Kan me voorstellen....quote:Op maandag 23 juni 2008 02:58 schreef Meds het volgende:
Bedankt Cindy, het is niet makkelijk allemaal, na dat gedoe met mijn kat enzo...
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef Huubdgk het volgende:
zeer zeker meds, kennen jullie die film john gotti (is dat de titel) na ruim een jaar ofzo weet de FBI infiltrant ook niet meer waar zijn loyaliteit ligt.... was mijzelf maar op tv momenten ook vaak in karakter, die ik ook zelf was, maar toch wel een uitvergroot gedeelte van jezelf.....dus dat tast op een gegeven moment je karakter wel aan, is aan de adnere kant ook wel weer mooi om te zien hoe snel je daar weer vanaf bent als je uit die situatie bent
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei dat je een unieke achternaam hebt. En als je gaat googlen, dan kom je een Johannes Wilhelmus van Ballegooy tegen, die het ijzeren kruis had.
Dat samenvoegend met jouw uitspraken over gaskamers en je kennis over de 2e wereldoorlog, doet mij denken dat jij een neo-nazi bent.
Ik vond je namelijk te ver gaan met je uitspraken in de kooi, en kan je wel zeggen dat dat voor het spel was, maar je deed het over de hele tijd heen dat je in de kooi zat. Niet incidenteel.
de Febo van FOK!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HUUB ik vroeg je wat......... als je geen antwoord wilt geven oké,
maar zeg dat dan even dan ga ik mijn bedje weer in
behaviorismequote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HUUB ik vroeg je wat......... als je geen antwoord wilt geven oké,
maar zeg dat dan even dan ga ik mijn bedje weer in
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog. Dit omdat de 2e wereldoorlog mij al vanaf kinds af aan zo fascineerde......en dan vooral over het feit dat menselijke wreedheden (Die van alle tijden zijn) zo gestructueerd waren en dat een beschaving dit accepteerdequote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei dat je een unieke achternaam hebt. En als je gaat googlen, dan kom je een Johannes Wilhelmus van Ballegooy tegen, die het ijzeren kruis had.
Dat samenvoegend met jouw uitspraken over gaskamers en je kennis over de 2e wereldoorlog, doet mij denken dat jij een neo-nazi bent.
Ik vond je namelijk te ver gaan met je uitspraken in de kooi, en kan je wel zeggen dat dat voor het spel was, maar je deed het over de hele tijd heen dat je in de kooi zat. Niet incidenteel.
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.quote:
Wat vervelend nou,het was een eenmalig aanbodquote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef Meds het volgende:
Graag Cindy, kan je nog een keer je nummer geven, ik kan alleen 0909 lezen, de rest is weggevallen
Ik mis het antwoord nog of je een unieke achternaam hebt en of Johannes Wilhelmus van Ballegooy in je stamboom voorkomt.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog. Dit omdat de 2e wereldoorlog mij al vanaf kinds af aan zo fascineerde......en dan vooral over het feit dat menselijke wreedheden (Die van alle tijden zijn) zo gestructueerd waren en dat een beschaving dit accepteerde
Omdat ik een enorm grote kennis heb over de tweede wereld oorlog in zijn totaliteit en de concentratie kampen in het bijzonder maakt mij misschien zonderling maar zeker niet een neonazi....
het spel speelde zich niet incidenteel af maar ook de hele tijd dat ik in de kooi zat, daarnaast vond ik het vaak ook leuk om mensen te shockeren.....
je mag denken dat ik een neo nazi ben, lekker onderbouwd......... :S
Het is geen vraag,maar van jou kant een vaststelling blijkbaar.....quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.
Nou Huub heeft bij mij commotie losgemaakt met bepaalde uitspraken en daar stel ik hem een vraag over
Je bedoeld rollend in je eigen kots...quote:Op maandag 23 juni 2008 03:09 schreef Meds het volgende:
Donnie Brasco is ook een film in dit genre. Zeker de moeite waard.
Ilona bedankt, ik ben diep geraakt.
Huub ik snap je fascinatie, maar om WOll te gebruiken voor het shockeffect is wel heel erg kiezen voor de makkelijkste weg. Volgens mij had je best de capaciteiten om dat een wat intelligentere manier vorm te geven. Zeg maar zoals Jaap.
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef Huubdgk het volgende:
herhaal de vraag ff, sorry, blame the vodka en grolsch
Sue him!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef cindy10 het volgende:
Het is geen vraag,maar van jou kant een vaststelling blijkbaar.....
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord nog of je een unieke achternaam hebt en of Johannes Wilhelmus van Ballegooy in je stamboom voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |