quote:Het was bedoeld om de bereidheid te meten van een deelnemer om gehoor te geven aan opgedragen taken van een gezaghebbende die strijdig zijn met het persoonlijke geweten van de deelnemer.
Heeft die jongen zijn 15 minutes of fame nog niet opgebruikt.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:22 schreef akveor het volgende:
Jee nummer 14 alweer. Logischerwijs het vervolg van: Commotie om Huub # 13
Dit is het Topic om vragen aan Huub te stellen of gewoon gezellig met hem te babbelen.
Have Fun!
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog.und so weiter...
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag Huub,
Als je jezelf wil vermaken moet je even bij De Buren gaan lezen, men wat een groupies zitten daar.
Je hebt een leven of je hebt het niet...
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?
whahahahaquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.
[ afbeelding ]
groetjes van steef!
Het Milgram Experiment is inderdaad vergelijkbaar met de situatie in De Gouden Kooi. De meest gezagsgevoeligen (of aandachtsgeilen) bleven het langst en deden hun best het de programmamakers zoveel mogelijk naar de zin te maken, vaak ten koste van hun eigen principesquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
Op deze mooie surf ik even meequote:
Ja daar doen ze een beetje suikerzoet en ik denk dat Huub meer van pittige discussies houd!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.
zo hé dat is toch wel weer heftig en in en in triest om dit filmpje terug te zienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uitquote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Dan lig ik alweer te slapen, morgen weer vroeg op, ach dinsdag nacht ben ik wel van de partij!
Of weer aan het schilderen met de laptop naast jequote:Op maandag 23 juni 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uiten morgen ook
maar ja ik ga zo effe een klein dutje doen denk ik, want ik ben kapot, maar ja was toch gezellig..... en vannacht zie ik wel hoe 't loopt voor hetzelfde geld lig ik of in ''coma'' of ik ben klaar wakker
nee tijdens de pauze's ga ik altijd effe achter de laptopquote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of weer aan het schilderen met de laptop naast je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |