abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59476139
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.
da's gewoon jammer, that's all.
Dat zou misschien wel wat minder mogen, maar goed, er zijn er wel een paar die echt niets fouts willen zien. Dan krijg je dat vanzelf. Ook ik heb wel eens generaliserend over de COS gesproken terwijl daar ook genoeg prima mensen zitten. 't Is een soort van onbegrip en reactie op.....
pi_59476140
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat klinkt niet zozeer ondankbaar alswel verstandig. Als je het ijzer wil smeden als het heet is, dan moet je vol aan de bak en niet op een forum rondhangen. Althans, dat lijkt mij. 't Zal mij verder worst zijn, ik beantwoorde een vraag, das al....
Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.
Waarom deze relletjes plaats moeten vinden in een topic waar Huub ook vragen beantwoord is mij een raadsel vooral omdat de users die fan waren van een andere bewoner die niet de moeite nemen om op Fok te verschijnen uit pure verveling en frustratie hier de boel gaan opstoken.

Tevens verschijnen er opeens fokkers die nooit eerder het programma gekeken hebben of gepost hebben in het DGK forum precies in de topics waar de fans eindelijk eens een praatje met een ex miljonair kunnen maken met allerlei negatieve reacties.

Ook het zwart maken van spelers na de kooi is een aantal users niet vreemd.
Het spel is voorbij en iedere ex miljonair die van enige betekenis was binnen DGK heeft genoeg shit uitgehaald en kunnen we het daar niet gewoon bij laten?
Constant een ex miljonair die wil de moeite neemt om hier op Fok! in contact met kijkers en streamers te komen bashen met gedane uitspraken is gewoon not done.

[ Bericht 15% gewijzigd door Dementor op 18-06-2008 00:02:43 ]
pi_59476155
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
wow, wat een lieve foto, zeg.
mooie oprechte glimlach van brian...je zou bijna vergeten wat een vieze rat het kan zijn.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:54:25 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59476158
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou, na dat 6-2 zou ik met zo iemand nooit meer vriendinnen willen zijn
Dat 6-2 gedoe wordt zo schromelijk overdreven. Ik heb er echt geen woorden voor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59476177
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kontenkruipers, daar heb ik het niet zo mee....
Jij ook al niet? Ook toevallig
pi_59476224
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
Je hebt helemaal gelijk, die aanranding was haar eigen schuld. Dat ze het in haar hoofd haalde om die zender onder haar kleren te dragen zat al tegen uitlokking aan, maar door ook nog snel blauwe plekken te krijgen vroeg ze er al helemaal om. Groot gelijk om daarna troost te zoeken bij één van de daders.
pi_59476229
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.
Ik denk dat hij, naast z'n optredens, zit te wedden op één paard, die pilot. Maar misschien kan hij daar zelf antwoord op geven, hij weet daar vast en zeker meer van dan tien fora bij elkaar.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 23:57:17 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59476242
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......
In ieder geval gaat hij meer dan regelmatig mee in de negatieve berichtgeving over andere bewoners.
Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.

Jammer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59476283
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
Wat een flauwekul.
Lieke krijgt snel blauwe plekken, ja hoor, die komen spontaan opzetten zeker.
En heeft Amanda Lieke onder haar hoede genomen? Ja hoor, toen met dat 6-2 zeker ook. Het kind heeft zélf begeleiding nodig.
Dus nee, ik ben het niet met je eens, absoluut niet.
Het is duidelijk dat jij een enorme hekel aan Huub hebt. Hij kan geen goed bij je doen.
pi_59476284
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kanker genezen is een nobel vak
'n Beetje jammer is wel dat jij zoveel mensen die ziekte toewenst dat geen arts dat bij kan houden....

Aldus m'n broertje van 39 die er twee keer van genezen lijkt te zijn en hij wenst jou ook het allerbeste

Bij volksziekte nr. 2 ( na het hart, maar jou hart zal wel vol zitten van dit dus voor jou nr. 1 dan?) ken je altijd ergens wel iemand die...... nodig bij Jomanda langs moet gaan.
Ben ook erg blij voor je broer dat artsen hem hebben kunnen genezen. Het is niet veel artsen gegeven... gezien het hoge streftecijfer. Vraag me af hoe het sommige artsen toch soms lukt.... Wonderdoktoren.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensen Nu zal het Huub wel voor de wind gaan.

Ben al die ach en wee als het zo uitkomt en wat kan ik bijna sterfgevallen rondom mij goed gebruiken om mijn eigen punt eens lekker te maken zo vreselijk zat. Als er echt iets is, heb je niks aan dit soort nobele meelevers. En geloof me, ik kan dat heel goed weten. Bij de derde keer hebben jullie zijn inboedel al verdeeld en is de 'genezing' bijna jammer. Dan komen er steeds minder ach en wee roepers. Want ach en wee duurt niet zo lang. Zeker niet zolang als de angst of de hoop kan duren. Dit soort meeleverij heeft niets met de uitroep te maken.
pi_59476314
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.

Jammer.
Ik ga niet zoeken, maar over Lieke, Brian en Amanda heeft hij wel degelijk negatieve uitlatingen gedaan. Dat is overigens z'n goed recht, hij is vrij om dat te doen, maar als hij zegt dat hij daar niet aan meedoet, dan is dat bezijden de waarheid.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:00:17 #287
16715 Mylene
*schatje*
pi_59476322
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.

da's gewoon jammer, that's all.
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppers .

Ook een soort groepies. Die hebben er een dagtaak aan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:01:08 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59476349
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

mmm snap ik niet helemaal, was een foto van huub en brian.......
Ja klopt, mannen doen hun mannending, vrouwen hun vrouwending, als het nodig is.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:02:04 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59476367
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?
pi_59476375
Even een positieve noot over Huub, zonder gesop overigens, ik vind het toch leuk dat hij de moeite neemt om op het forum te komen, ondanks alle kritiek die soms niet mals is, ook steeds weer terugkomt.

ik zie geen jaap bijvoorbeeld....... en je kan mij niet wijsmaken dat Jaap in al die tijd wegens boekingen niet wven de tijd heeft gehad om hier ook een woordje mee te praten.

ik blijf Huub toch een lefgosertje vinden wat dat betreft.
pi_59476417
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh

ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,

ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
als dit geen modder gooien is dan weet ik het niet meer
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:04:35 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59476421
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:

[..]

Bij volksziekte nr. 2 ( na het hart, maar jou hart zal wel vol zitten van dit dus voor jou nr. 1 dan?) ken je altijd ergens wel iemand die...... nodig bij Jomanda langs moet gaan.
Ben ook erg blij voor je broer dat artsen hem hebben kunnen genezen. Het is niet veel artsen gegeven... gezien het hoge streftecijfer. Vraag me af hoe het sommige artsen toch soms lukt.... Wonderdoktoren.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensen Nu zal het Huub wel voor de wind gaan.

Ben al die ach en wee als het zo uitkomt en wat kan ik bijna sterfgevallen rondom mij goed gebruiken om mijn eigen punt eens lekker te maken zo vreselijk zat. Als er echt iets is, heb je niks aan dit soort nobele meelevers. En geloof me, ik kan dat heel goed weten. Bij de derde keer hebben jullie zijn inboedel al verdeeld en is de 'genezing' bijna jammer. Dan komen er steeds minder ach en wee roepers. Want ach en wee duurt niet zo lang. Zeker niet zolang als de angst of de hoop kan duren. Dit soort meeleverij heeft niets met de uitroep te maken.

... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:04:48 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_59476422
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?
Dat is een goede vraag ja, wat hebben ze eraan? Ik weet het niet .
pi_59476443
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:

[..]

Dan weet je het niet meer, want dat is verre van met modder gooien.
pi_59476449
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:

[..]

ik moest effe denken maar nu snap ik hem diep
pi_59476451
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:

[..]

.
Als je het niet erg vind pak ik je punt niet zo, en volgens mij jij de mijne ook niet.

Mijn punt was (met enige scherts), te pas en te onpas, als publiek figuur van alles roepen en iedereen van alles toewensen, dat krijg je vroeg of laat op je brood en dat kun je maar beter niet doen. Dat vind hij overigens zelf ook, maar valt desondanks bij herhaling in diezelfde fout.

Wat overeind blijft is dat hij (broertje dus) twee keer genezen lijkt te zijn. Kwestie van snijden, bestralen, veel zenuwuiteinden naar de kloten, veel kotsen en weer aansterken.
pi_59476459
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Beer14 het volgende:

[..]

Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.
precies. alsof die mensen mij een enig uitleg schuldig zijn.
en huub kan duidelijk wel tegen kritiek. wat ook belangrijk is.
maar als men alleen maar kritiek kan uiten dan word dat ook snel eentonig.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_59476479
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.
Nee hoor, twee, die andere was diegene die zijn snor zou laten staan maar hem snel afschoor toen hij mocht draaien in de Jimmy Woo.
pi_59476487
quote:

[..]

Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.
Terwijl hij vertelde dat Lieke dagen heeft liggen huilen 's avonds in bed omdat ze niet over dat 6-2 heen kon komen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:08:06 #300
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59476501
quote:

[..]

Natuurlijk, al hoeft hij het vaak alleen maar te beamen, omdat er tig veren in zijn reet gestoken worden.
Na wat opmerkingen over het feit dat hij niet de Huub is die men kent, heeft hij zich af en toe noodgedwongen scherper uitgelaten.
Dit deed hij niet omdat hij zo'n geweldig karakter heeft, welnee, gewoon politiek-correct gelul.
Hij moet ook uitkijken met wat hij zegt en doet, al was het alleen al om zijn glazen niet in te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')