Ik wil het graag hebben over de criminelen in dat hok. Ga me nou niet vertellen dat je die posts over het hoofd gezien hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Huubdgk het volgende:
was beetje aan het teruglezen, zeg maar waar jullie t over willen hebben
Omdat hij de grootste sob story wist te produceren?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef hondjes het volgende:
of waarom brian die 50.000 euro won....
Quoten is nog steeds een probleem hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef Huubdgk het volgende:
oh dat.... uhm wat wil je erover weten, al is dit een onderwerp waar ik niet heel diep op zal ingaan
Maar je weet wel wie haar moeder is?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
Ach ja, het kind weet niet beter. Al slaat hij haar het hele huis door hoor je daar niks van, lekker private.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
ach boeije.. laat toch rustenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef weyden het volgende:
Huub, wie is Amanda haar moeder???
bart is persoonlijke vriend van mij geworden, dus ja hij begeleidt Claire en Huub goedquote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
Wist jij eigenlijk dat JdM goede banden zou hebben met de pleegvader van Brian?
Vond het een beetje raar bericht... verbaas me er toch al over... Hilversum lijkt soms een klein wereldje....
BB Bart, BB Bram, DGK Claire... later Bart nog de villa in voor zg begeleiding...
Is Bart nog aktief mee bezig met jullie begeleiding?
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef weyden het volgende:
Dit was wel grappig met Mike
Goodguy, badguy
Jaap en Huub: Pas op voor Terror-Brian
Rustig BQ, hij is niet zo snelquote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de vogel alweer gevlogen en zit hij nu aan een vodka cola en een Grolsch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |