abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2008 @ 19:53:29 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59777299
( Ruim 4 weken geleden in de media,Telegraaf, Prive, Spits..)
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html

Huub - DGK begon 12 juni 2008 met dit topic na een lange dag met veel vragen
en interviews over een aantal media uitingen omtrent zichzelf.
- Verhalen in een blad zoals Huub is bankroet,
- Wisten te schrijven dat zijn boekingen niet liepen,
- Zijn vrouw financieel niet voor hem wil zorgen,

Dit bleek stuk voor stuk onzin te zijn, daar niet van. Aldus Huub!

(Media)
Huub : Ik pluk wel de vruchten, en die zijn niet alleen zoet, soms ook wrang.

(Huub zocht Fok op)
Dit was het begin van de reeks :Commotie om Huub#1.
De commotie reeks vindt Huub ook wel zo makkelijk ,
want kan dat sneller terugvinden , en kan de ongenuanceerde en straight
to the point comments van Fok erg waarderen en vraagt voor en tegenstanders
om te reageren en je mag schrijven wat je vindt, hij gaat nooit een goede discussie uit de weg,

Een poster op Fok: Volkomen inwisselbaar, 3e rangs-realitysoap, over 4 maanden hebben we het
over de relatie van Nancy en Peter....en Leo die Kim in der slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis
blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie !!!
En dan houden wij een kaartenactie en gaan we Joop Atsma mailen.

Huub: Reality "Sterren" zijn inderdaad inwisselbaar, daarom ga ik mijn eigen pilot opnemen en hoop
op eigen kracht verder te kunnen , mocht het mij niet lukken, dan ga ik wat anders proberen,
but you can't blame me for Trying. Ben al vrienden met de tv-mensen.

Ik heb de commotie-reeks nog niet compleet, maar ik ga op zoek, laterzzzzz.
commotie rondom huub
Commotie om Huub #3
Commotie om Huub #5
Commotie om Huub # 6
Commotie om Huub # 7
Commotie om Huub # 8
Commotie om Huub # 9
Commotie om Huub # 10
Commotie om Huub # 11
Commotie om Huub # 12
Commotie om Huub # 13
Commotie om Huub # 14
Commotie om Huub # 15
Commotie om Huub # 16
Commotie om Huub # 17
Commotie om Eric #18
Commotie om (de kookkunsten van) Claire #19

(Baan achter de schermen? )
Ik las dat Huub naast zijn vele bezigheden , per 1 augustus een nieuwe baan heeft,
bij het nieuwe tv-programma Cant't buy Me love dat in de villa te Eemnes wordt opgenomen,
hij schrijft dat het natuurlijk hardstikke leuk is om bij Can't By Me Love te werken, maar dat we niet
zijn pilot moeten vergeten, want als het allemaal goed gaat, komt die gewoon op de buis.

(Geen opvolger van DGK)
Huub denkt dat Cant't Buy Me Love een heel erg goed format is, het duurt 3 maanden, BB is heel anders,
ieder spel heeft zijn regels, het een super programma wordt, met een aantal nieuwe dingen, maar let wel,
het is geen gouden kooi, het is gewoon een ander programma, dus als je interesse hebt,
zeker als je een vrouw bent tussen de 24 en 35 jaar, geef je dan op schrijft Huub.

Poster op Vol en Fok: Huub is nergens echt goed in.

Ik zie in Huub best een tv-maker in de dop, daar zijn er meer van, maar niet iedereen heeft dezelfde,
veelzijdige kwaliteiten, 17 maanden DGK-tv-ervaring , verleden en achtergrond , zijn geweldige hechte
achterban , zoals zijn vrouw Claire die visagiste , grimeuze en kapster is, familie , vrienden ,
Oom Twan, vrienden en contacten met TV-mensen , schoonfamilie, vrienden en personeel uit DGK
en vele fans om zich heen en achter hem.

(Contact onderling DGK-spelers)
Huub : Claire en ik hebben binnenkort een etentje met de oud-miljonairs van DGK, Jaap en ik zijn maatjes.

Huub: Ik mis de kooi enorm, maar ik ben blij met mijn leven.

(Vakantie)
Claire en Huub vertrekken donderdag voor een (Huwelijksreis?) naar Griekenland, het zou
eerst Egypte worden, maar dat leek hen nu iets te warm.

(Geld verdienen , nog bekender worden en samen optreden)
Ook gaan Claire, Jaap, Cora en Huub naar de Costa Del Sol, zijn geboekt voor optredens van 18 -25 juli,
Bnn gaat kijken of ze dit 4-tal met een camera kunnen volgen, wie had dit 2 jaar geleden gedacht?
Ook zijn ze aan het regelen om 14, 15, 16, 17 juli in Noord Spanje, in de buurt van Barcelona een aantal
boekingen te hebben.

(Na 17 en 4 maanden DGK -tijden van Huub en Claire)
Pffffff, Huub en Claire hebben nog niet erg kunnen bijkomen en slapen, verhuizing, DJ-werk,
interviews., uitje Volendam , werd op de foto voor een drankje, Feestje in de Marcanti,
Jam-sessie met Jaym ,ontvangt nog steeds post met Claire, na een glaasje drinken gespeeld
op de piano in een cafe in Apeldoorn, Forum, hyves en telefoon verkeer, interviews, TMF,
Bnn-101 en een gesprek, inwerkdagen nieuwe werkplek,Jaap helpen met een telefoon uitzoeken in een winkelcentrum met een groepje 14 jarige eromheen, Top optreden gehad in Eesveen ,
etentje met Jaap bij juffrouw Tok in Tilburg, waar Jaap het in DGK ook vaak over had,
bezoekjes aan schoonfamilie in Tilburg, familie in Apeldoorn en Oldenzaal,
mooie koop auto gevonden voor Claire, Radio 538 en naar schoonmoeder Berga die jarig was,
verder heeft Claire besloten om een eigen beautysalon op te starten, ze moet nog wel een locatie zoeken.

Huub schrijft heel gelukkig te zijn en vooral met Claire, ze hebben zelfs een Huub en Claire-samen-dag.

Vraag van een streamer: Waarom werd alles van jou negatief in de tv-uitzendingen
en dat van Brian positief weergegeven, tot aan de voice-over die van alles insinueerde.

Huub: Ja, ik weet niet of dat zo is , ik heb nog geen tv-uitzendingen terug gezien, weet je
het is gegaan hoe het is gegaan, waarom Brian soms zoveel positiever is neergezet (vermeend)
is denk ik omdat hij zich altijd politiek correct opstelde, ik stelde me vaak recalcitrant en provocerend op.
Het is voorbij, wat ga ik veranderen dan? Ben altijd meer bezig geweest met Tv-maken, dan met winnen.

http://dgkhuub.hyves.nl

(Stomme film.)

[De bewoners] Huub # 4

(Nog even over het nieuwe programma Can't Buy me Love)
Huub: Natuurlijk gaan mensen het vergelijken met DGK, maar het is een heel ander format,
het zal wel Livestreams hebben....dan kan ik lekker mee discussieren .

(Vanaf september real-life in de villa)
Vele streamers schrijven het jammer te vinden dat Can''t Buy Me Love, maar 3 maanden duurt,
het geen DGK2 wordt en ook verwachten ze veel sex, blote tieten in de badkuip,
feestjes in de jacuzzi met DJ's, rappers etc.... en ook lees ik dat ze
denken dat een het een soort Paradise hotel , Temptation Island wordt , maar dan op het landgoed
bij de paardenstallen in Eemnes. Dat veel streamers eigenlijk geen zin in koppeltjes hebben,
lust, bedrog, uitspelen, spannend misschien weer wel, dat er oneven aantal kandidaten in de villa
komen, dat zo snel mogelijk koppels moeten worden gevormd. Er 1 dan alweer naar huis moet,
Er elke week iemand moet vertrekken. Er waarschijnlijk een live-show bij komt.
Het format nog niet helemaal is afgerond en dat Talpa en Rtl-group druk bezig zijn .

(Huub schrijft in het commotie-topic .)
Eind juli een pilot opnemen, dit wordt een programma, met zeg maar de Huub van de streams,
dus niet de Huub van de tv.

(Jaap en Huubfandag)
Huub en Jaap organiseren deze maand een fandag, keken met de broer van Claire alvast naar de locatie,
Ex-miljonairs Amanda en Brian hadden afgelopen weekeinde ook een fandag.
Bekijk deze YouTube-video

(DGK was een psychologisch experiment? )
Huub schrijft dat hij echt niet trots is op veel uitspraken,
maar wil ze niet allemaal rechtvaardigen onder het spel en wie denkt dat hij Brian
echt een DwarsLaesie toewenst, moet zich laten nakijken.

(28 juni, 20:05 uur in de Eric-commotie-topic)
DGK-Eric: Wees in het leven geen toeschouwer, wees een speler.

Films van petermarjan , dgk'tje Talpafan1 en cbml-televie.

(17 juni 18:16 uur.)
Huub: Natuurlijk weten jullie ook wel wie mijn vrienden zijn en wie niet, maar met iedereen heb ik
een band, dus ik ga niet slecht praten over oud-miljonairs, modder gooien doe ik niet aan.

http://www.rocketmiljonairs.nl

(12 juni , 20:33 uur commotie om Huub 1)
Huub: Jongens vergeet niet, ik heb veel overgehouden aan de kooi, en dan heb ik het niet eens
over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat allemaal niet lukken, ga ik achter
de schermen werken. Ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv-wereld,
en hoe raar die tv-wereld ook werkt, het is wel een wereld waarin ik thuis hoor, wist twee jaar geleden
niet wat ik met mijn leven aan moest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was, omdat ik nog
niet had gevonden wat ik zocht, dat weet ik nu wel...weet je wel wat dat waard is?

(Film , dans en tekst van DGK'tje)

Liefde is : Claire en Huub?

[ Bericht 11% gewijzigd door tuinfluiter op 01-07-2008 12:03:20 (AANGEVULD) ]
pi_59777313
Fipo:

Mooie OP tuinfluiter.

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 20:02:38 #3
135305 beequeen
Lost.
pi_59777478
Mooie OP @Fluitertje, thanks.
Tevens TegenVerjaardagenPost.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 29 juni 2008 @ 20:02:56 #4
172956 Marrek
Deurdriever
pi_59777483
Huwelijksreis ging toch naar Egypte en niet naar Italië??
Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
pi_59777522
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.
pi_59777546
quote:
spelregels zijn veranderd..dus italie..
  zondag 29 juni 2008 @ 20:05:56 #7
162917 tuinfluiter
pi_59777548
quote:
Ik las dat het hen iets te warm leek in Egypte.

@Beequeen, I Feel You. Bedankt, @Ruud graag gedaan, even een andere wind.
pi_59777638
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.
Nee hoor, voor Egypte hoef je geen prikken te halen.
  zondag 29 juni 2008 @ 20:23:52 #9
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59777970
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef hondjes het volgende:

[..]

spelregels zijn veranderd..dus italie..
griekenland toch? (las het in een blog van Claire )
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59778995
Tuinfluiter

Voor degene die DGK missen, hier een quote van Mazaru over BB Engeland... (uitleg wat er aan vooraf ging en 't filmpje)
Ben wel afgeknapt op Dale ... de albino is wel cool
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou let op

Jen had een tekening gemaakt van Stuart. Rex was een beetje dronken, en heeft met zijn vingers aan die tekening gezeten.
Grote paniek!! Jen huilt alsof er iemand is overleden.
Rex helemaal perplexed, bied zo'n vijf minuten achter elkaar zijn excuses aan, aan een grienende Jen.
Hier onder zie je de tekening van Jen, en de omcirkelde plekken zijn de zogenaamde vandalismestreken van Rex
[ afbeelding ]

Rex gaat naar bed.
Dale, de koene ridder stormt de slaapkamer binnen, en eist dat Rex zijn excuses gaat aanbieden. Rex zegt dat die dat al gedaan heeft. Dale zegt dat dat niet waar is.
Dale terug naar de andere slaapkamer om de diepverdrietige Jen te troosten.

Stuart de koene ridder stormt ook de slaapkamer binnen, scheldt Rex uit, en eist dat die excuses aan Jen gaat aanbieden.
Rex zegt weer dat die dat al gedaan heeft. Stuart zegt dat Rex een leugenaar is, en stormt weer terug naar een nog steeds hartstochtelijk huilende Jen.

Rex komt zuchtend zijn bed uit. Mohammed komt ook zijn bed uit, en met zijn tweeen gaan ze naar de andere slaapkamer waar Rex nog een keer zijn excuses aan biedt
aan de nog altijd huilende Jen.

Dale, Stuart, Dennis, Luke, Rebecca, Rachel en Jen gaan tegen Rex te keer dat hij een lafaard is, en dat hij niet moet denken dat het afgelopen is omdat hij nu zijn excuses
aan biedt. En excuses doen het hem niet, waar haalt die het lef vandaan om te denken dat het hiermee opgelost is.

Mohammed wil de boel sussen, en zegt: "It's just a painting, ........."
Verder komt hij niet, want nu gilt ineens iedereen tegen Mohammed.
Dennis spuugt Mohammed in zijn gezicht!

GAME ON!!
  zondag 29 juni 2008 @ 22:54:55 #11
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59782246
Interview Amanda

[ Bericht 26% gewijzigd door Lady-night op 29-06-2008 23:07:07 ]
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 30 juni 2008 @ 00:17:33 #12
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59784402
wat een schitterende openings post, respect
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59784556
Huub als iemand een droom voor je zou realiseren.... kan dat dan alleen via een boeking?
pi_59784645
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Huubdgk het volgende:
wat een schitterende openings post, respect
Hoi Huub, Tuinfluiter is echt top! Goed op de hoogte en altijd vriendelijk tegen iedereen, hetgeen heel fijn is om te lezen.
Heb je een leuk weekend gehad?
Veel feesten he?
pi_59784685
hoi huub

truste huub

morgen vroeg dag ik lees morgen wel wat voor spannende dingen er allemaal zijn gebeurd
pi_59784708
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef MargrietV het volgende:
Huub als iemand een droom voor je zou realiseren.... kan dat dan alleen via een boeking?
rephrase: huub, als iemand een boeking voor je zou realiseren, kan dat dan alleen via een droom?

ed huub: huub, zou je voor -pak 'm beet- 12.000 euro naakt in de 'badminton boys' of een ander blote meneren-blad verschijnen?
  maandag 30 juni 2008 @ 00:36:36 #17
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59784737
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

rephrase: huub, als iemand een boeking voor je zou realiseren, kan dat dan alleen via een droom?

ed huub: huub, zou je voor -pak 'm beet- 12.000 euro naakt in de 'badminton boys' of een ander blote meneren-blad verschijnen?
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
Nil Volentibus Arduum
pi_59784760
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Stoer zo een flauwe kinderachtige reactie! Grote jongen!
hoezo, margriet, ik begrijp je echt niet (dus huub zeker niet )!?

maandag 30 juni 2008 @ 00:38:14 #19
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59784761
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
Nil Volentibus Arduum
pi_59784785
Huub lees je pm. En WillemJosef... jij hoeft niets te begrijpen
pi_59784821
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
Oom Twan van de Hummer, daar hebben we ook zo'n lol om gehad hier, dat hij zó door het hek van DGK zou rijden.
Alles bij elkaar hebben we toch vaak verschrikkelijk gelachen hoor, het was niet allemaal kommer en kwel, vooral de acties die jij en Eric deden waren vaak om te gillen.
En ook die keer dat die waarzegster kwam, en dat Jaap haar helemaal in de maling nam met zijn oom: Piet Agoras, die in Zuid-Afrika woonde, en die vrouw ging daar heel serieus op in, we hebben allemaal in een deuk gelegen.
pi_59784830
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik heb wel 2 x op je gestemd, dus een beetje, tevergeefse, dankbaarheid is op z'n plaats hier, jonguh
  maandag 30 juni 2008 @ 00:44:11 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59784857
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
En nog nuchter? Wie is oom Twan?
EDIT: owwww oom Hummertwan.
Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef akveor het volgende:

[..]

En nog nuchter? Wie is oom Twan?
van de Hummer weet je nog
Goedemorgen :W
  maandag 30 juni 2008 @ 00:45:49 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59784884
Heb je de hummer ook nog even zelf in ogenschouw mogen nemen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 30 juni 2008 @ 00:46:57 #26
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59784908
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef blomst het volgende:

[..]

van de Hummer weet je nog
Ja dat was hilarisch.....

maandag 30 juni 2008 @ 00:50:06 #27
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59784960
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou op dat moment vond ik oom Twan niet zo hilarisch. Achteraf natuurlijk wel...

Je kan veel van oom Twan zeggen maar hij heeft wel gevoel voor Hummer.
Jullie familie heeft wel gevoel voor Hummer.

En ga zo maar door....
  maandag 30 juni 2008 @ 00:50:35 #28
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59784968
hahahah zeker humor, twan is een topper!

niet lullen maar poetsen! zo een type, enne nee ik ben niet helemaal meer nuchter, samen met Bram en Dimitri (ja die was ook op de bruiloft) erg veel bacardi gedronken...

en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...

2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
Nil Volentibus Arduum
  maandag 30 juni 2008 @ 00:51:53 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59784986
Huub ik weet niet of je um gelezen hebt. Een reactie op jouw reactie.
Niet helemaal to the point... ik dwaalde zo nu en dan wat af door de THC
Commotie om (de kookkunsten van) Claire #19
pi_59784996
quote:

[..]

Vast een broertje van Claire haar moeder.
  maandag 30 juni 2008 @ 00:54:27 #32
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59785016
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah zeker humor, twan is een topper!

niet lullen maar poetsen! zo een type, enne nee ik ben niet helemaal meer nuchter, samen met Bram en Dimitri (ja die was ook op de bruiloft) erg veel bacardi gedronken...

en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...

2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
Grin, niet helemaal nuchter....hehehe dat je kachel bent is uit je bericht op te lezen.

Welkom thuis Huub, gezellig dat je nog even langskomt. Hoe was je weekend?
pi_59785020
ieder mens heeft dromen.... en als dromen dan opeens verwezenlijkt worden... dan is het geen droom meer maar werkelijkheid. Zo had ik een droom ooit eens te praten met iemand die op de maan had gewandeld.
Was ik in Washington.... en heb gelunched met iemand die er op gewandeld heeft.
  maandag 30 juni 2008 @ 00:57:10 #34
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59785045
akveor schitterende post, heb net met mijn zatte kop die post helemaal gezezen.... doe me a favor, pm mij die post als je wilt? Zal ik er later, net zoals die adnere op reageren... als ik dat nu doe...lijkt mij niet verstandig..... thnx

lief zijn, ik ben offline,

Huub
Nil Volentibus Arduum
  maandag 30 juni 2008 @ 00:58:40 #35
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59785058
juud, ga slapen, groeten in Apeldoorn.... dat weet ie dan nog wel! xxxx
Nil Volentibus Arduum
  maandag 30 juni 2008 @ 01:00:02 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59785072
Trusten Huub, ik las je hyves al. X
  maandag 30 juni 2008 @ 01:02:29 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_59785094
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59786008
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi huub

truste huub

morgen vroeg dag ik lees morgen wel wat voor spannende dingen er allemaal zijn gebeurd

nou was spannend inderdaad
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 09:41:21 #39
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59787260
Over naar de belangrijke zaken van vandaag:

WAT KOOKT CLAIRE?
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 30 juni 2008 @ 10:15:00 #40
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59787868
Zit de COS-sen terug te zoeken van toen met oom Twan, want er was zo'n leuke foto gemaakt met die hummer..

Misschien leuk voor Huub, zelfs als je alleen de OP's leest!

[COS #3532] Waar de familie Claire vanavond wil ophalen
[COS#3533] Waar we met zn allen naar een SL koekeloeren
[COS #3534] Emo Jaap biedt zijn excuses aan ..

Ja, gevonden haha:

Eerst alleen oom Twan en een Hummer vriend

Maaaarrr... If you have a problem, if even Twan can't help you and if you can find them, maybe you can hire.........

Airwulf voor de nodige luchtdekking

En The Hoff uiteindelijk als kersje op de slagroom!

Waren weer leuke streams/COS-sen..
pi_59791468
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
  maandag 30 juni 2008 @ 12:49:18 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59791654
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
Voor -12 Euro. Dus die twaalf Euro krijg je nog op de koop toe ook. Laat mijn moeder nu net morgen jarig zijn. Ik heb een horloge voor haar gekocht en zie opeens een leuk presentatiemiddel voor me ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59792342
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:

[..]

nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegift

ik vind 12 euro trouwens persoonlijk te weinig
pi_59794871
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegift

ik vind 12 euro trouwens persoonlijk te weinig
Tsja, maar ik zie het wel voor me.. mijn moeder krijgt de schrik van haar leven!
Ik hoop alleen dat hij geen reiskostenvergoeding vraagt.. ze is op dit moment op vakantie in Canada...
  maandag 30 juni 2008 @ 17:35:07 #45
130755 Kinga
versier hier
pi_59798277
quote:

[..]

Wat was daar ook weer de aanleiding van?
  maandag 30 juni 2008 @ 17:44:28 #46
162917 tuinfluiter
pi_59798454
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:

Ik ben al een hoop vergeten, weet er het fijne niet meer van.
Was kort voor de bruiloft,
Vrijgezellenfeest van Huub?
En de plannen van Jaap en Brian ?

pi_59798581
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:

[..]

Huub die met Gaby neukte??
  maandag 30 juni 2008 @ 17:53:45 #48
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59798649
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
pi_59798778
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
Wat was dat léuk om terug te lezen Smash-it!
pi_59799620
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
OOOOH ja, toen die paupers dat kopieerden en van het dak gooiden...
pi_59799903
Amanda Huub en Eric in bad. Grappige filmpjes...
http://photobucket.com/vi(...)i/maskertje2.flv?o=9
http://photobucket.com/vi(...)/maskertje3.flv?o=10
http://photobucket.com/vi(...)oi/maskertje.flv?o=8

[ Bericht 25% gewijzigd door Lady-night op 30-06-2008 19:03:02 ]
pi_59800504
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef Smash-it het volgende:
Zit de COS-sen terug te zoeken van toen met oom Twan, want er was zo'n leuke foto gemaakt met die hummer..

Misschien leuk voor Huub, zelfs als je alleen de OP's leest!

--knip --

Waren weer leuke streams/COS-sen..
thanx Smashie

leuk om te lezen, die erna is ook grappig (Briaaijen wordt weer heerlijk afgezeken)
[COS #3535] Papa Claire to the rescue
pi_59803231
Toch wil ik wel een pluim geven aan Huub en Claire,ze houden hun fans echt op de hoogte van alles.Over die andere lees ik echt niks.
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 21:06:00 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_59803505
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch wil ik wel een pluim geven aan Huub en Claire,ze houden hun fans echt op de hoogte van alles.Over die andere lees ik echt niks.
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
― Mark Twain
pi_59803579
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
Locatie "Het Riool"?
Moet even aan Jewscky denken, hoe zou het met hem gaan?
pi_59803617
quote:

[..]

Heb effe dat filmpje gezien van hun fandag.Kreeg meteen alweer de kriebels van dat stel
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 21:13:31 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_59803704
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef -Blurk- het volgende:

Locatie "Het Riool"?
Moet even aan Jewscky denken, hoe zou het met hem gaan?
Jewscky is legendarisch geworden door de COS, nog nooit iemand zoveel zien kotsen op ratten.
― Mark Twain
pi_59803752
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jewscky is legendarisch geworden door de COS, nog nooit iemand zoveel zien kotsen op ratten.
Ik moest daar altijd zó om lachen, en ook iedere keer weer
pi_59803803
Jewscky
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 21:18:31 #61
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59803852
die op is top
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59803953
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef tipsch het volgende:
Jewscky
de RAT en de siliconenSNOL
pi_59804183
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Over naar de belangrijke zaken van vandaag:

WAT KOOKT CLAIRE?
WAT KOOKT HUUB
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59804208
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

WAT KOOKT HUUB
Já! Huub kan ook best eens koken!
  maandag 30 juni 2008 @ 21:51:07 #65
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59804769
quote:

[..]

foto's, filmpjes..........waar????
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 22:03:48 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_59805133
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef sunny16947 het volgende:

foto's, filmpjes..........waar????
Sorry voor de late reactie. Op het Bassie en Adriaan forum.. Je moet je wel registreren.
― Mark Twain
pi_59805544
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52

Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."

Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.

De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.

De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.

Bron: De Pers
  maandag 30 juni 2008 @ 22:56:31 #69
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59806754
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52

Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."

Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.

De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.

De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.

Bron: De Pers

Hahaha, zo verdien je als journalist makkelijk je geld, je zoekt wat info bij elkaar van Hyves en maakt er je eigen verhaal van, wat een wannabee...
  maandag 30 juni 2008 @ 23:46:06 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59808297
fok de pers!
  maandag 30 juni 2008 @ 23:46:24 #71
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 1 juli 2008 @ 00:28:05 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_59809296
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef mandatory het volgende:

In het meervoud dan.
Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 00:48:51 #73
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59809650
Wat vinden wij er eigenlijk van dat Huub bij 'de Buren' gaat werken?

Buiten dat, Huub gefeliciteerd met je geweldige nieuwe baan. Hoe is het om aan de andere kant te staan en te werken met mensen die je waarschijnlijk allemaal al goed kent, maar nu een van hen te zijn en samen een nieuw programma te maken?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:06:38 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_59809870
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:

Hoe is het om aan de andere kant te staan en te werken met mensen die je waarschijnlijk allemaal al goed kent, maar nu een van hen te zijn en samen een nieuw programma te maken?
Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?
Ik kan mij geen andere RLS-deelnemer voor de geest halen die een eigen programma heeft gekregen.

Bart uit BB zag ik wel eens als onderdeel van andere programma's voorbij komen, maar dat is alles voor zover ik weet.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:22:20 #75
2018 PC eend
relativist
pi_59810039
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef APK het volgende:

[..]

Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.
Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....
Ik was al een fokker, maar als ik het doe (en dan nog minder grof ook) dan mag het niet en word het weggehaald
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:24:58 #76
2018 PC eend
relativist
pi_59810065
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:
Wat vinden wij er eigenlijk van dat Huub bij 'de Buren' gaat werken?
Flens is een manipulatief kutwijf en de buren moeten dood

En huub gaat heulen, met die oh zo gehate 'vijand'
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:25:03 #77
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59810067
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!

Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!

lief zijn!

jullie grootste kansloze kutidioot

Huub
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:27:37 #78
2018 PC eend
relativist
pi_59810094
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?
Ik kan mij geen andere RLS-deelnemer voor de geest halen die een eigen programma heeft gekregen.

Bart uit BB zag ik wel eens als onderdeel van andere programma's voorbij komen, maar dat is alles voor zover ik weet.
Dan vergeet je het hoogstaande nachtprogramma, waar ik de naam even van kwijt bent, van die oud-BBer, waar ik ook de naam even van kwijt ben

Dat je kan bellen voor een duiveluitdrijving ofzo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:29:04 #79
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59810105
Huub, om eerlijk te zijn, die Pilot is ook veel leuker, want dan zien we je tenminste ook in actie, bij CBML ben je natuurlijk in principe alleen achter de schermen aan het werk, voor jou heel leuk, maar wij hebben daar verder niet zoveel aan.

Trusten en groeten aan Claire!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:30:25 #80
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59810116
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....
Ik was al een fokker, maar als ik het doe (en dan nog minder grof ook) dan mag het niet en word het weggehaald
PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,

zelf hulp groep oprichten voor users van FOK die zich achtergesteld voelen
een leven kopen, want je verongelijkt voelen op een forum is echt een beetje zielig
voor 1 keer achter je computer vandaan komen, je ogen opendoen en zien dat er nog een wereld is

of blijf lekker zo,

ook goed,

lief zijn! en handen boven de dekens! Camera ziet alles

kusje op je voorhoofd!
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:33:42 #81
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59810149
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!

Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!

lief zijn!

jullie grootste kansloze kut eigen idioot

Huub
Welterusten dan, en succes!

Ook af en toe even wat gas terug, reflectie en ontspanning, dan geniet je meer en brand je niet af.
be nice or go away
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:34:06 #82
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59810155
Wat een schrik ,zie ik "mijn " lieverd hier..soms moeten mensen wel eens" verhuizen" Huub.. fijne vakantie donderdag ..Nu moet ik ala fok iets recalcitrants zeggen..Ok Godverdomme ,wat mis ik jou.. dus dat ,,ha ha

p.s knuff aan je moeder,Ratna en paps
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_59810158
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:

lief zijn!

jullie grootste kansloze kutidioot

Huub
nou aller-allergrootste kutidioot...... truste
(veel s7 met de screenings morgen)
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:40:24 #84
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59810210
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:36 schreef Desii het volgende:

[..]

is wat matig.... kom op je kan beter dan dat
Get the shit Huub ,ik fokking mis je en kan m'n ei niet kwijt .grrrr ..
Beter Desi??
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:44:32 #85
2018 PC eend
relativist
pi_59810236
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,

zelf hulp groep oprichten voor users van FOK die zich achtergesteld voelen
Bestaat al
quote:
een leven kopen, want je verongelijkt voelen op een forum is echt een beetje zielig
Vertel dat je fans maar
quote:
voor 1 keer achter je computer vandaan komen, je ogen opendoen en zien dat er nog een wereld is
De wereld zit vol met onrecht, dat kan ik niet aan, als jij de uitzendingen ooit zal bekijken zullen de schellen van je ogen vallen
quote:
of blijf lekker zo,

ook goed,
Ik ga het gewoon proberen, als het niet bevalt kan ik altijd nog zo blijven
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:45:38 #86
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59810245
Topic lieve dingen over Huub kan niet neem ik aan...

Is toch fucking niet normaal,Huub is een klootzak af en toe ,maar meer af ,als toe...;)
pi_59810374
Eens even kijken of huub deze vogel nog kan herinneren van Huub 3fm
Wat heb ik gelachen toen en zo jammer dat het nooit meer is teruggeweest
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
  dinsdag 1 juli 2008 @ 02:23:43 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59810509
Wat is de commotie om Huub?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 02:28:01 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_59810533
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:29 schreef Juud79 het volgende:

Huub, om eerlijk te zijn, die Pilot is ook veel leuker, want dan zien we je tenminste ook in actie, bij CBML ben je natuurlijk in principe alleen achter de schermen aan het werk, voor jou heel leuk, maar wij hebben daar verder niet zoveel aan.
Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.
Redactiewerk kan hij waarschijnlijk wel aan en daar zou hij van waarde kunnen zijn (als hij de alcohol- en drugsconsumptie onder controle kan houden), maar ik kan mij niet voorstellen dat hij een programma kan dragen dat genoeg kijkcijfers trekt.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 06:48:30 #90
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811097
Huub, we hebben erg gelachen om de lessen die Brian kreeg van Juf Judith,
ThuiSS van Wim Sonneveld.
Die beelden zijn verdwenen van youtube, jammer, en ook het alfabet van Amanda, die was zo mooi

Gelukkig hebben we nog een markvanrinsum
met deze variant
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_59811128
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 06:48 schreef Prospera het volgende:
Huub, we hebben erg gelachen om de lessen die Brian kreeg van Juf Judith,
ThuiSS van Wim Sonneveld.
Die beelden zijn verdwenen van youtube, jammer, en ook het alfabet van Amanda, die was zo mooi

Gelukkig hebben we nog een markvanrinsum
met deze variant
[..]

Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?
kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?
bij mij is de belangstelling nu toch wel zo goed als verdwenen, ik kijk af en toe nog even hier of er nog iets spannends of schokkends over ex bewoners te lezen is, maar voor de rest tja, ik weet niet

live goes on...... toch

maar ja misschien sta ik daar alleen in, zou kunnen....
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:18:38 #92
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811180
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?
bij mij is de belangstelling nu toch wel zo goed als verdwenen, ik kijk af en toe nog even hier of er nog iets spannends of schokkends over ex bewoners te lezen is, maar voor de rest tja, ik weet niet

live goes on...... toch

maar ja misschien sta ik daar alleen in, zou kunnen....
Dat alfabet van Amanda was 1 van de top van de hele gouden kooi
En Brian zijn Thuiss was een dikke nr. 2.

en ja misschien heb je wat gemist

edit: ik kijk ook nog naar afleveringen van Fawlty Towers en Absolutely fabulous.
gewoon omdat het mooie televisie is

[ Bericht 9% gewijzigd door Prospera op 01-07-2008 07:24:37 ]
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 08:08:23 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_59811411
Speciaal voor Prospera.

http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44

Goedemorgen.
― Mark Twain
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:11:53 #94
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59811430
Prospera, ik kan het losse filmpje niet vinden, maar hier staat ie wel (iets naar beneden scrollen)

http://dommeamanda.web-log.nl/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:12:13 #95
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811434
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 08:08 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Prospera.

http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44

Goedemorgen.
Je hebt hem
Oh Beequeen

En binnen 15 minuten de mededeling: Video Not Found.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prospera op 01-07-2008 08:40:44 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:14:18 #96
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811441
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 08:11 schreef Smash-it het volgende:
Prospera, ik kan het losse filmpje niet vinden, maar hier staat ie wel (iets naar beneden scrollen)

http://dommeamanda.web-log.nl/
Yo, dit was het topmoment voor me van anderhalf jaar DGK

Nu die ThUIss nog

Edit: dat is wel teveel gevraagd, maar Amanda met haar ABC is toch werelds

[ Bericht 6% gewijzigd door Prospera op 01-07-2008 08:23:35 ]
pi_59811805
Met de slaap in de ogen heb ik het topic ongeveer voor de helft ingekort.
Zo'n mooie OP en dan lees ik gesteggel en er wordt flink gezwaaid. Dit is geen baggertopic dus doe es niet.

Oh en Eend, in deze heb je nog gelijk ook. Ik ga dan ook 2 sms-jes sturen naar WJ omdat ik het geen idioot vind. Sterker nog, ik moet om hem lachen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 09:53:14 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_59812730
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 08:12 schreef Prospera het volgende:

Je hebt hem
Oh Beequeen

En binnen 15 minuten de mededeling: Video Not Found.
Ik zie het Prospera, hoe kan dat nou? En Thuuuuuuiiiisss is echt niet te vinden, jammer.
― Mark Twain
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:53:15 #99
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_59812731
tvp
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:39:48 #100
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59813696
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 02:28 schreef APK het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.
Redactiewerk kan hij waarschijnlijk wel aan en daar zou hij van waarde kunnen zijn (als hij de alcohol- en drugsconsumptie onder controle kan houden), maar ik kan mij niet voorstellen dat hij een programma kan dragen dat genoeg kijkcijfers trekt.
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep val
pi_59814437

Heel leuk met juf Judith
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:51:57 #103
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59815407
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef MargrietV het volgende:

Heel leuk met juf Judith
Het blijft hilarisch om te zien, ik had al bij sec 0.31 over de vloer gelegen van het lachen, hoe kan iemand dat serieus doen, grin...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:26:56 #104
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59816150
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep val
Wat is de doelgroep dan?
Volgens mij heeft Huub ook meer een oudere doelgroep fans no offence verder
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:02:16 #105
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59816950
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Wat is de doelgroep dan?
Volgens mij heeft Huub ook meer een oudere doelgroep fans no offence verder
Huub vertelde ergens in een interview, ik geloof bij TMF, dat het programma gemaakt wordt voor jongeren. Dat is volgens mij de groep tussen 15 en 25 jaar.

De mensen die naar de Kooi keken op tv zijn volgens mij van alle leeftijden, ik denk dat de fans van Huub die op internet rondhangen veelal tussen de 30 en de 50 zijn.

Huub kan er ongetwijfeld zelf het best iets over vertellen, alleen loopt hij nu fijn over het strand van Zandvoort en Bloemendaal, wat een baan...
pi_59818697
Ben ook heel benieuwd naar wat de pilot precies in gaat houden.... maar gisteren heb ik nog even naar het interview met Sly geluisterd en ondanks dat ik het leuk vond om naar te luisteren deed tie toch wel een goeie persiflage van ehhhhh Brian... ehhhhh

Dus als ehhhh ... tip zou ik zeggen: Huub,probeer er op te letten om wat minder ehhhhh... te zeggen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:11:17 #107
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59819917
Als Huub vrijuit praat komt het ehh ehh niet zo vaak voor. Maar er zijn dingen waarover hij niet uit de school mag klappen. Ja en dan moet je tijdrekken om na te denken, vandaar de vele ehhhhhhhh's
Snooker is top!!!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:37:05 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59820566
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als Huub vrijuit praat komt het ehh ehh niet zo vaak voor. Maar er zijn dingen waarover hij niet uit de school mag klappen. Ja en dan moet je tijdrekken om na te denken, vandaar de vele ehhhhhhhh's
Ja, dat was ik ook wat ik dacht, hij klonk alsof ie niet op zijn gemak zat, anders als dat ie thuis op de bank zit zegmaar...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:33:14 #109
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59829398
nee, ik zat ook niet bij dat interview thuis op de bank, maar werd gestoord tijdens de screening voor cant buy me love, liep in Eemnes buiten bij de paardenbak van de Gouden Kooi, dus was niet echt de ideale plek voor een interview met Sly, maar goed, heb wel zo goed mogelijk interview gegeven, maar moest goed nadenken over wat ik zei, maar dat is niet erg.

Werd ook een beetje overvallen, ook al had ik afgesproken dat ik rond dat tijdstip werd gebeld, maar was nog bezig met die screening dus dat
Nil Volentibus Arduum
pi_59829508
koffers al gepakt,huub
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:38:08 #111
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59829521
Haai Huub.

Lees je de rest ook even terug?
pi_59829895
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:53:28 #113
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59829945
DGK fandag oftewel de Huubfandag whahah
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 22:57:18 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_59830048
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooi, dan slaap ik nog.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 22:58:40 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_59830076
Zin in de vakantie Huub, even weg van al die opdringerige pubers?
Hoe was het vandaag op het strand van Bloemendaal, een beetje genoten?
― Mark Twain
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:59:30 #116
168951 STAP01
body and brain
pi_59830104
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik draai me nog lekker een keertje om dan!
Ik kan me trouwens herinneren dat ik nog voor hem heb gesmsd omdat ik Brian de winst absoluut niet gunde!
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:00:17 #117
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59830129
Bwennie's en BBoon's Emo Jaap
pi_59830304
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef Lady-night het volgende:
DGK fandag oftewel de Huubfandag whahah

Was helemaal geen Huubfandag.
Zoals je in het filmpje ziet waren er veel meer DGK-personen.
Huub en Jaap kwamen er alleen maar even als gast, de rest was er de hele avond bij.

Waaronder ook JufJudith en Eric.....
http://www.clipser.com/watch_video/45033

http://www.clipser.com/watch_video/45041
pi_59830497
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mooi, dan slaap ik nog.
Hahaha, dat zei ik ook al tegen hem, dat het fokking niet normaal is om die tijd.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:18:27 #120
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59830634
kingjaap.nl is dood? of mag ie van zn wurgcontract het niet meer bijhouden? wel grappig om te lezen trouwens dat Huub nu dagelijks weer in Eemnes is.. moet toch raar voelen.. gaan ze daar trouwens alles hetzelfde laten of wordt alles weer flink verbouwd?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:29:40 #121
130755 Kinga
versier hier
pi_59830935
Ik lees steeds posts over een interview met Sly. Waar kan ik dat beluisteren?
pi_59830952
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
kingjaap.nl is dood? of mag ie van zn wurgcontract het niet meer bijhouden? wel grappig om te lezen trouwens dat Huub nu dagelijks weer in Eemnes is.. moet toch raar voelen.. gaan ze daar trouwens alles hetzelfde laten of wordt alles weer flink verbouwd?
Hij mag alles bijhouden wat hij wil.
Hij was alleen ff vergeten te vermelden dat hij morgen op de radio is, dus heb ik dat ff voor hem gedaan.
Voor de rest heeft hij het gewoon druk. Dus er slipt wel eens een bericht doorheen.
Jaap is nu éénmaal niet zo'n kletser op internet.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:34:25 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59831029
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:29 schreef Kinga het volgende:
Ik lees steeds posts over een interview met Sly. Waar kan ik dat beluisteren?
Hier het interview van gisteren
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5927

En nog een gesprek van afgelopen zaterdag
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5904
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:49:25 #124
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59831344
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hier het interview van gisteren
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5927

En nog een gesprek van afgelopen zaterdag
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5904
voor de mensen die niet op die site kunnen:
http://www.youtube.com/user/Swanascha
  woensdag 2 juli 2008 @ 01:03:28 #125
162917 tuinfluiter
pi_59832411
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Huubdgk het volgende:

maar moest goed nadenken over wat ik zei, maar dat is niet erg.

Werd ook een beetje overvallen, ook al had ik afgesproken dat ik rond dat tijdstip
werd gebeld, maar was nog bezig met die screening dus dat
(Telefonisch Interview met Nowlive-radio)
Bij de paardenstal tussen alle herinneringen van 17 maanden kooi,
hitte , vermoeidheid, screeningsdagen, oja, het interview met Nowlive,
en goed op letten op wat je zegt?

Nou dan mag er best wel een eeehhh tussen zitten, wel meer dan 1 ook.

Prima gedaan.
pi_59833926

[ Bericht 100% gewijzigd door Elske6 op 02-07-2008 08:21:15 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:54:12 #127
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59838106
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!

lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,

laters!
Nil Volentibus Arduum
pi_59840938
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:

laters!

zou het nu echt helpen als Huub mee loopt op strand op zoek naar............
pi_59841956
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Elske6 het volgende:

[..]

zou het nu echt helpen als Huub mee loopt op strand op zoek naar............
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.
Was bij de kooi ook al zo,zat aanmeldingen,maar iedereen kwam via via binnen.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 15:22:59 #130
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59843325
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:

laters!
quote:
VERBRAND IN BLOEMENDAAL

Gisteren dus de hele dag op het strand gescreend, van Bloemendaal naar Zandvoort gelopen en weer terug... maar we hebben zeker een aantal leuke mensen gevonden. Enne met dit weer op het strand lopen...er is vervelender werk te bedenken!

Ben nu bezig met een plan uitschrijven voor de fandag, die wordt echt super! Wel veel werk, en dat moet er allemaal even tussendoor, maar dat geeft niets. Wordt zometeen weer door security opgehaald en ga weer met een collega screenen, vandaag op het strand in Scheveningen! Goed smeren want ben gisteren enorm verbrand in mijn nek

Daarna, verder aan de fandag werken, en vnvnd wasmachine verslepen van het huis hiernaast naar hiernaartoe..... en dan morgen om 1 uur...naar vakantie!

tot later,
Huub
Room 23
pi_59843594
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.
Was bij de kooi ook al zo,zat aanmeldingen,maar iedereen kwam via via binnen.
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:54:06 #132
162917 tuinfluiter
pi_59844032
Vanaf donderdag 3 juli , 1 uur samen op vakantie met Clarie..........

P.s:
Fijne vakantie toegewenst, zie al die indrukken en plannen maar even los te laten.

Zal toch wel lukken in Griekenland?
De plannen staan in Nederland in de Steigers.
5 optredens in Spanje , Carihuela , Discotheek VoomVoom lopen ook niet weg .
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 16:05:15 #133
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59844326
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:

[..]

of het Tilburgse matras (Sabine)
Room 23
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:40:49 #134
162917 tuinfluiter
pi_59845178
Las op www.rocketmiljonairs.nl, bij weblog Huub.

Dat Claire heeft besloten een eigen beautysalon op te starten, ze was op zoek
naar een locatie, heeft dit inmiddels gevonden, het is een schitterend pandje,
nu nog verder werken aan haar bedrijfsplan .

(Can't Buy Me Love.)
Er zijn veel aanmeldingen voor Can' t Buy Me Love, maar ze zoeken nog gericht .
Dus ben je een vrouw tussen de 21 en 35 jaar, goed gebefd -edit- gebekt,
single en heb je zin om 3 maanden in een hele bekende villa in Eemnes te logeren
met als hoofdprijs een kwart miljoen? Geef je dan op.
http://www.goudenkooi.tv/
pi_59846353
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.
Over mannen hoor ik ze helemaal niet
pi_59846470
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...

Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is (kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben

edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 17:46:53 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_59846523
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:

Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.
Over mannen hoor ik ze helemaal niet
Dat is toch vreemd, het gaat alleen maar over het screenen van vrouwen. Oh wacht, misschien gaat Brian over het screenen van de mannen, kinderarmpjes zijn een pré.
― Mark Twain
pi_59847572
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:

Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is (kan de humor er wel van in zien)

Ja ben ik het mee eens.Doe Tommy en Mitch dan ook maar.Die Jeroen was echt gaaf,lekker eigenwijs en schijt aan alles.Daar kunnen we toch veel meer om lachen dan al dat gewip.
pi_59848036
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:

..en dan in kleine lettertjes Ivar erbij zetten he Desii
Maar het gaat je natuurlijk puur en alleen om zijn talenten
pi_59848313
Volgens de agenda van Huub en Jaap , op de Rocketmiljonairs site , hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... ) Maar Huub was gewoon in Nederland... Jaap zit er al wel ????
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 19:11:20 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_59848327
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 19:16:27 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_59848458
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
Volgens de agenda van Huub en Jaap , op de Rocketmiljonairs site , hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... ) Maar Huub was gewoon in Nederland... Jaap zit er al wel ????
Verkeerd begrepen.
quote:
Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Bron: Huub Hyves.
― Mark Twain
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:19:51 #143
6941 APK
Factual, I think.
pi_59848540
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:

hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... )
Torremolinos, in gewoon Nederlands.
pi_59848685
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfers
pi_59848736
oke, bedankt APK...........
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 19:31:06 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_59848787
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:

Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfers
Kut, hij zal toch niet.......
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
― Mark Twain
pi_59848950
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
och, zdngmw is wel gaaf voor de "leuke" irritatie-factor

Nadia daarintegen....... (neuhhhhh )
dus Huub, geen Nadia-types
pi_59849024
quote:

[..]

Dat riep hij al in de kooi,had het hokje hem wijsgemaakt.
Heb hem het hier gevraagd,maar kreeg geen antwoord.
Huub kijkt met net zulke ogen als het hokje naar tv maken,als ik hem hoor praten hoor je het hokje.
Huub wist daar niet beter,maar het hokje wel.En Huub denkt ook dat sex scoort.
Denk dat weinig mensen daar nog op zitten te wachten,je word er mee dood gegooid tegenwoordig.
Of zijn er mensen die juist daarom kijken.
pi_59849125
quote:

[..]

Nou, dikke kans dus op Nadia-types
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 20:01:52 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_59849289
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:

Geweldig, ik verheug me enorm op CBMY als dit soort types meedoen. Wat een drama en zo boring na verloop van tijd.Script written all over it. En dat stel krijgt binnenkort een baby. Poor kid.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591
― Mark Twain
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:28:02 #151
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59849935
Wat een hysterie, emotie uitvergroten, hahaha, daar was Nadia erg goed in. Wat mij ook zo verbaasde, ze ging altijd discussies over zichzelf uit de weg, zij was altijd onschuldig, had nooit iets gedaan.. Een ding kon Nadia wel en dat was tv maken, men wat die allemaal heeft uitgespookt en uitgekraamd daar....
pi_59850370
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Vet zwangere vrouwen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:53:20 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_59850570
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_59850846
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Vet zwangere vrouwen
O, dat klinkt goed
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:12:19 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59850945
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).
Ik zie ook het liefst geen DGK-addept terug... Enne, hoe 'ons kent ons' was DGK wel niet, zo werkt het nu eenmaal in tv land.
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:57:53 #156
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852262
tuurlijk geen gouden kooi addept! enne over die mannen, die hebben we, en veel en leuk ook!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:59:43 #157
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852305
btw Claire is aan het koken,

Gyros, snijboontjes, gebakken aardappeltjes en een salade met olijven tomaten en mozarella.....

dat jullie het even weten, oh ja, daarnaast heeft ze een grijze legging aan, met een zwart topje met een leuke print achterop en daarover heen een leuke riem! ze ziet er weer heerlijk uit!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:08:28 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59852541
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk geen gouden kooi addept! enne over die mannen, die hebben we, en veel en leuk ook!
Als in stoer, breed, intelligent, grappig, lief en een beetje fout?
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:09:54 #159
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852582
o.a. en nog veel meer!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:10:20 #160
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59852594
Je zit al in de goede modus wat het eten betreft. En de dinertijd is ook al aangepast aan de vakantiebestemming.
Snooker is top!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:10:41 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59852603
Huub blijf je ook bloggen in Griekenland en Spanje? We kunnen niet zolang zonder nieuws
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:14:51 #162
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852738
ben bang dat ik af en toe wel een blogje zal laten vallen ja, ligt ook beetje aan beschikbaarheid internet daar
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:17:08 #163
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59852807
Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren? Want dan ga ik in ieder geval niet kijken
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:17:19 #164
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59852810
Griekenland weet ik niet, maar Spanje zit vol met i-net cafés want die Spanjaarden hebben nog niet zo vaak i-net thuis.

Anyway, veel plezier daar en ik weet niet waar je zit maar:

http://www.weeronline.nl/Griekenland.htm
pi_59852826
Nu nog aan het koken??/
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:19:18 #166
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852872
hele dag gewerkt daarna samen met Oom Twan, Berga, Ron en Claire pandjes wezen kijken, net thuis......
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:19:38 #167
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59852882
In de toeristencentra's in Griekenland zijn ook intenetcafe's. Ligt er dus aan waar je heen gaat.
Snooker is top!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:19:41 #168
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59852884
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:10 schreef happyme28 het volgende:
Huub blijf je ook bloggen in Griekenland en Spanje? We kunnen niet zolang zonder nieuws
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..

Waar hangt Eric eigenlijk uit vraag ik me af, komt ie gezellig langs, is ie ineens weer verdwenen. Joehoe Eric, waar ben je?
pi_59852900
Oke dan mag het
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:21:33 #170
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59852930
Eric blijft na zo'n heftig uitgaan toch 4 dagen onder zeil???
Snooker is top!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:21:56 #171
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59852940
nou kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentra......

sterker nog hoop dat ik geen Nederlanders tref

x
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:22:15 #172
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59852947
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren? Want dan ga ik in ieder geval niet kijken
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?
pi_59853028
Nu je op het terrein werkt waar je zolang hebt gewoond, kan ik me voorstellen dat er veel herinneringen terugkomen. Je hebt ooit eens gezegd dat iedere plek wel verbonden is aan een bepaalde gebeurtenis. Zijn het vooral de positieve voorvallen die je je herinnert of is het juist zo dat het terugkomen op die plek waar je zoveel hebt meegemaakt veel frusttratie bij je losmaakt?
Ik wens jou en Claire een geweldige vakantie . Jullie hebben het wel verdiend.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:27:26 #174
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_59853086
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgasten
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_59853142
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..

Waar hangt Eric eigenlijk uit vraag ik me af, komt ie gezellig langs, is ie ineens weer verdwenen. Joehoe Eric, waar ben je?
Eric was gaaf,hij was een beetje boos op bepaalde mensen.
pi_59853161
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgasten
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:30:22 #177
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59853169
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef zanta het volgende:
Nu je op het terrein werkt waar je zolang hebt gewoond, kan ik me voorstellen dat er veel herinneringen terugkomen. Je hebt ooit eens gezegd dat iedere plek wel verbonden is aan een bepaalde gebeurtenis. Zijn het vooral de positieve voorvallen die je je herinnert of is het juist zo dat het terugkomen op die plek waar je zoveel hebt meegemaakt veel frusttratie bij je losmaakt?
Ik wens jou en Claire een geweldige vakantie . Jullie hebben het wel verdiend.
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...

nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:31:58 #178
168813 Marieke_B
pi_59853223
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:

x
even nog om jullie nog meer veren ergens in te steken..super dat jullie zoveel van je laten lezen. Fijn om te horen dat het jullie zo goed gaat, weer midden in het 'gewone' leven staan, genieten van alle kansen en goede mensen die op jullie pad komen. Ik word er blij van!

Fijne vakantie..rust lekker uit en
enjoy!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:33:29 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_59853255
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer niet
pi_59853279
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...

Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelen
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:35:37 #181
111260 Charmian
a little joy
pi_59853308
quote:

x
Das wel lekker, gewoon zo'n dorpje met een paar oude opa's en oma's, boekjes lezen in de schaduw.
pi_59853317
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer niet
Dat was een van de leukste keren op het forum.Iedereen noemde hem anders en ook iedereen ging meedoen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:36:35 #183
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59853335
Geen toeristencentra dan zal het moeilijk worden. Daar gaat het meeste nog via OTE. Dan maar ff aanpappen met de plaatselijke bevolking. Daar kun je trouwens wel een feestje mee vieren Ouzo, raki um hihihi.
Snooker is top!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:36:54 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59853342
quote:

x
Jullie zijn in ieder geval wel zo slim om niet zoals Dennis en Nadia naar Center Parcs of Disneyworld Parijs te gaan, om dan vervolgens verbaasd te zijn dat je nergens rustig kan eten, grin...
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:37:22 #185
168813 Marieke_B
pi_59853356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:

[..]

dat zeg ik...
Wat hebben we gelachen toen! Lag af en toe schaterend over het toetsenbord.
Hopelijk kunnen we straks in september bij CBML weer zo lachen.

Huub, let je er ook op dat er wat types met wat vermogen tot humor en relativering in komen?
pi_59853381
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
o.a. en nog veel meer!
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.
Hij was echt een verademing en was totaal anders dan de rest.We lagen echt in een deuk om hem en vonden het niet leuk dat hij weg moest.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:39:46 #187
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59853418
vergeet niet ik krijg ook misschien mijn eigen programma, mijn pilot gaan we eind juli opnemen en de hoge heren zien er heel veel in... dusse geen streams, maar wel een tv programma als het goed is
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:41:17 #188
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59853450
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

werkt monique daar nog?
pi_59853466
nou , ben benieuwd en wanneer zal dat dan op tv komen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:42:52 #190
111260 Charmian
a little joy
pi_59853496
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.
Hij was echt een verademing en was totaal anders dan de rest.We lagen echt in een deuk om hem en vonden het niet leuk dat hij weg moest.
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?
pi_59853527
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:44:02 #192
168813 Marieke_B
pi_59853530
maar die pilot hè?
Dat is toch in eerste instantie maar 1 'aflevering'?

En waar kunnen wij die straks zien? Komtie als eenmalig programma op tv( of internet) en gaan ze daarna (op grond van de kijkcijfers/reacties?) bepalen of er meer afleveringen van je praat/discussieshow (want dat wordt het toch?) komen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:46:05 #193
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59853575
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:46:59 #194
111260 Charmian
a little joy
pi_59853601
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.
Ow, die van hoe heet dat programma nou, het vriendje van Selene
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:47:05 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59853606
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelen
Speak for yourself, de Kooi was top, maar aan alles komt een eind. Het is altijd jammer dat iets waar je plezier aan beleefd eindigd, maar ik vond het juist een prettig idee dat Huub en Claire samen buiten de Kooi hun relatie carierre, enz. kunnen voortzetten, zonder gedoe van een tv programma er omheen.

Ik ben vooral heel benieuwd naar CBML en het eigen programma van Huub. Vooruitkijken naar iets nieuws is beter dan terugkijken op wat niet meer is. Al blijft erover kletsen voorlopig nog wel leuk.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:47:44 #196
162917 tuinfluiter
pi_59853628
(Jaap en Huub treden op in VoomVoom)
Zaterdag 19 juli, zondag 20 juli, maandag 21 juli, dinsdag 22 juli en donderdag 24 juli
treden Jaap en Huub op in discotheek VoomVoom, vlakbij Torremolinos centrum
op de grens van de wijk Carihuela aan de Costa Del Sol.

Deze Discotheek is van Manolo, de ex van Anny Schilder . (zangeres en bekend van BZN)

Vele DJ's en artiesten traden op in VoomVoom,
Katja Schuurman,
Frans Bauer,
Glennis
Guus Meeuwis
Lee Towers
Koos Alberts,
Andre Hazes
Wolter Kroes

en deze zomer en herfst
Lange Frans en Baas B.
Jaap en Huub
Dries Roelvink

VoomVoom ligt achter appartementen Carihuela-park, de artiesten logeren meestal ook in Carihuela Park.

Amanda kwam hier ook op vakantie.
Maar staat deze zomer nog niet op het programma met paalwrijven van discotheek VoomVoom.

VoomVoom voor 1 of meer nachtjes door te halen.

http://www.discoVoomVoom.com/
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:48:36 #197
111260 Charmian
a little joy
pi_59853647
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
Ook maf dat een gastspeler dan zoveel invloed kon uitoefenen. En dat er ongelukken hadden kunnen gebeuren och
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:50:08 #198
168813 Marieke_B
pi_59853695
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.

En toen mocht ie helemaal in een taxi naar z'n Belgische huis..
pi_59853749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.

En toen mocht ie helemaal in een taxi naar z'n Belgische huis..
Jeroen was gaaf en had overal maling aan.
Waarom krijgen we nou nooit zulke gasten in zo,n programma,heerlijk geen wijvengerotzooi.
Maar gewoon humor.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:54:22 #200
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59853800
je maakt een pilot en als hij wordt aangekocht komt er een serie van, van bv 8 of 12 afleveringen..... en de hoge heren willen deze pilot heel graag maken dus er is ook een grote kans dat hij wordt aangekocht... maar al blijft dat natuurlijk altijd een raadsel...

lieve brothers en sisters, ik ga nu ofline, ben kapot namelijk en ga morgen op huwelijksreis, check morgen mijn log nog eventjes, en als ik internet heb post ik iedere dag ff een log, maar als er geen internet is, dan houdt het op....

pas goed op jullie zelf en anyhoe tot over acht dagen,

liefs

Huub
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:55:39 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59853829
Dag Huub, heel veel plezier, geniet van het weer, de rust en vooral van elkaar. groet aan Claire.

See ya!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:55:42 #202
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59853831
Huub,ooit een quiz over DGK ,met doelgroep boven 45 ha ha ,btw ik meld me niet aan ..ha ha
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:57:14 #203
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59853872
tijdens SL

sec: je moet eruit

jeroen: van wie is dat huis

s: van John de Mol

jeroen: ow laat John de Mol dan maar zelf komen

s: ik waarschuw je nu voor de eerste keer bij de derde keer houdt ik je aan

jeroen: ik kom niet

s: oke dit is je tweede waarschuwing

jeroen: brengen jullie mij wel naar huis?

s: ja

jeroen: oke

en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
Nil Volentibus Arduum
pi_59853913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL

en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:59:21 #205
168813 Marieke_B
pi_59853918
nou ja, je kan zeggen wat je wil, maar Ricardo kon er ook wat van af en toe.
Hij was vals, bij tijd en wijle 'too much' en duidelijk van de 'verkeerde kant'

die van die 2 anderen bedoel ik.
Maar ik heb om hem wel vaak zitten gniffelen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:00:30 #206
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59853952
Ik ben benieuwd waar je naar toe gaat Huub,mer Claire..Leprozeneiland"Spinaloonga is een idee en boven de de verzonken stad zwemmen is een aanrader..
pi_59853958
hoi all!
prettige vakantie huub
pi_59854028
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:59 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.
och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erin

voor de liefhebbers, de COS toen:

DGK [COS #2969] Roekiepoekie
[COS #2970] Jeroen the Nerd... moet blijven
[COS #2971] Waar nerd Jeroen de show steelt.

edit: en natuurlijk een fijne vakantie

[ Bericht 10% gewijzigd door Desii op 02-07-2008 23:13:02 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:04:47 #209
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854075
Of mannie Huub? zonder Brian.. gaafffff
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:05:21 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59854096
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben benieuwd waar je naar toe gaat Huub,mer Claire..Leprozeneiland"Spinaloonga is een idee en boven de de verzonken stad zwemmen is een aanrader..
Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:07:13 #211
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854147
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...
Ik zit lekker te mijmeren ha ha ,Samariakloof is ook mooi ,wel wandelschoentjes aandoen ...
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:07:13 #212
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59854148
Heel veel plezier en tot horens!!!! Ook voor claire natuurlijk..
Snooker is top!!!
pi_59854156
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Desii het volgende:

[..]

och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erin

[ afbeelding ]

edit: en natuurlijk een fijne vakantie
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:08:14 #214
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854185
Griekenland is cool!
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:09:17 #215
168813 Marieke_B
pi_59854215
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL

heeftie toch nog slim uitonderhandeld met z'n dronken hoofd!
Maar wat zou er gebeurd zijn na de derde waarschuwing?
pi_59854223
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
stuur ik hem wel een kaartje
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:10:06 #217
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59854238
jamas dan maar
Snooker is top!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:10:26 #218
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854247
heeft iemand een filmpje van Bassie en Adriaan in Griekenland met dat liedje ..Dan kunnen Huub en Claire Griekse woordjes nog even leren ha ha
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:11:40 #219
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854272
Ben ik nu te vrolijk hier op FOK:{
pi_59854278
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Of mannie Huub? zonder Brian.. gaafffff
mannie. echt niet,dan weet ik zeker dat ik niet kijk,doe dan die jeroen maar,kijken of iemand hem kiest boven geld
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:12:59 #221
168813 Marieke_B
pi_59854300
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel nee joh Huub zit in het hokje en schrijft het script

We zetten Selene er gewoon bij en maken er een verplicht koppel van 'for old time sake'..
's kijken of hun samenwerking weer zo vruchtbaar is als de vorige keer.

ojee..ik bedenk ineens iets...
Of zou Goldie gecast worden?
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:13:36 #222
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854317
Ik wil Mannie wel zien zonder Brian en Huub die af en toe langs komt.... lolll
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:15:01 #223
168813 Marieke_B
pi_59854356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
jamas dan maar
wie is jamas?
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:16:43 #224
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59854405
Deze was ook leuk...zo duidelijk wanneer \Brian liegt..over de anale sex..na het campinggebeuren
Eric was wel goed hier..

http://www.clipser.com/watch_video/20707&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20713&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20716&mvpageno=1
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:17:44 #225
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59854428
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

wie is jamas?
Jamas betekend ..proost..
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:20:25 #226
168813 Marieke_B
pi_59854497
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jamas betekend ..proost..
o
nou, prut dan maar..
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:28:24 #227
156669 Lady-night
dames eerst
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:53:54 #228
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59855197
Wat het grieks van Huub betreft denk ik dat hij niet veel verder komt dan "jamas" hahahahaha
Snooker is top!!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:10:20 #230
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59855510
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
heeft iemand een filmpje van Bassie en Adriaan in Griekenland met dat liedje ..Dan kunnen Huub en Claire Griekse woordjes nog even leren ha ha

donderdag 3 juli 2008 @ 00:28:37 #231
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59855815
Jeetje wat zingen die Bas en Aad langzaam, grin.
Suikeroom dank voor de lach op mijn gezicht....
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:45:34 #232
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59856019
Koffie "Frappe is ook lekker,ijskoffie
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:52:22 #233
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59856110
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:10 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Leuk suikeroom,altujd makkelijk om een paar woordjes in het Grieks te kennen..
pi_59856274
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef Lady-night het volgende:
Deze was ook leuk...zo duidelijk wanneer \Brian liegt..over de anale sex..na het campinggebeuren
Eric was wel goed hier..

http://www.clipser.com/watch_video/20707&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20713&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20716&mvpageno=1
vind eric helemaal toppie hier!
Maar die vislip .....
pi_59857740
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
hele dag gewerkt daarna samen met Oom Twan, Berga, Ron en Claire pandjes wezen kijken, net thuis......

en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:49:06 #236
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59859175
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
Maar dan is het nog niet rond hè

Fandag Huub en Jaap is op 3 augustus, zie voor meer info www.rocketmiljonairs.nl of http://dgkhuub.hyves.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door happyme28 op 03-07-2008 11:06:52 ]
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:28:04 #237
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59861275
iedereen die zin heeft moet wel komen he!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:33:44 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59861439
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
Zin om Huub een stukje piano te horen spelen of een DJ-set te zien/horen draaien, ja dat lijkt me best leuk. Ik zit alleen op 3 Aug in een vakantiehuis in Virton...ook leuk ;-)

Huub, staan de koffers al klaar? Fijn om met dit weer lekker te vertrekken naar een warm en zonnig Griekenland.

Have fun!
pi_59861593
quote:
Ik heb me al opgegeven

Prettige vakantie Huub...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2008 @ 11:40:50 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_59861656
quote:
Jemig, dan ben ik er niet, balen zeg.

Ben je al gepakt en gezakt? Als ik je niet meer spreek, fijne vakantie, ook voor Claire natuurlijk.
― Mark Twain
pi_59861977
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:

[..]

!!!!
Ik snap het niet.

Fijne vakantie, Huub!
Go hard or go home
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:03:29 #242
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59862416
we hebben meerdere pandjes op het oog, maarrre we geven totale update als alles rond is, ik ga verder met mijn koffer pakken!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:39:31 #243
158708 gan-sim
the turning point
pi_59863333
quote:
het is een beetje ver vanuit groningen.....of gaan er meer mensen uit deze regio??
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:57:56 #244
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59863686
komen mensen vooral uit het hele land, check anders op nowlive voor mensen die samen rijden, openbaar vervoer kan ook, want we hebben een pendelbus geregeld!

wij gaan, later!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:08:12 #245
162917 tuinfluiter
pi_59863920
Claire en Huub ,
Lekker genieten,
Kalo Taxidi (goede reis)
Bedankt voor de 17 en 4 maanden streamplezier
En voor het komen in de Commotie-Huub-topic-reeks.
pi_59864175
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef Huubdgk het volgende:
komen mensen vooral uit het hele land, check anders op nowlive voor mensen die samen rijden, openbaar vervoer kan ook, want we hebben een pendelbus geregeld!

wij gaan, later!
moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........
pi_59865008
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef Elske6 het volgende:

[..]

moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........
Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daar
pi_59865553
Ik kom denk ik ook op de fandag,Lijkt me erg leuk om eens mee te maken!
Ook vindt ik de entree erg oke!
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:06:47 #249
162917 tuinfluiter
pi_59871117
De lang verwachte fandag.

Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008

Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl

Locatie 't Blauwe meer.

http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php

Deze locatie wordt veel gebruikt als trouwlocatie.

Op het Blauwe Meer worden vogels gespot door waarnemingen.nl ,
zo waren er waarnemingen op 24 juni van een :

Roepende Specht,
Zingende Zwartkop
Zingende Tjiftjaf
en een balsende Putter.

Gezellig daar.

Locatie het Blauwe Meer, zal misschien aan Oostenrijk doen denken, maar deze beeldschone plas is
in Brabant, op Loon Op Zand, adres : Baan achter de Plakke 1.

Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.

Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.

Nadia en Dennis verwachten hun kindje op zondag 3 augustus, wanneer Nadia nog niet is
bevallen van hun kindje, komt Dennis ook en zingt zelfs 1 liedje.

Toegang fandag is 7,50 per persoon,
Inbegrepen:
1 consumptie per persoon,
Indien reizen per openbaar vervoer? Pendelbus tussen het centraal station Tilburg naar De Blauwe Meer.
Huub zal een DJ-set draaien.
Heel misschien komt er ook een piano en optreden van Huub.
De mogelijkheid om op de foto te gaan met je favoriet in de foto-corner.
Voor de kinderen ook een Banaan achter een boot.
Jaap en Huub gaan optreden.
Er is een strandje waar je kan zonnen en zwemmen.
Alle optredens zijn inbegrepen in de toegangsprijs.

Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .

Verder is er een drijvend terras, entree Jaap en Huub fandag is 7,.50 , inclusief 1 drankje
en de mogelijkheid tot meer drankjes en hapjes , wel voor eigen rekening.

Interesse in een fandag van Jaap en Huub?

Ga dan naar het aanmeldingsforumulier.
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:09:51 #250
162917 tuinfluiter
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:52:58 #251
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59873081
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De lang verwachte fandag.

www.rocketmiljonairs.nl

Locatie 't Blauwe meer.

Deze locatie wordt veel gebruikt als trouwlocatie.

Op het Blauwe Meer worden vogels gespot door waarnemingen.nl ,
zo waren er waarnemingen op 24 juni van een :

Roepende Specht,
Zingende Zwartkop
Zingende Tjiftjaf
en een balsende Putter.

Gezellig daar.

Locatie het Blauwe Meer, zal misschien aan Oostenrijk doen denken, maar deze beeldschone plas is
in Brabant, op Loon Op Zand, adres : Baan achter de Plakke 1.

Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus

Nadia en Dennis verwachten hun kindje op zondag 3 augustus, wanneer Nadia nog niet is
bevallen van hun kindje, komt Dennis ook en zingt zelfs 1 liedje.

Toegang fandag is 7,50 per persoon,
Inbegrepen:
1 consumptie per persoon,
Indien reizen per openbaar vervoer? Pendelbus tussen het centraal station Tilburg naar De Blauwe Meer.
Huub zal een DJ-set draaien.
Heel misschien komt er ook een piano en optreden van Huub.
De mogelijkheid om op de foto te gaan met je favoriet in de foto-corner.
Voor de kinderen ook een Banaan achter een boot.
Jaap en Huub gaan optreden.
Er is een strandje waar je kan zonnen en zwemmen.
Alle optredens zijn inbegrepen in de toegangsprijs.

Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .

Verder is er een drijvend terras, entree Jaap en Huub fandag is 7,.50 , inclusief 1 drankje
en de mogelijkheid tot meer drankjes en hapjes , wel voor eigen rekening.

Interesse in een fandag van Jaap en Huub?

Ga dan naar het aanmeldingsforumulier.
Ik had er wel zin in maar het is wel dik 200KM rijden vanaf hier... en dan ook nog terug... dat voor 5 uurtjes.... daar moet ik nog maar eens heel goed over nadenken.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:59:22 #252
162917 tuinfluiter
pi_59876023
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:

www.rocketmiljonairs.nl

Locatie 't Blauwe meer in Loon Op Zand.

Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus

De fandag Jaap en Huub in Loon Op Zand is voor velen best een eindje rijden.

Wanneer wij thuis beslissen dat we naar de fandag gaan van Jaap en Huub,
en toch vakantie hebben, wij overwegen om er een dag en nacht
aan vast te plakken en kunnen eventueel overnachten in de kampeerboerderij en
minicamping Het Kraanven in Loon Op Zand.
http://www.kraanven.nl/

Of kunnen logeren bij de Herberg Van Loon
in Loon Op Zand, Jan van Loon is dit jaar 65 jaar en de herberg bestaat 20 jaar.
http://www.hotelmanegevanloon.nl/

Verder in Loon Op Zand :
Bakker Smolder
Cafetaria 't Pleintje
en cafe 't Loons Kwartier.

Maar kunnen ook logeren bij Hotel De kroon in Kaatsheuvel en zelfs de Efteling bezoeken.
1 persoonskamer 65.00
2 persoonskamer 77.00

Al met al de fandag van Jaap en Huub brengt bijna op leuke uitjes tijdens 't weekeinde van 3 augustus 2008.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:56:51 #253
2018 PC eend
relativist
pi_59878707
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daar
Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandag

Of voor een potje teambuilding met de Roepende Specht, Zingende Zwartkop, Zingende Tjiftjaf en een balsende Putter
pi_59880788
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandag

Of voor een potje teambuilding met de Roepende Specht, Zingende Zwartkop, Zingende Tjiftjaf en een balsende Putter

tja of de geile dans van een kraanvogel!
Maar sluit de huub optie niet uit hoor...
pi_59881616
¤7,50...belachelijk...fans worden nog eens uitgemolken ook nog eens
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 08:48:08 #256
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59881736
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
Daar dacht ik ook aan

Gelukkig wilde DSB me nog een extra lening aansmeren, dus ik kan het me weer veroorloven
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:54:06 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59881794
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
Nou! Zeven Euro vijftig, daar moet een normaal mens drie weken voor werken ...
En dan ook geen wisselgeld teruggeven, maar aan het een of andere goede doel schenken:
quote:
Stelletje uitzuigers.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 09:12:13 #258
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59881977
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan ook geen wisselgeld teruggeven, maar aan het een of andere goede doel schenken:
Dat goede doel is dan wel stichting Jaap
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:19:24 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59882057
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat zal inderdaad wel. En al die fans maar denken dat ze met hun geschonken fortuin Kinderen met Kanker steunen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:11:10 #260
218656 Skunki3
/care RUSSIA FTW!!!!
pi_59884131
yooo huubje! alles kits mooie mafkees? ik vond dat je goed het spel speelde egt geweldig man!!! samen met die jaapie de dikke vette zeug die het ook geweldig deed!!! TOPPIE. maar 1 ding je hebt af en toe van die aktie die egt niet door de beugel kunnen! bij. wat je Claire flikte!

voor de rest: jmmr aan t einde werd het minder met gouden kooi.. beetje saai en geen geweld oid.

eey doe rustig aan man!!! latertjes en groetjes aan Claire en Jaapie
pi_59884386
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Maar zelfs dat is teveel.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_59884676
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan

Gelukkig wilde DSB me nog een extra lening aansmeren, dus ik kan het me weer veroorloven
Daar ben ik dan weer blij mee als AZ fan
pi_59884760
Ps: zou die pendelbus gratis zijn (in de 7,50 zeg maar) of moet daar ook voor betaald worden?
pi_59884926
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
eens.......

ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik me zo heb laten meeslepen en als een gek bij de finale voor jaap ben gaan bellen omdat huub er meteen uitlag..... het idee dat brian of amanda zou kunnen winnen

maar waarschijnlijk was dat allemaal juist heel goed doordacht van te voren bedenk ik me nu ook,

nou ja gelukig heb ik nooit één smsje of telefoontje gepleegd tussendoor voor die stomme contactpunten

maar goed ik heb uiteindelijk toch weer wat geleerd,,,,,,, namelijk dat een echte real life soap wel nooit zal gebeuren maar dat het dus allemaal geschript, gestuurd, geknipt en geplakt wordt dus moch er nog eens zoiets komen als gouden kooi 2 of iets dat erop lijkt, zal ik het misschien best wel weer eenbeetje volgen maar dan op een heel andere manier (hoop) ik, gewoon achterover leunen en kijken wat ze er nou weer van bakken.......
pi_59885206
Klopt, fanvanheteersteuur! Zelf ben ik de mafketel van vol geweest die het volvliegtuigje regelde, zelfs naar Eemnes ben gereden om de honkballen af te leveren, aan een paar (denk 2 of zo) kado's heb mee gedaan, 3 kaarten verstuurd Allemaal met veel plezier maar ik deed niet aan alles mee, werd ietwat overdreven op een gegeven moment vond ik.
pi_59885288
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt, fanvanheteersteuur! Zelf ben ik de mafketel van vol geweest die het volvliegtuigje regelde, zelfs naar Eemnes ben gereden om de honkballen af te leveren, aan een paar (denk 2 of zo) kado's heb mee gedaan, 3 kaarten verstuurd Allemaal met veel plezier maar ik deed niet aan alles mee, werd ietwat overdreven op een gegeven moment vond ik.
stom gevoel achteraf hé nu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was

maar ja toen we het nog niet wisten was het dan wel weer prima vermaak

maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
pi_59885677
http://www.experience-island.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28

Het is een prachtige locatie en die zal best wat kosten als je dat moet huren. Ik vind het geen schorriemorrie als je dit uitzoekt voor je fans.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:02:08 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_59885715
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

maar goed ik heb uiteindelijk toch weer wat geleerd,,,,,,, namelijk dat een echte real life soap wel nooit zal gebeuren maar dat het dus allemaal geschript, gestuurd, geknipt en geplakt wordt
Niet waar!
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
pi_59885733
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:

[..]

Niet waar!
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
ze doen hun best maar .......
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:09:31 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_59885914
Als nou gewoon niemand naar die fandag gaat dan moeten ze lekker toch alles zelf betalen.
pi_59885936
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:

Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
Raar idee dat je iets geeft er wel wat terug voor verwacht.
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
pi_59886075
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:

[..]

Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
ben het met je eens hoor blommetje

Vind het zelf jammer dat ik niet kan
pi_59886192
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef Desii het volgende:

[..]

ben het met je eens hoor blommetje

Vind het zelf jammer dat ik niet kan
ik zou heen kunnen, maar ik heb zelf de behoefte niet om naar een fandag te gaan.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:29:21 #274
16715 Mylene
*schatje*
pi_59886430
Het kan ook flink gaan regenen hè?
pi_59886483
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Het kan ook flink gaan regenen hè?
De terrassen zijn overdekt
pi_59886722
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

stom gevoel achteraf hé nu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was

maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
Aan de aktie vliegtuig en honkbal had ik echt lol, rest deed ik af en toe aan mee.
Geen idee hoe het de 'volgende' keer gaat, concept wat nu komt lijkt mij niks.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:43:54 #277
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59886807
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja ik denk dat streamers nu enorm sceptisch gaan zijn en niks meer gaan geloven, en achter elk klein dingetje een heel doordacht plan zien..

ik snap trouwens niet dat JdM zegt dat ie een nieuw genre heeft uitgevonden.. op mtv heb je al heel lang programma's als the real world wat ook gewoon half script half echt is btw wordt cbml ook door hem/talpa geproduceerd?
pi_59887323
Goh ik wist niet dat the real world 24 uur per dag te volgen was op streams en dat mensen opgesloten zaten gemixed met spelelementen waardoor je een realistische mix kreeg van echte emoties ...( in weze een soort soap die dagelijks wordt uitgezondne) met reality.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_59887472
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.
Wat een gezeik over 7,50.
Wat ook mensen blijkbaar niet lezen is dat "mocht er wat overblijven het geld naar KIKA gaat" maar het is blijkbaar veel leuker om te zeuren dat alles in eigen zak gestoken wordt.
pi_59887607
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.
Wat een gezeik over 7,50.
Wat ook mensen blijkbaar niet lezen is dat "mocht er wat overblijven het geld naar KIKA gaat" maar het is blijkbaar veel leuker om te zeuren dat alles in eigen zak gestoken wordt.
Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.
Moest je bij Brian en Amanda ook betalen en wat kreeg je daar.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:24:10 #281
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59887853
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef -Jean- het volgende:
Goh ik wist niet dat the real world 24 uur per dag te volgen was op streams en dat mensen opgesloten zaten gemixed met spelelementen waardoor je een realistische mix kreeg van echte emoties ...( in weze een soort soap die dagelijks wordt uitgezondne) met reality.
hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuw

begrijpend lezen heh
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:27:01 #282
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59887926
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.
Moest je bij Brian en Amanda ook betalen en wat kreeg je daar.
zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekader houdt het dan ook nooit op???
pi_59888057
quote:
hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuw

begrijpend lezen heh
Maar dgk en Big brother zijn toch wel een heel nieuw genre op zich vindt ik
pi_59888424
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

reken maar dat Jaap alle rekeningen 10 keer nakijkt voor hij het over gebleven geld doneert.....
ik vind het ook jammer dat het zo zuiderlijk ligt.. ze hadden het beter bij het Veluwemeer kunnen doen......
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:50:30 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_59888506
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef Elske6 het volgende:

ik vind het ook jammer dat het zo zuiderlijk ligt.. ze hadden het beter bij het Veluwemeer kunnen doen......
die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...
kunnen steken...
pi_59888525
quote:

[..]

Niet waar!
weet je ook al wanneer APK ????
pi_59888669
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef APK het volgende:

[..]

die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...
kunnen steken...
Dacht even Hondjes te zien, maar jij bent het
pi_59889365
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekader houdt het dan ook nooit op???
Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 14:57:38 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_59890166
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:

Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Laat gaan.
Bij Brian en Amanda kreeg je geld toe als je kwam, kregen ze dat armoedige zaaltje iig vol.

[ Bericht 12% gewijzigd door beequeen op 04-07-2008 15:05:38 ]
― Mark Twain
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:22:20 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_59890816
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:

Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Dure woorden.
pi_59891071
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef APK het volgende:

[..]

Dure woorden.
hoeveel zouden die kosten?
pi_59891257
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hoeveel zouden die kosten?
Heb er geen cent voor over.
pi_59891621
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.

Niet dat ik ga maar wie gaat, veel plezier.
Go hard or go home
pi_59891711
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.

Eensch!
pi_59891713
quote:

o is al deze commotie over 7,50 euro ?
pi_59891759
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragen
pi_59891848
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Oh, dan niet!
Go hard or go home
pi_59891874
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragen
IS OOK SCHANDALIG

tegen de tijd dat ik die 7,50 euro heb gespaard is die fandag al geweest
pi_59892062
quote:

Hartgrondig mee eens
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:07:07 #300
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59892098
quote:

[..]

Niet waar!
Dat zou pas schandalig zijn,maar hopen dat die niet komen 3 augustus
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:17:46 #301
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59892382
Ik las op een site van iemand dat ze in de rij stonden om te betalen voor het op de foto gaan met Brian en Amanda.

Misschien is die 7,50 (incl 1 consumptie + pendelbus) ook wel voor de fotosessie. En dat gaat geheel naar KIKA.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')