abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 10:26:57 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59482081

Belangrijke issues overgebleven uit het vorige topic zijn natuurlijk:

Kledingadvies van Huub
Kooktips van Claire
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:58:00 #2
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59482867
Commotie om Huub # 8

Was even zoeken, maar gevonden. Even bijgelezen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59482982
Voor mij is het over op deze ...... site. Huub die beweerd hier te zijn, die nog niet eens antwoord geeft op een normale vraag. Nee onzin.

Huub heeft akelige opmerkingen gemaakt, maar wat ik hier allemaal lees is nog veel erger.
dus basta bekijk het maar.
pi_59483032
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef persoon het volgende:
Voor mij is het over op deze ...... site. Huub die beweerd hier te zijn, die nog niet eens antwoord geeft op een normale vraag. Nee onzin.

Huub heeft akelige opmerkingen gemaakt, maar wat ik hier allemaal lees is nog veel erger.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 11:07:38 #5
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59483094
quote:

nou doei dan
Some memories are best forgotten
Room 23
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 11:11:49 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59483198
quote:

alsof hij zich moet verantwoorden hier

Huub is ex-DGK, en post hier gezellig mee, en dat is all folks.
Hij hoeft niet op een Godentroon, en niet op het schavot.
Hij post op FOK! omdatie het hier geinig vind.
En het wordt tijd dat we zelf ook eens gaan loslaten en afkicken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59483240
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Commotie om Huub # 8

Was even zoeken, maar gevonden. Even bijgelezen.
waarom, het is alleen maar gekat en gepiep tegen elkaar
Nutteloos topic...

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is Huub zijn reactie op deze 2 posten

quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef HoneyBunny het volgende:
Hallo hier Netty!

Nee grappie! Niet wegrennen!

vraag me af Huub, er is ooit een moment in het kantoor geweest met Jaap en Lieke waarin jij tegen Lieke zei dat iets dat jij eerder had gezegd gelogen was (snappie m nog?) Het ging volgens mij om iets wat jij "onder de dekens" zou hebben verteld. Zij werd toen helemaal hysterisch en begon heel hard te huilen . Er is ergens ee n filmpje van maar weet niet waar...
Wat ik, en vele COSfokkers met mij, zich toen af vroegen was OF dat wel gelogen was door jou. Ik had zelf sterk de indruk dat dat helemaal niet het geval was. Veel vervielen toen in een "aaaaaaaaaaaach, arme Lieke"toestand, maar er klopte iets niet in dat verhaal.
Had je dr echt voorgelogen, of loog je toen je zei dat je had gelogen? (lekker duidelijk he) Je hoeft niet uit te leggen waar het om ging of waarom het zo was o.i.d., maar voor mijn gevoel klopte er iets niet in dat verhaal. Heb me dat al die tijd nog afgevraagd....
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
Beste Huub,.

Nu dan ook maar eens een reactie van mij.

Alweer meer dan 3 weken geleden dat de finale was. Teleurstelling dat je niet won heb ik eigenlijk niet gehad. Het was al lang duidelijk dat je niet mocht winnen. Je zei het al vaak: “Ze kunnen niet bepalen wie wint maar wel degene die niet wint”. Het was al weken duidelijk. Door de gekleurde TV uitzendingen maakte je geen schijn van kans.
Het is dan ook voornamelijk dat wat mij, nog steeds, kwaad maakt. Ik vind het moeilijk. Ik voel me dan ook eerder bedonderd. Niet bedonderd omdat je niet hebt gewonnen maar om de illusie die geschapen is dat je kans had. Het heeft me 8 SMS-jes gekost maar dat was meer om een Feel Good gevoel voor mezelf te creeëren.

Meer dan anderhalf jaar heb ik DGK gevolgd met alle ups en downs. Agressie ben ik nooit mee eens geweest. Een dom excuus dat het goed zou scoren bij de kijkers vind ik ronduit een belediging voor de kijkers en streamers. Ook het boetesysteem heeft er voor gezorgd dat er meer agressie is gekomen. Wat mij betreft hadden jij, Brian en Amanda al lang moeten vertrekken nav al dat geweld. Het is in mijn ogen minachting naar de Nederlandse samenleving toe dat dit niet is gebeurt.

Toch was jij later mijn favoriet voortgekomen uit de erfenis van Sylvia. Zij was voor mij de enige echte winnaar. Zij bleef zichzelf en liet zich niet opjutten door de Febo. Dat jij ingestemd hebt met haar vertrek en Lieke daarvoor in de plaats hebt gekregen vind ik ronduit zwak. Met haar vertrek is me vooral duidelijk geworden dat er een bemiddelaar mistte in de villa. Iemand die niet persé een kant koos. Door het gemis van zo’n persoon zijn jullie steeds verder uiteen gegroeid. Lijnrecht tegenover Brian en Amanda. Met Jaap als de lachende derde. Jammer dat juist jij dan uitspreekt dat Natasia de enige goede was uit de eerste lichting.

Dat jij mijn later mijn favoriet heeft te maken met jou. Maar misschien nog wel meer dat er geen alternatief was. Een Jaap die het liefst achter de pc zat. Weinig spontaniteit vertoonde in acties door constant dingen af te checken richting met de Febo. Weinig tot niet sociaal. Een Brian en Amanda die totaal de weg kwijt waren. Alleen nog maar konden zwartmaken. En geen leuke gesprekken voerden om te volgen.

Ik kan je veroordelen om je agressie maar dan moet ik dat ook doen om je andere kanten. Je humor, lieve, betrokken, aardige en sociale kanten. Het zijn met name die laatste punten waar ik van heb genoten en waarom ik bleef kijken. Daarin voelde ik een soort verbondenheid. Ik vind dat jij het meest van jezelf hebt laten zien. Een mens met goede en minder goede eigenschappen. Dat je door je agressie er niet uit gezet vind ik jammer. Maar dat zijn beslissingen van de Febo waar ik me maar heb bij neer te leggen.

Overigens ben ik het niet eens met dat Jaap geen agressie zou kennen. Ik vond hem eigenlijk misschien wel de meest agressieve persoon in de villa. Als ik terugdenk aan al die acties die hij heeft gedaan doet hij me met walging terugkijken aan DGK. Zijn postuur maakte dat het moeilijk was zich tegen hem te keren. Voor mij was een Jaap de grootste uitlokker. Een parasiet van andermans emoties zonder deze zelf te tonen. Het heeft voor mij ook weinig met spel te maken. Het is gewoon de persoon Jaap en het gebrek aan het niet kunnen tonen daarvan. Ik heb er in ieder geval helemaal niets mee. Het is slechts te danken aan de Huub stemmers die meenden dat kostte wat kost Brian niet mocht winnen dat Jaap als overwinnaar uit de bus is gekomen.

De laatste week vond ik moeilijk. Moeilijk omdat de laatste week zonder Claire en jij zouden zijn. Ook was het al duidelijk na de streamlock van maandag dat Claire het koffertje zou nemen. De finale was gewoon een farce een gekunsteld iets. Zeker een beleding voor de Huubfans die het moesten doen met een lamgeslagen Huub. Een Huub die halverwege de week nog even opgelapt moest worden door Claire. Terwijl al duidelijk was dat het trekken aan een dood paard zou zijn. Helaas heeft die actie van Claire John de Mol’s portemonnee nog even flink gespekt.

Claire heb ik eigenlijk al vanaf het begin een toppertje gevonden. Ik had al snel door dat het een lieve meid was. Een mooie meid en ook nog eens erg loyaal. Ik heb haar meteen gezien als backup voor jou of Lieke. Toen Lieke koos voor Jaap wist ik dat ze bij jou zou horen. Jammer dat ze voor dat koffertje (moest gaan) ging. Ik had haar nog wel zien winnen. Het was een grote gok geweest maar hoe dicht kom je ooit weer bij een miljoen?

Ik ergerde me dan ook grandioos aan dit walgelijke politiek correcte gedoe. Het had je laatste statement kunnen zijn. Nu vond ik het meer een afgang. Een afgang ondanks het feit dat jij misschien niet wist hoe jij neergezet werd op TV maar toch.

Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. Je bent er niet vol voor gegaan. Je meende wanneer je de finale ze halen je een goede kans had. Waarschijnlijk niet wetende dat de Febo alles uit de kast heeft gehaald om de TV kijkers tegen je te doen keren. Ik baal er dan ook van dat de politiek correcte winnaar Jaap is geworden. Ik heb respect voor het feit dat je het zo goed opnam. Brian troostte en Jaap feliciteerde. Maar dat Jaap heeft gewonnen klopt in mijn ogen niet. Ik wilde een mens als winnaar een geen derderangs acteur. Ik had ook graag de Huub teruggezien die toen door de fora werd opgeruid zijn plek terug eiste in de villa. Een Huub die zich uitspreekt tegen de uitzendingen op TV. Uitzendingen die ik met moeite kon bekijken omdat alles wat jij deed werd afgekraakt. Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.

Maar ondanks alles heb ik met name van jou en Claire genoten. Ik vond Claire een verademing in de villa. Te kort om misschien een kans te maken op de hoofdprijs. Te weinig tijd om de strijdbare Claire te zien. Dat ze het kon werd de laatste weken duidelijker voor mij.
Ik wil jou en Claire dan ook bedanken voor de mooie en lieve momenten die jullie mij hebben gegeven. Ik vind jullie een mooi stel. Denk om je ego. Slikken is niet altijd stikken en zeker niet in een relatie. Ik hoop dat jullie nog lang samen mogen zijn. Nooit vergeten wat jullie hebben meegemaakt.

Ik wens jullie het allerbeste net als alle andere wannabees. Het spel is gespeeld het is zijn de herinneringen en verbondenheid wat rest.

Liefs en Groetjes,

Akveor aka Roevka aka Roelof.

PS. Jammer Claire dat je getrouwd bent. Ik vind je echt een topper.
Ik hoop ooit jullie nog eens tegen te komen. Mocht je ooit eens in de buurt van Heerenveen komen zou ik graag eens een biertje met jullie willen drinken.
Ondertussen kan je genieten van dit prachtige stukje pianospel.... meerdere fokkers hadden, stiekum, gehoopt dat jij het ook zou gaan spelen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Desii op 18-06-2008 12:33:09 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:17:09 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_59483307
Tjonge er wordt een heel topic volgekalkt zonder dat Huub er zelf bij is. Het meeste is natuurlijk onzin en zitten de standaard rellers daar te rellen in de hoop dat Huub wegblijft. Vind het een beetje jammer. Huub neemt in ieder geval de moeite om hier te posten. En op zoveel mogelijk vragen en opmerkingen een antwoord te geven. Dat hij niet op alles in gaat is zijn goed recht. Veel vragen en opmerkingen zijn ook van dien aard dat maar weer blijkt dat men het programma niet begrepen heeft.

Ik zou zeggen laat je niet wegjagen Huub. Dit is nu eenmaal FOK. Rauw, ongenuaceerd en soms gewoon melig en dom.
pi_59483384
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Desii het volgende:

[..]

Nutteloos topic...

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is Huub zijn reactie op deze 2 posten
[..]

* zoekende, ze worden zo geplaatst*
Op de vraag van HoneyBunny is Huub aleens op ingegaan of eigenlijk niet, hij kon er niets over zeggen.
Zal het eens opzoeken

Mogguh
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:28:10 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59483564
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Desii het volgende:

[..]

Nutteloos topic...

Ben ik niet met je eens. Heel verhelderend, vooral voor Huub.
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 11:29:35 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59483609
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Heel verhelderend, vooral voor Huub.
Waarom?!!!
We zijn hier met z'n alleen psycholoog cq aaklager?
Wat een pretentie zeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:31:19 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59483652
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom?!!!
We zijn hier met z'n alleen psycholoog cq aaklager?
Wat een pretentie zeg.
Nee hoor, ik denk dat het aan Huub is om dat te beoordelen. Hij is het levend bewijs van iemand die van een pittige discussie houdt. Hij ging het nooit uit de weg. Een van de dingen die ik in hem wel kon waarderen.
pi_59483790
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:20 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Op de vraag van HoneyBunny is Huub aleens op ingegaan of eigenlijk niet, hij kon er niets over zeggen.
Zal het eens opzoeken

Mogguh
O.a. zei Huub dit erover : "wat Lieke en ik daar besproken hebben hou ik voor mij, echter heb haar op bepaalde momenten zeker met leugens proberen te manipuleren, niet heel vaak maar is wel eens gebeurd. Echter dit is andersom ook wel eens gebeurd. Zoals ik al zei, daar hebben wij ons allemaal van bediend en ik ben geen heilige, echter ben vrij snel met die leugens gestopt, voelde niet relaxed en zat totaal niet fijn in mijn vel, dit was in de maand december vorig jaar, nou ja jullie weten als geen ander hoe het toen met mij ging. "
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_59483838
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Margo37 het volgende:

[..]

O.a. zei Huub dit erover : "wat Lieke en ik daar besproken hebben hou ik voor mij, echter heb haar op bepaalde momenten zeker met leugens proberen te manipuleren, niet heel vaak maar is wel eens gebeurd. Echter dit is andersom ook wel eens gebeurd. Zoals ik al zei, daar hebben wij ons allemaal van bediend en ik ben geen heilige, echter ben vrij snel met die leugens gestopt, voelde niet relaxed en zat totaal niet fijn in mijn vel, dit was in de maand december vorig jaar, nou ja jullie weten als geen ander hoe het toen met mij ging. "
He thanks!!! Die had ik dus gemist (niet zo raar wanneer een heel topic vol bagger staat, dan scroll je er nog wel eens over heen! )
pi_59483916
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

He thanks!!! Die had ik dus gemist (niet zo raar wanneer een heel topic vol bagger staat, dan scroll je er nog wel eens over heen! )

en deze: quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef sunny16947 het volgende:
De leugens onder de dekens tegen Lieke waar zij verhaal over ging halen bij de buren. Waar jij na een bezoek aan achter mee kwam dat het een leugen was. Door latere uitspraken kregen wij de indruk dat die bekentenis juist een leugen was. Kun je aangeven of wij dat goed hebben gezien/gehoord.

kan ik niet op ingaan........maar de beelden spreken voorzichzelf en in de kooi waren bij mij mijn eerste indrukken meestal de juiste
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:45:56 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59484075
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

De leugens onder de dekens tegen Lieke waar zij verhaal over ging halen bij de buren. Waar jij na een bezoek aan achter mee kwam dat het een leugen was. Door latere uitspraken kregen wij de indruk dat die bekentenis juist een leugen was. Kun je aangeven of wij dat goed hebben gezien/gehoord.

kan ik niet op ingaan........maar de beelden spreken voorzichzelf en in de kooi waren bij mij mijn eerste indrukken meestal de juiste
Ik ga dan maar voor de versie van Huub.
pi_59485310
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Margo37 het volgende:

[..]

bedankt Margo had ik gemist (terwijl het me ergens ook wel weer bekend voorkomt )
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:38:11 #18
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59485505
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Laat juist die laatste zin van Huub even heel goed op je inwerken. Dan weet je het antwoord.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59485670
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:38 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Laat juist die laatste zin van Huub even heel goed op je inwerken. Dan weet je het antwoord.
Zo zag ik het ook.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:54:59 #20
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59485854
ja Huub heeft samen met het hokje tegen Lieke gelogen over het feit dat het een leugen was.. wat was het ook alweer.. 2000 euro voor het zoenen met Nadia? hoe zou dat gegaan zijn?

hokje: hey Huub wil je zoenen met Nadia is goed voor de show
Huub: ik veeg mn pik nog niet aan dr haren af
hokje: 1000 euro?
Huub: voor 2000 doe ik 't + dat ik mag drinken
hokje: ok is goed, we maken wel een romantisch plekje achter in de tuin, met een vuurtje erbij, je hoort nog van ons

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59486237
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat het aan Huub is om dat te beoordelen. Hij is het levend bewijs van iemand die van een pittige discussie houdt. Hij ging het nooit uit de weg. Een van de dingen die ik in hem wel kon waarderen.
Dus je waardeerde wel meer dingen in Huub Wat zoal?
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:25:39 #22
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59486547
Ook zo grappig: Herinner me een gesprek in de masterbedroom met Huub Jaap en Lieke. Na de breuk vond Lieke het toch wel erg moeilijk om met Huub te blijven samenspelen. Lieke was bij de buren geweest en had de mogelijkheid gekregen om te switchen naar B&A. Eerst werd het gebracht als "moest". later in het gesprek was het "de mogelijkheid", niet ronduit gezegd door de buren maar geinsinueerd......Nou geen haar op Lieke's hoofd die daar aan dacht. Ze stapte er nog liever uit dan zich ooit bij die 2 aan te sluiten.

Zou ze het helemaal verkeerd hebben begrepen, of uitgelegd hebben? Dat ze bij Huub en Jaap moest blijven, maar juist naar B&A wilde maar dat niet mocht. Dat zou de huidige stand van zaken kunnen verklaren.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:29:04 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59486637
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dus je waardeerde wel meer dingen in Huub Wat zoal?

• Kon soms best wel om hem lachen.

• En dan dat huppeltje van hem, als hij ging dansen, vooral als hij de geest kreeg. Het maakte niet zoveel uit welk genre het was. Hij bakt er niets van, maar dat huppeltje is priceless en hij durfde het gewoon te doen, en dat vind ik leuk. Ik hou wel van mensen die schijt hebben aan anderen, zolang het geen dingen betreft die andere mensen erg kunnen schaden.

• Zijn onverschrokken, impulsieve gedrag, kan ik ook op waarde schatten, ik hou niet van pussy's.

• Dat schaterlachje van hem soms, als er iets leuks gebeurde. Het kwam dan uit zijn tenen, en dat voor zo'n klein ventje.

• Ik vind echt wel sommige dingen leuk aan Huupie hoor, kan ook niet anders, want iedereen heeft leuke kanten, je moet ze wel willen zien, ondanks de minder goede of verrotte kanten.

Ik zou best met hem kunnen lachen, maar hoe raar het ook klinkt, ik zou geen goed gesprek met hem willen voeren, omdat ik niet zeker zou weten wanneer hij eerlijk en oprecht is. Maar dat geldt voor meer mensen.

Gewoon lachen, chillen, geinen, de boel op stelten zetten (nogmaals, zonder anderen pijn te doen).

Dat komt zo snel even bij me op. Er zal best wel meer zijn, maar dit is wat ik leuk vind aan hem.

Oja, als ik een drankorgel zou zijn, zou ik het prima met hem op een zuipen kunnen zetten.
  • [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    pi_59486808
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef Suikeroom het volgende:
    ja Huub heeft samen met het hokje tegen Lieke gelogen over het feit dat het een leugen was.. wat was het ook alweer.. 2000 euro voor het zoenen met Nadia? hoe zou dat gegaan zijn?

hokje: hey Huub wil je zoenen met Nadia is goed voor de show
    Huub: ik veeg mn pik nog niet aan dr haren af
    hokje: 1000 euro?
    Huub: voor 2000 doe ik 't + dat ik mag drinken
    hokje: ok is goed, we maken wel een romantisch plekje achter in de tuin, met een vuurtje erbij, je hoort nog van ons

Misschien zit je er niet zo heel ver naast, dat "achter" behoorlijk stuurde ben ik van overtuigd en dat Huub bijna alles deed wat (volgens hem) goed was voor de show.
    Tja en je kan van die manier houden of niet, iig was er met Huub meestal wel iets loos
    pi_59486828
    tvp
    Go hard or go home
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')