staan en te werken met mensen die je waarschijnlijk allemaal al goed kent, maar nu een van hen te zijn en samen een nieuw programma te maken?
Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.
Flens is een manipulatief kutwijf en de buren moeten doodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:
Wat vinden wij er eigenlijk van dat Huub bij 'de Buren' gaat werken?
Dan vergeet je het hoogstaande nachtprogramma, waar ik de naam even van kwijt bent, van die oud-BBer, waar ik ook de naam even van kwijt benquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?
Ik kan mij geen andere RLS-deelnemer voor de geest halen die een eigen programma heeft gekregen.
Bart uit BB zag ik wel eens als onderdeel van andere programma's voorbij komen, maar dat is alles voor zover ik weet.
PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....
Ik was al een fokker, maar als ik het doe (en dan nog minder grof ook) dan mag het niet en word het weggehaald
Welterusten dan, en succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!
Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!
lief zijn!
jullie grootste kansloze kut eigen idioot
Huub
nou aller-allergrootste kutidioot...... trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!
Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!
lief zijn!
jullie grootste kansloze kutidioot
Huub
Get the shit Huub ,ik fokking mis je en kan m'n ei niet kwijt .grrrr ..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:36 schreef Desii het volgende:
[..]
is wat matig.... kom op je kan beter dan dat
Bestaat alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,
zelf hulp groep oprichten voor users van FOK die zich achtergesteld voelen
Vertel dat je fans maarquote:een leven kopen, want je verongelijkt voelen op een forum is echt een beetje zielig
De wereld zit vol met onrecht, dat kan ik niet aan, als jij de uitzendingen ooit zal bekijken zullen de schellen van je ogen vallenquote:voor 1 keer achter je computer vandaan komen, je ogen opendoen en zien dat er nog een wereld is
Ik ga het gewoon proberen, als het niet bevalt kan ik altijd nog zo blijvenquote:of blijf lekker zo,
ook goed,
Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:29 schreef Juud79 het volgende:
Huub, om eerlijk te zijn, die Pilot is ook veel leuker, want dan zien we je tenminste ook in actie, bij CBML ben je natuurlijk in principe alleen achter de schermen aan het werk, voor jou heel leuk, maar wij hebben daar verder niet zoveel aan.
Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?quote:
kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:48 schreef Prospera het volgende:
Huub, we hebben erg gelachen om de lessen die Brian kreeg van Juf Judith,
ThuiSS van Wim Sonneveld.
Die beelden zijn verdwenen van youtube, jammer, en ook het alfabet van Amanda, die was zo mooi![]()
Gelukkig hebben we nog eenmarkvanrinsum
![]()
met deze variant
[..]
Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?
Dat alfabet van Amanda was 1 van de top van de hele gouden kooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?
bij mij is de belangstelling nu toch wel zo goed als verdwenen, ik kijk af en toe nog even hier of er nog iets spannends of schokkends over ex bewoners te lezen is, maar voor de rest tja, ik weet niet
live goes on...... toch![]()
maar ja misschien sta ik daar alleen in, zou kunnen....
Je hebt hemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:08 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Prospera.
http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
Goedemorgen.
Yo, dit was het topmoment voor me van anderhalf jaar DGKquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:11 schreef Smash-it het volgende:
Prospera, ik kan het losse filmpje niet vinden, maar hier staat ie wel (iets naar beneden scrollen)
http://dommeamanda.web-log.nl/
Ik zie het Prospera, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:12 schreef Prospera het volgende:
Je hebt hem![]()
![]()
![]()
Oh Beequeen![]()
En binnen 15 minuten de mededeling: Video Not Found.
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep valquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.
Redactiewerk kan hij waarschijnlijk wel aan en daar zou hij van waarde kunnen zijn (als hij de alcohol- en drugsconsumptie onder controle kan houden), maar ik kan mij niet voorstellen dat hij een programma kan dragen dat genoeg kijkcijfers trekt.
Het blijft hilarisch om te zien, ik had al bij sec 0.31 over de vloer gelegen van het lachen, hoe kan iemand dat serieus doen, grin...quote:
Wat is de doelgroep dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep val
Huub vertelde ergens in een interview, ik geloof bij TMF, dat het programma gemaakt wordt voor jongeren. Dat is volgens mij de groep tussen 15 en 25 jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wat is de doelgroep dan?
Volgens mij heeft Huub ook meer een oudere doelgroep fans no offence verder
Ja, dat was ik ook wat ik dacht, hij klonk alsof ie niet op zijn gemak zat, anders als dat ie thuis op de bank zit zegmaar...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als Huub vrijuit praat komt het ehh ehh niet zo vaak voor. Maar er zijn dingen waarover hij niet uit de school mag klappen. Ja en dan moet je tijdrekken om na te denken, vandaar de vele ehhhhhhhh's
Mooi, dan slaap ik nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Ik draai me nog lekker een keertje om dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Was helemaal geen Huubfandag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef Lady-night het volgende:
DGK fandag oftewel de Huubfandag whahah
Hij mag alles bijhouden wat hij wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
kingjaap.nl is dood? of mag ie van zn wurgcontract het niet meer bijhouden? wel grappig om te lezen trouwens dat Huub nu dagelijks weer in Eemnes is.. moet toch raar voelen.. gaan ze daar trouwens alles hetzelfde laten of wordt alles weer flink verbouwd?
Hier het interview van gisterenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:29 schreef Kinga het volgende:
Ik lees steeds posts over een interview met Sly. Waar kan ik dat beluisteren?
voor de mensen die niet op die site kunnen:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier het interview van gisteren
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5927
En nog een gesprek van afgelopen zaterdag
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5904
(Telefonisch Interview met Nowlive-radio)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Huubdgk het volgende:
maar moest goed nadenken over wat ik zei, maar dat is niet erg.
Werd ook een beetje overvallen, ook al had ik afgesproken dat ik rond dat tijdstip
werd gebeld, maar was nog bezig met die screening dus dat
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zou het nu echt helpen als Huub mee loopt op strand op zoek naar............
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
quote:VERBRAND IN BLOEMENDAAL
Gisteren dus de hele dag op het strand gescreend, van Bloemendaal naar Zandvoort gelopen en weer terug... maar we hebben zeker een aantal leuke mensen gevonden. Enne met dit weer op het strand lopen...er is vervelender werk te bedenken!
Ben nu bezig met een plan uitschrijven voor de fandag, die wordt echt super! Wel veel werk, en dat moet er allemaal even tussendoor, maar dat geeft niets. Wordt zometeen weer door security opgehaald en ga weer met een collega screenen, vandaag op het strand in Scheveningen! Goed smeren want ben gisteren enorm verbrand in mijn nek
Daarna, verder aan de fandag werken, en vnvnd wasmachine verslepen van het huis hiernaast naar hiernaartoe..... en dan morgen om 1 uur...naar vakantie!
tot later,
Huub
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen staptquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.
Was bij de kooi ook al zo,zat aanmeldingen,maar iedereen kwam via via binnen.
of het Tilburgse matras (Sabine)quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Dat is toch vreemd, het gaat alleen maar over het screenen van vrouwen. Oh wacht, misschien gaat Brian over het screenen van de mannen, kinderarmpjes zijn een pré.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.
Over mannen hoor ik ze helemaal niet
Ja ben ik het mee eens.Doe Tommy en Mitch dan ook maar.Die Jeroen was echt gaaf,lekker eigenwijs en schijt aan alles.Daar kunnen we toch veel meer om lachen dan al dat gewip.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
..en dan in kleine lettertjes Ivar erbij zetten he Desiiquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
Verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
Volgens de agenda van Huub en Jaap , op de Rocketmiljonairs site , hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... ) Maar Huub was gewoon in Nederland... Jaap zit er al wel ????
Bron: Huub Hyves.quote:Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Torremolinos, in gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... )
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Kut, hij zal toch niet.......quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfers![]()
och, zdngmw is wel gaaf voor de "leuke" irritatie-factorquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, hij zal toch niet.......
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Dat riep hij al in de kooi,had het hokje hem wijsgemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Nou, dikke kans dus op Nadia-typesquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig, ik verheug me enorm op CBMY als dit soort types meedoen.quote:
Vet zwangere vrouwenquote:
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Ik zie ook het liefst geen DGK-addept terug... Enne, hoe 'ons kent ons' was DGK wel niet, zo werkt het nu eenmaal in tv land.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).
Als in stoer, breed, intelligent, grappig, lief en een beetje fout?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk geen gouden kooi addept! enne over die mannen, die hebben we, en veel en leuk ook!
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:10 schreef happyme28 het volgende:
Huub blijf je ook bloggen in Griekenland en Spanje? We kunnen niet zolang zonder nieuws![]()
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren? Want dan ga ik in ieder geval niet kijken
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgastenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?
Eric was gaaf,hij was een beetje boos op bepaalde mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..
Waar hangt Eric eigenlijk uit vraag ik me af, komt ie gezellig langs, is ie ineens weer verdwenen. Joehoe Eric, waar ben je?
Je bedoeld zeker Klaas de brandweermanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgasten
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef zanta het volgende:
Nu je op het terrein werkt waar je zolang hebt gewoond, kan ik me voorstellen dat er veel herinneringen terugkomen. Je hebt ooit eens gezegd dat iedere plek wel verbonden is aan een bepaalde gebeurtenis. Zijn het vooral de positieve voorvallen die je je herinnert of is het juist zo dat het terugkomen op die plek waar je zoveel hebt meegemaakt veel frusttratie bij je losmaakt?
Ik wens jou en Claire een geweldige vakantie . Jullie hebben het wel verdiend.
even nog om jullie nog meer veren ergens in te steken..super dat jullie zoveel van je laten lezen. Fijn om te horen dat het jullie zo goed gaat, weer midden in het 'gewone' leven staan, genieten van alle kansen en goede mensen die op jullie pad komen. Ik word er blij van!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
nou kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentra......
sterker nog hoop dat ik geen Nederlanders tref
x
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Das wel lekker, gewoon zo'n dorpje met een paar oude opa's en oma's, boekjes lezen in de schaduw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
Dat was een van de leukste keren op het forum.Iedereen noemde hem anders en ook iedereen ging meedoen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer niet
Jullie zijn in ieder geval wel zo slim om niet zoals Dennis en Nadia naar Center Parcs of Disneyworld Parijs te gaan, om dan vervolgens verbaasd te zijn dat je nergens rustig kan eten, grin...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
dat zeg ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
o.a. en nog veel meer!
werkt monique daar nog?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.
Hij was echt een verademing en was totaal anders dan de rest.We lagen echt in een deuk om hem en vonden het niet leuk dat hij weg moest.
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?
Ow, die van hoe heet dat programma nou, het vriendje van Selenequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.
Speak for yourself, de Kooi was top, maar aan alles komt een eind. Het is altijd jammer dat iets waar je plezier aan beleefd eindigd, maar ik vond het juist een prettig idee dat Huub en Claire samen buiten de Kooi hun relatie carierre, enz. kunnen voortzetten, zonder gedoe van een tv programma er omheen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelen
Ook maf dat een gastspeler dan zoveel invloed kon uitoefenen. En dat er ongelukken hadden kunnen gebeuren ochquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
Jeroen was gaaf en had overal maling aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.
En toen mocht ie helemaal in een taxi naar z'n Belgische huis..
Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL
sec: je moet eruit
jeroen: van wie is dat huis
s: van John de Mol
jeroen: ow laat John de Mol dan maar zelf komen
s: ik waarschuw je nu voor de eerste keer bij de derde keer houdt ik je aan
jeroen: ik kom niet
s: oke dit is je tweede waarschuwing
jeroen: brengen jullie mij wel naar huis?
s: ja
jeroen: oke
en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erinquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.![]()
Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben benieuwd waar je naar toe gaat Huub,mer Claire..Leprozeneiland"Spinaloonga is een idee en boven de de verzonken stad zwemmen is een aanrader..
Ik zit lekker te mijmeren ha ha ,Samariakloof is ook mooi ,wel wandelschoentjes aandoen ...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erin
[ afbeelding ]
edit: en natuurlijk een fijne vakantie![]()
heeftie toch nog slim uitonderhandeld met z'n dronken hoofd!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL
sec: je moet eruit
jeroen: van wie is dat huis
s: van John de Mol
jeroen: ow laat John de Mol dan maar zelf komen
s: ik waarschuw je nu voor de eerste keer bij de derde keer houdt ik je aan
jeroen: ik kom niet
s: oke dit is je tweede waarschuwing
jeroen: brengen jullie mij wel naar huis?
s: ja
jeroen: oke
en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
stuur ik hem wel een kaartjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
mannie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Of mannie Huub? zonder Brian.. gaafffff
Wel nee joh Huub zit in het hokje en schrijft het scriptquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
wie is jamas?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
jamas dan maar
Jamas betekend ..proost..quote:
Als je video's neerzet doe het dan ook goed. Hier staat het hele programmaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
heeft iemand een filmpje van Bassie en Adriaan in Griekenland met dat liedje ..Dan kunnen Huub en Claire Griekse woordjes nog even leren ha ha
Leuk suikeroom,altujd makkelijk om een paar woordjes in het Grieks te kennen..quote:
vind eric helemaal toppie hier!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef Lady-night het volgende:
Deze was ook leuk...zo duidelijk wanneer \Brian liegt..over de anale sex..na het campinggebeuren
Eric was wel goed hier..
http://www.clipser.com/watch_video/20707&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20713&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20716&mvpageno=1
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
hele dag gewerkt daarna samen met Oom Twan, Berga, Ron en Claire pandjes wezen kijken, net thuis......
Maar dan is het nog niet rond hèquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
Zin om Huub een stukje piano te horen spelen of een DJ-set te zien/horen draaien, ja dat lijkt me best leuk. Ik zit alleen op 3 Aug in een vakantiehuis in Virton...ook leuk ;-)quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
iedereen die zin heeft moet wel komen he!
Ik heb me al opgegevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
Jemig, dan ben ik er niet, balen zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
het is een beetje ver vanuit groningen.....of gaan er meer mensen uit deze regio??quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef Huubdgk het volgende:
komen mensen vooral uit het hele land, check anders op nowlive voor mensen die samen rijden, openbaar vervoer kan ook, want we hebben een pendelbus geregeld!
wij gaan, later!
Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef Elske6 het volgende:
[..]
moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........
Ik had er wel zin in maar het is wel dik 200KM rijden vanaf hier... en dan ook nog terug... dat voor 5 uurtjes.... daar moet ik nog maar eens heel goed over nadenken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De lang verwachte fandag.
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl
http://dgkhuub.hyves.nl
Locatie 't Blauwe meer.
http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php
Deze locatie wordt veel gebruikt als trouwlocatie.
Op het Blauwe Meer worden vogels gespot door waarnemingen.nl ,
zo waren er waarnemingen op 24 juni van een :
Roepende Specht,
Zingende Zwartkop
Zingende Tjiftjaf
en een balsende Putter.
Gezellig daar.![]()
Locatie het Blauwe Meer, zal misschien aan Oostenrijk doen denken, maar deze beeldschone plas is
in Brabant, op Loon Op Zand, adres : Baan achter de Plakke 1.
Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.
Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.
Nadia en Dennis verwachten hun kindje op zondag 3 augustus, wanneer Nadia nog niet is
bevallen van hun kindje, komt Dennis ook en zingt zelfs 1 liedje.
Toegang fandag is 7,50 per persoon,
Inbegrepen:
1 consumptie per persoon,
Indien reizen per openbaar vervoer? Pendelbus tussen het centraal station Tilburg naar De Blauwe Meer.
Huub zal een DJ-set draaien.
Heel misschien komt er ook een piano en optreden van Huub.
De mogelijkheid om op de foto te gaan met je favoriet in de foto-corner.
Voor de kinderen ook een Banaan achter een boot.
Jaap en Huub gaan optreden.
Er is een strandje waar je kan zonnen en zwemmen.
Alle optredens zijn inbegrepen in de toegangsprijs.
Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .
Verder is er een drijvend terras, entree Jaap en Huub fandag is 7,.50 , inclusief 1 drankje
en de mogelijkheid tot meer drankjes en hapjes , wel voor eigen rekening.
Interesse in een fandag van Jaap en Huub?
Ga dan naar het aanmeldingsforumulier.
De fandag Jaap en Huub in Loon Op Zand is voor velen best een eindje rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl
http://dgkhuub.hyves.nl
Locatie 't Blauwe meer in Loon Op Zand.
http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php
Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.
Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.
Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandagquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daar
tja of de geile dans van een kraanvogel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandag
Of voor een potje teambuilding met de Roepende Specht, Zingende Zwartkop, Zingende Tjiftjaf en een balsende Putter![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
¤7,50...belachelijk...fans worden nog eens uitgemolken ook nog eens
Nou! Zeven Euro vijftig, daar moet een normaal mens drie weken voor werken ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
¤7,50...belachelijk...fans worden nog eens uitgemolken ook nog eens
Stelletje uitzuigers.quote:Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .
Dat goede doel is dan wel stichting Jaapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ook geen wisselgeld teruggeven, maar aan het een of andere goede doel schenken:
Ja, dat zal inderdaad wel. En al die fans maar denken dat ze met hun geschonken fortuin Kinderen met Kanker steunen.quote:
Daar ben ik dan weer blij mee als AZ fanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan![]()
Gelukkig wilde DSB me nog een extra lening aansmeren, dus ik kan het me weer veroorloven![]()
eens.......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Maar zelfs dat is teveel.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
stom gevoel achteraf héquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt, fanvanheteersteuur! Zelf ben ik de mafketel van vol geweest die het volvliegtuigje regelde, zelfs naar Eemnes ben gereden om de honkballen af te leveren, aan een paar (denk 2 of zo) kado's heb mee gedaan, 3 kaarten verstuurdAllemaal met veel plezier maar ik deed niet aan alles mee, werd ietwat overdreven op een gegeven moment vond ik.
Niet waar!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar goed ik heb uiteindelijk toch weer wat geleerd,,,,,,, namelijk dat een echte real life soap wel nooit zal gebeuren maar dat het dus allemaal geschript, gestuurd, geknipt en geplakt wordt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Maar zelfs dat is teveel.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
ben het met je eens hoor blommetjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
Raar idee dat je iets geeft er wel wat terug voor verwacht.![]()
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
ik zou heen kunnen, maar ik heb zelf de behoefte niet om naar een fandag te gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens hoor blommetje![]()
Vind het zelf jammer dat ik niet kan
De terrassen zijn overdektquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Het kan ook flink gaan regenen hè?
Aan de aktie vliegtuig en honkbal had ik echt lol, rest deed ik af en toe aan mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stom gevoel achteraf hénu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was
maar ja toen we het nog niet wisten was het dan wel weer prima vermaak![]()
maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
ja ik denk dat streamers nu enorm sceptisch gaan zijn en niks meer gaan geloven, en achter elk klein dingetje een heel doordacht plan zien..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stom gevoel achteraf hénu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was
maar ja toen we het nog niet wisten was het dan wel weer prima vermaak![]()
maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
Raar idee dat je iets geeft er wel wat terug voor verwacht.![]()
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.
Wat een gezeik over 7,50.
Wat ook mensen blijkbaar niet lezen is dat "mocht er wat overblijven het geld naar KIKA gaat" maar het is blijkbaar veel leuker om te zeuren dat alles in eigen zak gestoken wordt.
hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuwquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef -Jean- het volgende:
Goh ik wist niet dat the real world 24 uur per dag te volgen was op streams en dat mensen opgesloten zaten gemixed met spelelementen waardoor je een realistische mix kreeg van echte emoties ...( in weze een soort soap die dagelijks wordt uitgezondne) met reality.
zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekaderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.
Moest je bij Brian en Amanda ook betalen en wat kreeg je daar.
Maar dgk en Big brother zijn toch wel een heel nieuw genre op zich vindt ikquote:hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuw
begrijpend lezen heh
reken maar dat Jaap alle rekeningen 10 keer nakijkt voor hij het over gebleven geld doneert.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat goede doel is dan wel stichting Jaap
die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef Elske6 het volgende:
ik vind het ook jammer dat het zo zuiderlijk ligt.. ze hadden het beter bij het Veluwemeer kunnen doen......
weet je ook al wanneer APK ????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
Dacht even Hondjes te zien, maar jij bent hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...
kunnen steken...
Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekader![]()
![]()
houdt het dan ook nooit op???
Laat gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Dure woorden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Eensch!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??![]()
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.
Niet dat ik ga maar wie gaat, veel plezier.![]()
o is al deze commotie over 7,50 euro ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??![]()
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.
Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o is al deze commotie over 7,50 euro ?
Oh, dan niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o is al deze commotie over 7,50 euro ?
IS OOK SCHANDALIGquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragen![]()
Hartgrondig mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Dat zou pas schandalig zijn,maar hopen dat die niet komen 3 augustusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |