Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.
Terwijl hij vertelde dat Lieke dagen heeft liggen huilen 's avonds in bed omdat ze niet over dat 6-2 heen kon komen.
hee jij,meld je eens in mijn bedquote:
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Meest spraakmakend? Dan zeker niet in de positieve zin. Zo ken ik nog een paar die spraakmakend genoemd kunnen worden. Je hoeft maar naar het nieuws te luisteren, alleen verdwijnen die achter de tralies, want ze kunnen zich niet verschuilen achter een script.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
Behalve in Huub dan lijkt wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.
Men had liever iets anders gezien. Ik niet, ik zie liever het goede in de mens.
en vooral die laatste zinquote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
ja nu jaquote:
Zeg, wil jij even normaal doen?quote:
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerdequote:
hoezo? omdat ik op basis van aan de ene kant argumenten en aan de andere kant humor, zelfspot, en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef MargrietV het volgende:
Suikeroom.... zo als altijd ben je weer irritant en om te kotsen!
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voeltquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg, wil jij even normaal doen?
Dat hele berichtje was niet voor mij bedoeld hoor.
Huub zag mij voor de verkeerde aan.
Maar geeft niet hoor, als jij dit leuk vindt, so be it.
Hoezo? Mij heeft hij niets gedaan. Waarom zou ik? Haalt niet weg dat hij alles goedpraat, onder het mom van "ik doe alles voor het spel". Snappie.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens opquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerde_!
ik heb geen zin om het overnieuw te typen dus maar zo maar even dan, stond op de laatste pagina van de laatste cosquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef persoon het volgende:
[..]
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voelt
dan kunnen we beter gaan neukenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |