En kommerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:18 schreef Rekkie het volgende:
kwel
Ik kan ook neuken hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
In de SC die geen SC heetquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:43 schreef GGMM het volgende:
Zo, dus Huub slaat z'n vriendin.
pffff you're alivequote:
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj, nu kunnen we weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Dat van die SC was ook min of meer een hintquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.
Begin huub maar te vereren met groupie-talk, misschien kan ik er wat meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj gevederde vriend, we kunnen weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Zou ik ook zeggen als ik Huub was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Oh ja, hij slaat z'n vrouw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |