De laatste 8 maanden waren toch niet om aan te zien? Streams met Brian en Amanda volgde ik eigenlijk al zo weinig mogelijk. Dennis en Nadia waren dramatisch. Natasia was te walgelijk om te volgen. Waar ik voor bleef kijken waren de sociale en leuke momenten van Huub.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pfffff, JdM heeft over de rug van jullie allemaal de wrange vruchten mogen plukken van een uiteindelijk geflopt programma. Ik heb er er 1 1/2 jaar met genoegen en soms met afgrijzen naar gekeken maar Ome Sjon kan het aan de straatstenen niet kwijt. Jammer maar helaas.
Ik heb er jammer genoeg geen caps van. Maar ik vond het massaal bekogelen van Huub en Lieke die op een heuveltje zaten ook zo'n walgelijke vertoning.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?
Ik vroeg haar ook om haar mening Noekquote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
Hé hallo, Huub is er! Gaan jullie allemaal Thunderbitch ondervragen. Zij heeft haar mening, mag ze hebben. Gaat toch niet veranderen en die van jullie ook niet.
Hoi Huub!![]()
Trusten Huub!
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap ik...
Maar wat vind jij ervan dat jij dat dan niet mocht gebruiken maar Brian en Amanda constant jou wel zwart mochten maken zonder dat er in gegrepen werd?
Er zijn veel verkapte oproepen door hen gedaan dat je wel wat aangedaan zou worden (hint hint aan de streamkijkers toen). Iets waar je in het echte leven nog wel eens goed last van kan krijgen. Had de Febo dat soort uitspaken dan ook niet moeten verbieden?
De post werd door achter gelezen.... en daarom ook goede informatie voor hen over wat er bij de streamers speelde kregen jullie daar ook feedback van de Febo op?
Nee, ik ben geen Netty, anders had ik het wel gezegd. Vreemde vraag eigenlijk.quote:
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook om haar mening Noek
Daar heb je volkomen gelijk in. Geen makkelijke positie, maar ook een eigen keuze natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:
het is pas mogelijk om over dergelijke situaties te kunnen oordelen als je er zelf in hebt gezeten....
En Jaap en Huub maar roepen dat Nadia zo goed was voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef akveor het volgende:
[..]
De laatste 8 maanden waren toch niet om aan te zien? Streams met Brian en Amanda volgde ik eigenlijk al zo weinig mogelijk. Dennis en Nadia waren dramatisch. Natasia was te walgelijk om te volgen. Waar ik voor bleef kijken waren de sociale en leuke momenten van Huub.
Ik vind het dan ook belachelijk dat het programma zo ondergeschikt werd gemaakt aan de TV uitzendingen. Geen wonder dat het dan ook is geflopt. Veel mensen willen zich graag associeren met de wannabees... hoe dan?
Hou je schmoelllllll,jij wil me laten aanvaarden dat ik over de schijf ben gegaan!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Brian: Ze haalt me de woede onder de nagels vandaan
En dat is pas de eerste
Ach, actie vraag om reactie, in beide 'kampen' waren er wat met een hele bult boter op hun hoofd, zeg maar.....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
dus ik kan hieruit concluderen, dat er opgetreden is, mooi..bedankt voor antwoordquote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij weet niet wat er wel en niet is gebeurt of wel?
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Huub, ik wil je een ding meegeven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Welterusten slaap lekker!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.![]()
Ik heb er 1,5 jaar naastgezeten. Voel het nog steeds in mijn hoofd, daarom moet ik nu ook naar bed.
Ga maar slapen dan, ik zal lief zijn en mn scrollwiel gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.![]()
Ik heb er 1,5 jaar naastgezeten. Voel het nog steeds in mijn hoofd, daarom moet ik nu ook naar bed.
Als het daadwerkelijk Huubfans waren hè? Voor hetzelfde geldt waren het Brian en Amanda fans die Huubfans in het kwaad daglicht probeerde te stellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...
Grin, en t was allemaal maar een spelletje...
Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
mag hij nou van de sofa af?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...
Grin, en t was allemaal maar een spelletje...
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
ja,,na al die uitspraken van brian, waaronder,,,ik breek huub zijn nek straks , in een tel,kregen de streamers inderdaad de zenuwen, logisch toch.,daarbij jaap met zijn lugubere uitspraken, van vechten, dood begrafenis, echt gezellig hoor, werd het,,,quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef MargrietV het volgende:
Streams van Nadia en Dennis werden echt niet bekeken door mij, hun stompzinnig geleuter, was voor een ding goed... voor een kotsbak.
je kan daar helemaal nix uit concluderen...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus ik kan hieruit concluderen, dat er opgetreden is, mooi..bedankt voor antwoord
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
kan je daar ook voorbeelden van geven?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Net zo goed als veel dingen in de goudenkooi een spel waren.....was dat ook zo op de forumsquote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.
Noblesse oblige?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef MargrietV het volgende:
Nou wat ik dus weiger te geloven, is die vrachtwagen met cadeaus voor Lieke haar verjaardag. ! Had ze zelf met de buren geregeld!
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.
Ja, dat is ook zo'n leuke.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?
Doe haar de groetjes en een dikkequote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Wijntje drinken......quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kan je daar ook voorbeelden van geven?
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?
later Huubquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Zet Claire er gewoon naast met een wijntje,deed ze ook uren lang bij het pianospelenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
kom Blurk we gaan een liedje zingen in de COSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?
Nee hoor, anders zeg ik niet, bekijk maar zelf alle filmpjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:02 schreef noekje het volgende:
Huub moest via een andere ingang naar binnen bij Jensen. Er waren niet zulke toffe telefoontjes gekomen.
Er werd geld geboden om Huub op z'n bek te rossen. Tja..
Kortom, er is overal volk wat niet spoort. Wat een non-discussie zeg. Ga de wereld in en zie dat er mensen zijn die niet deugen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel deugen, die moet je bij je houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |