kinderhand is gauw gevuld...dus nu slapen he?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:20 schreef Meds het volgende:
Dank Cindy, fijn dat je zo snel tevreden bent!
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Zie jou naam hier maar een paar keer,en zelfs dat vind ik al genoeg....
Jij zit nog steeds te wachten tot huub wint?quote:
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef Meds het volgende:
Ja Cindy, gauw slaapjes doen. En als je een plas moet dan ga je naar de WC!
Uiteraard...doe het niet in een luier! jij wel toevallig?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef Meds het volgende:
Ja Cindy, gauw slaapjes doen. En als je een plas moet dan ga je naar de WC!
last is een groot woord, maar je plant wel je bezoekjes naar buiten, maar aan de andere kant pet op, zonnebril als het enigszins kan, maar het is wel druk buiten ja, maar goed hoort erbij blijkbaarquote:Op maandag 23 juni 2008 02:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je geen last van massa fans eigenlijk?
Ik heb al 3x betaald en 15x Huub naar 5656 gesmst maar het blijft zwart!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit nog steeds te wachten tot huub wint?
Wat een lange streamlock he
ppssstt,mn favo plek is de eendenvijver,maar niet verder vertellen he?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijk
Ja en jij bent een taalpurist, geloof ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:11 schreef Meds het volgende:
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die "reageert ' met een d spellen.
Vind je dat overigens terecht? Ik bedoel op TV was je een heel ander persoon dan op de streams. Ik vind het zo vreemd dat een ander kan bepalen wat jou karakter is en dat jij daarmee dan maar de hoofdprijs moest zien te winnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:17 schreef Huubdgk het volgende:
tja als je alleen maar tv keek, wat moet ik dan zeggen, dan heb je heel weinig gezien laat ik het zo zeggen
Of in de vijver..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of naast je bed, tegen de wijnkast of in de tuin natuurlijk
quote:Ik zie een dronken Amanda die eventueel suggestief iets wilt bewrkstelligen, en ik trek mn had er op.
Ik wil iets kapot breken.
Je vraagt me de vraag.
Ik was in Carlos met gesprek.
Qua geld kost dat financieel niet duur.
Ik heb de suiker ingeschonken.
Informatie is kennis, snap je?
Waarom denk je dat die mensen kwaad op je zullen nemen.
En dat is weer het moeilijke dat je eventueel suggesties zou kunnen bedenken.
Laat de liefde niet te snel oppoppen, laat de liefde niet snel de overgang nemen.
Ik confronteer meteen de mensen erbij.
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:29 schreef Meds het volgende:
Een taalpurist?
Nee joh, ik verzamel postzegels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |