Thanks!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:39 schreef Beer14 het volgende:
quote]Op dinsdag 24 juni 2008 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
all women are whores
nee je zit goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:54 schreef snetje het volgende:
en toen werd het stil ... of zit ik verkeerd ?
dit is gif ... na een gesprek tussen Eric en Huub bij de dj-setquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Desi mooie op.Maar dat is toch niet Eric op die foto,Eric heeft toch veel lichter haar.Lijkt op Brian zijn haar.
Ja Huub was toen heel boos en genoot helemaal niet dat Eric er was.Toen hij begon te genieten moest Eric weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is gif ... na een gesprek tussen Eric en Huub bij de dj-set
Huub zat niet best in z'n vel en Eric ging toen vragen wat hij kon doen... eerst was H. nog wat opstandig, maar het eindigde zo
Thanx to Mazaru, die weer het juiste moment wist te pakken voor der gifs
ik vond haar wel leuk.. de buren vroegen toen ook aan Huub om met haar ff een gesprekje te gaan houden in de kapsalon.. zij staat ook wel op Huub zn lijstje als buitenvrouwquote:Op maandag 23 juni 2008 23:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Heb je nog contact met haar Huub?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prosperaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:02 schreef Prospera het volgende:
Edit:
Desii houdt van Ivan , Desii houdt van Ivan![]()
![]()
![]()
Ow Ivar; ik zit nog in de russische flow met andrei Arshavinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Prosperahet is Ivar
Is gewoon een lekker jong en helemaal het type waar ik op zou kunnen vallen
Maar ik ben al gesneuveld, lang geleden
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:02 schreef Prospera het volgende:
Edit:
Desii, hij is weer veelbelovend Hij is fantastisch*O*![]()
Desii houdt van Ivan , Desii houdt van Ivan![]()
![]()
![]()
Oh en Huub, nu je er zo anderhalf jaar uit bent geweest, heb je ook dit soort dingen gemist![]()
Btw, over die huubfans hier kan je niet veel fouts zeggen, er is hier hooguit een kaartenactie voor jou&Lieke uitgegaan.
Die extreme fandingen gebeurden voornamelijk op VOL/Nowlife en ik vind het niet ok dat wij COSfokkers daarmee geassocieerd worden door notabene Fokkers die zelden tot nooit hun neus in de COS hebben laten zien
Wij hebben itt wat hier verteld werd smakelijk gelachen om die acties als de politie bellen oid.
Dat was niet des Foks
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de alle eerste echte kaarten actie begon toch via FOK ? ...
kaarten voor huub en sylvia ...
Klopt helemaal.Maar die was toch ook leuk,vooral omdat de redactie het hier kwam melden,dat ze het huis nu ingingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de alle eerste echte kaarten actie begon toch via FOK ? ...
kaarten voor huub en sylvia ...
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu..ikhoudervan en Huub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffieequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Suikeroom het volgende:
Suikeroom
[..]
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....
bij dat soort voorbeelden ben je wel redelijk ver heen ja.. wel opvallend dat juist met name die groep Huub fans zo doorsloeg.. ze zagen Huub ook als een soort martelaar.. een weerloos iemand die in de hoek werd gedreven zonder dat ie het zelf wist en zij keken machteloos toe.. ze hadden hartkloppingen en werden 'snachts badend in het zweet wakker om vervolgens de streams aan te zetten en te checken of het wel goed ging met Huub.. om vervolgens zich nog ff op te winden waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn... ze zijn zeker bij de buren waar ze zonder contactpunten hun familie mogen spreken.. en die rat van een Brian die zit op de psp van Mikey gewoon op internet te chatten met Kenny!!! en oh wat zijn ze blij dat het nu is afgelopen, maar ze kunnen het toch ook maar niet loslaten en posten nu op fora nog steeds elke dag hun afschuw over Brian en Amanda, en het hokje
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.
Vol was daarvoor al zeker bezig hoor en veel meer dan een kaartenactie van sommige Cossers is er niet gedaan door Fok.
Vol wie ? ik ken geen Volquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.
Vol was daarvoor al zeker bezig hoor en veel meer dan een kaartenactie van sommige Cossers is er niet gedaan door Fok.
Dat was wel grappig, maar die arme tieners&oma's zijn zich rotgeschrokkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We hebben alleen in een melige bui stout gedaan op het Bassie en Adriaanforum.Maar verder weet ik ook niks .
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu, en die ken jij dus niet persoonlijk....ikhoudervan ,ik weet van dat akkefietje niks,maar eHuub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffiee
idd ! en wat zaten we vast gekluisterd achter de streams toen ! wachtende op de Pooooost !!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Maar die was toch ook leuk,vooral omdat de redactie het hier kwam melden,dat ze het huis nu ingingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu..ikhoudervan en Huub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffiee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |