hahahhaa, true, check maar afgelopen nachtquote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens een avondje flink door gaat hijsen, en dan gezellig online komt bij ons![]()
Als jij dronken bent komt er veel meer uit
volgens mij was hij afgelopen nacht aan het hijsen...maar zoveel meer kwam er niet uit hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens een avondje flink door gaat hijsen, en dan gezellig online komt bij ons![]()
Als jij dronken bent komt er veel meer uit
Definieer "wankele".quote:Op maandag 23 juni 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag heb jij een Huub - Alert knop op je pc zitten! Jezus elke x als hij hier is kom jij hier weer aan met wankele vragen!
Precies, door een roze brik kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Lieke moest natuurlijk daar iets over zeggen. Die is natuurlijk vantevoren ook bestookt met goede adviezen.
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Lieke moest natuurlijk daar iets over zeggen. Die is natuurlijk vantevoren ook bestookt met goede adviezen.
Brian is, what you see, is what you get, he's a rough type of guy, en hij heeft moeite met tegenspraak, vooral omdat hij moeite heeft met zichzelf uitdrukken. Is al erg genoeg. Wat is er nou gebeurd? Hij zei dat ze haar mond moest houden e.d. Duh! Wat erg.....
Je kon wat beter vloeken,maar verder viel het ozoooo mee!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahhaa, true, check maar afgelopen nacht
Nou hooguit in spiegelbeeld, denk ik.quote:
Ik vind het wel grappig dat Huubfans worden beschuldigd van rechtlullen terwijl andere fans er zelf ook een handje van hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukken![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Er is toch ook zo'n hele gave van GI Claire (dat ze Huub helemaal achteruit duwt en hij op dat bankje springt... een langere versie als deze)
Claire is daar zo'n enorm stoer wijffie
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian is, what you see, is what you get, he's a rough type of guy, en hij heeft moeite met tegenspraak, vooral omdat hij moeite heeft met zichzelf uitdrukken. Is al erg genoeg. Wat is er nou gebeurd? Hij zei dat ze haar mond moest houden e.d. Duh! Wat erg.....
Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee schatje, die draag jij al.quote:
das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitsprakenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukken![]()
Wat wij hebben gezien is al niet normaalquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...
Ja maar dan krijg ik Zyklom B om mijn oren, dan toch liever het recept van de Verkade koekjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahahhaa, true, check maar afgelopen nacht
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitspraken
Een is me alijd bijgebleven, heb toen letterlijk in mijn broek gepist van het lachen...
Hij en Amanda hadden ruzie en ineens ging hij zichzelf verklaren met het feit dat hij een fokking boswachter was in de fokking veluwse bos waar hij een fokking beer ging neerschieten.
Nou, hij schoot mij lek, want de clou was ik al een tijdje kwijt
Zelfbescherming!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft Lieke toch ook geslagen bij de paardenbak? Dat zal Brian ook wel weer niet kwaad hebben bedoeld ofzo.
Oh ja, ik durf gerust toe te geven dat ik af en toe door een roze bril kijkquote:
tja,je likt zomaar ongestelde bloed hoor...pas op!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Daar was toch ooit een topic van? Die uitspraken waren echt om in je broek van te pissen!
verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat tochquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.
Huub: Mocht daar niet over gesproken worden?
Toch vreemd... jou werd je van alles voor de voeten gegooid... je bent oa uitgemaakt voor racist, verkrachter en moordenaar maar ook wifebeater. Waarvan in het huis geen echte bewijzen waren... Nu is dat doucheincident iets wat in het huis is gebeurd en dat wordt dan doodgezwegen en leek niet te mogen worden gebruikt.
Het is makkelijk om te zeggen dat dat niet in het belang van de show was maar die beschuldigingen aan jou adres hadden die dan wel meerwaarde? Kun je daar iets meer over zeggen? Waarom je dat niet gebruikt hebt bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |