abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59448735
hee huupie!

heb je die gozert/meid die in het begin van je verschijnen hier, vorige week, af en toe voor je 'inviel' de wacht aangezegd?

geef nou gewoohoon toe. dan kun je zijn spelfouten en matige syntaxis van je conto afschrijven

en hoeft gij ook niet meer in de derde persoon te spreken, dude
pi_59448737
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hier staat een stukje wat ze vanavond geschreven heeft:

De ex-bewoners in de media
Leuk stukje Claire!
Zwart staat je goed.
Ik heb ook een golf ( geen je) een zwarte. Een snelle. Hij zou ook heel zuiniig zijn, maar ik betaal me scheel aan de pomp Minder blij zijn met de golf zou een hoop schelen. in materieel opzicht dan
Op 1 tank rij je naar Parijs. Heerlijk in de zomer.

Had jij de poffertjes gemaakt? Verstandige manier van koken.

( voor het geval Claire hier persoonlijk komt en meeleest)
Wanneer kom je zelf op FOK Claire?
pi_59448956
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee huupie!

heb je die gozert/meid die in het begin van je verschijnen hier, vorige week, af en toe voor je 'inviel' de wacht aangezegd?

geef nou gewoohoon toe. dan kun je zijn spelfouten en matige syntaxis van je conto afschrijven

het is wel te hopen...wie is nu wie
pi_59449048
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

alleen god weet het, ouwe acupuncturist
pi_59449494
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Hondjes..... heb je....... astma? (net als een andere user hier? ) En plas je ook stippeltjes? (dat is een normale manier om weer te gaan plassen na de bevalling. Maar als het goed is doe je dat maar tijdelijk? Ben je net bevallen en doe je alles in stippeltjes?)In al je posts praat je in stippeltjes?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:41:50 #106
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59449810
Brian en Amanda, de discussie gaat verder en weer komen ze er niet uit
http://www.clipser.com/watch_video/123255&mvpageno=1
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 01:43:37 #107
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59450465
Wat ook zo'n hilarisch moment was. Dat Lieke haar kaart terugkreeg van een diehard Huubfan, die niet gedient was van haar post.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 07:04:43 #108
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_59451243
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ook zo'n hilarisch moment was. Dat Lieke haar kaart terugkreeg van een diehard Huubfan, die niet gedient was van haar post.
Haha ja... Dat mens is trouwens goed van het padje af. Ze noemde zich op NL de adoptiemoeder van Huub, terwijl later bleek dat ze dat helemaal niet was. Hoe bedoel je de realiteit verliezen..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:27:00 #109
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59451710
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee huupie!

heb je die gozert/meid die in het begin van je verschijnen hier, vorige week,
af en toe voor je 'inviel' de wacht aangezegd?

geef nou gewoohoon toe. dan kun je zijn spelfouten en matige syntaxis van
je conto afschrijven

Vele mensen op Fok vonden dat Huub in DGK super snel blind kon tikken,
het kan wanneer je zo raket-snel tikt zoals Huub, waarschijnlijk niet altijd let op hoofdletters
van namen of af en toe een spel of schrijffoutje tikt.

Het was een grapje toen BB-Bart 23 mei schreef dat hij het gaat missen om al die spelfouten
in de COS te lezen.

Er kwamen toen reacties, dat de schrijffouten in het niet vallen bij de spelfouten van de DGK-productie,
en dat we niet allemaal perfect zijn, in de haast reageren op de streams, ook tik of schrijffouten worden
gemaakt, maar een mierenneuker die daar op let, of is het miereneuken?

dieenebart : Het was en is de eerste en de laatste keer dat ik iets over spelfouten heb gemeld,
er zitten taaltechnische onder ons en ook mensen met zonder middelbare school, uiteindelijk hebben
we allemaal lol om het hetzelfde programma.

P.s:
Wanneer je aan de echtheid van poster Huub twijfelt, die je kent van DGK?

Het lijkt me enigzins begrijpelijk dat Huub met het oog op verder werk , snel over dingen heen stappen,
contractgeheim of gewoon om zijn mede-ex-dgk-spelers en bazen niet af te willen vallen,

Huub vaak niet reageert met de antwoorden die je graag zou willen horen na 20 maanden DGK.

(Een idee voor een tv-programma?)
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 17-06-2008 20:13:43 (1 film erbij.) ]
pi_59451783
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:27 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Het kan wanneer je zo raket-snel tikt zoals Huub, waarschijnlijk niet altijd let op hoofdletters
van namen of af en toe een spelfoutje tikt.

Het was een grapje toen BB-Bart schreef dat hij het gaat missen om al die spelfouten in de COS te lezen.

Er kwamen toen reacties, dat de schrijffouten in het niet vallen bij de spelfouten van de DGK-productie,
en dat we niet allemaal perfect zijn, in de haast reageren op de streams, ook tik of schrijffouten worden

BB-Bart : Het was en is de eerste en de laatste keer dat ik iets over spelfouten heb gemeld,
er zitten taaltechnische onder ons en ook mensen met zonder middelbare school, uiteindelijk hebben
we allemaal lol om het hetzelfde programma.

Het lijkt me enigzins begrijpelijk dat Huub met het oog op verder werk , snel over dingen heen stappen,
contractgeheim of gewoon om zijn mede-ex-dgk-spelers en bazen van niet af te willen vallen,

vaak niet reageert met de antwoorden die je graag zou willen horen na 20 maanden DGK.

het is mierenneuker

maar ja laten we over spelfouten nou niet gaan muggenziften
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:55:49 #111
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59452112
Goede morgen
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:05:52 #112
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59452265
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:32:24 #113
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59452714
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 07:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Haha ja... Dat mens is trouwens goed van het padje af. Ze noemde zich op NL de adoptiemoeder van Huub, terwijl later bleek dat ze dat helemaal niet was. Hoe bedoel je de realiteit verliezen..
Hé hé grappen worden ook al voor realiteit aangezien. Huub had 100den adoptiemoeders bij NL de tantes en omes nog maar niet meegerekend. Het had voor Huub een eyeopener moeten zijn, hoe Linke Lieke met het terugschrijven naar zijn fans, probeerde deze fans aan haar kant te krijgen. Ze eindigde daarom die post altijd met de vraag ook op haar te stemmen. Op het forum van NL was de brief bij velen bekend en zaten dan ook in spanning op die post te wachten. De reactie was geweldig!!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59452961
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:27 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

...

contractgeheim of gewoon om zijn mede-ex-dgk-spelers en bazen van niet af te willen vallen,

vaak niet reageert met de antwoorden die je graag zou willen horen na 20 maanden DGK.

Het is mierenneuken en degeen die het doet is een mierenneuker en om een mier te kunnen neuken heb je een HEEEEEEL klein ... tsja. Laat de mierenneuker lekker mierenneuken. Dan weten we zeker dat dat Huub niet kan zijn

Maar een beetje forum wenselijke antwoorden is best fijn Huub ( Hoi Lieve Lieve bijvoorbeeld? Lieve als pleonasme? Hoi hoi Lieve Huub terug - is een samengaan van? Dat we in ieder geval op 1 lijn zitten? ) dus als je hier post... dan wat meer wenselijke antwoorden graag. Om het IEDEREEN naar de zin te maken potvrdrie!
pi_59453010
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:55 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
[ afbeelding ]
Is het ALWEER zover? Het is zooo 70er jaren dat oranje
pi_59454965
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 07:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Iedereen weet toch dat Huub gewoon een moeder heeft.... dit is ooit in een grappige context geschreven en blijven hangen. (vond het wel grappig )
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 11:36:25 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59455663
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef Lieve het volgende:

[..]

Hondjes..... heb je....... astma? (net als een andere user hier? ) En plas je ook stippeltjes? (dat is een normale manier om weer te gaan plassen na de bevalling. Maar als het goed is doe je dat maar tijdelijk? Ben je net bevallen en doe je alles in stippeltjes?)In al je posts praat je in stippeltjes?
En kun jij eens proberen om een bericht te posten zónder dat je hele lappen tekst tussen sub-tagjes plaatst?

Please.... word er zo sjaggie van ... steeds mijn leesbril weer pakken...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59455817
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

En kun jij eens proberen om een bericht te posten zónder dat je hele lappen tekst tussen sub-tagjes plaatst?

Please.... word er zo sjaggie van ... steeds mijn leesbril weer pakken...
Lieve Lieve mag dat!
Go hard or go home
pi_59456003
Tvptje zonder tagjes!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:58:26 #120
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59456223
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef sunny16947 het volgende:
Dat was inderdaad een heel leuk momentje.Die Lieke keek of ze water zag branden.Wat zal die fan een lol hebben gehad,ben haar naam even kwijt
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:04:11 #121
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59456351
Dat was Erieberie van nowlive, een die hard fan en een schat van een vrouw, heb mij toen helemaal de tering gelachen....

nogsteeds discussie of ik de echte Huub wel ben? *zucht* als je daar aan twijfelt, kom hier dan niet en ga lekker weet ik veel, je zelf van kant klossen ofzo,

Ik typ inderdaad rete snel maar daarnaast, mijn linkershiftknop is een beetje naar de typhus (<- originele spelling knap van mij he!) dus hij geeft soms wel een hoofdletter en soms niet, dus dat betekent dat er niet altijd aan het begin van mijn zin een hoofdletter staat, als je dat erg vind.....Kut voor je!

Lieke keek zo enorm op haar neus, terwijl ze het niet eens zo onaardig bedoelde geloof ik, want ik was vaak te lui om terug te schrijven en zij deed dan een briefje namens ons, maar toch, ga dat filmpje snel ff terugkijken....

oh ja hier is die dan

goeiemorgen lieve Lieve,

http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:04:39 #122
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59456362
@Noekje,

alleen een jeans op het moment
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59456380
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:04 schreef Huubdgk het volgende:
@Noekje,

alleen een jeans op het moment
Trekt shirt en bh uit!
Go hard or go home
pi_59456540
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:05 schreef noekje het volgende:

[..]

Trekt shirt en bh uit!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 12:12:15 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_59456563
Huub, vergeet je deze niet? Peter en de rest zitten met smart te wachten op jullie oordeel.

Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2

Alleen een spijkerbroek......saxaaaay.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')