Je moet niet zo eng denken, alles is relatiefquote:Op maandag 23 juni 2008 01:50 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
sommige mensen hebben van zeiken hun roeping gemaakt en noemen zich dan relativist.....
Preken voor eigen parochiequote:Op maandag 23 juni 2008 02:00 schreef Huubdgk het volgende:
als er iemand niet eng denkt ben ik het wel, vind juist dat ik behoorlijk ruimdenkend ben...iemand niet mee eens?
Heb je nou je vrouw geslagen of niet ?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:00 schreef Huubdgk het volgende:
als er iemand niet eng denkt ben ik het wel, vind juist dat ik behoorlijk ruimdenkend ben...iemand niet mee eens?
Nou, dat klinkt niet verGROLSCHd!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Huub heb je interesse in een jaar lang Lucky Strike (via een sponsor)?
Hoi Huub. Ik ben erg benieuwd. Met name in hoeverre de redactie mij om de tuin geleid heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:59 schreef Huubdgk het volgende:
btw akveor, nog enorm bedankt voor je reacties, ben bezig met een schitterende post als antwoord op jouw schitterende reacties, die komt er aan en snel!
Ja, only in Hollandquote:Op maandag 23 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
betaal mij helemaal blauw aan sigaretten, maar vooral benzine ben ik het meest van geschrokken, vooral diesel ben ik het meest van geschrokken, 1,42 is toch fokking niet normaal, maar goed is maar geld
Geef de link ff want ik bent te lui om te zoeken.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Huubdgk het volgende:
@dementor, tuurlijk!
@the zapster, hier heb ik al op gereageerd ga er verder niet meer op in, denk wat je wilt denken....
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij echt reageerd ook....gezien sommige reactie`squote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Cahir het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat Huub echt op FOK! zit.
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:06 schreef Cahir het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat Huub echt op FOK! zit.
Stttttquote:Op maandag 23 juni 2008 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
Huub de kabouter van het jaar?? Arshavin weet niks van dat!!
[ afbeelding ]
Heel nederland nog welquote:Op maandag 23 juni 2008 02:09 schreef Cahir het volgende:
Zeg Huub, is het nou weer helemaal goedgekomen tussen jou en Eric na die 'beruchte'-scene wat heel Nederland zag?
met een T dan mierenneukerquote:Op maandag 23 juni 2008 02:11 schreef Meds het volgende:
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die "reageert ' met een d spellen.
Volgens mij wel,eric was heel positief over huubquote:Op maandag 23 juni 2008 02:09 schreef Cahir het volgende:
Zeg Huub, is het nou weer helemaal goedgekomen tussen jou en Eric na die 'beruchte'-scene wat heel Nederland zag?
Dat deed ie express, hij hoopte op een goedmakertjequote:Op maandag 23 juni 2008 02:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Volgens mij wel,eric was heel positief over huub
Ik trek ok nog maar een blik open.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:10 schreef Huubdgk het volgende:
thezapster gaaaaaaap, ga ff lekker ergens anders lui zijn dan,
ik pak nog ff een combi voor mijzelf
(grolsch en vodka cola......heerlijk! al die tijd met alchohol verbod ligt eindelijk achter mij)
ja hoor gaat prima, dit weekend voor het eerst niet, maar volgend weekend weer wel, ach het loopt niet storm maar loopt ook zeer zeker niet slecht, verdien er een aardige zakcent aan, maar heb daar ook aardig hard voor gewerkt de afgelopen anderhalf jaarquote:Op maandag 23 juni 2008 02:12 schreef Meds het volgende:
Mooi man, die jankende rus.
Huub kan je nog een beetje rondkomen van je schnabbels?
Gewoon af en toe CoS volgen in DGK was voldoende. Het is onmogelijk om alles te volgen hoor als streamer.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:17 schreef Huubdgk het volgende:
tja als je alleen maar tv keek, wat moet ik dan zeggen, dan heb je heel weinig gezien laat ik het zo zeggen
Zie jou naam hier maar een paar keer,en zelfs dat vind ik al genoeg....quote:Op maandag 23 juni 2008 02:18 schreef Meds het volgende:
O, we zagen genoeg Huub. Meer dan genoeg zelfs
Heb je geen last van massa fans eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:15 schreef Huubdgk het volgende:
lees mijn log op mijn hyves,
heb vandaag de hele dag uitgekaterd in zandvoort met Claire en Eric na een heel leuk feestje waar ik, met o.a. Eric was, beetje stomme vraag, want als je echt streams had gekeken dan had je geweten dat Eric en ik allang weer chill zijn, maar dan ook echt allang :S
Nou volgens mij waren er een paar die gewoon met koptelefoon op gingen slapen hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 02:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gewoon af en toe CoS volgen in DGK was voldoende. Het is onmogelijk om alles te volgen hoor als streamer.
Wat zeg je?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij waren er een paar die gewoon met koptelefoon op gingen slapen hoor
kinderhand is gauw gevuld...dus nu slapen he?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:20 schreef Meds het volgende:
Dank Cindy, fijn dat je zo snel tevreden bent!
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Zie jou naam hier maar een paar keer,en zelfs dat vind ik al genoeg....
Jij zit nog steeds te wachten tot huub wint?quote:
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef Meds het volgende:
Ja Cindy, gauw slaapjes doen. En als je een plas moet dan ga je naar de WC!
Uiteraard...doe het niet in een luier! jij wel toevallig?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef Meds het volgende:
Ja Cindy, gauw slaapjes doen. En als je een plas moet dan ga je naar de WC!
last is een groot woord, maar je plant wel je bezoekjes naar buiten, maar aan de andere kant pet op, zonnebril als het enigszins kan, maar het is wel druk buiten ja, maar goed hoort erbij blijkbaarquote:Op maandag 23 juni 2008 02:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je geen last van massa fans eigenlijk?
Ik heb al 3x betaald en 15x Huub naar 5656 gesmst maar het blijft zwart!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit nog steeds te wachten tot huub wint?
Wat een lange streamlock he
ppssstt,mn favo plek is de eendenvijver,maar niet verder vertellen he?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijk
Ja en jij bent een taalpurist, geloof ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:11 schreef Meds het volgende:
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die "reageert ' met een d spellen.
Vind je dat overigens terecht? Ik bedoel op TV was je een heel ander persoon dan op de streams. Ik vind het zo vreemd dat een ander kan bepalen wat jou karakter is en dat jij daarmee dan maar de hoofdprijs moest zien te winnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:17 schreef Huubdgk het volgende:
tja als je alleen maar tv keek, wat moet ik dan zeggen, dan heb je heel weinig gezien laat ik het zo zeggen
Of in de vijver..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijk
quote:Ik zie een dronken Amanda die eventueel suggestief iets wilt bewrkstelligen, en ik trek mn had er op.
Ik wil iets kapot breken.
Je vraagt me de vraag.
Ik was in Carlos met gesprek.
Qua geld kost dat financieel niet duur.
Ik heb de suiker ingeschonken.
Informatie is kennis, snap je?
Waarom denk je dat die mensen kwaad op je zullen nemen.
En dat is weer het moeilijke dat je eventueel suggesties zou kunnen bedenken.
Laat de liefde niet te snel oppoppen, laat de liefde niet snel de overgang nemen.
Ik confronteer meteen de mensen erbij.
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:29 schreef Meds het volgende:
Een taalpurist?
Nee joh, ik verzamel postzegels
Zie boven je posting,je hebt gelijk!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja en jij bent een taalpurist, geloof ik...
Het had 'Being John Malkovich' moeten zijn hoor...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:30 schreef Meds het volgende:
Iemand anders zijn dan je bent of zou willen zijn, doet me denken aan Being John Malkovich, dat was weer even genieten vanavond
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
heb malkovic niet gezien vnvnd, das expirement laatst wel, topfilm!
oudfruit bel je morgen wel ff, heb nu echt te veel gedronken
tja je kan maar een hobby hebben....veel succes met pisbuis verbonden met zakjequote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Meds het volgende:
Catheter Cindy-kind, als in slangetje-in-pisbuis-verbonden-met-zakje. Zo handig 's nachts!
ik vond dat het character van slinkse Huub aardig goed werd neergezet in de uitzendingen.. ik bedoel je ziet toch ook niet Ludo Sanders een potje schaken me Janine in gtst.. dat is te saai voor tv..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind je dat overigens terecht? Ik bedoel op TV was je een heel ander persoon dan op de streams. Ik vind het zo vreemd dat een ander kan bepalen wat jou karakter is en dat jij daarmee dan maar de hoofdprijs moest zien te winnen.
Wees blij dat je morgen niet naar het/de GGZ moet om over koetjes en kalfjes te praten, slaap lekker superboy...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
heb malkovic niet gezien vnvnd, das expirement laatst wel, topfilm!
oudfruit bel je morgen wel ff, heb nu echt te veel gedronken
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??quote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Moet ik 'iemand' zijn om gebeld te worden?![]()
Jou wens ik geen succes, ouwe vijverzeikerquote:Op maandag 23 juni 2008 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja je kan maar een hobby hebben....veel succes met pisbuis verbonden met zakje
Met die info kan ik wat..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??
Ook de goudenkooi bewoners zijn gewoon mensen
Wat je zegt ben je zelf ouwe pik ouwe pijp!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef Meds het volgende:
Tuurlijk Ilona, als je leestekens het tenminste allemaal doen omdat je toevallig geen bier over je toetsenbord hebt gegooid.
Vond hem meer weghebben van Pino van Sesamstraatquote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond dat het character van slinkse Huub aardig goed werd neergezet in de uitzendingen.. ik bedoel je ziet toch ook niet Ludo Sanders een potje schaken me Janine in gtst.. dat is te saai voor tv..
Huub vond jij trouwens ook niet dat Nathanael wat weg had van Onno P Wassenaar?
Niemand neemt nooit opquote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Moet ik 'iemand' zijn om gebeld te worden?![]()
Huub gaat toch niet iemand zomaar ff bellen'?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??
Ook de goudenkooi bewoners zijn gewoon mensen
Jij houd alleen van me,als ik zeg dat ik duck heet van mn achternaamquote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jou wens ik geen succes, ouwe vijverzeiker
Ik ga a.s dinsdag wat dingen bespreken met hem..that's all for nowquote:Op maandag 23 juni 2008 02:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Huub gaat toch niet iemand zomaar ff bellen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |