Kunnen ze een beetje vrij over straat lopen Alex?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
Wat zou je doen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, Dubai!![]()
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.![]()
Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
Palm Invest........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Zijn de eisen al bekend gemaakt?quote:
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Eindig gevangen in luxequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Nominatie voor de meest offtopic reactie, tochquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
Wat kost dat schilderij bij je.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost dat schilderij bij je.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een poolboy named Brianquote:
H&C wonen in Hilversumquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
en houdt dat de Brian en Amandafans die zich ergeren aan Brian en |Amanda, omdat ze niets van hun laten weten weer een poosje rustig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)![]()
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Heel goed Claire, alles lekker zelf houden meid!quote:wo 11 jun 2008, 12:09
Weinig animo voor Huub en Claire
door onze redactie
AMSTERDAM - Vooral Huub dacht na zijn avontuur in de Gouden Kooi een glansrijke carričre tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar te zijn...
Foto: AB BLAUW
Huub en Claire werden twee weken geleden nog omringd door beveiligers, maar nu lijkt niemand het Gouden Kooi-echtpaar meer te herkennen... Ook de telefoon bij het boekingskantoor, waar Huub voor 2000 euro in te huren is voor een meet & greet of voor het openen van een winkel, staat niet bepaald roodgloeiend. Dit schrijft het weekblad Privé.
Tot overmaat van ramp heeft 'de pestkop van de villa' in twee weken tijd al zijn geld er doorheen gejaagd. Alcoholmisbruik en opstootjes hebben ervoor gezorgd dat Huub slechts 2000 euro overhield van zijn 10.000 euro borg. Claire hoeft zich daarentegen geen zorgen te maken, de blondine verliet met 25.000 euro de villa. Maar manlief hoeft niet op financiele steun te rekenen. "We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Financieel houden Huub en ik alles gescheiden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |