wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oja alles voor de good will... het komt alleen een beetje triest over dan.. die reality sterretjes willen er zo graag bij horen alleen ze kunnen helemaal niks.. dus dan maar overal een beetje slijmen en netwerkje opbouwen zodat je misschien nog een plekje kan krijgen in het horoscoop journaal om 3 uur snachts op rtl 7![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.
Mag jij triest noemen, ik vind het gewoon leuk om te doen,
maar goed, wie ben ik, Jij bent tenslotte Suikeroom van FOK,
wow
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
zeg Huub ga je ook naar de fandag van Amanda en brian?? 28 juni
Dus datte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.
Mag jij triest noemen, ik vind het gewoon leuk om te doen,
maar goed, wie ben ik, Jij bent tenslotte Suikeroom van FOK,
wow
Samen met Japio of alleen en wat ga je doen, zingen of draaien?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
hmmm ben wel geboekt.... zou het bij hun fandag zijn.....humor!
Zou je daar gezien willen worden dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hmmm ben wel geboekt.... zou het bij hun fandag zijn.....humor!
Das dus wat ik ook graag wil weten! en waar ik me ook over heb verbaasdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef schatje het volgende:
Huub, Lieke is toen maandenlang dag in dag uit door Brian en Amanda voor slieko en omgebouwde enzo uitgemaakt, haar moeder is bedreigd vanwege dat stelen in hun ogen van die armband en haar benen waren bont en blauw door dat geintje van in de vijver willen gooien.
Vond je het niet bizar dat Lieke ineens de grootste vriendinnen met Amanda was? Haar om de nek vloog van blijschap toen ze een uurtje kwam.
En dan vond Amanda het raar dat Eric gezien alles wat was gebeurd weer de vriendschap met jou aanging.
Lomp was ze zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O dát was het EendIk dacht altijd dat het gewoon een lompe meid was die niet zonder haar sigaretten kon en schijt had aan haar medebewoners. Hetgeen haar inderdaad bijzonder geschikt maakt voor DGK.
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
3 maanden met mensen optrekken of 1,5 jaar is toch wel iets van een verschil! Ik vind het juist prettiger als mensen eerlijk zijn over hoe ze over iets of iemand denken.!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lomp was ze zeker niet
Haar mede-bewoners waren niet altijd even netjes tegen haar (ze dachten dat ze als winnaar was voorbestemd, waar heb ik dat meer gehoord) maar BB was afgelopen en eenmaal op fok wilde ze geen kwaad woord horen over haar mede-bewoners (met misschien als regelbevestigende uitzondering joost).
Huub zou er een voorbeeld aan kunnen nemen
Ben allang blij dat je dit inziet, aan mensen als oa. Eric, Syl, Ilona, Claire uiteraard, denk ook Bart, Evelien heb je tig keer meer....hoop niet dat ik iemand ben vergeten, shit, wellicht ook Nicolaas. (en uiteraard vast nog meer maar je begrijpt wat ik bedoel), hoe gaat het nu verder met de pianolessen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
Nee jij wil bevestigd worden in je denkbeeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef petraa het volgende:
[..]
3 maanden met mensen optrekken of 1,5 jaar is toch wel iets van een verschil! Ik vind het juist prettiger als mensen eerlijk zijn over hoe ze over iets of iemand denken.!
Mee eens, zag de halve zoolquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:57 schreef petraa het volgende:
Huub jij spreekt erik regelmatig! Wil je vragen of hij ook weer eens kom meeposten!
Neej ik wil niet bevestigd worden in mijn denkbeelden, want ik ben nog niet zo'n groupie die alles geweldig vindt wat Huub zegt of denkt! Ik ben eigenlijk helemaal geen groupie! Van mij had de kooi gewoon mogen stoppen zonder winnaar want ik vond op het laatst niemand de prijs meer verdienen! Maar over Lieke kan ik kort zijn, ik vond het een nep, arrogante griet!. En Brian en Amanda ach zij weten niet beter!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij wil bevestigd worden in je denkbeelden![]()
En huub is daarvoor niet te beroerd
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej ik wil niet bevestigd worden in mijn denkbeelden,
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!
Ja en je punt is?quote:
Jij maakt mijn punt zelf alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je punt is?
Ik vond hem vorige week te positief over iedereen uit de kooi! Terwijl hij onmogelijk positief over iedereen kan denken daar! Dus.... maak je punt! Het gaat niet over mijn denkbeelden, maar als wij al niet positief over iedereen uit de kooi denken, dan Huub al zeker niet! Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |