Je moet niet zo eng denken, alles is relatiefquote:Op maandag 23 juni 2008 01:50 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
sommige mensen hebben van zeiken hun roeping gemaakt en noemen zich dan relativist.....
Preken voor eigen parochiequote:Op maandag 23 juni 2008 02:00 schreef Huubdgk het volgende:
als er iemand niet eng denkt ben ik het wel, vind juist dat ik behoorlijk ruimdenkend ben...iemand niet mee eens?
Heb je nou je vrouw geslagen of niet ?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:00 schreef Huubdgk het volgende:
als er iemand niet eng denkt ben ik het wel, vind juist dat ik behoorlijk ruimdenkend ben...iemand niet mee eens?
Nou, dat klinkt niet verGROLSCHd!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Huub heb je interesse in een jaar lang Lucky Strike (via een sponsor)?
Hoi Huub. Ik ben erg benieuwd. Met name in hoeverre de redactie mij om de tuin geleid heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:59 schreef Huubdgk het volgende:
btw akveor, nog enorm bedankt voor je reacties, ben bezig met een schitterende post als antwoord op jouw schitterende reacties, die komt er aan en snel!
Ja, only in Hollandquote:Op maandag 23 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
betaal mij helemaal blauw aan sigaretten, maar vooral benzine ben ik het meest van geschrokken, vooral diesel ben ik het meest van geschrokken, 1,42 is toch fokking niet normaal, maar goed is maar geld
Geef de link ff want ik bent te lui om te zoeken.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Huubdgk het volgende:
@dementor, tuurlijk!
@the zapster, hier heb ik al op gereageerd ga er verder niet meer op in, denk wat je wilt denken....
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij echt reageerd ook....gezien sommige reactie`squote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Cahir het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat Huub echt op FOK! zit.
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Cahir het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat Huub echt op FOK! zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |