Knoop deze wijsheid goed in je oren huub, hier spreekt een expertquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de boel graag opvieren. En als er dan iemand reageert, zoals Blurk in dit geval, en er een misverstand ontstaat, dan hebben ze beet. Negeren is een goede optie, want opvierders blijven bezig tot iedereen erbij neervalt.
En de tip van Huub moet jij misschien tussen je oren laten plaatsenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Knoop deze wijsheid goed in je oren huub, hier spreekt een expert
Zeg de mods hebben gechecked of het Huub was of nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Huub als persoon, hartstikke leuk (enkele dingen uitgezonderd)
Die stumperd die zich hier voordoet als Huub, hartstikke triest. En telkens weer worden er nieuwe topics geopend die qua inhoud hetzelfde zijn
Wat moet ik dan, als Toeterende Turk de straten afstruinenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Die stumperd die zich hier voordoet als Huub, hartstikke triest. En telkens weer worden er nieuwe topics geopend die qua inhoud hetzelfde zijn
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Och ja, jezus en dan moet je dat allemaal doorlezen enzo. Het zal niet meevallen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?
Of is het een gut feeling?
Ach ja, zo hadden we allemaal onze favo.quote:
Kloon aanmakenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dot!
* noekje vraagt zich af wat ze hier moet doen voor een andere naam.
Ok, ok, ik zeg al niets meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, als Toeterende Turk de straten afstruinen![]()
Gun ons ons lolletje, don't worry, be happy
Via Tele2 krijg je de rekening gespecificeerd. Vic vroeg zich af wie mijn nieuwe lover is.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef Smash-it het volgende:
Net nog in laatste paar posts gemeld, paar dagen terug mijn telefoonrekening gehad.
'Hoi, met Huub' was niet goedkoop, haha! Verder ben ik blij dat ik meteen na Huub's eliminatie de tv heb uitgezet, de stad ben ingegaan en bakken ben gaan drinken, want anders had ik ook nog op Jaap moeten gaan stemmen.
Ja! T-Lexquote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
T-Lex is eigenlijk de enige Brian en Amanda fan die nooit op de man speelde.
Hoi Vic, met Huub!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Via Tele2 krijg je de rekening gespecificeerd. Vic vroeg zich af wie mijn nieuwe lover was.
Dus datte. A(T)-lex is top al word ik wel wat misselijk van zijn Bassie en Amanda forum. Hij gaat nu helemaal los maar daar hebben wij hier geen last van.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
T-Lex is eigenlijk de enige Brian en Amanda fan die nooit op de man speelde.
Hypocrisie is niet alleen bij Huub fans te vinden.
Skattie, tuurlijk mag je wat zeggen..ik praat alleen maar terugquote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ok, ok, ik zeg al niets meer.![]()
Have Fun.
Hou toch eens op over dat groupie gezeikquote:
Hap zegt het Eendjequote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou toch eens op over dat groupie gezeik
En waarom wordt dat niet meer op FOK gepost Fries?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. A(T)-lex is top al word ik wel wat misselijk van zijn Bassie en Amanda forum. Hij gaat nu helemaal los maar daar hebben wij hier geen last van.
Goh daar had je me flink te pakken zegquote:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Lobasca het volgende:
En waarom wordt dat niet meer op FOK gepost Fries?![]()
Jij bent één van de weinige zonder ban daar
Ach wat zal ik daar op zeggen APK.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?
Of is het een gut feeling?
ff flink schudden met die veertjes, klaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goh daar had je me flink te pakken zeg![]()
Ik ga even mijn verlies verwerken
Tata..bitte gernquote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.![]()
Ik heb een ban op het gastenboekgebeuren van B&A, niet op het forum van T-lex.
Wil je een linkje?![]()
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroopquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen echt niet waarom mensen zich zo druk maken om Huub groepies.
Het lijkt wel een missie, een dagtaak, als ik het zo terug lees.
Even serieus dan, IK zie ook wel dat HIJ hier halve waarheden spreekt, en dan zeg ik het nog eufemistisch, maar wiens brood men eet.. whatever...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ach wat zal ik daar op zeggen APK.
tja welk "bewijs" ( no affence Noekie), al wat ik zeg zal niets af doen aan het feit dat vele liever geloven dat HUUBje daadwerkelijk met ze schrijft, en het afdoen als "fantasie o.i.d. dus laten we het er, daar ik niemands grond onder de voeten vandaan wil halen![]()
maar zeggen dat het "een gut feeling" is. Dat is beter te accepteren.
Nou, ze blijven mij verbazen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen echt niet waarom mensen zich zo druk maken om Huub groepies.
Het lijkt wel een missie, een dagtaak, als ik het zo terug lees.
Ik 'vecht' niet meer met jouquote:Op maandag 16 juni 2008 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ff flink schudden met die veertjes, klaar.
Volgende ronde
Grappig hè? Ben benieuwd hoe dat gaat in SHO met de strenge mod static.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroop
Natuurlijk mag dat gezegd worden. Anders wordt het ook maar een saaie boel. Ik vind het alleen af en toe neigen naar de gedachtenpolitie. Een groepje fanatiekelingen die zich bezigt met Huub groepies. Ik denk dan wie is er hier dan fanatiek bezig. Gevalletje pot verwijt ketel zal ik maar zeggen. Dat blijf mij dan weer verbazen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, ze blijven mij verbazen hoor
Vaak is het lachwekkend en soms wat irritant.
Volgens mij is dit nog nooit voorgekomen dat iemand uit een reality soap zo een doorgeschoten fanbase had, dat is best bizar en dat mag toch gezegd worden?
Dat voel ik me nog steedsquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroop
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Ian-nick's maar vooruit.
Bassie en Adriaan forum
Behalve de ontbrekende OP dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem geopend, verslik je niet in je eigen woorden
Als je een beetje stoere eend bentquote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat voel ik me nog steeds![]()
Dat neemt niet weg dat het altijd leuk is om een insider te horen over iets dat je lang gevolgd hebt en over gespeculeerd hebt
Wel word het weer een beetje gezeik tussen voor en tegenstanders, zoals deze post van jou en dat vervuild idd het topic, dus ik zal proberen zoveel mogelijk de groupies te negeren
Want van idioten kan je toch nooit een discussie winnen
Ik verwijs netjes naar OudFruit die zulks veel beter kan dan ikquote:
Geef maar toe, je wordt bangquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik 'vecht' niet meer met jou![]()
Ik verpulver je wel in de finale
Nou voor deze keer danquote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een beetje stoere eend bentnoem je gewoon namen, op één hoop schuiven is zóóó easy,
Ik zou het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel gezellig zo deze reeks met de soppers die soppen op Huubsoppers.
Soppen soppen.
Jij hebt geen seksleven waarschijnlijk, dus ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou voor deze keer dan
Lobasca die in een radioprogramma aan amanda kritische vragen ging stellen over haar anale seksleven vond ik behoorlijk bizar
Als ik wist dat je er was, had ik graag de eer aan jou gelaten, bruingerookte stemquote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef OudFruit het volgende:
Ik maak vanavond wel een nieuwe OP..of een nieuw topic ofzo als deze vol is
Ja, ik vind het ook hartstikke leuk!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel gezellig zo deze reeks met de soppers die soppen op Huubsoppers.
Soppen soppen.
Ik hou hem speciaal voor jou verborgen, voor je het weet bel je 538 weerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt geen seksleven waarschijnlijk, dus ik kan het me voorstellen
Goed plan Daffy Duck.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
Ik hou hem speciaal voor jou verborgen, voor je het weet bel je 538 weer![]()
Nu weer over huub dan?
heet onder de zwemvliezen, skattie?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou hem speciaal voor jou verborgen, voor je het weet bel je 538 weer![]()
Nu weer over huub dan?
Niet fluisteren of moet je je batterijen wisselen?quote:
Mr Ed -alertquote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet fluisteren of moet je je batterijen wisselen?
gefoptquote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt deal met RTL voor wekelijkse talkshow in september
YOU'VE JUST GOT LEENROLLED!!!11quote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt deal met RTL voor wekelijkse talkshow in september
(Forum Nowlive)quote:Op maandag 16 juni 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
waar komt palma?
in de COS zitten er nog veel meer..quote:Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef yvonne het volgende:
Hé, hier zitten jullie.
Aan wie vraag je dat?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:44 schreef persoon het volgende:
VOOR DE DERDE KEER:
Hoe gaat het met claire? Is ze nog met haar visagie bezig of nog te druk met de media?
wat heeft die huub soms toch een mooi koppie..quote:Op maandag 16 juni 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed plan Daffy Duck.![]()
[ afbeelding ]
Oooooh, ik ben een groupie, zielug hè?
Hier staat een stukje wat ze vanavond geschreven heeft:quote:Op maandag 16 juni 2008 22:44 schreef persoon het volgende:
VOOR DE DERDE KEER:
Hoe gaat het met claire? Is ze nog met haar visagie bezig of nog te druk met de media?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier staat een stukje wat ze vanavond geschreven heeft:
De ex-bewoners in de media
het is wel te hopen...wie is nu wiequote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee huupie!
heb je die gozert/meid die in het begin van je verschijnen hier, vorige week, af en toe voor je 'inviel' de wacht aangezegd?
geef nou gewoohoon toe. dan kun je zijn spelfouten en matige syntaxis van je conto afschrijven
en hoeft gij ook niet meer in de derde persoon te spreken, dude
Hondjes..... heb je....... astma? (net als een andere user hier? ) En plas je ook stippeltjes? (dat is een normale manier om weer te gaan plassen na de bevalling. Maar als het goed is doe je dat maar tijdelijk? Ben je net bevallen en doe je alles in stippeltjes?)In al je posts praat je in stippeltjes?quote:
Haha ja... Dat mens is trouwens goed van het padje af. Ze noemde zich op NL de adoptiemoeder van Huub, terwijl later bleek dat ze dat helemaal niet was. Hoe bedoel je de realiteit verliezen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ook zo'n hilarisch moment was. Dat Lieke haar kaart terugkreeg van een diehard Huubfan, die niet gedient was van haar post.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee huupie!
heb je die gozert/meid die in het begin van je verschijnen hier, vorige week,
af en toe voor je 'inviel' de wacht aangezegd?
geef nou gewoohoon toe. dan kun je zijn spelfouten en matige syntaxis van
je conto afschrijven
en hoeft gij ook niet meer in de derde persoon te spreken, dude
het is mierenneukerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het kan wanneer je zo raket-snel tikt zoals Huub, waarschijnlijk niet altijd let op hoofdletters
van namen of af en toe een spelfoutje tikt.
Het was een grapje toen BB-Bart schreef dat hij het gaat missen om al die spelfouten in de COS te lezen.
Er kwamen toen reacties, dat de schrijffouten in het niet vallen bij de spelfouten van de DGK-productie,
en dat we niet allemaal perfect zijn, in de haast reageren op de streams, ook tik of schrijffouten worden
gemaakt, maar een mierenneuker die daar op let, of is het miereneuken?
BB-Bart : Het was en is de eerste en de laatste keer dat ik iets over spelfouten heb gemeld,
er zitten taaltechnische onder ons en ook mensen met zonder middelbare school, uiteindelijk hebben
we allemaal lol om het hetzelfde programma.
Wanneer je aan de echtheid van poster Huub twijfelt, die je kent van DGK?
Het lijkt me enigzins begrijpelijk dat Huub met het oog op verder werk , snel over dingen heen stappen,
contractgeheim of gewoon om zijn mede-ex-dgk-spelers en bazen van niet af te willen vallen,
vaak niet reageert met de antwoorden die je graag zou willen horen na 20 maanden DGK.
Hé hé grappen worden ook al voor realiteit aangezien. Huub had 100den adoptiemoeders bij NL de tantes en omes nog maar niet meegerekend. Het had voor Huub een eyeopener moeten zijn, hoe Linke Lieke met het terugschrijven naar zijn fans, probeerde deze fans aan haar kant te krijgen. Ze eindigde daarom die post altijd met de vraag ook op haar te stemmen. Op het forum van NL was de brief bij velen bekend en zaten dan ook in spanning op die post te wachten. De reactie was geweldig!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja... Dat mens is trouwens goed van het padje af. Ze noemde zich op NL de adoptiemoeder van Huub, terwijl later bleek dat ze dat helemaal niet was. Hoe bedoel je de realiteit verliezen..![]()
![]()
Het is mierenneuken en degeen die het doet is een mierenneuker en om een mier te kunnen neuken heb je een HEEEEEEL klein ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
...
Er kwamen toen reacties, dat de schrijffouten in het niet vallen bij de spelfouten van de DGK-productie,
en dat we niet allemaal perfect zijn, in de haast reageren op de streams, ook tik of schrijffouten worden
gemaakt, maar een mierenneuker die daar op let, of is het miereneuken?
Wanneer je aan de echtheid van poster Huub twijfelt, die je kent van DGK?
Het lijkt me enigzins begrijpelijk dat Huub met het oog op verder werk , snel over dingen heen stappen,
contractgeheim of gewoon om zijn mede-ex-dgk-spelers en bazen van niet af te willen vallen,
vaak niet reageert met de antwoorden die je graag zou willen horen na 20 maanden DGK.
Iedereen weet toch dat Huub gewoon een moeder heeft.... dit is ooit in een grappige context geschreven en blijven hangen. (vond het wel grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja... Dat mens is trouwens goed van het padje af. Ze noemde zich op NL de adoptiemoeder van Huub, terwijl later bleek dat ze dat helemaal niet was. Hoe bedoel je de realiteit verliezen..![]()
![]()
En kun jij eens proberen om een bericht te posten zónder dat je hele lappen tekst tussen sub-tagjes plaatst?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hondjes..... heb je....... astma? (net als een andere user hier? ) En plas je ook stippeltjes? (dat is een normale manier om weer te gaan plassen na de bevalling. Maar als het goed is doe je dat maar tijdelijk? Ben je net bevallen en doe je alles in stippeltjes?)In al je posts praat je in stippeltjes?
Lieve Lieve mag dat!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En kun jij eens proberen om een bericht te posten zónder dat je hele lappen tekst tussen sub-tagjes plaatst?
Please.... word er zo sjaggie van ... steeds mijn leesbril weer pakken...
Dat was inderdaad een heel leuk momentje.Die Lieke keek of ze water zag branden.Wat zal die fan een lol hebben gehad,ben haar naam even kwijtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ook zo'n hilarisch moment was. Dat Lieke haar kaart terugkreeg van een diehard Huubfan, die niet gedient was van haar post.
Zeker saxaaayquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Huub, vergeet je deze niet? Peter en de rest zitten met smart te wachten op jullie oordeel.![]()
Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2
Alleen een spijkerbroek......saxaaaay.
Doe ik!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha,
was gisteravond fijne discussie hier, ga ff mijn dag opstarten, kom hier later vncht denk ik nog wel ff,
pm je mij over als we gaan verhuizen naar ander topic enzo? thnx
xx
Hij is mijn kledingleider! Respecteer dat!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
Het wordt steeds maffer met die groupies hier.
Wel slordig dat Lieke adressen kon lezen van jouw fansquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:04 schreef Huubdgk het volgende:
Dat was Erieberie van nowlive, een die hard fan en een schat van een vrouw, heb mij toen helemaal de tering gelachen....
nogsteeds discussie of ik de echte Huub wel ben? *zucht* als je daar aan twijfelt, kom hier dan niet en ga lekker weet ik veel, je zelf van kant klossen ofzo,
Ik typ inderdaad rete snel maar daarnaast, mijn linkershiftknop is een beetje naar de typhus (<- originele spelling knap van mij he!) dus hij geeft soms wel een hoofdletter en soms niet, dus dat betekent dat er niet altijd aan het begin van mijn zin een hoofdletter staat, als je dat erg vind.....Kut voor je!
Lieke keek zo enorm op haar neus, terwijl ze het niet eens zo onaardig bedoelde geloof ik, want ik was vaak te lui om terug te schrijven en zij deed dan een briefje namens ons, maar toch, ga dat filmpje snel ff terugkijken....
oh ja hier is die dan
goeiemorgen lieve Lieve,
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is mijn kledingleider! Respecteer dat!
Morgen is de laatste dag hier. Dan pakken we alles in en vertrekken naar een ander oord.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:21 schreef HoneyBunny het volgende:
wanneer is de verhuizing ook alweer?
1 simpel DGK topic?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]Wat een choleraatje al niet kan opleveren.
Honing konijn: morgen is de laatste dag. Daarna krijgen we een DGK-topic in Soaps, Showbizz & Sterren
Thanks!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]Wat een choleraatje al niet kan opleveren.
Honing knotje: morgen is de laatste dag. Daarna krijgen we een DGK-topic in Soaps, Showbizz & Sterren
Zo simpel is dat dus niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
1 simpel DGK topic?
Dat gaat een puinhoop worden.
Puinhoop!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
1 simpel DGK topic?
Dat gaat een puinhoop worden.
We zijn nog niet gestart met de eettip reeksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
Het wordt steeds maffer met die groupies hier.
quote:Ik ga (nu pas) eten voor mezelf maken. (Trouwens; Nu het moet, kan ik best koken al zeg ik het zelf! Vanavond een afhaalbak van de AH. Haha, dus daar valt niet veel aan te kokkerellen... Maar ik kan je wel zeggen... ik kook meer dan huub )
Denk dat dat door de suits van het bedrijf zeer op prijs gesteld gaat worden Ccquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puinhoop!
![]()
Ik hou toch maar even m'n T-shirt en BH aan. Misschien dat ik straks ga streaken tijdens de bedrijfsBBQ.
Helaas werken er hier geen hete spetters.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat dat door de suits van het bedrijf zeer op prijs gesteld gaat worden Cc![]()
Denk wel om de bbq, dat je geen hete spetters op je velletje krijgt
Wat is de bedoeling alle mensen uit SC en COS bij elkaar?quote:
Da's ook leuk. Ik ga straks even naar de stad. Ze hebben me de verkeerde jeans meegegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puinhoop!
![]()
Ik hou toch maar even m'n T-shirt en BH aan. Misschien dat ik straks ga streaken tijdens de bedrijfsBBQ.
Bummerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas werken er hier geen hete spetters.
Ik ga alvast popcorn in bulk kopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling alle mensen uit SC en COS bij elkaar?
Zet er camera's op en je hebt een nieuwe show.
Vergeet je niet de oranje karamel?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga alvast popcorn in bulk kopen.
Als ik het goed heb, pin me er niet op vast, gaat de COS mee, commotie om Huub en ex-bewoners in de media. Of dit nu één topic wordt, dat weet ik ook niet precies of dat ze gewoon alledrie meegaan, dat moet ik even vragen.
* noekje neemt deze post mee naar de cos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vergeet je niet de oranje karamel?
Regel in godsnaam een aparte COS, ex miljonairs in de media en een commotie om Huub, haters en groupies topic.
Ik mis watquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga alvast popcorn in bulk kopen.
Als ik het goed heb, pin me er niet op vast, gaat de COS mee, commotie om Huub en ex-bewoners in de media. Of dit nu één topic wordt, dat weet ik ook niet precies of dat ze gewoon alledrie meegaan, dat moet ik even vragen.
Vooral aparte COS lijkt me zeeer fijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
Regel in godsnaam een aparte COS, ex miljonairs in de media en een commotie om Huub, haters en groupies topic.
Huub lijkt me er niet zo bij gebaat om op die manier vervelend te gaan lopen doen zodat hij niet meer uitgenodigd wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef Suikeroom het volgende:
en ga expres hele lange antwoorden geven...
oja alles voor de good will... het komt alleen een beetje triest over dan.. die reality sterretjes willen er zo graag bij horen alleen ze kunnen helemaal niks.. dus dan maar overal een beetje slijmen en netwerkje opbouwen zodat je misschien nog een plekje kan krijgen in het horoscoop journaal om 3 uur snachts op rtl 7quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub lijkt me er niet zo bij gebaat om op die manier vervelend te gaan lopen doen zodat hij niet meer uitgenodigd wordt.
Bij het uitmelken van de DGK-deelname is alle publiciteit welkom.
Een beetje vrouw heeft een klerelijerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is mijn kledingleider! Respecteer dat!
Tanja, die antwoord gaf op ALLE vragen (waarbij het niet uitmaakte of je haar nou 3 maanden lang de grond ingeschreven had) dat vond ik knapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja die speciaal voor haar gemaakt eten mopperd in de vuilnisbak flikkerde terwijl de andere bewoners op rantsoen zaten.![]()
![]()
En ze was tenminste écht recalcitrant.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Tanja had in ieder geval geen financieel motief om hier te posten. Dat voelt ook wel een beetje anders.
quote:
Vooral toen ze zei dat het voor haar geen zin had om te winnen. Want dan werd haar uitkering stop gezetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gawd, wat kon dat mens me irriteren. Maar toch wel een soort respect want ze was echt helemaal zichzelf!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral toen ze zei dat het voor haar geen zin had om te winnen. Want dan werd haar uitkering stop gezet
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ja, ze kon je echt het bloed onder de nagels vandaan halen, maar ik heb ook echt om haar gelachen![]()
Iemand wegstemmen vanwege: deksel niet op de boter doen![]()
Ohh jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.
En ze lazert zo de hele boel in de vuilnisbak. Met biefstuk en al
Ja, dat was echt....hoe zal ik het zeggen, het stomste wat ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh ja
En magnetronmaaltijden bliefte ze niet, want dat was slecht voor de baby.
Die 20 sigaretten per dag natuurlijk nietl
Dat soort streken had haar iig heel geschikt gemaakt voor DGKquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.
En ze lazert zo de hele boel in de vuilnisbak. Met biefstuk en al
Dat was een pragmatische vorm van hyposensibilisatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat was echt....hoe zal ik het zeggen, het stomste wat ik ooit gehoord heb
O dát was het Eendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was een pragmatische vorm van hyposensibilisatie
IK had het wel lachen gevonden Tanja versus Natasia!quote:
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oja alles voor de good will... het komt alleen een beetje triest over dan.. die reality sterretjes willen er zo graag bij horen alleen ze kunnen helemaal niks.. dus dan maar overal een beetje slijmen en netwerkje opbouwen zodat je misschien nog een plekje kan krijgen in het horoscoop journaal om 3 uur snachts op rtl 7![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.
Mag jij triest noemen, ik vind het gewoon leuk om te doen,
maar goed, wie ben ik, Jij bent tenslotte Suikeroom van FOK,
wow
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
zeg Huub ga je ook naar de fandag van Amanda en brian?? 28 juni
Dus datte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.
wow
Samen met Japio of alleen en wat ga je doen, zingen of draaien?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
hmmm ben wel geboekt.... zou het bij hun fandag zijn.....humor!
Zou je daar gezien willen worden dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Das dus wat ik ook graag wil weten! en waar ik me ook over heb verbaasdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef schatje het volgende:
Huub, Lieke is toen maandenlang dag in dag uit door Brian en Amanda voor slieko en omgebouwde enzo uitgemaakt, haar moeder is bedreigd vanwege dat stelen in hun ogen van die armband en haar benen waren bont en blauw door dat geintje van in de vijver willen gooien.
Vond je het niet bizar dat Lieke ineens de grootste vriendinnen met Amanda was? Haar om de nek vloog van blijschap toen ze een uurtje kwam.
En dan vond Amanda het raar dat Eric gezien alles wat was gebeurd weer de vriendschap met jou aanging.
Lomp was ze zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O dát was het EendIk dacht altijd dat het gewoon een lompe meid was die niet zonder haar sigaretten kon en schijt had aan haar medebewoners. Hetgeen haar inderdaad bijzonder geschikt maakt voor DGK.
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
3 maanden met mensen optrekken of 1,5 jaar is toch wel iets van een verschil! Ik vind het juist prettiger als mensen eerlijk zijn over hoe ze over iets of iemand denken.!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lomp was ze zeker niet
Haar mede-bewoners waren niet altijd even netjes tegen haar (ze dachten dat ze als winnaar was voorbestemd, waar heb ik dat meer gehoord) maar BB was afgelopen en eenmaal op fok wilde ze geen kwaad woord horen over haar mede-bewoners (met misschien als regelbevestigende uitzondering joost).
Huub zou er een voorbeeld aan kunnen nemen
Ben allang blij dat je dit inziet, aan mensen als oa. Eric, Syl, Ilona, Claire uiteraard, denk ook Bart, Evelien heb je tig keer meer....hoop niet dat ik iemand ben vergeten, shit, wellicht ook Nicolaas. (en uiteraard vast nog meer maar je begrijpt wat ik bedoel), hoe gaat het nu verder met de pianolessen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
Nee jij wil bevestigd worden in je denkbeeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef petraa het volgende:
[..]
3 maanden met mensen optrekken of 1,5 jaar is toch wel iets van een verschil! Ik vind het juist prettiger als mensen eerlijk zijn over hoe ze over iets of iemand denken.!
Mee eens, zag de halve zoolquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:57 schreef petraa het volgende:
Huub jij spreekt erik regelmatig! Wil je vragen of hij ook weer eens kom meeposten!
Neej ik wil niet bevestigd worden in mijn denkbeelden, want ik ben nog niet zo'n groupie die alles geweldig vindt wat Huub zegt of denkt! Ik ben eigenlijk helemaal geen groupie! Van mij had de kooi gewoon mogen stoppen zonder winnaar want ik vond op het laatst niemand de prijs meer verdienen! Maar over Lieke kan ik kort zijn, ik vond het een nep, arrogante griet!. En Brian en Amanda ach zij weten niet beter!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij wil bevestigd worden in je denkbeelden![]()
En huub is daarvoor niet te beroerd
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej ik wil niet bevestigd worden in mijn denkbeelden,
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!
Ja en je punt is?quote:
Jij maakt mijn punt zelf alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je punt is?
Ik vond hem vorige week te positief over iedereen uit de kooi! Terwijl hij onmogelijk positief over iedereen kan denken daar! Dus.... maak je punt! Het gaat niet over mijn denkbeelden, maar als wij al niet positief over iedereen uit de kooi denken, dan Huub al zeker niet! Toch?
Ik vond juist dat haar medebewoners haar veel te omzichtig behandelden, ze hadden haar af en toe een grote bek moeten geven, zoals zij dat ook deed. Ze kreeg geen tegengas, daardoor kon ze gewoon alles flikken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lomp was ze zeker niet
Haar mede-bewoners waren niet altijd even netjes tegen haar (ze dachten dat ze als winnaar was voorbestemd, waar heb ik dat meer gehoord) maar BB was afgelopen en eenmaal op fok wilde ze geen kwaad woord horen over haar mede-bewoners (met misschien als regelbevestigende uitzondering joost).
Huub zou er een voorbeeld aan kunnen nemen
Mooi!! ben blij dat ik je punt heb gemaakt! Nu vanavond Holland nog paar punten scoren en jou en mijn dag kan niet meer stuk! Ik ga je nu verlaten arriverderci of hoe je het ook mag spellen! Me planten hebben water nodig, me hond moet uit, ik moet me nog in het oranje hijsen en voor de buis installeren! Dusse adios!quote:
meer een soort condeleance of ben ik nu weer te hardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wij hebben die dingen gebracht en dat was niet de bedoeling maar jij moest toen zonodig je 24 uur aanvragen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
die honkballen zijn in oldenzaal,
claire komt net ineens met een briljante ingeving, we gaan in oldenzaal voetbal kijken!
dus wij zijn weg, kom later wel weer online, prettige wedstrijd,
@kaat, te hard bestaat niet, alles maar dan ook alles kan onderhevig zijn aan humor
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wow
yup, zo is ie meer zoals wij hem kennen..de huub uit de gouden kooi, die met het hart op zijn tong.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..
misschien moet je in een bootje gaan zitten bij Paul de Leeuw??
kaarsjes uitblazen op de verjaardag van Thomas Berger??
naar de noordpool met corifeeën als Jeroen van der Boom, Jonh Williams, Rintje Ritsma en Baas B??
want je hoort dan ook thuis in de tv-wereld!! dat is 1 ding wat zeker is..![]()
btw Suikeroom vanFOK staat ook bovenaan op mn cv..![]()
prettige wedstrijd vanavond.. niet na afloop naar de kroeg heh, dronken mensen zijn agressief en irritant..voor je het weet kom je in een opstootje terecht..
Ouwe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef MargrietV het volgende:
Suikeroomopa.... zo als altijd ben je weer irritant en om te kotsen!
Kanker genezen is een nobel vakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India?
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kanker genezen is een nobel vak![]()
'n Beetje jammer is wel dat jij zoveel mensen die ziekte toewenst dat geen arts dat bij kan houden....![]()
Aldus m'n broertje van 39 die er twee keer van genezen lijkt te zijn en hij wenst jou ook het allerbeste
ja, ik ken ook iemand die om de haverklap roept sterrefffffff jonge ..........quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweest
Maar dat doetie ook helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
(het is niet mijn bedoeling om ouwe koeien uit de sloot te halen, en alles nog eens na te kauwen. Ik verwacht ook geen uitleg van je, of verdediging. Wijs alleen niet zo met datvingertje, Heilige Huub)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Huubdgk het volgende:
Maar modder gooien doe ik niet aan, we hebben de Gouden Kooi met zijn allen gemaakt tenslotte,
dus dat,
't Verschil is dan weer dat jij geen publiek figuur bent......en dat niet zo heel veel mensen horenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweest
Gelukkig kan Huub dat dan verbaal heel goed af...Na een paar woorden van hem druipen de mensen af..al dan niet gillend of jankendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..
misschien moet je in een bootje gaan zitten bij Paul de Leeuw??
kaarsjes uitblazen op de verjaardag van Thomas Berger??
naar de noordpool met corifeeën als Jeroen van der Boom, Jonh Williams, Rintje Ritsma en Baas B??
want je hoort dan ook thuis in de tv-wereld!! dat is 1 ding wat zeker is..![]()
btw Suikeroom vanFOK staat ook bovenaan op mn cv..![]()
prettige wedstrijd vanavond.. niet na afloop naar de kroeg heh, dronken mensen zijn agressief en irritant..voor je het weet kom je in een opstootje terecht..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Gelukkig kan Huub dat dan verbaal heel goed af...Na een paar woorden van hem druipen de mensen af..al dan niet gillend of jankend
Ach, die is ook een keer teruggekomen en gaat nog steeds over de tong.quote:
Persoonlijk vind ik Huub duidelijker dan Jezus..Huub is vrij direct,Huub zou eens een boek moeten schrijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus was er niets bij.....
Die had een heel fors nadeel, hij had geen JdM achter zich staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, die is ook een keer teruggekomen en gaat nog steeds over de tong.
Allemaal script, Mozes met zijn "Stenen Tafelen" was gewoon een soort Kenniet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die had een heel fors nadeel, hij had geen JdM achter zich staan
Bedoel je nou dat Suikeroom ome Johan van Madcrew is?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef DrsH het volgende:
Jongeheer van Ballegooijen ga je zelf nog aan je toekomst werken of laat je dat afhangen van ome J van de M. Deze vraag heb ik al eerder, zei het wat verdekter gesteld, maar jouw antwoord is uitgebleven.![]()
![]()
![]()
Misschien eerst Huubs achternaam goed spellen,dan krijgt u misschien wel een antwoordquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef DrsH het volgende:
Jongeheer van Ballegooijen ga je zelf nog aan je toekomst werken of laat je dat afhangen van ome J de M. Deze vraag heb ik al eerder, zei het wat verdekter gesteld, maar jouw antwoord is uitgebleven.![]()
![]()
![]()
Tja, wat moet ie zeggen danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:10 schreef DrsH het volgende:
Nou laat maar, de door mij gevraagde antwoorden dragen niet bij aan de populairiteitspool. Dweil lekker verder dreamer!!!!!!!!
Precies!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef Poezewoes het volgende:
De een zegt wat onder de dekens de ander stompt onder de dekens !!
Met alle respect hoor...maar ik vraag me toch echt af(na een paar weken meelezen hier) wat al die mensen hier op het forum zoeken die negatief tegenover Huub staan. Men hoeft toch niet met hem te chatten als men dat niet wilt? Als ik iemand niet mag, praat ik er ook niet mee. Maarja...wie ben ik dan hè! Huub komt hier (volgens mij dan) toch een beetje voor zijn fans die hem al die tijd gesteund hebben en die nog steeds met hem "Begaan "zijn. Ik persoonlijk zeg dan, laat die fans gezellig met hem kletsen! gun ze dat plezier. Ik ga toch ook niet op de site van Brian en Amanda die twee een beetje de les lopen lezen wat ik allemaal 'Fout"vond aan ze? En als er Huub fans zijn die dat wel doen, zou ik dat ook ten zeerste afkeuren hoor....laat iedereen toch aub in zijn waarde zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef DrsH het volgende:
Jongeheer van Ballegooijen ga je zelf nog aan je toekomst werken of laat je dat afhangen van ome J de M. Deze vraag heb ik al eerder, zei het wat verdekter gesteld, maar jouw antwoord is uitgebleven.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor...maar ik vraag me toch echt af(na een paar weken meelezen hier) wat al die mensen hier op het forum zoeken die negatief tegenover Huub staan. Men hoeft toch niet met hem te chatten als men dat niet wilt? Als ik iemand niet mag, praat ik er ook niet mee. Maarja...wie ben ik dan hè! Huub komt hier (volgens mij dan) toch een beetje voor zijn fans die hem al die tijd gesteund hebben en die nog steeds met hem "Begaan "zijn. Ik persoonlijk zeg dan, laat die fans gezellig met hem kletsen! gun ze dat plezier. Ik ga toch ook niet op de site van Brian en Amanda die twee een beetje de les lopen lezen wat ik allemaal 'Fout"vond aan ze? En als er Huub fans zijn die dat wel doen, zou ik dat ook ten zeerste afkeuren hoor....laat iedereen toch aub in zijn waarde zou ik zeggen
ik ookquote:
Ik denk dat hij WEL gelogen heeft. Claire had het ook over die onder de dekens praatjes, toen ze ruzie met hem had cq toen ze zich niet kon voorstellen dat hij zich zo kon opstellen/gedragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef HoneyBunny het volgende:
Hallo hier Netty!
Nee grappie! Niet wegrennen!![]()
vraag me af Huub, er is ooit een moment in het kantoor geweest met Jaap en Lieke waarin jij tegen Lieke zei dat iets dat jij eerder had gezegd gelogen was (snappie m nog?) Het ging volgens mij om iets wat jij "onder de dekens" zou hebben verteld. Zij werd toen helemaal hysterisch en begon heel hard te huilen . Er is ergens ee n filmpje van maar weet niet waar...
Wat ik, en vele COSfokkers met mij, zich toen af vroegen was OF dat wel gelogen was door jou. Ik had zelf sterk de indruk dat dat helemaal niet het geval was. Veel vervielen toen in een "aaaaaaaaaaaach, arme Lieke"toestand, maar er klopte iets niet in dat verhaal.
Had je dr echt voorgelogen, of loog je toen je zei dat je had gelogen? (lekker duidelijk he) Je hoeft niet uit te leggen waar het om ging of waarom het zo was o.i.d., maar voor mijn gevoel klopte er iets niet in dat verhaal. Heb me dat al die tijd nog afgevraagd....
och een beetje rellen op het Bassie & Adriaan forum, was best wel geinig heurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor...maar ik vraag me toch echt af(na een paar weken meelezen hier) wat al die mensen hier op het forum zoeken die negatief tegenover Huub staan. Men hoeft toch niet met hem te chatten als men dat niet wilt? Als ik iemand niet mag, praat ik er ook niet mee. Maarja...wie ben ik dan hè! Huub komt hier (volgens mij dan) toch een beetje voor zijn fans die hem al die tijd gesteund hebben en die nog steeds met hem "Begaan "zijn. Ik persoonlijk zeg dan, laat die fans gezellig met hem kletsen! gun ze dat plezier. Ik ga toch ook niet op de site van Brian en Amanda die twee een beetje de les lopen lezen wat ik allemaal 'Fout"vond aan ze? En als er Huub fans zijn die dat wel doen, zou ik dat ook ten zeerste afkeuren hoor....laat iedereen toch aub in zijn waarde zou ik zeggen
Een hardnekkig fabeltje... but what's new.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef Poezewoes het volgende:
De een zegt wat onder de dekens de ander stompt onder de dekens !!
Ik vind spelfouten het minst belangrijk...Wat voor mij belangrijk is,dat ik het heel erg vind om mensen aan te vallen bewust te kwetsen die notabene in een spel hebben gezeten.Okè Huub heeft zijn fouten,Brian en Amanda ook...maar wij met zijn allen hebben toch òòk onze fouten? Alleen weet heel Nederland ze niet hè! En dat is nou juist het verschil denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookmaar dat zal wel weer een hoop gezeik opleveren van de anti huubsen zal ik maar zeggen
o dat gaat natuurlijk ook weer gezeik opleveren dat woord anti huubsen over spelfouten enzo..
nah ja wat maakt 't uit
Huub kan het wel hebben, hij is niet van gemalen poppenstront gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ik vind spelfouten hen minst belangrijk...Wat voor mij belangrijk is,dat ik het heel erg vind om mensen aan te vallen bewust te kwetsen die notabene in een spel hebben gezeten.Okè Huub heeft zijn fouten,Brian en Amanda ook...maar wij met zijn allen hebben tocg òòk onze fouten? Alleen weet heel Nederland ze niet hè!En dat is nou juist het verschil denk ik
ik heb Claire daar nooit over gehoordquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij WEL gelogen heeft. Claire had het ook over die onder de dekens praatjes, toen ze ruzie met hem had cq toen ze zich niet kon voorstellen dat hij zich zo kon opstellen/gedragen.Lieke was authentiek.
Dus dat!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookmaar dat zal wel weer een hoop gezeik opleveren van de anti huubsen zal ik maar zeggen
o dat gaat natuurlijk ook weer gezeik opleveren dat woord anti huubsen over spelfouten enzo..
nah ja wat maakt 't uit
Maar wat is er dan authentiek aan de 180 graden draai ten opzichte van Amanda?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij WEL gelogen heeft. Claire had het ook over die onder de dekens praatjes, toen ze ruzie met hem had cq toen ze zich niet kon voorstellen dat hij zich zo kon opstellen/gedragen.
Lieke was authentiek.
Huub heeft niet alleen fans en dit is geen fansite, in tegenstelling tot de Brian en Amanda site. Als publiek figuur kan hij verwachten dat hij ook kritiek krijgt op een site als deze, daar moet hij dan ook maar tegen kunnen. Zeker ook gezien al z'n handelingen en uitspraken die hij in DGK gedaan heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ik wel..... Het was in de periode dat hij zijn hoerenloperij niet kon laten. Dat je dat niet gehoord hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb Claire daar nooit over gehoord![]()
is daar een filmpje van dan?
ook helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Beer14 het volgende:
[..]
dat is zijn eigen risico geweest om aan het spel deel te nemen. Zijn fouten zijn op de buis en internet geweest en vraagt om reaktie, daar draaide het hele programma om.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ik vind spelfouten het minst belangrijk...Wat voor mij belangrijk is,dat ik het heel erg vind om mensen aan te vallen bewust te kwetsen die notabene in een spel hebben gezeten.Okè Huub heeft zijn fouten,Brian en Amanda ook...maar wij met zijn allen hebben toch òòk onze fouten? Alleen weet heel Nederland ze niet hè! En dat is nou juist het verschil denk ik
Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft niet alleen fans en dit is geen fansite, in tegenstelling tot de Brian en Amanda site. Als publiek figuur kan hij verwachten dat hij ook kritiek krijgt op een site als deze, daar moet hij dan ook maar tegen kunnen. Zeker ook gezien al z'n handelingen en uitspraken die hij in DGK gedaan heeft.
Als hij er niet tegen kan gaat hij maar lekker naar huis of begint hij zelf een forum waar hij de hele dag in de watten gelegd kan worden door z'n fans.
Misschien besteden die hun tijd nuttiger? Jaap heeft sowieso een keer zoveel optredens als Huub en is dus drukker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef Lady-night het volgende:
Toch vreemd dat we zo weinig horen van alle anderen, zeker Jaap. En natuurlijk B&A
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef persoon het volgende:
[..]
dat is zijn eigen risico geweest om aan het spel deel te nemen. Zijn fouten zijn op de buis en internet geweest en vraagt om reaktie, daar draaide het hele programma om.
Huub roept de anties hier zelf over hem op, ik heb al drie maal een normale vraag gesteld hoe het met claire is. Ik krijg antwoord van een paar mede forummers maar niet van huub zelf, wat mij sterkt tot twijfel brengt of hij het werkelijk is. Hij gooit hier wel met modder over amanda en brian, dan is het logisch dat de anties ook komen.
Dus kom maar op met dat modder, maar ik vind dat hij het zelf op zich afroept door hier te komen (als hij het werkelijk is)
Waarbij ik ook nog eens het vermoeden heb dat hij er wel tegen kan.....en het zelfs op z'n tijd wel weet te waarderen, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft niet alleen fans en dit is geen fansite, in tegenstelling tot de Brian en Amanda site. Als publiek figuur kan hij verwachten dat hij ook kritiek krijgt op een site als deze, daar moet hij dan ook maar tegen kunnen. Zeker ook gezien al z'n handelingen en uitspraken die hij in DGK gedaan heeft.
Als hij er niet tegen kan gaat hij maar lekker naar huis of begint hij zelf een forum waar hij de hele dag in de watten gelegd kan worden door z'n fans.
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.
Hij gaat wel in op vragen, maat gaat niet zijn medebewoners bashen hier.
En dat lijkt me logisch.
Och wat klinkt dat toch weer eens ondankbaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien besteden die hun tijd nuttiger? Jaap heeft sowieso een keer zoveel optredens als Huub en is dus drukker.
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar wat is er dan authentiek aan de 180 graden draai ten opzichte van Amanda?
Van vijanden (Amanda na de 6-2 aanranding: die 1000 euro boete is het me meer dan waard) naar hartsvriendinnen.
Dat hij een spel speelde mag waar zijn, maar dat hij daarin ook zichzelf was heeft hij duidelijk aangegeven n.a.v. een directe vraag en z'n antwoord daarop. Over leven en laten leven: ik hou mij persoonlijk ook een beetje afzijdig, maar als ik denk iets te moeten zeggen of vragen n.a.v. dan voel ik mij vrij. Ik zie niet in wat daar fout aan is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.
Klopt, en het zou nog veel erger zijn, ware het niet dat de groupies het al voor hem doen. Hij hoeft dan alleen achterover te zitten, lezen, glimlachen, en denken..... wat hij vaker gezegd heeft, die streamers/fans sporen niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......![]()
In ieder geval gaat hij meer dan regelmatig mee in de negatieve berichtgeving over andere bewoners.
hij gooit wel met modder, kijk maar naar zijn reaktie over amanda en lieke.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.
Hij gaat wel in op vragen, maat gaat niet zijn medebewoners bashen hier.
En dat lijkt me logisch.
Wat je onder een normale reactie verstaat, is dus per persoon verschillend blijkt wel weer. ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.
Mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om te zien.... Vrouwen moeten meer elkaar steunen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo lijken het wel dikke vrienden
Dat klinkt niet zozeer ondankbaar alswel verstandig. Als je het ijzer wil smeden als het heet is, dan moet je vol aan de bak en niet op een forum rondhangen. Althans, dat lijkt mij. 't Zal mij verder worst zijn, ik beantwoorde een vraag, das al....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Och wat klinkt dat toch weer eens ondankbaar.
Dus het is Huubs schuld dat Lieke onder de blauwe plekken van Amanda, Natasia en Nadia zat? Het is ook Huubs schuld dat Amanda daar met liefde een boete voor over had? Maar het is aan Amanda's vegevingsgezindheid te danken dat ze daarna Lieke onder haar hoede wilde nemen toen ze afstand nam van Huub?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hij een spel speelde mag waar zijn, maar dat hij daarin ook zichzelf was heeft hij duidelijk aangegeven n.a.v. een directe vraag en z'n antwoord daarop. Over leven en laten leven: ik hou mij persoonlijk ook een beetje afzijdig, maar als ik denk iets te moeten zeggen of vragen n.a.v. dan voel ik mij vrij. Ik zie niet in wat daar fout aan is.
Kontenkruipers, daar heb ik het niet zo mee....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Wat je onder een normale reactie verstaat, is dus per persoon verschillend blijkt wel weer. ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ik![]()
mmm snap ik niet helemaal, was een foto van huub en brian.......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om te zien.... Vrouwen moeten meer elkaar steunen.
Nou, na dat 6-2 zou ik met zo iemand nooit meer vriendinnen willen zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dus het is Huubs schuld dat Lieke onder de blauwe plekken van Amanda, Natasia en Nadia zat? Het is ook Huubs schuld dat Amanda daar met liefde een boete voor over had? Maar het is aan Amanda's vegevingsgezindheid te danken dat ze daarna Lieke onder haar hoede wilde nemen toen ze afstand nam van Huub?
Dat zou misschien wel wat minder mogen, maar goed, er zijn er wel een paar die echt niets fouts willen zien. Dan krijg je dat vanzelf. Ook ik heb wel eens generaliserend over de COS gesproken terwijl daar ook genoeg prima mensen zitten. 't Is een soort van onbegrip en reactie op.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.
da's gewoon jammer, that's all.
Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zozeer ondankbaar alswel verstandig. Als je het ijzer wil smeden als het heet is, dan moet je vol aan de bak en niet op een forum rondhangen. Althans, dat lijkt mij. 't Zal mij verder worst zijn, ik beantwoorde een vraag, das al....
wow, wat een lieve foto, zeg.quote:
Dat 6-2 gedoe wordt zo schromelijk overdreven. Ik heb er echt geen woorden voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, na dat 6-2 zou ik met zo iemand nooit meer vriendinnen willen zijn
Jij ook al niet? Ook toevalligquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kontenkruipers, daar heb ik het niet zo mee....
Je hebt helemaal gelijk, die aanranding was haar eigen schuld. Dat ze het in haar hoofd haalde om die zender onder haar kleren te dragen zat al tegen uitlokking aan, maar door ook nog snel blauwe plekken te krijgen vroeg ze er al helemaal om. Groot gelijk om daarna troost te zoeken bij één van de daders.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
Ik denk dat hij, naast z'n optredens, zit te wedden op één paard, die pilot. Maar misschien kan hij daar zelf antwoord op geven, hij weet daar vast en zeker meer van dan tien fora bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien piekt hij wel als het nodig is en relaxed hij een beetje achter de laptop in zijn vrije uurtjes.
Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......![]()
In ieder geval gaat hij meer dan regelmatig mee in de negatieve berichtgeving over andere bewoners.
Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.
2. Waarom mag Amanda niet haar spel spelen? Is het spel spelen alleen voorbehouden aan Huub? Beetje vreemd.
3. Ik ben blij dat ze Lieke onder haar hoede genomen heeft. For crying out loud, die meid had ondertussen echt wel iemand nodig in dat huis. Huubje was haar al systematisch aan het kapot maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kanker genezen is een nobel vak![]()
'n Beetje jammer is wel dat jij zoveel mensen die ziekte toewenst dat geen arts dat bij kan houden....![]()
Aldus m'n broertje van 39 die er twee keer van genezen lijkt te zijn en hij wenst jou ook het allerbeste
Ik ga niet zoeken, maar over Lieke, Brian en Amanda heeft hij wel degelijk negatieve uitlatingen gedaan. Dat is overigens z'n goed recht, hij is vrij om dat te doen, maar als hij zegt dat hij daar niet aan meedoet, dan is dat bezijden de waarheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ondanks alle redenen die hem hier voortdurend aangedragen worden om zich negatief uit te laten over zijn medespelers, laat hij zich daar nauwelijks toe verleiden.
Jammer.
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.
da's gewoon jammer, that's all.
Ja klopt, mannen doen hun mannending, vrouwen hun vrouwending, als het nodig is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mmm snap ik niet helemaal, was een foto van huub en brian.......
Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppers.
Ook een soort groepies. Die hebben er een dagtaak aan.
als dit geen modder gooien is dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Bij volksziekte nr. 2 ( na het hart, maar jou hart zal wel vol zitten van dit dus voor jou nr. 1 dan?) ken je altijd ergens wel iemand die...... nodig bij Jomanda langs moet gaan.
Ben ook erg blij voor je broer dat artsen hem hebben kunnen genezen. Het is niet veel artsen gegeven... gezien het hoge streftecijfer.Vraag me af hoe het sommige artsen toch soms lukt.... Wonderdoktoren.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensenNu zal het Huub wel voor de wind gaan.
Ben al die ach en wee als het zo uitkomt en wat kan ik bijna sterfgevallen rondom mij goed gebruiken om mijn eigen punt eens lekker te maken zo vreselijk zat. Als er echt iets is, heb je niks aan dit soort nobele meelevers. En geloof me, ik kan dat heel goed weten. Bij de derde keer hebben jullie zijn inboedel al verdeeld en is de 'genezing' bijna jammer. Dan komen er steeds minder ach en wee roepers. Want ach en wee duurt niet zo lang. Zeker niet zolang als de angst of de hoop kan duren. Dit soort meeleverij heeft niets met de uitroep te maken.
Dat is een goede vraag ja, wat hebben ze eraan? Ik weet het nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hehe, die is wel erg ver gezocht. Wat hebben ze eraan?
Dan weet je het niet meer, want dat is verre van met modder gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
als dit geen modder gooien is dan weet ik het niet meer
ik moest effe denken maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zijn dat soppers die soppen op Huubsoppers.
Ook een soort groepies. Die hebben er een dagtaak aan.
Als je het niet erg vind pak ik je punt niet zo, en volgens mij jij de mijne ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
.
Gelukkig is jouw broer ( tje) wel genezen? Twee keer zelfs? ( dan was de eerste keer een misschien toch een hoax?) En ik ben blij dat hij het in zijn goedheid kon vinden om iemand het allerbeste te wensenNu zal het Huub wel voor de wind gaan.
precies. alsof die mensen mij een enig uitleg schuldig zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.
Nee hoor, twee, die andere was diegene die zijn snor zou laten staan maar hem snel afschoor toen hij mocht draaien in de Jimmy Woo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en de verloedering wordt op een hoger plan getild. Het is niet erg.... iemand de kanker wensen enz enz... er is er maar een de dat mag.
Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
Natuurlijk, al hoeft hij het vaak alleen maar te beamen, omdat er tig veren in zijn reet gestoken worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
maar hij was wel eerst al 101 keer aangevallen op het feit dat hij zulke politiek correcte uitspraken deed,quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:04 schreef persoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |