ik heb Münchhausen by proxy.. BOE ik ben een koe..quote:Op maandag 23 juni 2008 04:03 schreef Huubdgk het volgende:
daarom, suikeroom is cool (al vraag ik mij af wat je hier nu nog doet, of je hebt geen baan, of je hebt geen leven, of je hebt ruzie met je wijf)
(K)
truste Huubquote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Huubdgk het volgende:
nee ben niet uitgekeken op Claire, maar als je net anderhalf jaar in dgk hebt gezeten, en net getrouwd bent, is snachts niet het enige tijdstip dat je sex hebt...... maar goed, ik ben eruit bij everest, ga nu echt thnx people!
slaap lekker schatjequote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Huubdgk het volgende:
nee ben niet uitgekeken op Claire, maar als je net anderhalf jaar in dgk hebt gezeten, en net getrouwd bent, is snachts niet het enige tijdstip dat je sex hebt...... maar goed, ik ben eruit bij everest, ga nu echt thnx people!
Doeiquote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Huubdgk het volgende:
LOOP MAAR WEER WEG!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Huubdgk het volgende:
puber, hou je in en zit niet zo te kwijlen. Behalve dat ie opgesloten zat heeft hij niks gepresteerd in het leven...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Cahir het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat Huub echt op FOK! zit.
Mooiiii kan ook Huub zélf zijn, misschien moet bij ons het kwartje vallenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef Juud79 het volgende:
Kijk aan, ik ga eens vroeg naar bed om 01.00 uur, de wekker gaat toch weer om kwart over zeven... mis ik hier een heel nachtelijk overleg, hahaha.
Fijn mensen, om bij mijn cappuccino wat te lezen te hebben...zo begint de week weer gezellig...
Ow en wat ik dacht over Mooiiii, Huub heeft dat lang geroepen in de Kooi, had hij die opmerking zelf bedacht of van iemand overgenomen? Ligt daar ergens een link? Ik kan wel tien namen bedenken die het zouden kunnen zijn, ben dr voorlopig nog niet uit...
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:02 schreef Suikeroom het volgende:
groupie alert.. je boy suikeroom is in the building
Dat zou wel echt een beetje raar zijn...en ik verwacht niet dat ie dat doet...quote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mooiiii kan ook Huub zélf zijn, misschien moet bij ons het kwartje vallen
En mijn vraag"raadsel" was ook aan Huub.Dus dat.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Huub wist waar ik het over had skattie en mijn vraag was aan huub, tis me nou écht te laat om je het hele verhaal uit te leggen sorry........
is verder ook niet meer belangrijk, ik zat er helemaal naast.....
Hey hoi, maakt niet uit toch? Het gaat regelmatig nergens over.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef Huubdgk het volgende:
btw ik bedoelde niet John Gotti, ik bedoelde Donnie Brasco....
niet dat Gotti een slechte film is, maar heeft niets met ons onderwerp van gesprek te maken......
Dat is lang geleden, hoe gaat ie nu? Laatste keer dat ik jou zag, logde ik uit voor jequote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef Huubdgk het volgende:
btw ik bedoelde niet John Gotti, ik bedoelde Donnie Brasco....
niet dat Gotti een slechte film is, maar heeft niets met ons onderwerp van gesprek te maken......
Huub, ik lees net dat je de film "Das Experiment" gezien hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
heb malkovic niet gezien vnvnd, das expirement laatst wel, topfilm!
oudfruit bel je morgen wel ff, heb nu echt te veel gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |