abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 23:27:10 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_59639892
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Zelfbescherming!!!!!
Volgens Lieke heeft Brian haar ook nog een keer bij de trap naar beneden geslagen.

Ook zelfbescherming .
  maandag 23 juni 2008 @ 23:27:15 #152
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59639895
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:

[..]

das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitspraken

Een is me alijd bijgebleven, heb toen letterlijk in mijn broek gepist van het lachen...
Hij en Amanda hadden ruzie en ineens ging hij zichzelf verklaren met het feit dat hij een fokking boswachter was in de fokking veluwse bos waar hij een fokking beer ging neerschieten.

Nou, hij schoot mij lek, want de clou was ik al een tijdje kwijt

Hey dat heb ik ook gemist... maar klinkt hilarisch... is daar nog een filmpje van?
Op maandag 23 juni 2008 23:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou hooguit in spiegelbeeld, denk ik.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:28:35 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59639937
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.
Huub: Mocht daar niet over gesproken worden?
Toch vreemd... jou werd je van alles voor de voeten gegooid... je bent uitgemaakt voor racist, verkrachter en moordenaar. Waarvan in het huis geen echte bewijzen waren... Nu is dat doucheincident iets wat in het huis is gebeurd en dat wordt dan doodgezwegen en leek niet te mogen worden gebruikt.
Het is makkelijk om te zeggen dat dat niet in het belang van de show was maar die beschuldigingen aan jou adres hadden die dan wel meerwaarde? Kun je daar iets meer over zeggen? Waarom je dat niet gebruikt hebt bijvoorbeeld?
Het douchegebeuren was ook heel heftig. Ik denk dat Brian zichzelf daar niet goed in de hand had. Ik denk dat hij bang was dat Amanda zou gaan slaan. Het was ook een gekkenhuis, iedereen liep te schreeuwen en het was en onoverzichtelijk geheel. Zoiets eindigt bij voetballen, meestal ook in een doelpunt.

Amanda kennende, die pikt niets als ze beneveld is door de drank. Ik denk niet dat het nodig was geweest om haar richting douches te sleuren, omdat zij voor rede vatbaar was.
Doordat zij tegensputterde (wat ik eigenlijk ook zou doen, vooral als ik een borrel op heb) heeft hij haar me kracht moeten duwen richting douche (weg van de plek waar ze de fout in kon gaan).Echter als iemand tegensputtert, ziet het er vele malen erger uit. Naar ik begrepen heb, is Amanda ook aardig tekeer gegaan, dus dat staaft mijn theorie.
Gelukkig is dit niet meer gebeurt. Hij had zichzelf zeker niet in de hand toen, en Amanda ook niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59639940
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef cindy10 het volgende:

[..]

tja,je likt zomaar ongestelde bloed hoor...pas op!

Die gast was echt getikt af en toe.
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 23:28:55 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_59639947
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft Lieke toch ook geslagen bij de paardenbak? Dat zal Brian ook wel weer niet kwaad hebben bedoeld ofzo .
Was gewoon grappenderwijs, je weetzzzzz. Brian, de humorist, rapper, gitarist, dichter en vooral EEN HELE GROTE KLOOTZAK.

Sorry voor de caps.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 23 juni 2008 @ 23:28:58 #157
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59639950
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

beequeen, als jij bij verkade werkt mag je ook niet het recept openbaar maken..... zoveel geheimzinnigs gebeurde er niet, het is altijd zoveel groter gemaakt dan het is
Hmm, denk je dan dat ome Sjon de mythe gewoon in stand wil houden dan? Als alles openbaar is dan wordt er misschien een keertje ochhhh, wat errugggg geroepen en dan is het dat, nu blijven de mensen speculeren natuurlijk, omdat er een heleboel niet is gezegd en geschreven.
be nice or go away
pi_59639959
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...

nou..hier schrik ik van...
pi_59639962
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens Lieke heeft Brian haar ook nog een keer bij de trap naar beneden geslagen.

Ook zelfbescherming .
gelukkig beschermt hij alleen zn eigen vrouwtje met een doucheslang....anders had het met lieke slecht afgelopen
pi_59639981
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het douchegebeuren was ook heel heftig. Ik denk dat Brian zichzelf daar niet goed in de hand had. Ik denk dat hij bang was dat Amanda zou gaan slaan. Het was ook een gekkenhuis, iedereen liep te schreeuwen en het was en onoverzichtelijk geheel. Zoiets eindigt bij voetballen, meestal ook in een doelpunt.

Amanda kennende, die pikt niets als ze beneveld is door de drank. Ik denk niet dat het nodig was geweest om haar richting douches te sleuren, omdat zij voor rede vatbaar was.
Doordat zij tegensputterde (wat ik eigenlijk ook zou doen, vooral als ik een borrel op heb) heeft hij haar me kracht moeten duwen richting douche (weg van de plek waar ze de fout in kon gaan).Echter als iemand tegensputtert, ziet het er vele malen erger uit. Naar ik begrepen heb, is Amanda ook aardig tekeer gegaan, dus dat staaft mijn theorie.
Gelukkig is dit niet meer gebeurt. Hij had zichzelf zeker niet in de hand toen, en Amanda ook niet.
Ben jij Netty?
pi_59639987
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat toch
zullen we dealtje maken

1. jij beantwoord Akveor zijn vraag
2. krijg je van mij het recept van de Verkade-koekjes
  maandag 23 juni 2008 @ 23:31:00 #162
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59640019
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, denk je dan dat ome Sjon de mythe gewoon in stand wil houden dan? Als alles openbaar is dan wordt er misschien een keertje ochhhh, wat errugggg geroepen en dan is het dat, nu blijven de mensen speculeren natuurlijk, omdat er een heleboel niet is gezegd en geschreven.
zou kunnen, maar ik denk dat gewoon dat tv maken een kunst is en als je daar een goede methode voor hebt gevonden ga je daar niet alles over uit de doeken doen, net zoals de verkade koekjes zegmaar,
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59640037
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Die gast was echt getikt af en toe.
Daar had hij een ram voor zn hersens bij een boxwedstrijd niet voor nodig
  maandag 23 juni 2008 @ 23:31:34 #164
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59640043
Make love not war

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 23 juni 2008 @ 23:31:40 #165
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59640049
....
pi_59640056
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit een beetje goedpraat, klopt dat?
pi_59640085
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Hey dat heb ik ook gemist... maar klinkt hilarisch... is daar nog een filmpje van?
helaas niet, maar dat was ook een ruzie van een paar uur (al best een tijdje geleden)
pi_59640088
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:29 schreef hondjes het volgende:

[..]

nou..hier schrik ik van...
Maar je hebt wel de streams gekeken?
Want anders zou je echt niet zo schrikken hoor....
  maandag 23 juni 2008 @ 23:33:06 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59640097
quote:

[..]

oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...
Als ik zie hoe je reageert op zaken die niet helemaal kloppen.
Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
pi_59640128
Kwam deze tegen uit januari 2008:

"Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)"

Huub, heb je af en toe niet met verbazing zitten luisteren naar wat er uit die gast zn mond kwam? Of went zoiets na een tijdje?
  maandag 23 juni 2008 @ 23:34:27 #171
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59640131
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
Tering zeg!
Hij zat in dat huis. Me dunkt dat hij beter gezien heeft wat er is gebeurt dan wij met al die streamlocks
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59640174
quote:

[..]

Geloof niet dat hij zegt dat hij iets gelooft....
Hij zegt dat hij wat meer heeft waargenomen.....klein verschil hoor
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 23:35:41 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_59640176
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:

zou kunnen, maar ik denk dat gewoon dat tv maken een kunst is en als je daar een goede methode voor hebt gevonden ga je daar niet alles over uit de doeken doen, net zoals de verkade koekjes zegmaar,
Pfffff, JdM heeft over de rug van jullie allemaal de wrange vruchten mogen plukken van een uiteindelijk geflopt programma. Ik heb er er 1 1/2 jaar met genoegen en soms met afgrijzen naar gekeken maar Ome Sjon kan het aan de straatstenen niet kwijt. Jammer maar helaas.
― Mark Twain
  maandag 23 juni 2008 @ 23:36:21 #174
145755 kahaarin
pi_59640191
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Oh maar dat TV maken een kunst is dat staat wel buiten kijf, maar ik snap zijn uitspraak dat er niemand juridisch vervolgd gaat worden nav verhalen over de kooi niet als je de weigering tov dat boek met columns er bij pakt.
Het is toch raar dat hij in een interview het ene zegt terwijl er het andere wordt gedaan?
Maar goed, dat zal wel een tactiek zijn om de mythe in stand te houden, kijk maar eens hier, er wordt volop over gespeculeerd.
be nice or go away
pi_59640198
Is deze teringzooi nou nog steeds bezig
  maandag 23 juni 2008 @ 23:36:47 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_59640210
Als Huub Amanda heeft aangerand waarom spuugt hij haar dan eerst in het gezicht om haar vervolgens ook nog eens een klap te geven? Klinkt toch niet logisch?

Als Huub Amanda heeft aangerand waarom ontkent ze dan ten stelligste de volgende dag in bad tegen Brian dat het beslist geen aanranding was? Ze zou toen ook aangifte hebben willen doen van aanranding wat niet mocht van de Febo.
pi_59640224
Er zijn altijd mensen, die pretenderen alles beter te weten en het ophangen aan een redelijke intuitie en dan ook nog doen of het onder haar/zijn eigen ogen is gebeurd. Arrogantie ten top!
  maandag 23 juni 2008 @ 23:37:30 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_59640238
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Tering zeg!
Hij zat in dat huis. Me dunkt dat hij beter gezien heeft wat er is gebeurt dan wij met al die streamlocks
  maandag 23 juni 2008 @ 23:37:31 #179
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59640239
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat toch
Dat snap ik...
Maar wat vind jij ervan dat jij dat dan niet mocht gebruiken maar Brian en Amanda constant jou wel zwart mochten maken zonder dat er in gegrepen werd?
Er zijn veel verkapte oproepen door hen gedaan dat je wel wat aangedaan zou worden (hint hint aan de streamkijkers toen). Iets waar je in het echte leven nog wel eens goed last van kan krijgen. Had de Febo dat soort uitspaken dan ook niet moeten verbieden?
De post werd door achter gelezen.... en daarom ook goede informatie voor hen over wat er bij de streamers speelde kregen jullie daar ook feedback van de Febo op?
  maandag 23 juni 2008 @ 23:37:32 #180
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59640240
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Kwam deze tegen uit januari 2008:

"Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)"

Huub, heb je af en toe niet met verbazing zitten luisteren naar wat er uit die gast zn mond kwam? Of went zoiets na een tijdje?
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Nil Volentibus Arduum
pi_59640243
quote:

[..]

waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:38:35 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59640277
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit een beetje goedpraat, klopt dat?
Ik ervaar dat niet zo, want daar waar Brian te ver gaat ik mijn ogen, zeg ik het ook.
Ik heb periodes gehad, dat ik hem ook niet moest, als hij Amanda (al dan niet uit onmacht, omdat hij het niet kon uitleggen, of omdat Amanda bleef tetteren) dan vond ik het ook misselijk.
Een man hoort in control te zijn, dus als hij zichzelf een beetje gaat opblazen, dan daalt hij in mijn achting.
Gelukkig heeft hij de grote fouten niet bij herhaling gemaakt, en heeft hij zijn spijt betuigd.

Ik zal nooit iemand goedpraten, ik ben eerlijk tegenover mezelf. Het is een fijn gevoel, kan ik je zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 24-06-2008 00:29:45 ]
pi_59640278
quote:

[..]

OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 23:39:39 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_59640316
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef mazaru het volgende:
Make love not war

[ afbeelding ]
Misscihen viel Huub toch stiekum op Bri, wie weet.

Ik duik mijn mand in. Slaap lekker Huub en de groetjes aan Claire.
― Mark Twain
  maandag 23 juni 2008 @ 23:39:49 #185
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59640323
Doe maar ff belletje geven als je hier klaar bent met het vraag- en antwoord uurtje
  maandag 23 juni 2008 @ 23:40:08 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59640331
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?
Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:40:44 #187
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59640355
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef hondjes het volgende:

[..]

waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.
jij weet niet wat er wel en niet is gebeurt of wel?
Nil Volentibus Arduum
pi_59640361
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Ja dat weet ik nog wel, daar werd hij toen zo verschrikkelijk pissig om! Heeft tie flink mee gezeten. Een van de die-hards weet het vast nog wel (ik heb geheugen als vergiet wat dat betreft)
pi_59640370
quote:

[..]

Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:41:29 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59640375
Ik vond met name de eeuwige 'Ik vraag je een vraag' van Brian enorm sterk..grin
Er was inderdaad lang een topic met grappige uitspraken, heb hem kunnen vinden via google, op VOL.
Dat is meer dan de moeite waard om even door te lezen..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264
  maandag 23 juni 2008 @ 23:41:34 #191
145755 kahaarin
pi_59640376
quote:

[..]

Op de bank, tijdens een ontslagronde volgens mij, toen Lieke op de bank moest?
be nice or go away
  maandag 23 juni 2008 @ 23:41:45 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_59640380
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand goedpraten, ik ben ben eerlijk tegenover mezelf. Het is een fijn gevoel, kan ik je zeggen.
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?
  maandag 23 juni 2008 @ 23:41:49 #193
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59640382
ik zie een dronken Amanda die suggestief iets wilt bewerkstelligen en ik trek mn hand erop, want informatie is kennis..

aldus Brian
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 23 juni 2008 @ 23:41:55 #194
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59640385
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Er zijn altijd mensen, die pretenderen alles beter te weten en het ophangen aan een redelijke intuitie en dan ook nog doen of het onder haar/zijn eigen ogen is gebeurd. Arrogantie ten top!
Ja, die mensen zijn er.
pi_59640387
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.
Dat is geen antwoord op wat ik je vroeg. Als het je dochter was, zou je haar dan hetzelfde zeggen als wat je tegen ons zegt? Als moeder?
  maandag 23 juni 2008 @ 23:43:37 #196
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59640434
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Geloof niet dat hij zegt dat hij iets gelooft....
Hij zegt dat hij wat meer heeft waargenomen.....klein verschil hoor
Ja, mag ik dat naast me neerleggen, want ik weet niet wat, het is niet te controleren, en ik kan daar dus niets mee. De fans vast wel. Help yourself.
pi_59640436
Hé hallo, Huub is er! Gaan jullie allemaal Thunderbitch ondervragen. Zij heeft haar mening, mag ze hebben. Gaat toch niet veranderen en die van jullie ook niet.

Hoi Huub!
Trusten Huub!
Go hard or go home
pi_59640441
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond met name de eeuwige 'Ik vraag je een vraag' van Brian enorm sterk..grin
Er was inderdaad lang een topic met grappige uitspraken, heb hem kunnen vinden via google, op VOL.
Dat is meer dan de moeite waard om even door te lezen..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264

Brian: Ze haalt me de woede onder de nagels vandaan

En dat is pas de eerste
  maandag 23 juni 2008 @ 23:43:45 #199
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59640446
oud fruit check je mail
Nil Volentibus Arduum
pi_59640457
quote:

[..]

dat was zo leuk, dan wist tie niet meer waar hij het zoeken moest...
wat een krom taalgebruik had hij.

edit: 1 van de eerste keren dat je hem op z'n taalgebruik pakte...... hmmm ik denk ik de tijd van Natanael, maar over wat??? I dontta know

Maar wil jij niet iets aan ons vragen over iets algemeens of een bepaald voorval in dkg??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')