quote:'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken
AMSTERDAM - 'Terror' Jaap laat in het RTL-programma Life & Cooking nog even zien wie de baas is. De winnaar van de Gouden Kooi heeft de tafel van Carlo en Irene stukgegooid!
Jaap (25) besloot het presentatieduo 'terrorles' te geven. "Dat is toch f*cking niet normaal", riep hij voordat de tafel de lucht in ging.
Maar de miljonair liet ook nog even zijn gevoelige kant zien. "Ik heb spijt van twee dingen: ik heb een emmer stront over iemand heen gegooid en ik heb de zanglerares van de Gouden Kooi weggejaagd." De arme vrouw kreeg eieren op haar hoofd en ze werd door de paardenbak gerold.
Jaap heeft geen spijt van zijn 'goede doelen' actie. "Ik heb gezegd dat ik de helft van het geldbedrag over zou maken naar Stichting Aap, maar alles is lekker voor Stichting Jaap! Ik vind het een goede grap, omdat ik nog een appeltje te schillen had met het Nederlandse volk. Het merendeel heeft op Brian gestemd."
Wat de 'terrorist' met zijn geld gaat doen is nog niet helemaal duidelijk. " Ik ben een huis aan het bouwen van spare-ribs", grapt hij. "Huub heeft in een dronken bui om 10.000 euro gevraagd, maar daar heb ik alleen maar hard om gelachen."
quote:Op maandag 26 mei 2008 07:29 schreef DroogDok het volgende:
Huub aan het bedelen?![]()
JaapToch jammer dat ik nooit naar Carlo&Irene (
) kijk dan.
tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.quote:
uitzending met Jaapquote:Op maandag 26 mei 2008 08:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Linkje vd uitzending?
ach het is irenequote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
uitzending met Jaap
vanaf 1.12.00
Carlo en Irene bieden Jaap de kans om talkshowhost te zijn. Maar Carlo en Irene zijn nogal saaie gasten om te interviewen, dus dan maar Terror-les. Carlo flipt de tafel en Irene blijft ze de rest van de uitzending "is toch niet normaaaaallll???" zeggen.
Jaap zei er nog bij dat huub het vroeg toen hij lam was en dat het waarschijnlijk wel in de uitzending kwam, dus waarom zou je er direct vanuit gaan dat het niet waar isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef smoekie het volgende:
[..]
[..]
tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.
Goedgelovige Harry's
Losahs.
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef PC eend het volgende:
Die zure criticaster van Brian is trouwens een ex-BB die het niet verder geschopt heeft dat het werken voor zo een minderwaardig roddelblad, dat JdM waarschijnlijk betere plannen voor Brian op stapel heeft staan zou voor hem vast extra zout in de wond zijn
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswielquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Tjonge NMNS, waar haal je het vandaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef Copycat het volgende:
Het blijft al snel erg stil rondom de ex-bewoners ...
quote:
Is dat artikel ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja in de partyquote:
Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de partyOf vraag het ff aan Disana die uit de met spinnenwebben vergeven cos spelonken kroop
Brian bevredigt Paardquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?
Maar wat is het probleem eigenlijk?
Brian heeft een paard afgetrokken ofzo
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:22 schreef PC eend het volgende:
Brian bevredigt Paard![]()
Nederland walgt van Brian(maar sms wel het meest voor hem
).
Dierenbescherming woest
Andries gaat het nog ver schoppen![]()
DGK in de Media - deel 2
Ik vond het maar een lulverhaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoe cares?![]()
Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoe cares?![]()
Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Zijn kinderarmpje haalt het lang niet bij Fries....quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Een zakkenwasserquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend.
Die knipoog doet het umquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
quote:
Ja idd, ze zouden die nmns eens met rust moeten latenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!![]()
![]()
Wat een aandachtsorgels.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
Ja, da's lekker.... als Huub had geweten dat het uiteindelijk er niet om ging dat je tegenstanders naar huis gingen, maar het publiek zou bepalen of je zou winnen, dan had hij natuurlijk gewoon normaal zichtzelf geweest en niet zo'n extreme rol aangenomen. Dan had hij gewoon ook lekker achterover geleund...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef FSR het volgende:
Terror Jaap terroriseert fijn verder
\.....
Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.
Bron: Het Net
Kijk hier de beelden nog maar eens, leg er teksten die geschreven zijn in al die Cossen maar naast, zijn en lees ook het Party artikel nog maar eens een keer. Als je dan nog steeds vindt dat het een juiste weergave is van dat wat er gepasseerd is, dan mag je in ene door naar de vernieuwde opgeheven vinger. Als de intentie was en is om Brian tot na DGK stuk te maken met nonsens en onzin, dan moet dat maar gewoon gezegd worden door hen die daar schijnbaar belang bij hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Disana....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel
En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
The Man is back!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Vinamp het volgende:
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
Je mag er wel op rijden, met een zweep slaan of zo'n beest opvreten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen![]()
[ afbeelding ]
toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was
ik heb het ook niet gedaanquote:
Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
Misschien niet létterlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.
Als het een lekker wijf is mag het best wel letterlijk.quote:
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen![]()
[ afbeelding ]
toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel coolquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meer
ben blij dat ik mijn schilderijtje niet gestuurd heb in ieder geval, want zoals ik er nu tegaan kijk zou doodzonde zijn geweest
het is te koop, een meisje wilde het kopen, heb d'r gematst mocht ze voor een klein prijsje hebben, zij blij, stuurt ze me een email, of ik het dan wel even naar het CS amsterdam wilde brengenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel cool
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
Ik heb nog een elektrische gitaar te koop, iemand?
[ afbeelding ]
Die, maar dan in het blauw.
Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar serieus, iemand nog iets van huubm clair, amanda, brian of jaap vernomen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.
Issie op linnen of op een houten paneel....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
Ik heb nog een elektrische gitaar te koop, iemand?
[ afbeelding ]
Die, maar dan in het blauw.
Precies, waarom zou ie moeten janken over die miljoen? Hij heeft de hoofdprijs namelijk al; Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Brian mag dan niet gelukkig zijn in het spel, hij is het in ieder geval wél in de liefde.
Bron : De telegraaf
ah ilonaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef Wilfret het volgende:
[..]
IIk zou het niet weten? de foto is van http://ilonajuly.hyves.nl/
Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:03 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb Jaap eindelijk bij Knevel gezien, en wat deed hij het goed zeg. Die Jaap moet woordvoerder worden.
Dat Nova gaat tegenwoordig nergens meer over, dan hebben ze hele items over Bokito en nu ging het weer over de Gouden Kooi.
En dat Item was echt heel slecht, je kon duidelijk zien dat diegene die dat item gemaakt had, misschien 1 of 2 keer naar de Gouden kooi heeft gekeken
Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.
Het enige jammere vond ik dat hij argument RTL/Talpa steeds gebruikte. Niet zeiken, je doet alles voor een miljoen, dat had hij vol moeten houden.
Is waarschijnlijk ook mijn idee die ik heb bij de rol van Jaap. Dat hij daarmee uit zijn rol valt door het op RTL of Talpa te schuiven. Het was gewoon meer des TerrorJaaps geweest als hij bleef volhouden dat hij voor een miljoen alles doet. Alhoewel Jaap wel de meest gescripte puppet on a string was, de smaakmaker en tv maker van dgk.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.
Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef JohnDope het volgende:
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.
De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
hehe ja kloptquote:Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
ja, Prem was super, je zag ook duidelijk dat ie Jaap wel mocht, en moest gewoon af en toe lachen om hemquote:Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.
Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
dat is waar, heb je hélemaal gelijk in, zeker dat ie die twee onschuldige kerels uit putten de cel heeft uitgekregen dat wasquote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.
Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
Dat is een foto van mij die gemaakt is op 29 september vorig jaar bij de fandag in de Witte Bergen.quote:
hé ik had een ''zekere'' iemand beloofd nooit meer te posten in 'DGK'' topics maar dit is Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
eerste keer voor mij in mijn leven fok,
humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl
laters
huub
Leuk je te zien, Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl
laters
huub
hoe weten we dat je echt bent???quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,
fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,
ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,
leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken
laters
huub
mooi zo :0quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
Huub, de echte diehards en eeuwig verslaafden zitten in de COS (voorheen Commentaar op de Streams):quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
www.rocketmiljonairs.nlquote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef daWeasel het volgende:
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
Als die het echt is, dan zou het eens tijd worden dat die zijn wipneus hier eens liet zienquote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11
Lijkt me wel echt dus.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11
Lijkt me wel echt dus.
Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,quote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
laters
huub
Check pm!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
Was 'ie nuchter?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Heb hem net aan de telefoon gehad.
Schatje is het!
Dank noekje (en van harte).quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Schatje is het!
en nu helemaal hotel de botelquote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Schatje is het!
Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!quote:
Ik heb speciaal voor hem een eigen topic geopend om dit topic niet verder te vervuilen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!
Natuurlijk niet, hij heeft een alcoholverbod.
Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De grootste Huubfan vooraan in de rij?
Wel!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,
je mag me overtuigen op yvonne@fok.nl
Ik zeg kaasstengel!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.
En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebbenquote:
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebben![]()
huub heeft altijd zin.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.
O ja? Dat wist ik helemaal niet. Dat is vals zegquote:Op maandag 2 juni 2008 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huub heeft altijd zin.
niet naar de cos gaan huub!! toen je lieke dumpte waren ze allemaal tegen je en wilde ze een vliegtuigje met emmers stront op je afsturen!!!!!!!!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.
Ik kom voor die gelegenheid wel ff langsquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom voor die gelegenheid wel ff langs
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?
I allready didquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En diverse PM's ontvangen wil je ze zien
Mooi zo Neem dan nog wat te drinken, smeer je toetsenbord in met paté gooi het in de struiken en laat de honden het maar oplossenquote:
Een vaste rol nog wel, voor onze classy Nadiaquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:04 schreef marky het volgende:
'Gouden Kooi-ster Nadia in Gooische Vrouwen'
door onze redactie
AMSTERDAM - Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...
Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.
De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.
Bron: Telegraaf.nl
Dus eerlijke huub probeert sneaky mee te liften op het succes van een echte winnaar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://wiewiebe.hyves.net/
Dit bericht klopt ook niet, want alleen Huub komt er maar.
Freunden! Zaterdag 14 Juni krassen jullie alles weg in je Agenda en ben jij in Manhatten @ Arnhem! Waar Terror Jaap aanwezig zal zijn, Huub, Amanda en Brian, Dennis en Nadia en nog vele vele anderen!
Via de Huub Hyve (Huubsgoudenkooi.hyves.nl) Geef ik twee vrijkaarten weg! Hoe kan je die krijgen? Ga naar de website wordt lid en check voor verdere info de Huub Hyve!
Latersss
Klopt voor geen meter zoals je zegt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://wiewiebe.hyves.net/
Dit bericht klopt ook niet, want alleen Huub komt er maar.
Freunden! Zaterdag 14 Juni krassen jullie alles weg in je Agenda en ben jij in Manhatten @ Arnhem! Waar Terror Jaap aanwezig zal zijn, Huub, Amanda en Brian, Dennis en Nadia en nog vele vele anderen!
Via de Huub Hyve (Huubsgoudenkooi.hyves.nl) Geef ik twee vrijkaarten weg! Hoe kan je die krijgen? Ga naar de website wordt lid en check voor verdere info de Huub Hyve!
Latersss
je lult uit je nek.. het is georganiseerd door Huub groupies en Huub komt een uurtje draaien.. las ik net op een weblog wat nowlive berichthes post.. ik kan zelf niet op die sitequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt voor geen meter zoals je zegt.![]()
Manhatten heeft Brian willen boeken voor de 14e, maar die heeft dan al wat staan.
Nu hebben ze Huub geboekt...en die komt alleen (om plaatjes te draaien/vernachelen).
Ben je Brian z'n manager geworden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt voor geen meter zoals je zegt.![]()
Manhatten heeft Brian willen boeken voor de 14e, maar die heeft dan al wat staan.
Nu hebben ze Huub geboekt...en die komt alleen (om plaatjes te draaien/vernachelen).
Ok, leuk dat ze dat er van maken op NL, alles wat ze daar zeggen is natuurlijk waar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je lult uit je nek.. het is georganiseerd door Huub groupies en Huub komt een uurtje draaien.. las ik net op een weblog wat nowlive berichthes post.. ik kan zelf niet op die site
geen idee of het waar is.. maar ik denk niet dat op een feestje van Huub groupies Brian welkom is.. aan de andere kant.. Manhattan is gewoon een grote club en die leent zich niet voor feesten en partijen dus jouw verhaal zal wel kloppenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ok, leuk dat ze dat er van maken op NL, alles wat ze daar zeggen is natuurlijk waar.![]()
Maar dan moet je Manhattan maar is bellen.![]()
Jaap is er natuurlijk groot en zwaar genoeg voor om zich op te splitsen in 2 personen van 85 kilo, maar denk toch niet dat dat zo zal zijn, want dit is zijn agenda voor 14 juni.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geen idee of het waar is.. maar ik denk niet dat op een feestje van Huub groupies Brian welkom is.. aan de andere kant.. Manhattan is gewoon een grote club en die leent zich niet voor feesten en partijen dus jouw verhaal zal wel kloppen
uhuh:quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben je Brian z'n manager geworden?
quote:Fuck me...I'm famous!
bronquote:Van gouden kooi naar gouden koets…
AMSTERDAM - Eén van de broers van Claire is naast familie van de voormalig Gouden Kooi-bewoonster, ook vaak in de buurt van koningin Beatrix!
De broer van Claire uiterst rechts
De broer van Claire(rechts) samen met Koningin Beatrix
Was de Brabander onlangs vanwege de bruiloft van zijn zus nog aanwezig in De Gouden Kooi , deze week beschermde hij niemand minder dan onze vorstin bij een bezoekje aan een school in Eindhoven.
Hij maakt namelijk deel uit van de DKDB, de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, die onder anderen leden van het Koninklijk Huis beveiligt. Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef PC eend het volgende:
Huub schijnt niet te kunnen begrijpen, dat Amanda en Brian het in de media over een verkrachting hebben.
Misschien moet hij het zelf nog eens bekijken
Verkrachting?
http://media.putfile.com/huub-vs-brian
Huub voert amanda dronken, terwijl ze zegt dat ze niet meer wil, blijft hij shotjes inschenken, hij voert haar zo dronken totdat ze niet eens meer op haar benen kan staan (ze valt een paar keer).
(Daarvoor had hij amdanda al een zo dronken meegemaakt dat ze niet meer wist waar ze was, toen had hij haar in bed gelegd en vertelde later dat hij nooit van zo een situatie misbruik zou maken.)
Dan gaat hij aan haar tiet zitten en amanda zegt dat ze even moet liggen en gaat naar haar bed.
Als een predator sluipt hij achter haar aan en kruipt bij haar in bed.
Huub blijft aandringen op seks en amanda blijft de boot afhouden...
In minuut 6 zegt ze, je moet ff stoppen huub.
Huub blijft doorgaan en amanda zegt, hij moet toch stoppen, ik vind dit echt niet normaal meer.
Amanda:Huub, nee nee, wacht ff, huub zegt ja ik wacht, maar gaat gewoon door onder de dekens, amanda roept om syl en vraagt waar ze is (syl kon het niet langer aanzien en was haar bed al uitgegaan).
minuut 7.24 doet amanda de dekens omhoog en lijkt met een piepstem stijn te roepen!! waarop huub antwoordt als hij me zag (zonder condoom) zou hij me slaan.
8:05 Amanda (terwijl huub maar door blijft gaan):'Nee huub ik moet slapen, ik moet slapen HUUUUb,huub.
8:18 Huub: "ik neuk je helemaal suf"
Amanda:"NEE" (huub blijft met amanda bezig totdat brian komt).
Ze gaf al met al een keer of 5 aan aan dat huub moest stoppen, maar huub ging gewoon door.
Dit lijkt zo op een typisch geval van date-rape![]()
Het verhaal dat de redactie er bij amanda op heeft aangedrongen geen aangifte te doen, lijkt mij niet uit de lucht gegrepen.
Dat amanda het in de media over een verkrachting heeft kan ik best inkomen, dat Huub dat niet zint ook, maar dat laatste lijkt mij puur damage control.
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut![]()
Verklaar je naderquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
Om daar later op terug te komen....quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut![]()
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....quote:Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.
Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.
TOP PC eend!![]()
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wist dat ze daar geil van werd en nuchter niks van hem moest hebben.
[..]
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....
Maw ik snap je punt niet zo goed?
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraadquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Je punt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Ik ga het niet nog een keer uitleggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
Plus was het voor het "spel" om Brian over de zeik te krijgen. Daar gebruik je alles voor . En verkoop je je eigen moeder ook . Dus Hulde Huupquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
Ze heeft het later nog eens herhaalt in een ruzie met huub, ze zei toen dat huub mazzel had met die bescherming van achterquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dit het fimpje:
Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
die pruik, die dooie cavia op amanda's hoofd bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad![]()
![]()
Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Precies, zo ging het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef carpediem23 het volgende:
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit
Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub & Claire
zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
Whahahaha, Dubai!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)![]()
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, Dubai!![]()
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.![]()
Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Kunnen ze een beetje vrij over straat lopen Alex?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
Wat zou je doen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, Dubai!![]()
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.![]()
Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
Palm Invest........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Zijn de eisen al bekend gemaakt?quote:
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
Eindig gevangen in luxequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Nominatie voor de meest offtopic reactie, tochquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
Wat kost dat schilderij bij je.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen
misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........
coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost dat schilderij bij je.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een poolboy named Brianquote:
H&C wonen in Hilversumquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
en houdt dat de Brian en Amandafans die zich ergeren aan Brian en |Amanda, omdat ze niets van hun laten weten weer een poosje rustig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)![]()
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Heel goed Claire, alles lekker zelf houden meid!quote:wo 11 jun 2008, 12:09
Weinig animo voor Huub en Claire
door onze redactie
AMSTERDAM - Vooral Huub dacht na zijn avontuur in de Gouden Kooi een glansrijke carrière tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar te zijn...
Foto: AB BLAUW
Huub en Claire werden twee weken geleden nog omringd door beveiligers, maar nu lijkt niemand het Gouden Kooi-echtpaar meer te herkennen... Ook de telefoon bij het boekingskantoor, waar Huub voor 2000 euro in te huren is voor een meet & greet of voor het openen van een winkel, staat niet bepaald roodgloeiend. Dit schrijft het weekblad Privé.
Tot overmaat van ramp heeft 'de pestkop van de villa' in twee weken tijd al zijn geld er doorheen gejaagd. Alcoholmisbruik en opstootjes hebben ervoor gezorgd dat Huub slechts 2000 euro overhield van zijn 10.000 euro borg. Claire hoeft zich daarentegen geen zorgen te maken, de blondine verliet met 25.000 euro de villa. Maar manlief hoeft niet op financiele steun te rekenen. "We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Financieel houden Huub en ik alles gescheiden."
Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie![]()
Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Humorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de gezinsbode van gisteren.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft![]()
[ afbeelding ]
Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url
http://www.brianaire.com/
Wat vind jij onzin dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ja op het laatst ja, maar de eerste weken waren de opmerkingen richting Angelique niet te mals hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
Onzin, ik kan best positieve punten noemen van Natasia en ook van Brian en Amanda, maar dat is niet de issue.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar
Geweldig, Natasia in een blad dat Vriendin heetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"
http://forum.headliner.nl/topic-8653/
toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...![]()
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Zana het volgende:
Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
Leuke foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn die foto's BS als je het niet met de tekst eens bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
Heett de term "streamgedeformeerde fans" de plaats ingenomen van "Huubgroupies"?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
Mutsje!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
Kolere, ik ben wrs bevangen door de hitte. Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
Hier staat de hele uitzendingquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap bij 101 tv:
http://www.youtube.com/user/petermarjan
tja, ze hebben inderdaad alles zelf gezegd en gedaan, maar ja, een beetje knip- en plakwerk doet wonderen...en het ging toch om een grote prijs...erg dat je dan als deelnemer ook afhankelijk bent van hoe de medewerkers achter de schermen je (willen) neerzettenquote:Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staat de hele uitzending
http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
En zo halverwege het interview kun je zien dat hij niet weet of Jaap nu écht boos op hem is of dat het gespeeld is van Jaap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
volgens mij was ie doodsbangquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
Die dochter van Anna Nicole Smith heet ook Lynn, daniellynnquote:
quote:GEFELICITEERD NADIAAAAA en DENNIS.....ja het kooi kindje zit niet langer meer in kooi van NadiaHet hele lieve schattige kleine coetchie coetchie goeee dochtertje van Nadia en Dennis is geboren op 08-07-08 om 1:07.
Amanda en ik zaten toen in een interview met de Party en 's avonds zijn we meteen bij Nadia en Dennis op bezoek geweest in het ziekenhuis. Met hun Babu gaat het heel erg goed en het leek wel of Dennis al Murray's in het haar had gesmeerd....of was het nou dat Nadia al de haartjes had gestyled....hehehe ze zijn allebei dolgelukkig.
Het kindje was ergens in Augustus uitgerekend, maar Jaycee-Lynn had zoiets van jaaaa daaaag ik kom gewoon nu naar buiten!! En dus ja zo ging het dus ook.
Gefeliciteerd aan Dennis en Nadia en hun familie. Veel sterkte en succes!
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef RSie het volgende:
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef RSie het volgende:
[..]
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.
Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn.
Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens.
Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont.
De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
[..]
Namen? Het doet steeds vaker stof op waaien.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Jaycee Lynn?!
Jammer? Het is haar verdiende loonquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
O ja, Brook-Lynn, nu wordt het me duidelijk. Alleen die eerste naam, hoe komen ze eropquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
Was dat haar opzet dan Ilona? Maar ze wist toch helemaal niet van wie ze dan zwanger zou raken? Of maakte dat niet uit?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder![]()
Who's next...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was?
Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
Op dit filmje zegt Naad dat ze 2/3 weken geleden negatief getest is en dat ze beiden weken daarvoor dachten dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
Agossiequote:Op donderdag 10 juli 2008 07:27 schreef chelsepels het volgende:
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan NL.
Met z'n sjaaltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |