quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef PC eend het volgende:
Huub schijnt niet te kunnen begrijpen, dat Amanda en Brian het in de media over een verkrachting hebben.
Misschien moet hij het zelf nog eens bekijken
Verkrachting?
http://media.putfile.com/huub-vs-brian
Huub voert amanda dronken, terwijl ze zegt dat ze niet meer wil, blijft hij shotjes inschenken, hij voert haar zo dronken totdat ze niet eens meer op haar benen kan staan (ze valt een paar keer).
(Daarvoor had hij amdanda al een zo dronken meegemaakt dat ze niet meer wist waar ze was, toen had hij haar in bed gelegd en vertelde later dat hij nooit van zo een situatie misbruik zou maken.)
Dan gaat hij aan haar tiet zitten en amanda zegt dat ze even moet liggen en gaat naar haar bed.
Als een predator sluipt hij achter haar aan en kruipt bij haar in bed.
Huub blijft aandringen op seks en amanda blijft de boot afhouden...
In minuut 6 zegt ze, je moet ff stoppen huub.
Huub blijft doorgaan en amanda zegt, hij moet toch stoppen, ik vind dit echt niet normaal meer.
Amanda:Huub, nee nee, wacht ff, huub zegt ja ik wacht, maar gaat gewoon door onder de dekens, amanda roept om syl en vraagt waar ze is (syl kon het niet langer aanzien en was haar bed al uitgegaan).
minuut 7.24 doet amanda de dekens omhoog en lijkt met een piepstem stijn te roepen!! waarop huub antwoordt als hij me zag (zonder condoom) zou hij me slaan.
8:05 Amanda (terwijl huub maar door blijft gaan):'Nee huub ik moet slapen, ik moet slapen HUUUUb,huub.
8:18 Huub: "ik neuk je helemaal suf"
Amanda:"NEE" (huub blijft met amanda bezig totdat brian komt).
Ze gaf al met al een keer of 5 aan aan dat huub moest stoppen, maar huub ging gewoon door.
Dit lijkt zo op een typisch geval van date-rape![]()
Het verhaal dat de redactie er bij amanda op heeft aangedrongen geen aangifte te doen, lijkt mij niet uit de lucht gegrepen.
Dat amanda het in de media over een verkrachting heeft kan ik best inkomen, dat Huub dat niet zint ook, maar dat laatste lijkt mij puur damage control.
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut![]()
Verklaar je naderquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
Om daar later op terug te komen....quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut![]()
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....quote:Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.
Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.
TOP PC eend!![]()
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wist dat ze daar geil van werd en nuchter niks van hem moest hebben.
[..]
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....
Maw ik snap je punt niet zo goed?
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraadquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Je punt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Ik ga het niet nog een keer uitleggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
Plus was het voor het "spel" om Brian over de zeik te krijgen. Daar gebruik je alles voor . En verkoop je je eigen moeder ook . Dus Hulde Huupquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
Ze heeft het later nog eens herhaalt in een ruzie met huub, ze zei toen dat huub mazzel had met die bescherming van achterquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dit het fimpje:
Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
die pruik, die dooie cavia op amanda's hoofd bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad![]()
![]()
Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Precies, zo ging het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef carpediem23 het volgende:
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit
Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub & Claire
zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
Whahahaha, Dubai!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)![]()
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, Dubai!![]()
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.![]()
Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Kunnen ze een beetje vrij over straat lopen Alex?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
Wat zou je doen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, Dubai!![]()
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.![]()
Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
Palm Invest........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Zijn de eisen al bekend gemaakt?quote:
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Eindig gevangen in luxequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Nominatie voor de meest offtopic reactie, tochquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
Wat kost dat schilderij bij je.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost dat schilderij bij je.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een poolboy named Brianquote:
H&C wonen in Hilversumquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
en houdt dat de Brian en Amandafans die zich ergeren aan Brian en |Amanda, omdat ze niets van hun laten weten weer een poosje rustig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)![]()
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Heel goed Claire, alles lekker zelf houden meid!quote:wo 11 jun 2008, 12:09
Weinig animo voor Huub en Claire
door onze redactie
AMSTERDAM - Vooral Huub dacht na zijn avontuur in de Gouden Kooi een glansrijke carrière tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar te zijn...
Foto: AB BLAUW
Huub en Claire werden twee weken geleden nog omringd door beveiligers, maar nu lijkt niemand het Gouden Kooi-echtpaar meer te herkennen... Ook de telefoon bij het boekingskantoor, waar Huub voor 2000 euro in te huren is voor een meet & greet of voor het openen van een winkel, staat niet bepaald roodgloeiend. Dit schrijft het weekblad Privé.
Tot overmaat van ramp heeft 'de pestkop van de villa' in twee weken tijd al zijn geld er doorheen gejaagd. Alcoholmisbruik en opstootjes hebben ervoor gezorgd dat Huub slechts 2000 euro overhield van zijn 10.000 euro borg. Claire hoeft zich daarentegen geen zorgen te maken, de blondine verliet met 25.000 euro de villa. Maar manlief hoeft niet op financiele steun te rekenen. "We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Financieel houden Huub en ik alles gescheiden."
Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie![]()
Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Humorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de gezinsbode van gisteren.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft![]()
[ afbeelding ]
Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url
http://www.brianaire.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |