Ik wil het graag hebben over de criminelen in dat hok. Ga me nou niet vertellen dat je die posts over het hoofd gezien hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Huubdgk het volgende:
was beetje aan het teruglezen, zeg maar waar jullie t over willen hebben
Omdat hij de grootste sob story wist te produceren?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef hondjes het volgende:
of waarom brian die 50.000 euro won....
Quoten is nog steeds een probleem hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef Huubdgk het volgende:
oh dat.... uhm wat wil je erover weten, al is dit een onderwerp waar ik niet heel diep op zal ingaan
Maar je weet wel wie haar moeder is?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
Ach ja, het kind weet niet beter. Al slaat hij haar het hele huis door hoor je daar niks van, lekker private.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
ach boeije.. laat toch rustenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef weyden het volgende:
Huub, wie is Amanda haar moeder???
bart is persoonlijke vriend van mij geworden, dus ja hij begeleidt Claire en Huub goedquote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
Wist jij eigenlijk dat JdM goede banden zou hebben met de pleegvader van Brian?
Vond het een beetje raar bericht... verbaas me er toch al over... Hilversum lijkt soms een klein wereldje....
BB Bart, BB Bram, DGK Claire... later Bart nog de villa in voor zg begeleiding...
Is Bart nog aktief mee bezig met jullie begeleiding?
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef weyden het volgende:
Dit was wel grappig met Mike
Goodguy, badguy
Jaap en Huub: Pas op voor Terror-Brian
Rustig BQ, hij is niet zo snelquote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de vogel alweer gevlogen en zit hij nu aan een vodka cola en een Grolsch.
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Huub, ik lees net dat je de film "Das Experiment" gezien hebt.
Nog een tip voor je (een oudje en niet meer te huur. Wellicht wel nog ergens te downloaden).
De korte film "The Wave" (50 minuten) is gebaseerd op een experiment van de geschiedenisdocent Ron Jones op Cubberly High School in Palo Alto (V.S.) in 1967 (de school werd in 1979 gesloten vanwege te weinig leerlingen).
Jones kreeg van leerlingen de vraag voorgelegd hoe het mogelijk was dat iemand als Hitler zo'n aantrekkingskracht had op mensen. Toen hij het antwoord op die vraag schuldig moest blijven startte hij een experiment. Dit experiment verliep boven verwachting. Na een paar weken was er een beweging in het leven geroepen, ‘The Wave’, waarvan de leden op zoek waren naar een sterk gemeenschapsgevoel en een gezonde werk-discipline. Maar al spoedig werd de beweging met zijn mysterieuze leider, een doel op zich. Tegenstanders van ‘The Wave’ werden vijanden en oude vriendschappen werden beëindigd. Kritiek op ‘The Wave’ werd beantwoord met agressie en intimidatie. Een tijdlang leek Jones de controle over de beweging helemaal kwijt tot hij de leden confronteerde met hun mysterieuze leider, Hitler zelf. Deze onthulling shockeerde de leerlingen zeer en velen barstten in huilen uit.
De zwakkere, meest beïnvloedbare leerlingen in dit experiment waren het fanatiekste. Een enkeling, die thuis had meegekregen dat individualisme en verantwoordelijkheid voor je medemens erg belangrijk zijn, begon te twijfelen, maakte zich zorgen en stelde kritische vragen met als gevolg dat ze werd bedreigd door de rest van de klas (inclusief door haar vriendje die, onder druk van de rest, eveneens bezweek).
Gewetensvraag: hoe zou je het er zelf vanaf hebben gebracht in een dergelijk experiment denk je?
Van Sylvia weet ik het overigens wel. Die zou zich niet hebben laten meeslepen.
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
Niet alleen achter de schermen Huub, ook op de fora hadden de nodige mensen exact door wie jullie aan het imiteren waren...Erg grappig.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!
Oke, heb jij wel gekeken en lees jij wel wat hij schrijft?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
Normaal gesproken is Huub een Razende Roeland, zo snel kan ik echt niet typen (lullen wel).quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Rustig BQ, hij is niet zo snel![]()
en dacht trouwens dat jij tv ging kijken dame!
Ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
Mazaru, plaats nog eens een paar van je gave gifsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
weet niet hoe ik daarin was geweest, maar ik kan slecht tegen onrecht en bezwijk niet snel onder groepsdrukquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
mooie post, daarom maar even hierheen gehaald.
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat je in je broek hebt geplast?
Bridget vond je toch een kutwijf?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggen
Ik denk dat je niet achterlijk bent, en best weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft, een deel kunt je zelf bedenken. Bij het zien van een stukje film, waar men conclusies trekt (waarmee men denkt jou te moeten informeren), die in mijn ogen een belediging zouden ,(moeten) zijn voor jouw intelligentie en relativeringsvermogen, verbaas ik me over jouw reacties. Ik ben toch wel van jou gewend dat je je duidelijk uitspreekt, toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |