Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
Okee, ik heb wel veel gemist jaquote:Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,
lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden
Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,
Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,
nog vragen over mijn seksualiteit?
Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoordquote:Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,
lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden
Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,
Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,
nog vragen over mijn seksualiteit?
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........quote:Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Beangstigend herkenbaar? Ik vind het regelrechte horror. Je zal er waarschijnlijk geen antwoord op kunnen/mogen geven, maar was het de manipulatie die de herkenbaarheid veroorzaakte?
Hoe is dat voor dgk ' ers die maar kort hebben deelgenomen? Of die zgn gastspelers?
En waarom gaat gansje Nadia in Gooise Vrouwen spelen? Dat mens kan alleen maar zichzelf spelen.
Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
+1quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoord
Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...
Dat is toch al bijna een feit te noemen? Op FOK! lopen ze ook in ONZ heel kinderachtig en laag te doen, maar IRL zijn ze dat niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind het wel een intressante vraag, alhoewel het me sterk lijkt dat hij het zal beantwoorden.
Hij maakte ook taalfouten?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Meds het volgende:
Beste Cindy,
Als die kutkat meer op het baasje had geleken had ie allang een hoofdrol gehad. Maar nee, meneer vond het nodig zijn klauwen in Laura Alberts te zetten en te roepen dat ie de reïncarnatie van Arnie was.
Ik had het over die bisexuele vraag.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?
ik ben even zo onbeleefd om mezelf te quoten want ik heb er geen zin in om het nog een keer te typenquote:Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE ! ik wil het niet weten![]()
GOH BIJNA ALLE FUN GEMIST...........
het probleem met mij is als ik vroeg naar bed ga wordt ik ook weer vroeg wakker
Huub, geef mij is even antwoord als je wil.
zit ik in de buurt met oom !!!!!! of moo !!!!!!
je weet het niet zeker dat zag ik al staan, maar je had wel een idee.
Dus zat ik in de buurt of is het gewoon Lieke die je aan het stalken is
Krijg nu bijna begrip voor je zuurpruimerige gedragquote:Op maandag 23 juni 2008 02:55 schreef Meds het volgende:
De monitor is voor de hartfrequentie, voor andere zaken heb ik een pomp annex stoma annex stent.
Huub ik vraag me wel af of het gewijzigde gedrag ontstaan door de omstandigheden het karakter van iemand ook aantasten.
Ja, zo'n typisch taalpuristisch pikkie...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijn
Nu ga je te diep pik, heb je die monitor nou al 'aangekoppeld'...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:57 schreef Meds het volgende:
De kat was manisch depressief door een moeilijke jeugd, hij heeft uiteindelijk suïcide gepleegd.
Ik snap niet waarom iemand zich in 2008 moet verantwoorden voor de herkomst van zijn grootouders
Ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |