En kommerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:18 schreef Rekkie het volgende:
kwel
Ik kan ook neuken hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
In de SC die geen SC heetquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:43 schreef GGMM het volgende:
Zo, dus Huub slaat z'n vriendin.
pffff you're alivequote:
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj, nu kunnen we weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Dat van die SC was ook min of meer een hintquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.
Begin huub maar te vereren met groupie-talk, misschien kan ik er wat meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj gevederde vriend, we kunnen weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Zou ik ook zeggen als ik Huub was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Oh ja, hij slaat z'n vrouw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin huub maar te vereren met groupie-talk, misschien kan ik er wat mee
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweer
1. Hij was meestal eerlijk.... zeker als hij onder vuur (nah jah vuur) werd genomen door zijn tegenstanders
2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
3. Verbaal vind ik hem erg sterk
4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
5. Hij heeft mooie ogen (sterk punt hé)
het waren mijn punten........ maak je eigen lijstjequote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.
Mijn lijstje was toevallig precies hetzelfde als die van jou, plus dat puntquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
[..]
het waren mijn punten........ maak je eigen lijstje
of is dat te moeilijk voor je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn lijstje was toevallig precies hetzelfde als die van jou, plus dat punt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.
Het was slinkse huub, de meest sneaky speler van het spelquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweer
1. Hij was meestal eerlijk.... zeker als hij onder vuur (nah jah vuur) werd genomen door zijn tegenstanders
Hij heeft hier zelf al te kennen gegeven dat hij prima wist hoe hij dingen off stream moest houden, denk je dat hij dat deed om alle kanten van zichzelf te laten zien of juist niet?quote:2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
Hij was verbaal de sterkste (al had hij wat moeite met liekequote:3. Verbaal vind ik hem erg sterk
Lieke heeft hij (ookal was het een spel) vrij schofterig behanderlt, daarom vind ik dat het hem zou sieren haar na het spel niet meer zwart te maken (aan de andere kant wil hij natuurlijk af en toe wel de groupies wat koren op de molen gevenquote:4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
Imo had hij het toen zo moeilijk, dat hij soms echt niet meer wist waar hij het zoeken moest en was het geen opzettelijk tv maken)
quote:5. Hij heeft mooie ogen (sterk punt hé)
1. Hij was nooit eerlijk, wat hij heeft toegegeven in eerdere topics. (alles voor het spel)quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
3. Verbaal vind ik hem erg sterk
4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
Imo had hij het toen zo moeilijk, dat hij soms echt niet meer wist waar hij het zoeken moest en was het geen opzettelijk tv maken)
5. Hij heeft mooie ogen (sterk punt hé)
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik Huub was.
Maar jij was er niet bij, dus die zekerheid waarmee je dat stelt lijkt mij niet op zijn plaats.
Damn, als mensen met dit soort argumenten gaan komen is deze discussie mij toch wat te hoog gegrepen.quote:
het is wel opmerkelijk ja dat de fans van Huub het niveau hebben van zn toenmalige tegenstandersquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Damn, als mensen met dit soort argumenten gaan komen is deze discussie mij toch wat te hoog gegrepen.
Volgens JdM waren alle kandidaten bovengemiddeld intelligent....quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is wel opmerkelijk ja dat de fans van Huub het niveau hebben van zn toenmalige tegenstanders![]()
so.. how 'bout them Yankees..?
Als je ze met groep 3 van basisschool 'de slome leerling' vergelijkt geloof ik best dat dat waar kan zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens JdM waren alle kandidaten bovengemiddeld intelligent....
Vergeet niet dat ze in een extreem stressvolle situatie zaten, wat makkelijk tot excessen kan leiden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze met groep 3 van basisschool 'de slome leerling' vergelijkt geloof ik best dat dat waar kan zijn.
Ik ben het een keer met je eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Neehee, doe dit nu niet
Geen gebash, OK?
psssssssssss zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 05:31 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker simpel jij hebt een roze bril op inzake Jaap, ik lees jouw berichten altijd met kromme tenen!
Jij kunt wel katten over Huub is je goed recht, maar doe dat dan eerlijk!
Dat Jaap gewonnen heeft komt omdat de Huubfans massaal op Jaap gingen stemmen omdat ze het Brian niet gunden, maar of jaap een terechte winnaar is dat is nog maar de vraag, wel de lompste alleen aanzichzelf denkende aso, die iedere keer dezelfde kunstjes vertoont het is nog maar de vraag of nederland daar op zit te wachten op een olifant in de porseleinkast!
Oh dat vroeg ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, en we weten niet wat hij aan heeft vandaag en wat hij gaat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |