abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 02:50:18 #126
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59618037
Ik ga tukken, latertje!
pi_59618038
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...
pi_59618039
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,

lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden

Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,

Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,

nog vragen over mijn seksualiteit?
Okee, ik heb wel veel gemist ja .
pi_59618040
quote:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,

lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden

Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,

Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,

Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoord
pi_59618041
Beste Cindy,
Als die kutkat meer op het baasje had geleken had ie allang een hoofdrol gehad. Maar nee, meneer vond het nodig zijn klauwen in Laura Alberts te zetten en te roepen dat ie de reïncarnatie van Arnie was.
  maandag 23 juni 2008 @ 02:51:23 #131
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59618043
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Beangstigend herkenbaar? Ik vind het regelrechte horror. Je zal er waarschijnlijk geen antwoord op kunnen/mogen geven, maar was het de manipulatie die de herkenbaarheid veroorzaakte?
Hoe is dat voor dgk ' ers die maar kort hebben deelgenomen? Of die zgn gastspelers?
En waarom gaat gansje Nadia in Gooise Vrouwen spelen? Dat mens kan alleen maar zichzelf spelen.

Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59618045
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoord
+1
pi_59618046
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...
Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijn
pi_59618047
Natuurlijk bepalen de omstandigheden het gedrag van een persoon. Normen en waarden gaan fors op de helling als er grote belangen meespelen.
pi_59618049
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
Dat is toch al bijna een feit te noemen? Op FOK! lopen ze ook in ONZ heel kinderachtig en laag te doen, maar IRL zijn ze dat niet.
  maandag 23 juni 2008 @ 02:54:00 #136
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59618050
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ik vind het wel een intressante vraag , alhoewel het me sterk lijkt dat hij het zal beantwoorden.
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?
Nil Volentibus Arduum
pi_59618051
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Meds het volgende:
Beste Cindy,
Als die kutkat meer op het baasje had geleken had ie allang een hoofdrol gehad. Maar nee, meneer vond het nodig zijn klauwen in Laura Alberts te zetten en te roepen dat ie de reïncarnatie van Arnie was.
Hij maakte ook taalfouten?
Of was alleen ietwat psychotisch..?
Dan alsnog is het bewijs geleverd dat een kat op het baasje gaat lijken
pi_59618053
De monitor is voor de hartfrequentie, voor andere zaken heb ik een pomp annex stoma annex stent.

Huub ik vraag me wel af of het gewijzigde gedrag ontstaan door de omstandigheden het karakter van iemand ook aantasten.
pi_59618055
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ik had het over die bisexuele vraag.
pi_59618057
quote:

quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

NEE ! ik wil het niet weten

GOH BIJNA ALLE FUN GEMIST...........

het probleem met mij is als ik vroeg naar bed ga wordt ik ook weer vroeg wakker

Huub, geef mij is even antwoord als je wil.

zit ik in de buurt met oom !!!!!! of moo !!!!!!

je weet het niet zeker dat zag ik al staan, maar je had wel een idee.

Dus zat ik in de buurt of is het gewoon Lieke die je aan het stalken is
ik ben even zo onbeleefd om mezelf te quoten want ik heb er geen zin in om het nog een keer te typen
pi_59618058
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:55 schreef Meds het volgende:
De monitor is voor de hartfrequentie, voor andere zaken heb ik een pomp annex stoma annex stent.

Huub ik vraag me wel af of het gewijzigde gedrag ontstaan door de omstandigheden het karakter van iemand ook aantasten.
Krijg nu bijna begrip voor je zuurpruimerige gedrag
pi_59618060
De kat was manisch depressief door een moeilijke jeugd, hij heeft uiteindelijk suïcide gepleegd.

Ik snap niet waarom iemand zich in 2008 moet verantwoorden voor de herkomst van zijn grootouders
pi_59618061
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:52 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijn
Ja, zo'n typisch taalpuristisch pikkie...
pi_59618063
Bedankt Cindy, het is niet makkelijk allemaal, na dat gedoe met mijn kat enzo...
  maandag 23 juni 2008 @ 02:58:17 #145
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59618064
Huub hier een leuke opdracht voor je.. zet bij elk type van het enneagram de naam van een gouden kooi bewoner

Type EEN is Perfectionist: realistisch, consciëntieus, grondig en principieel
Type TWEE is de Helper: warm, betrokken, hulpvaardig en verzorgend
Type DRIE is de Presteerder: energiek, optimistisch, zelfverzekerd en doelgericht
Type VIER is de Romanticus: gevoelig, warm en scherpzinnig
Type VIJF is de Waarnemer: introvert, leergierig, analytisch en inzichtelijk
Type ZES is de Loyalist: verantwoordelijk, betwijfelend, betrouwbaar en loyaal
Type ZEVEN is de Avonturier: energiek, levendig en optimistisch
Type ACHT is de Baas: direct, onafhankelijk, zelfverzekerd en beschermend
Type NEGEN is de Vredestichter: ontvankelijk, goedaardig en ondersteunend
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 23 juni 2008 @ 02:58:34 #146
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59618066

Dat is de uitsmijter van vanavond...laterrrrtje
pi_59618067
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:57 schreef Meds het volgende:
De kat was manisch depressief door een moeilijke jeugd, hij heeft uiteindelijk suïcide gepleegd.

Ik snap niet waarom iemand zich in 2008 moet verantwoorden voor de herkomst van zijn grootouders
Nu ga je te diep pik, heb je die monitor nou al 'aangekoppeld'...
pi_59618069
Nog even .
pi_59618070
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ja.
Jij zei dat je een unieke achternaam hebt. En als je gaat googlen, dan kom je een Johannes Wilhelmus van Ballegooy tegen, die het ijzeren kruis had.
Dat samenvoegend met jouw uitspraken over gaskamers en je kennis over de 2e wereldoorlog, doet mij denken dat jij een neo-nazi bent.
Ik vond je namelijk te ver gaan met je uitspraken in de kooi, en kan je wel zeggen dat dat voor het spel was, maar je deed het over de hele tijd heen dat je in de kooi zat. Niet incidenteel.
  maandag 23 juni 2008 @ 02:59:54 #150
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59618072
zeer zeker meds, kennen jullie die film john gotti (is dat de titel) na ruim een jaar ofzo weet de FBI infiltrant ook niet meer waar zijn loyaliteit ligt.... was mijzelf maar op tv momenten ook vaak in karakter, die ik ook zelf was, maar toch wel een uitvergroot gedeelte van jezelf.....dus dat tast op een gegeven moment je karakter wel aan, is aan de adnere kant ook wel weer mooi om te zien hoe snel je daar weer vanaf bent als je uit die situatie bent
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')