Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
mag hij nou van de sofa af?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...
Grin, en t was allemaal maar een spelletje...
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
ja,,na al die uitspraken van brian, waaronder,,,ik breek huub zijn nek straks , in een tel,kregen de streamers inderdaad de zenuwen, logisch toch.,daarbij jaap met zijn lugubere uitspraken, van vechten, dood begrafenis, echt gezellig hoor, werd het,,,quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef MargrietV het volgende:
Streams van Nadia en Dennis werden echt niet bekeken door mij, hun stompzinnig geleuter, was voor een ding goed... voor een kotsbak.
je kan daar helemaal nix uit concluderen...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus ik kan hieruit concluderen, dat er opgetreden is, mooi..bedankt voor antwoord
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
kan je daar ook voorbeelden van geven?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Net zo goed als veel dingen in de goudenkooi een spel waren.....was dat ook zo op de forumsquote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.
Noblesse oblige?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef MargrietV het volgende:
Nou wat ik dus weiger te geloven, is die vrachtwagen met cadeaus voor Lieke haar verjaardag. ! Had ze zelf met de buren geregeld!
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.
Ja, dat is ook zo'n leuke.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?
Doe haar de groetjes en een dikkequote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Wijntje drinken......quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kan je daar ook voorbeelden van geven?
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |