quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:40 schreef Huubdgk het volgende:
Die Ava van Desi over Claire, ik heb ze allemaal opgeslagen en ga ze wisselend gebruiken, de rest heb ik ook opgslagen...
jullie zijn allemaal winnaars?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef Huubdgk het volgende:
goedemorgen fokkers!
heb weinig tijd want een enorm drukke, en leuke dag voor de boeg,
dat pesten van Lieke vond ik enorm moeilijk, heb daar heel veel agressie in opgebouwd, moest mij zo enorm inhouden, was voor de kooi meer van het type, als je aan mijn vriendin of vrouw komt of er uitscheld, dan timmer ik er boven op. En daar moest ik mij zoveel inhouden,
het hele alles op Lieke en Huub ding, hebben Lieke en mij enorm naar elkaar toe doen groeien, we stonden onder enorme druk, we zaten dagen en dagen met zijn tweeen op strategische punten verschanst bijna en hoopten dat de rest ons met rust zou laten. Er was bijna geen vechten tegen, alleen maar doorstaan. (voor degene die dat nog weten hoeveel uren zaten we niet met zijn tweeen in kantoor) Dit heeft een enorme band gesmeed tussen Lieke en mij.
Echter op het moment dat de druk ervan afkwam (het septemberpact tussen de zes losers verbrokkelde met de maanden, laatste druppel was ruzie Dennis en Brian, Dennis/Jaap die heel kort met Lieke/Huub tegen Brian wilde samenwerken, Huub die de samenwerking met Dennis precies 6 minuten volhield,
vanaf dat moment stonden Lieke en ik niet meer onder die enorme groepdruk, alle druk die op ons is gezet die maanden is toen losgekomen, en heeft onze relatie onder druk gezet, dat is voor mij de reden dat ik mij zo benauwd en Lieke zich niet meer prettig voelde.....
ineens was die extreme stress dus weg, en die zocht wel een uitweg, dat heeft ons in mijn ogen onze relatie gekost.... de ruzies/excessen en shit tussen Lieke en mij kwamen pas echt maanden daarna (begon dec 07 terwijl onze relatie eind oktober/november stopte
dus dat
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,
Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,
Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was
etc etc
kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)
Volgens mij valt Lieke gewoon op jongens met "status" en "macht"
en dat kan, dat erotiseert heel erg veel vrouwen, dus denk niet zozeer dat haar gevoelens niet oprecht zijn, maar vraag mij af of ze ook op mij gevallen was toen ik nog bij primafoon werkte......
De reden waarom dit zo is bij haar (althans volgens mij) kun je denk ik zoeken in de richting van laag zelfrespect of xtreem gevoel naar bevestiging, iets in die trant
maar nogmaals, ik kan het ook fout hebben en ze kan zich keihard de villa ingeneukt hebben, of ze was echt tot over haar oren verliefd op mij en op mijn persoonlijkheid.... mbt tot Lieke weet ik niets meer zeker
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bullshit, wat ik probeer te zeggen in mijn post is dat ik niet structureel slecht over haar sprak, en al helemaal niet dat ik daar heel erg gefocussed op was. Lieke belde mij eventjes op zo van Ja jij praat alleen maar slecht over mij en grijpt iedere kans aan. Dat koninginnendaggedoe kon ik niet hard maken omdat er geen camera bij het gesprek van mij en DJ Q was, dus ging het ook verder niet opvoeren. Als Lieke en ik hoorden dat Dennis wat doms buiten had gedaan toen hij eruit was hadden we het daar ook snerend over. Toen ik hoorde bijvoorbeeld dat ze optredens had, zwart, waar dan niet eens een paal was geregeld, ja dan lachte ik mij suf. Als jij dingen wist die ik toen wist had je der ook keihard uitgelachen....heb dat laatst weer gedaan toen Jaap mij helemaal gedetailleerd een aantal dingen heeft verteld,
en toen in dat private gesprek, ja toen dacht ik op een gegeven moment ook van oke, bedankt voor de tv kans, want nu ga ik er tv van maken. Precies de switch die jij daar zag van normaal erop ingaan, naar in jou ogen "kinderachtig" reageren was tv maken, Lieke was ook niet slim bezig nee, mij een beetje gaan opbellen waar ik het wel of niet over mag hebben,
dus ik vond niet dat ik haar structureel aan het zwart maken was, en dat deed zij zo wel voorkomen, en toen ik dat rustig bleef ontkennen ging zij het op de man af spelen,
maak jij je nou maar druk om je vrouwtje en je spel? (goh kut he Lieke, als jij met mij getrouwd was dan was ook voor jou het spel nu bijna over en had je hele grote kans gehad om te winnen)
maar ja, moet ook kut voor Lieke zijn geweest, ruim een maand na haar exit ineenkeer de einddatum..... sta je dan met je nobele motieven om weg te gaan....buiten de poort, en die eikel van een Huub er nog in.....nee snapte wel waarom Lieke mij opbelde, maar had denk ik niet alleen maar met roddelen over Lieke te maken...
maar goed, weet zelf ook goed wat frustaties zijn....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk dat het wat minder gechargeerd is dan jij schrijft, maar er is zeker wel een verschil ja...
ik denk dat het geleidelijk is gegaan en dat heel veel verschillende factoren daar hun invloed op hebben,
523 dagen opgesloten zitten in de Gouden Kooi is nou eenmaal niet zo goed voor je psyche......
heb heel veel verschillende rollen in de groep gehad groepskneus, groepsbenjamin, groepsleider, groepsoutkast, groepslieveling weet ik veel maar heb in de hierarchie van de verschillende groepen altijd heel anders gestaan. De laatste groepen waren inhoudelijk dramatische groepen, vanaf het moment dat Dennis en Nadia erbij kwamen waren groepsdiscussies en ruzies nooit meer van niveau.... ik bedoel die Mis World Ruzie tussen Nadia en Amanda die Lieke uren lang sarden........
omg, daar stomp je echt vanaf, daar ga jezelf ook tegen wapenen, arrogantie was ook een van de wapens...
dus ja die omslag is wel gekomen, maar volkomen arrogant en onrealistisch wil ik het niet noemen, eerder
mentale afstompingsverschijnselen, en deformatie door opsluiting
Gouden Kooi is gaaf
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
walhalla doe ff normaal,
zij wil er niks meer mee te maken hebben zoals je zelf zegt.......
en daar belde ze even over op......... naar de Gouden Kooi![]()
snap je het nou echt niet
Je wilt niets meer met de Gouden Kooi te maken hebben, maar toch bel je je grootste "tegenstander" op om een punt te maken, waar je van weet, dat het ruzie wordt, dus op tv komt...
ik weet dat Lieke niet zo naief is....jij wel?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Huubdgk het volgende:
goede vraag Juud79,
en Gert, betwijfel of het Nathanael is, die woont in Chicago en denk niet dat hij al wakker is, daarnaast, Nathanael zou zichzelf nooit DGK noemen achter zijn naam....
ik merk dat ik heel erg ingetogen ben, en vind het best lastig op straat, ben vanmijzelf een heel blij, aandacht naar buiten gericht persoon, (tenzij ik lelijk tegen iemand wil zijn of geen contact wil maken) Maar vanmezelf ben ik dus heel erg op mijn omgeving gefocussed, als ik dat nu doe krijg ik nog meer aanspraak.
Ik word zoveel herkend dat je vanzelf petje en ipod oortjes indoet, omdat mensen anders je gewoon de hele tijd staande houden.... gisteren met Jaap stukje door Hilversum heen (en met stukje bedoel ik nog geen 50 meter door het "wild") nou niet normaal,
dus ben zeker niet opvliegend, maar betekent wel dat ik niet meer dronken in de stad kan zijn, want dan gaat het mis.....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
walhalla doe nou niet net alsof je beter weet hoe het er in de kooi aan toe ging, jij neemt net een aantal standpunten in die ik vervolgens keihard onderuit haal met in mijn ogen valide argumenten,
kom je nu met vergoeilijkende taal als
ja, maar NU is het over voor haar,
en Ja ze moest soms ook dingen doen
en sms en is helemaal niet raar, zij heeft toch heel duidelijk aangegeven dat ze geen contact wilde, dus daarom een sms je, goh leuk feestje gehad gisteren? dit is mijn nummer hoop dat het goed met je gaat, groetjes Huub... zoiets als je daar dan niets op hoort dan weet je genoeg.....
is verder ook niet erg, maar ook al ben je Lieke fan, objectiviteit moet je houden.,...je moet niet alles van haar willen overnemen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
met Sylvia gaat het goed.... mijn tel rek loopt maar op en op van die gesprekken naar BCL maar goed en gisteren hele avond met Ilona en Claire op stap geweest, was 1e keer dat ik Ilona weer zag
Dat was em weer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:49 schreef Huubdgk het volgende:
dat schilderij hangt aan de muur in mijn woonkamer, ik kijk er nu naar, net zoals dat brothers friends schilderij van Desi!!!!, net zoals een grote versie van die zwartwitte foto canvas van mijn familie die ik op mijn jaardag heb gekregen.....
lieve brothers and sisters, ik ga ervandoor, nee ik krijg geen last van groupies, want ga stappen in de Marcantie op de verjaardag van Mayday, en daar sta ik gewoon op de lijst en sta ik op de VIP dus dat....
vond het weer ff leuk ff te discussieren, walhalla, je komt er wel. Alleen qua argumentatie en retorica... tja heb je nog wel ff te gaan!
Ja ik heb nog contact met Tommy was ook nog een vraag van iemand, en ik ga eigenlijk nooit stappen trouwen (@walhalla) want dat kan niet. Dit wordt ook mijn eerste vrije zaterdag sinds 11 december 2006, dus we zullen het wel zien!
groetjes en tot gauw allemaal
heel veel liefs
Huub
Wat een service.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
Dees, zal ik even de berichten van Huub hier plakken of was jij dat al van plan?
wil je ze in de OP hebben??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
Dees, zal ik even de berichten van Huub hier plakken of was jij dat al van plan?
Nee, heb ze al geplaatst.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
[..]
wil je ze in de OP hebben??
En NMNS.... komt tie [ afbeelding ]
je eigen quoten is inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)![]()
Zou het leuk vinden als Huub inhoudelijk ingaat over Syl's toneelhaak, wat voor de meeste streamers een vaststaand feit is.
Vond jij ook niet dat met het verdwijnen van Syl. een rots in de branding verdween; niet alleen voor jou (als back-up) maar eigenlijk voor alle bewoners??
Tevens ben ik heel nieuwsgierig wat hij er van vind dat hij zo negatief in de uitzending werd neergezet, want dat is volgens mij de reden dat hij niet gewonnen heeft.
En je hoeft geen sneren naar de redactie te geven (dat doen wij wel) Maar je moet daar toch een mening over hebben.
Zelfs Joris, je broer, heeft het een paar keer laten vallen en dat wuifde je eigenlijk een beetje weg.
(en tuurlijk kan er niets meer aan veranderd worden.. het is zoals het is... maar nu graag jouw visie)
Goed, quote ik jou ffquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Desii het volgende:
[..]
je eigen quoten is in![]()
maar nu graag een reactie
Volgens mij heeft ze Amanda vergeven en niet Brian en zal ze nooit echt vrienden met Brian worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,
Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,
Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was
etc etc
kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
ik zou er ook geen zin in hebben eerlijk gezegd, is ie nog een jaar bezig....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef sunny16947 het volgende:
Je hebt nog niets teruggekeken en hebt daar ook nog geen behoefte aan zeg je. Maar als er zoveel geluiden zijn dat je zo slecht neergezet werd, dan zou ik toch wel even nieuwsgierig zijn.
Alles voor tv....ja dat was soms al erg/extreem genoeg. Waarom dan nog die verdraaide beelden en insinuaties van de voice-over om het nog slechter te maken. Waarom het laten lijken of jij die schop had uitgedeeld i.p.v. Brian. Of de aanleiding (tegenpartij) weglaten en alleen jouw(terechte) reactie laten zien. En zo kan ik er nog wel een paar. Ooit zei je eens dat je iets had gezien, dat je zei Vice verca en dat ze alleen het woord vice hadden gebruikt. Nou zo ging het dus regelmatig.
zo zag en zie ik het ook, vriendschap tussen lieke en amanda was volkomen ""nep'''quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef Dealon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze Amanda vergeven en niet Brian en zal ze nooit echt vrienden met Brian worden.
Ik denk dat het eerder slim gespeeld was van Lieke om met Brian in bad te gaan zitten om jou te zieken.
precies en tijdens de finale heeft hij al een voorstukje kunnen zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou er ook geen zin in hebben eerlijk gezegd, is ie nog een jaar bezig....
en wat heeft het voor zin, tis toch al gebeurd en uitgezonden.
Ach jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
en ja Syl was een rots in de branding voor de meeste bewoners en met haar vertrek viel er een pilaar in de groep weg, misschien was dat voor de tv wel goed, want referentie kader van de miljonairs werd toen nog meer fucked up dan dat hij al was...... Syl speelde haar spel te subtiel en te weinig bruikbaar voor tv. Heb het met haar veel over gehad ze heeft het wel enigszins proberen te veranderen maar wilde niet te veel aan haar eigen ik tornen, dat siert haar enorm.
Ik heb gewoon altijd alles klakkeloos gedaan hoe extremer hoe beter, maar ik haalde ook een kick uit het scoren met het programma..... vond ik uiteindelijk belangrijker dan het geld. Alle betekenis van geld vervaagt enorm na zo lang in de Gouden Kooi....iig voor mij, scoren en goed zijn in wat je doet (tv maken) was en is voor mij belangrijker dan geld....stom he? toch is het zo
dat zeg ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
en jongens, ik ben met mijn pilot bezig, heb net mijn eerste bankafschrift na de kooi gekregen met geld van optredens erop, heb mijn lieve vrouw claire, wordt overal uitgneodigd en heb gewoon een heel erg leuk leven......... tja en geen miljoen.........
ik concentreer mij liever op het positieve......
begin de dag met een dansje toch?
dat is beter dan, begin de dag met terugkijken-wat-je-anderhalf-jaar-kost-en-je-toch-niet-blij-van-word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |