Dat zou misschien wel wat minder mogen, maar goed, er zijn er wel een paar die echt niets fouts willen zien. Dan krijg je dat vanzelf. Ook ik heb wel eens generaliserend over de COS gesproken terwijl daar ook genoeg prima mensen zitten. 't Is een soort van onbegrip en reactie op.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.
da's gewoon jammer, that's all.
Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zozeer ondankbaar alswel verstandig. Als je het ijzer wil smeden als het heet is, dan moet je vol aan de bak en niet op een forum rondhangen. Althans, dat lijkt mij. 't Zal mij verder worst zijn, ik beantwoorde een vraag, das al....
wow, wat een lieve foto, zeg.quote:
Dat 6-2 gedoe wordt zo schromelijk overdreven. Ik heb er echt geen woorden voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, na dat 6-2 zou ik met zo iemand nooit meer vriendinnen willen zijn
Jij ook al niet? Ook toevalligquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kontenkruipers, daar heb ik het niet zo mee....
Je hebt helemaal gelijk, die aanranding was haar eigen schuld. Dat ze het in haar hoofd haalde om die zender onder haar kleren te dragen zat al tegen uitlokking aan, maar door ook nog snel blauwe plekken te krijgen vroeg ze er al helemaal om. Groot gelijk om daarna troost te zoeken bij één van de daders.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
Ik denk dat hij, naast z'n optredens, zit te wedden op één paard, die pilot. Maar misschien kan hij daar zelf antwoord op geven, hij weet daar vast en zeker meer van dan tien fora bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.
Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......![]()
In ieder geval gaat hij meer dan regelmatig mee in de negatieve berichtgeving over andere bewoners.
Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kanker genezen is een nobel vak![]()
'n Beetje jammer is wel dat jij zoveel mensen die ziekte toewenst dat geen arts dat bij kan houden....![]()
Aldus m'n broertje van 39 die er twee keer van genezen lijkt te zijn en hij wenst jou ook het allerbeste
Ik ga niet zoeken, maar over Lieke, Brian en Amanda heeft hij wel degelijk negatieve uitlatingen gedaan. Dat is overigens z'n goed recht, hij is vrij om dat te doen, maar als hij zegt dat hij daar niet aan meedoet, dan is dat bezijden de waarheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.
Jammer.
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.
da's gewoon jammer, that's all.
Ja klopt, mannen doen hun mannending, vrouwen hun vrouwending, als het nodig is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mmm snap ik niet helemaal, was een foto van huub en brian.......
Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppers.
Ook een soort groepies. Die hebben er een dagtaak aan.
als dit geen modder gooien is dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Bij volksziekte nr. 2 ( na het hart, maar jou hart zal wel vol zitten van dit dus voor jou nr. 1 dan?) ken je altijd ergens wel iemand die...... nodig bij Jomanda langs moet gaan.
Ben ook erg blij voor je broer dat artsen hem hebben kunnen genezen. Het is niet veel artsen gegeven... gezien het hoge streftecijfer.Vraag me af hoe het sommige artsen toch soms lukt.... Wonderdoktoren.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensenNu zal het Huub wel voor de wind gaan.
Ben al die ach en wee als het zo uitkomt en wat kan ik bijna sterfgevallen rondom mij goed gebruiken om mijn eigen punt eens lekker te maken zo vreselijk zat. Als er echt iets is, heb je niks aan dit soort nobele meelevers. En geloof me, ik kan dat heel goed weten. Bij de derde keer hebben jullie zijn inboedel al verdeeld en is de 'genezing' bijna jammer. Dan komen er steeds minder ach en wee roepers. Want ach en wee duurt niet zo lang. Zeker niet zolang als de angst of de hoop kan duren. Dit soort meeleverij heeft niets met de uitroep te maken.
Dat is een goede vraag ja, wat hebben ze eraan? Ik weet het nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?
Dan weet je het niet meer, want dat is verre van met modder gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
als dit geen modder gooien is dan weet ik het niet meer
ik moest effe denken maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppers.
Ook een soort groepies. Die hebben er een dagtaak aan.
Als je het niet erg vind pak ik je punt niet zo, en volgens mij jij de mijne ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensenNu zal het Huub wel voor de wind gaan.
precies. alsof die mensen mij een enig uitleg schuldig zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.
Nee hoor, twee, die andere was diegene die zijn snor zou laten staan maar hem snel afschoor toen hij mocht draaien in de Jimmy Woo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.
Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
Natuurlijk, al hoeft hij het vaak alleen maar te beamen, omdat er tig veren in zijn reet gestoken worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |