abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:12 #151
2018 PC eend
relativist
pi_59154573
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef PC eend het volgende:
Huub schijnt niet te kunnen begrijpen, dat Amanda en Brian het in de media over een verkrachting hebben.
Misschien moet hij het zelf nog eens bekijken

Verkrachting?

http://media.putfile.com/huub-vs-brian

Huub voert amanda dronken, terwijl ze zegt dat ze niet meer wil, blijft hij shotjes inschenken, hij voert haar zo dronken totdat ze niet eens meer op haar benen kan staan (ze valt een paar keer).
(Daarvoor had hij amdanda al een zo dronken meegemaakt dat ze niet meer wist waar ze was, toen had hij haar in bed gelegd en vertelde later dat hij nooit van zo een situatie misbruik zou maken.)

Dan gaat hij aan haar tiet zitten en amanda zegt dat ze even moet liggen en gaat naar haar bed.
Als een predator sluipt hij achter haar aan en kruipt bij haar in bed.

Huub blijft aandringen op seks en amanda blijft de boot afhouden...

In minuut 6 zegt ze, je moet ff stoppen huub.
Huub blijft doorgaan en amanda zegt, hij moet toch stoppen, ik vind dit echt niet normaal meer.
Amanda:Huub, nee nee, wacht ff, huub zegt ja ik wacht, maar gaat gewoon door onder de dekens, amanda roept om syl en vraagt waar ze is (syl kon het niet langer aanzien en was haar bed al uitgegaan).

minuut 7.24 doet amanda de dekens omhoog en lijkt met een piepstem stijn te roepen!! waarop huub antwoordt als hij me zag (zonder condoom) zou hij me slaan.
8:05 Amanda (terwijl huub maar door blijft gaan):'Nee huub ik moet slapen, ik moet slapen HUUUUb,huub.
8:18 Huub: "ik neuk je helemaal suf"
Amanda:"NEE" (huub blijft met amanda bezig totdat brian komt).

Ze gaf al met al een keer of 5 aan aan dat huub moest stoppen, maar huub ging gewoon door.
Dit lijkt zo op een typisch geval van date-rape

Het verhaal dat de redactie er bij amanda op heeft aangedrongen geen aangifte te doen, lijkt mij niet uit de lucht gegrepen.
Dat amanda het in de media over een verkrachting heeft kan ik best inkomen, dat Huub dat niet zint ook, maar dat laatste lijkt mij puur damage control.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59154871
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59155085
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59155105
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft ...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.

Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.

TOP PC eend!
pi_59155127
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
Verklaar je nader
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:50:52 #156
2018 PC eend
relativist
pi_59155776
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
pi_59156472
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?

Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:27:31 #158
2018 PC eend
relativist
pi_59156892
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wilde Brian hiermee pakken en wist dat ze van drank geil werd en nuchter niks van hem moest hebben.
quote:
Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....

Maw ik snap je punt niet zo goed?
pi_59156956
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59156972
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft ...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.

Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.

TOP PC eend!
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
pi_59157026
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wist dat ze daar geil van werd en nuchter niks van hem moest hebben.
[..]

Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....

Maw ik snap je punt niet zo goed?
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:32:37 #162
2018 PC eend
relativist
pi_59157036
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad

Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
pi_59157108
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Met al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Je punt?
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:35:34 #164
2018 PC eend
relativist
pi_59157128
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen
pi_59157143
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
Plus was het voor het "spel" om Brian over de zeik te krijgen. Daar gebruik je alles voor . En verkoop je je eigen moeder ook . Dus Hulde Huup
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:04 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_59158069
Volgens mij is dit het fimpje:

Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:15:22 #167
2018 PC eend
relativist
pi_59158257
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dit het fimpje:

Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
Ze heeft het later nog eens herhaalt in een ruzie met huub, ze zei toen dat huub mazzel had met die bescherming van achter
pi_59158694
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad

Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
die pruik, die dooie cavia op amanda's hoofd bedoel je?

ik had ook eens een cavia op mijn hoofd maar die was gelukkig nog niet dood

Lombasco je laat je toch niet wegjagen hé
pi_59158994
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit

Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
pi_59159292
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef carpediem23 het volgende:
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit

Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
Precies, zo ging het.
pi_59163382
Opgeschoond. Hou het gewoon bij het onderwerp.
Go hard or go home
pi_59182669
Huub & Claire zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
pi_59183292
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub & Claire zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:25:03 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_59183453
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Whahahaha, Dubai!
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.

Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59183511
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Whahahaha, Dubai!

Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
pi_59183598
It's Mr. Carter.
pi_59184835
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
Kunnen ze een beetje vrij over straat lopen Alex?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:13:20 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_59186873
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:15:55 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59186955
Dubai?
Da's niet verkeerd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:16:42 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_59186976
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Wat zou je doen dan
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:17:35 #181
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_59186999
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

Wat zou je doen dan
Doorlopen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:37:51 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_59187629
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:17 schreef chufi het volgende:

Doorlopen
Sensible, zou ik ook doen.
pi_59187769
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:15 schreef Copycat het volgende:
Dubai?
Da's niet verkeerd!
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
pi_59187921
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Whahahaha, Dubai!

Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:50:29 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_59188011
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:

Vertel?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:50:47 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59188022
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59188250
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Palm Invest........

Ik heb het vaak als ik een film zie dat ik denk, daar zou ik wel eens willen kijken.......komt er nooit van natuurlijk.... Best stom, je zou het gewoon moeten doen.....
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:59:30 #188
2018 PC eend
relativist
pi_59188260
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Mr.Carter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de eisen al bekend gemaakt?
pi_59188281
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:

[..]

ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen

misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........

zaterdag 7 juni 2008 @ 00:00:47 #190
2018 PC eend
relativist
pi_59188292
quote:

[..]

Eindig gevangen in luxe
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:03:21 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_59188350
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je

Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
pi_59188358
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Wat kost dat schilderij bij je.....
pi_59188367
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:

[..]

Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
cool mijn eerste nominatie
pi_59188391
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat kost dat schilderij bij je.....
pi_59188405
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Eindig gevangen in luxe
Met een poolboy named Brian
  zaterdag 7 juni 2008 @ 08:39:05 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59192069
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
H&C wonen in Hilversum
pi_59192521
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
en houdt dat de Brian en Amandafans die zich ergeren aan Brian en |Amanda, omdat ze niets van hun laten weten weer een poosje rustig?
Of Hebben ze al een ban opgelopen???
Goedemorgen :W
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 juni 2008 @ 14:03:45 #199
22592 crew  Ole
pi_59304591
maar gewoon even hier quoten is makkelijker
quote:
wo 11 jun 2008, 12:09
Weinig animo voor Huub en Claire
door onze redactie
AMSTERDAM - Vooral Huub dacht na zijn avontuur in de Gouden Kooi een glansrijke carrière tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar te zijn...

Foto: AB BLAUW

Huub en Claire werden twee weken geleden nog omringd door beveiligers, maar nu lijkt niemand het Gouden Kooi-echtpaar meer te herkennen... Ook de telefoon bij het boekingskantoor, waar Huub voor 2000 euro in te huren is voor een meet & greet of voor het openen van een winkel, staat niet bepaald roodgloeiend. Dit schrijft het weekblad Privé.

Tot overmaat van ramp heeft 'de pestkop van de villa' in twee weken tijd al zijn geld er doorheen gejaagd. Alcoholmisbruik en opstootjes hebben ervoor gezorgd dat Huub slechts 2000 euro overhield van zijn 10.000 euro borg. Claire hoeft zich daarentegen geen zorgen te maken, de blondine verliet met 25.000 euro de villa. Maar manlief hoeft niet op financiele steun te rekenen. "We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Financieel houden Huub en ik alles gescheiden."
Heel goed Claire, alles lekker zelf houden meid!
had Huub ook gedaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_59304958
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie

Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:13:43 #201
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59324836
Zijn deze al voorbij gekomen?

Uit de gezinsbode van gisteren.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:30:26 #202
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59324987
privé

pi_59410137
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie

Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....
pi_59421954
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:
privé

Wat is het toch een Talpa blad. Uit de JdM klieko
pi_59423006
Hahahaha binnenkort Huubie en de click:

"Do you want plastic or paper?"
  maandag 16 juni 2008 @ 22:08:11 #206
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59445081
Claire op Nowlive:

Dacht. laat ik weer eens iets van me horen! Ik was lekker bezig op hyves, dus hier mijn dagverslagje!

Zo, heb een auto gekocht. Een golfje, toch maar. Wilde eigenlijk zo'n hele leuke smart kopen, die je zo lekker op de meest vreemde plekken kan en mág parkeren... maar bleek toch niet zo'n wereld-idee. (zijn snel kapot en vreselijk duur om te repareren...) dus heb nu een hele mooie zilveren golf TDI. Ben dus erg blij

Vanmorgen ook een nuttige ochtend gehad. Heb me ingeschreven bij een cursus 'creatief knippen' zodat ik mijn kapperstallenten weer kan gaan benutten. Ik ga naast mijn visagie ook knippen. Misschien dat ik in de toekomst een eigen sallonnetje ga openen. Waar ik dan ook visagie in kan brengen. Dus ben he-le-maal gelukkig nu!

Huub is even een avondje naar friesland voor werk, dus zit only the lonely... Maar wel lekker, heb ik internet voor mij alleen Huub is er namelijk niet van af te slaan hahaha.

Ik nu ook niet, dus mag/kan niets zeggen daarover

Nou, een nuttige dag dus! Eentje die me veel geld heeft gekocht, maar waar ik heeeeeel veel energie uithaal. Dat is de bedoeling toch!

Vrijdag zitten huub en ik bij TMF! We zijn te gast bij Nicky en Sasha in de uitzending. Denk niet dat het live is... zoja, dan is het om half t5 'in the air'.

En dan komt het weer he, het oeroude vrouwenprobleem.. wat trek ik nu weer aan... heb een KAST VOL spullen, maar het overgrote deel kennen jullie vast van de kooi. En is zwart.. haha! Nu heb ik zwart wel gezien dus heb een lading kleur gekocht, maar is té zomers voor een tv-programma.. DUS.. Heb weer een probleem.. Komt vast goed. Daar niet van...

We waren afgelopen zaterdag te vinden in manhatten, arnhem. Was leuk! Huub was DJ, eric, palma, dennis, mike, hedda, joris, annemarijn, bianca, wiebe, suzanne willem, en ik (plus veeeeeel andere) zaten boven. We hebben het super naar ons zin gehad. Huub heeft ECHT goed gedraaid zeg! Was een feestje ...

Palma heeft gezorgd dat we naar huis werden gebracht. Wat een lieverd is het.. mis haar echt hoor! Maar, ik ga er snel een wijntje doen, correctie; moet er zelfs snel een wijntje doen!

Hetzelfde geldt voor Ellen, het paardenmeisje. In de tijd dat in de kooi zit bouw je met hen zo'n band op! Ik mis haar gewoon! Dus ook daar gaan we snel langs. Vandaar ook het filmpje van Claire rijdt fries.. Oh was het maar weer zo, ik zou het zo doen!

Buiten om wat er allemaal met de mensen om je heen gebeurd, laat staan met je eigen reputatie bij sommigen, wil je soms toch terug naar dat 'veilige gevoel' van in een kooi zitten. Hier kan je jezelf opsluiten, niemand meer zien als je even gek wordt van alle reacties van de mensen op straat. Dáár kreeg je nooit zoveel impulsen die zoveel energie kostte van mensen van buitenaf. Je kreeg veel impulsen omdat er veel gebeurde, maar die waren ook zo weer weg. Nu hou je het bij je en het wordt alleen maar meer.. M.a.w. buiten de kooi zijn is vermoeiender dat ín de kooi zijn. Je hebt buiten meer 'veiligheids zorgen' , soms meer irritaties, meer van dat soort dingen. In de kooi was het feest of geen feest. Klaar. En dat zorgeloze, en het gevoel dat er altijd iemand op je let, is nu ineens weg. En dat is gek. Lekker, maar wel gek. En iets wat je nooit meer terugkrijgt...

Dus soms mis ik het ja! Maar met Huub heb ik het heerlijk. Gisteren hadden we Huub en Claire dag... op de bank, met een zak chips, onze veel te grote plasma aan en knuffelen maar.. dat doet een mens goed kan ik je zeggen...

Ik ga (nu pas) eten voor mezelf maken. (Trouwens; Nu het moet, kan ik best koken al zeg ik het zelf! Vanavond een afhaalbak van de AH. Haha, dus daar valt niet veel aan te kokkerellen... Maar ik kan je wel zeggen... ik kook meer dan huub )

Dikke knuffel! Tot snel maar weer
Kus
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:09:18 #207
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_59453466
Heeft iemand dat stuk van mike in de prive?

[ Bericht 55% gewijzigd door Shayndel op 17-06-2008 10:10:55 (Domme ik heb het al gevonden. ) ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:59:31 #208
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59503853
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:04:08 #209
2018 PC eend
relativist
pi_59504039
quote:
Humor
pi_59504108
quote:

voor het eerst dat ik iets leuks lees in dit topic
pi_59504117
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uit de gezinsbode van gisteren.
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"

Dus de winnaar is al bekend.... Fries
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:08:01 #212
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:14:17 #213
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504445
Hier gaat o.a Huub naar toe volgens zij HYves
http://www.mirrorballparty.com/
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:19:14 #214
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504643
Niets doen is voor mij het ware geluk
Geplaatst op 18-06 om 16:30

BRIELLE - ‘Hahaha, ik lach me gek.’’ Een van tv vertrouwde schaterlach juicht over de Brielse Turfkade.

Een klein opstootje vormt zich rond Jaap Amesz, de Briellenaar die landelijke bekendheid verwierf in de reallife soap De Gouden Kooi en die nog won ook.

Jaap maakt een praatje en hoort verhalen over oude bekenden van hem. Sinds zaterdagavond is hij bij zijn moeder in Brielle. Voor een paar dagen, want hij woont samen met zijn vriendin Cora in de omgeving van Hilversum. Gistermiddag waagde hij zich voor het eerst de drukke Brielse vesting in. En dat heeft hij geweten. Op weg naar zijn oude sportschool Dorsman komt 'Terror Jaap' geen stap verder.

,,Mogen we een handtekening?’’ bedelen kinderen. Jaap baalt zichtbaar van de aandacht van het grut, maar alle uitgestrekte handen worden voorzien van een krabbel. ,,Het hoort bij het winnen van het geld,’’ vat hij het offer samen dat bekend zijn nu eenmaal met zich meebrengt.

,,Mijn ultieme droom is multimiljonair worden, miljonair vind ik niet voldoende,’’ herhaalt Jaap nog eens terwijl de kinderen hem schaamteloos aanstaren. ,,Als ik echt heel rijk ben, koop ik een luie stoel, een breedbeeld-tv en een magnetron. Dan ga ik de rest van mijn leven magnetron-maaltijden eten in mijn luie stoel voor de tv. Niets doen is voor mij het ware geluk.’’

Amesz verwacht in het nieuwe tv-seizoen een latenight talkshow te hebben bij RTL. En om maar gelijk een misverstand uit de wereld te helpen: ,,Ik pretendeer absoluut niet de nieuwe Jensen te worden. Het zou te arrogant zijn om dat te stellen. Ik heb mij tot nu toe bewezen in een realityprogramma, maar moet nog maar zien of me dat solo lukt. Er is ook een wezenlijk verschil tussen mij en Jensen. Hij neemt vooral anderen op de korrel, ik schroom niet mijzelf ook in de maling te nemen.’’

Eindelijk verlost van alle kinderen, schiet Jaap de sportschool in. ,,Om mijn sportschoenen op te halen. Die stonden er nog van anderhalf jaar terug. Ja, ik ben nu rijk, kan nieuwe kopen. Maar wat dan nog: die schoenen zijn van mij.’’

Bron: Telegraaf
  Admin donderdag 19 juni 2008 @ 00:06:07 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59506347
En deze ook naar SHO
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:55 #216
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59530620
Terror Jaap is krent

door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-winnaar Jaap zit bovenop zijn centen. Dan kan er dus níemand meer bij komen...
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen. Dus woont hij voorlopig in een stacaravan met vriendin Cora, tot het moment dat hij een gratis huis kan krijgen. Een gesponsorde auto heeft hij al, en zijn stacaravan staat vol met Gouden Kooi-meubilair, vertelt hij in weekblad Party. "Ik mag dan de villa niet hebben gewonnen, ik heb wel een deel van de inventaris opgeeist. Het Jan des Bouvrie-bed kost nieuw zeker veertienduizend euro", aldus de brede krent.
Een beetje van zijn vermogen heeft hij noodgedwongen al wél uitgegeven: "Ik heb alleen een dvd-recorder gekocht, omdat de mijne stuk was."

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 21:41:57 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59531863
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
Die 1.3 miiljoen was bruto. Netto ving hij iets minder dan een miljoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:24:36 #218
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59642577
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

En nee Amanda mag daar niet opstaan
pi_59642597
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

[ afbeelding ]

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

dinsdag 24 juni 2008 @ 08:29:33 #220
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59643905
DE COVER WAS AL KLAAR. Maar het boek over De Gouden Kooi van exbewoonster Ilona mag niet van John de Mol. „Uitbrengen van het boek betekent een boete van 50.000 euro”, zegt de schrijfster. „Ik vind het heel jammer, want in mijn beleving zeg ik geen onvertogen woord.”

Bewoonster ’Gouden Kooi’ schrijft VERBODEN boek

„Ik zoek een sponsor om de boete te betalen”

John de Mol DWARSBOOMT Ilona

”John kwam woest de villa binnenstormen”

Ilona had zich er zo op verheugd. „Ik ben eerder dan het overeengekomen jaar uit De Gouden Kooi vertrokken. Dat kostte me mijn borg van 10.000 euro. En dat geld, dat ik deels van vrienden moest lenen, heb ik net terugbetaald. Ik heb nu vijftig columns geschreven en ik dacht dat het in boekvorm gezellige vakantielectuur zou kunnen zijn. Maar ik word enorm gedwarsboomd door Talpa.”
Thomas Notermans van Talpa is duidelijk. „Alle bewoners van De Gouden Kooi hebben van tevoren een contract ondertekend waarin zij verklaren dat zij niks over het programma naar buiten mogen brengen. De columns van Ilona zijn veelal onschuldig, maar er staan ook dingen in die het format kunnen schaden. Zoals uitspraken die mensen buiten het programma hebben gedaan. Al met al is ervoor gekozen Ilona aan haar contract te houden. Regels zijn nu eenmaal regels. En Ilona wist dit al toen ze in De Kooi ging wonen.”
Ilona vindt het desondanks teleurstellend. „Al mijn columns zijn gelezen bij Talpa. In 28 van de 50 stonden dingen die volgens John de Mol niet door de beugel konden.”
Ze onthult: „Zoals bijvoorbeeld die keer dat John boos de villa binnenstormde omdat we aan een bepaald spelletje niet mee wilden doen. We zaten er vijf dagen in en we moesten elkaar punten geven al naargelang hoe aardig we elkaar vonden. Daar hadden we geen zin in. De camera’s draaiden weg en John de Mol himself kwam binnen. Hij vond ons watjes en misschien waren we dat ook wel.
Tegen mij riep hij nog dat ik me niet had opgegeven voor Lingo. En dat dit een confronterend programma zou zijn. Ik heb over het incident een stuk geschreven omdat ik er niks kwaads in vond schuilen. John de Mol bemoeide zich in het begin met het programma. Nou en. Bovendien konden de mensen die op de live streams keken zeker een deel van de ruzie volgen.”

Brandkast
Ilona laat een onthullender boek, dat zij aanvankelijk over De Gouden Kooi schreef, liever in de brandkast liggen. „Ik denk dat ik daar wel mensen pijn mee zou doen. Ik ben intussen anders denken over bepaalde situaties. Maar wat ik nu heb geschreven zijn komische columns van een gekooide vrouw.”
De voormalige miljonaire werkt intussen als receptioniste in een ooglaserkliniek. „Om in De Gouden Kooi te komen, gaf ik een baan op. Ik heb intussen gelukkig weer werk. Het neemt niet weg dat ik het flauw vind dat mijn publicaties worden tegengehouden. Al mijn vrienden vinden mijn schrijfsels leuk. En ik bedoel er ook niks kwaads mee. Ik zoek nog een sponsor om de boete te betalen. Ha, ha. Ik kan toch moeilijk als kleine speler gaan procederen tegen de grote John de Mol.”

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_59645928
een beetje raar, want JdM zei toch op televisie dat ze alles mogen vertellen....nu ja misschien mogen ze geen boek uitbrengen...ik weet ook niet of ik echt zit te wachten op Ilona's verhaaltjes, zo lang zat ze toch helemaal niet in de kooi...later zijn veel meer dingen gebeurd, waar ik benieud naar ben hoe het echt zat
  maandag 30 juni 2008 @ 20:04:13 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59801549
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi

Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."

Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.

De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.

De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.

© [CopyRight 2008, Novum]
Laatst gewijzigd: maandag 30 juni 2008, 19:01

Bron: website RTL Boulevard
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:07:33 #223
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811143

Amanda net gestopt met roken

Bron: http://brianaire.hyves.nl/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:35:47 #224
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811601
Boeke

pi_59816157
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

http://forum.headliner.nl/topic-8653/

toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')