Als je photoshop hebt maak je een nieuw document aan van 60x60 pixels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Welke Resizer gebruiken jullie, die van mij is waardeloos. Hellup.
Ik heb geen Photoshop en dit klinkt me alweer veel te ingewikkeld. Ik ben een absolute digibeet, toch bedankt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef PeterNB het volgende:
Als je photoshop hebt maak je een nieuw document aan van 60x60 pixels.
Daarna open je in photoshop je originele foto en doet CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer alles naar klembord)
Je klikt daarna op dat nieuwe lege document van 60x60 en doet dan CTRL-V (paste)
Dan doe je CTRL-T en zie je dat er een randje met blokjes om de originele afbeelding
verschijnt. Nu kun je met je muis de originele afbeelding in de mini-60x60 schalen
en verschuiven.
[ afbeelding ]
Ik doe zo'n beetje alles wat grafisch is met Photoshop. Gewoon kopen (quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen Photoshop en dit klinkt me alweer veel te ingewikkeld.
BQ, gooi er een border omheen en de naamquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Asje en bedankt vast.
Ik ben niet zo handig en laat dit met een gerust hart aan jou over.![]()
Done....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Lieve Peter, ik mis mijn ava van Huub en Claire nog in het rijtje.
Als je je eigen ava bedoeld? Is die niet een beetje off-topic of had je nog een andere ergens geplaatst?quote:
Oh Lieve, thanks.quote:
ja hé..... terrorrobbiequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt grappig dit topic.
Lul niet ik was veel eerder dan Jaap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ja hé..... terrorrobbie
slaap aftreksel van TERRORJAAP zekers
ga elders spammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |