quote:Het was bedoeld om de bereidheid te meten van een deelnemer om gehoor te geven aan opgedragen taken van een gezaghebbende die strijdig zijn met het persoonlijke geweten van de deelnemer.
Heeft die jongen zijn 15 minutes of fame nog niet opgebruikt.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:22 schreef akveor het volgende:
Jee nummer 14 alweer. Logischerwijs het vervolg van: Commotie om Huub # 13
Dit is het Topic om vragen aan Huub te stellen of gewoon gezellig met hem te babbelen.
Have Fun!
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog.und so weiter...
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag Huub,
Als je jezelf wil vermaken moet je even bij De Buren gaan lezen, men wat een groupies zitten daar.
Je hebt een leven of je hebt het niet...
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?
whahahahaquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.
[ afbeelding ]
groetjes van steef!
Het Milgram Experiment is inderdaad vergelijkbaar met de situatie in De Gouden Kooi. De meest gezagsgevoeligen (of aandachtsgeilen) bleven het langst en deden hun best het de programmamakers zoveel mogelijk naar de zin te maken, vaak ten koste van hun eigen principesquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
Op deze mooie surf ik even meequote:
Ja daar doen ze een beetje suikerzoet en ik denk dat Huub meer van pittige discussies houd!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.
zo hé dat is toch wel weer heftig en in en in triest om dit filmpje terug te zienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uitquote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Dan lig ik alweer te slapen, morgen weer vroeg op, ach dinsdag nacht ben ik wel van de partij!
Of weer aan het schilderen met de laptop naast jequote:Op maandag 23 juni 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uiten morgen ook
maar ja ik ga zo effe een klein dutje doen denk ik, want ik ben kapot, maar ja was toch gezellig..... en vannacht zie ik wel hoe 't loopt voor hetzelfde geld lig ik of in ''coma'' of ik ben klaar wakker
nee tijdens de pauze's ga ik altijd effe achter de laptopquote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of weer aan het schilderen met de laptop naast je
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé dat is toch wel weer heftig en in en in triest om dit filmpje terug te zien![]()
ik heb hier echt wel medelijden met Jaap, ja het stom om je principes te verloochenen
maar we kunnen niet te hard oordelen, want WIJ zaten daar niet....
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugzietquote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatstenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugziet
ja, die bedreigingen waren walchelijk..... dit was wel één van de ergstequote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.
zocht je mij?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatsten
Dus datte. Werkelijk niet normaal wat daar aan criminelen rondliep.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugziet
yep als ik dit soort dingen zie denk ik altijd, wat zal Bart achteraf blij zijn dat ie er uit is gestapt toen....quote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Werkelijk niet normaal wat daar aan criminelen rondliep, namen noemen heeft geen zin meer, iedereen weet waar ik het over heb. Huub ook neem ik aan.
Denk alleen maar aan het gesprek met Natasja over M. Felter na het behalen van zijn honkbalscheidsrechterdiploma en vergeet H.Hondenkop en Dick Vrij niet. Beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes.
Een zooitje was het met JdM voorop, walgelijk.
thanks voor de foto van Yul Brynner in het andere topicquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatsten
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:05 schreef weyden het volgende:
Het Doofpot verhaal
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50984&sess=664
och, volgens mij had Amanda hem ook nog met en bloempot bewerkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het douche "incident" was hij eigenlijk klaar voor een nachtje Witte Bergen maar Amanda vergaf hem.
Bedankt Flens, was het lekker?
De foto's van mirrorball bekeken. Valt wel op dat er een groepsfoto is van Huub, Jaap, Claire, Cora, Palma, Eric.quote:huub die brat wat een pussy is het ook zeg hij moest in den haag bij de uithof gaan kickboxen tegen een gozer eindstand de organisator zat op die pussy te wachten belt die brat af want hij wou 3000 euro hebben dan zou hij pas komen vechten dus op het laatste moment afzeggen de kneus ik lag er dubbel van zo zie je maar weer he huub
Waarom denk je dat je bijna niks hoort van Bassie en Adriaan, behalve op het forum waar ik gebanned ben?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:
och, volgens mij had Amanda hem ook nog met en bloempot bewerkt.toprelaaassie
quote van Brian... snifff, snifff pas op voor je nieuwe wenkbrauwen
(wat was er toch een hoop nep aan Amandel, tieten, haar, wenkbrauwen...
best wel zielug zo'n laag eigenbeeld)
Waar las je dat???quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
Deze berichten gevonden, vindt ik dan ook wel weer lachen:
[..]
De foto's van mirrorball bekeken. Valt wel op dat er een groepsfoto is van Huub, Jaap, Claire, Cora, Palma, Eric.
Geen Amanda en Brian die er toch ook waren, en Huub wat mee gedronken heeft. Brian op de foto met een of andere chick. En amanda met ? samen met Janice.
Weet niet waar het te lezen was maar hier zijn de foto's...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ooit uit nieuwsgierigheid op die site geregistreerd, maar je mist er niets aan. Of je moet van oma's zonder taalvaardigheid houden.
En als er iemand mort dat ze al zoooo lang niets meer hebben gehoord van hun toppertjes (...) dan wordt dat meteen als hoogverraad beschouwd.
mannen verkleed als vrouwen..... neuhjjjjj vind het helemaal nixquote:Op maandag 23 juni 2008 22:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet niet waar het te lezen was maar hier zijn de foto's...
http://www.divamayday.com/book.html?gbegin=20
Ja, ja....any excuse will do.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
het feestje bij MayDay was top, hadden geen groepsfoto met Brian en Amanda erbij omdat zij al binnen waren en wij met die groep net aankwamen....
Ik wil het graag hebben over de criminelen in dat hok. Ga me nou niet vertellen dat je die posts over het hoofd gezien hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Huubdgk het volgende:
was beetje aan het teruglezen, zeg maar waar jullie t over willen hebben
Omdat hij de grootste sob story wist te produceren?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef hondjes het volgende:
of waarom brian die 50.000 euro won....
Quoten is nog steeds een probleem hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef Huubdgk het volgende:
oh dat.... uhm wat wil je erover weten, al is dit een onderwerp waar ik niet heel diep op zal ingaan
Maar je weet wel wie haar moeder is?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
Ach ja, het kind weet niet beter. Al slaat hij haar het hele huis door hoor je daar niks van, lekker private.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
ach boeije.. laat toch rustenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef weyden het volgende:
Huub, wie is Amanda haar moeder???
bart is persoonlijke vriend van mij geworden, dus ja hij begeleidt Claire en Huub goedquote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
Wist jij eigenlijk dat JdM goede banden zou hebben met de pleegvader van Brian?
Vond het een beetje raar bericht... verbaas me er toch al over... Hilversum lijkt soms een klein wereldje....
BB Bart, BB Bram, DGK Claire... later Bart nog de villa in voor zg begeleiding...
Is Bart nog aktief mee bezig met jullie begeleiding?
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef weyden het volgende:
Dit was wel grappig met Mike
Goodguy, badguy
Jaap en Huub: Pas op voor Terror-Brian
Rustig BQ, hij is niet zo snelquote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de vogel alweer gevlogen en zit hij nu aan een vodka cola en een Grolsch.
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Huub, ik lees net dat je de film "Das Experiment" gezien hebt.
Nog een tip voor je (een oudje en niet meer te huur. Wellicht wel nog ergens te downloaden).
De korte film "The Wave" (50 minuten) is gebaseerd op een experiment van de geschiedenisdocent Ron Jones op Cubberly High School in Palo Alto (V.S.) in 1967 (de school werd in 1979 gesloten vanwege te weinig leerlingen).
Jones kreeg van leerlingen de vraag voorgelegd hoe het mogelijk was dat iemand als Hitler zo'n aantrekkingskracht had op mensen. Toen hij het antwoord op die vraag schuldig moest blijven startte hij een experiment. Dit experiment verliep boven verwachting. Na een paar weken was er een beweging in het leven geroepen, ‘The Wave’, waarvan de leden op zoek waren naar een sterk gemeenschapsgevoel en een gezonde werk-discipline. Maar al spoedig werd de beweging met zijn mysterieuze leider, een doel op zich. Tegenstanders van ‘The Wave’ werden vijanden en oude vriendschappen werden beëindigd. Kritiek op ‘The Wave’ werd beantwoord met agressie en intimidatie. Een tijdlang leek Jones de controle over de beweging helemaal kwijt tot hij de leden confronteerde met hun mysterieuze leider, Hitler zelf. Deze onthulling shockeerde de leerlingen zeer en velen barstten in huilen uit.
De zwakkere, meest beïnvloedbare leerlingen in dit experiment waren het fanatiekste. Een enkeling, die thuis had meegekregen dat individualisme en verantwoordelijkheid voor je medemens erg belangrijk zijn, begon te twijfelen, maakte zich zorgen en stelde kritische vragen met als gevolg dat ze werd bedreigd door de rest van de klas (inclusief door haar vriendje die, onder druk van de rest, eveneens bezweek).
Gewetensvraag: hoe zou je het er zelf vanaf hebben gebracht in een dergelijk experiment denk je?
Van Sylvia weet ik het overigens wel. Die zou zich niet hebben laten meeslepen.
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
Niet alleen achter de schermen Huub, ook op de fora hadden de nodige mensen exact door wie jullie aan het imiteren waren...Erg grappig.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!
Oke, heb jij wel gekeken en lees jij wel wat hij schrijft?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
Normaal gesproken is Huub een Razende Roeland, zo snel kan ik echt niet typen (lullen wel).quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Rustig BQ, hij is niet zo snel![]()
en dacht trouwens dat jij tv ging kijken dame!
Ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
Mazaru, plaats nog eens een paar van je gave gifsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
weet niet hoe ik daarin was geweest, maar ik kan slecht tegen onrecht en bezwijk niet snel onder groepsdrukquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
mooie post, daarom maar even hierheen gehaald.
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat je in je broek hebt geplast?
Bridget vond je toch een kutwijf?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggen
Ik denk dat je niet achterlijk bent, en best weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft, een deel kunt je zelf bedenken. Bij het zien van een stukje film, waar men conclusies trekt (waarmee men denkt jou te moeten informeren), die in mijn ogen een belediging zouden ,(moeten) zijn voor jouw intelligentie en relativeringsvermogen, verbaas ik me over jouw reacties. Ik ben toch wel van jou gewend dat je je duidelijk uitspreekt, toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |