abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 06:32:13 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58912005
quote:
'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken
AMSTERDAM - 'Terror' Jaap laat in het RTL-programma Life & Cooking nog even zien wie de baas is. De winnaar van de Gouden Kooi heeft de tafel van Carlo en Irene stukgegooid!

Jaap (25) besloot het presentatieduo 'terrorles' te geven. "Dat is toch f*cking niet normaal", riep hij voordat de tafel de lucht in ging.

Maar de miljonair liet ook nog even zijn gevoelige kant zien. "Ik heb spijt van twee dingen: ik heb een emmer stront over iemand heen gegooid en ik heb de zanglerares van de Gouden Kooi weggejaagd." De arme vrouw kreeg eieren op haar hoofd en ze werd door de paardenbak gerold.

Jaap heeft geen spijt van zijn 'goede doelen' actie. "Ik heb gezegd dat ik de helft van het geldbedrag over zou maken naar Stichting Aap, maar alles is lekker voor Stichting Jaap! Ik vind het een goede grap, omdat ik nog een appeltje te schillen had met het Nederlandse volk. Het merendeel heeft op Brian gestemd."

Wat de 'terrorist' met zijn geld gaat doen is nog niet helemaal duidelijk. " Ik ben een huis aan het bouwen van spare-ribs", grapt hij. "Huub heeft in een dronken bui om 10.000 euro gevraagd, maar daar heb ik alleen maar hard om gelachen
."
pi_58912049
ja was een échte Jaap actie die stichting (J)AAP

kan het wel waarderen hoor hij heeft het spel gespeeld tot de laatste minuut én gewonnen

zoals jaap is als schaker heeft ie gewoon zes stappen vooruit gedacht

ach........ ben allang blij dat brian niet heeeft gewonnen

ik gun het japie
pi_58912147
Huub aan het bedelen?

Jaap Toch jammer dat ik nooit naar Carlo&Irene ( ) kijk dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 26 mei 2008 @ 08:35:26 #4
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58912499
Was puur van te voren opgezet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 26 mei 2008 @ 08:43:04 #5
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_58912552
Linkje vd uitzending?
Goed verhaal. Lekker kort.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:12:50 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58912834
wat een lutser die Huub
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 26 mei 2008 @ 13:04:32 #7
170945 smoekie
individualist
pi_58917536
quote:
Op maandag 26 mei 2008 07:29 schreef DroogDok het volgende:
Huub aan het bedelen?

Jaap Toch jammer dat ik nooit naar Carlo&Irene ( ) kijk dan.
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
wat een lutser die Huub
tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.

Goedgelovige Harry's

Losahs.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_58921885
quote:
Op maandag 26 mei 2008 08:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Linkje vd uitzending?
uitzending met Jaap
vanaf 1.12.00

Carlo en Irene bieden Jaap de kans om talkshowhost te zijn. Maar Carlo en Irene zijn nogal saaie gasten om te interviewen, dus dan maar Terror-les. Carlo flipt de tafel en Irene blijft ze de rest van de uitzending "is toch niet normaaaaallll???" zeggen.
pi_58932195
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:

[..]

uitzending met Jaap
vanaf 1.12.00

Carlo en Irene bieden Jaap de kans om talkshowhost te zijn. Maar Carlo en Irene zijn nogal saaie gasten om te interviewen, dus dan maar Terror-les. Carlo flipt de tafel en Irene blijft ze de rest van de uitzending "is toch niet normaaaaallll???" zeggen.
ach het is irene
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:55:28 #10
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_58934270
sIrene
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:43:16 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58935055
Het blijft al snel erg stil rondom de ex-bewoners ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:04:24 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58935455
http://goudenkooi.headliner.nl/

altijd makkelijk.... maar het is inmiddels rustig met het nieuws.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:22:37 #13
2018 PC eend
relativist
pi_58942670
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef smoekie het volgende:

[..]

[..]

tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.

Goedgelovige Harry's

Losahs.
Jaap zei er nog bij dat huub het vroeg toen hij lam was en dat het waarschijnlijk wel in de uitzending kwam, dus waarom zou je er direct vanuit gaan dat het niet waar is
Een van de regels die nog steeds staat is dat ze geen afspraken mogen maken over het prijzengeld, dus dat jij jaap er niet voor aan ziet om hem dat bedrag te weigeren (wie heeft het trouwens over een lening?) is wel een beetje erg vreemd

De ware losers/goedgelovige Harry's zou ik dan ook willen zien in de mensen die met veel gejuig een party artikel 'ontvangen'
De dag dat ik mijn mening in de Party vertegenwoordigt zie, is de dag dat ik mezelf voor de trein gooi

Die zure criticaster van Brian is trouwens een ex-BB die het niet verder geschopt heeft dat het werken voor zo een minderwaardig roddelblad, dat JdM waarschijnlijk betere plannen voor Brian op stapel heeft staan zou voor hem vast extra zout in de wond zijn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_58946862
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef PC eend het volgende:
Die zure criticaster van Brian is trouwens een ex-BB die het niet verder geschopt heeft dat het werken voor zo een minderwaardig roddelblad, dat JdM waarschijnlijk betere plannen voor Brian op stapel heeft staan zou voor hem vast extra zout in de wond zijn
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
  Moderator dinsdag 27 mei 2008 @ 21:48:55 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58950794
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 22:04:17 #16
137949 Disana
pi_58951199
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel

En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
pi_58951961
quote:

[..]

Tjonge NMNS, waar haal je het vandaan.

Dus jij vindt het erger dat er een artikel over Brian in een blaadje staat dan dat Brian dat met Fries gedaan heeft? Er stond alleen maar de waarheid in, zoals we allen hebben kunnen aanschouwen
En onder de gordel? Ja, wat Brian deed was zéker onder de gordel, het artikel daarentegen niet, dat waren gewoon feiten.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:41:20 #18
158452 IQM
I am the one
pi_58952162
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef Copycat het volgende:
Het blijft al snel erg stil rondom de ex-bewoners ...
Goh, verrassend.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_58953366
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:41 schreef IQM het volgende:

[..]

Goh, verrassend.

tja afkicken van de gouden kooi jongens, andere hobby zoeken

(zie mijn onderschrift )

WAT NOU SLUIKRECLAME (natasia mode )

woensdag 28 mei 2008 @ 00:06:11 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_58953885
quote:

Is dat artikel ergens terug te lezen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58954003
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:06 schreef APK het volgende:

[..]

Is dat artikel ergens terug te lezen?
Ja in de party Of vraag het ff aan Disana die uit de met spinnenwebben vergeven cos spelonken kroop
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:14:12 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_58954035
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja in de party Of vraag het ff aan Disana die uit de met spinnenwebben vergeven cos spelonken kroop
Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?

Maar wat is het probleem eigenlijk?
Brian heeft een paard afgetrokken ofzo
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:22:17 #23
2018 PC eend
relativist
pi_58954177
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?

Maar wat is het probleem eigenlijk?
Brian heeft een paard afgetrokken ofzo
Brian bevredigt Paard
Nederland walgt van Brian (maar sms wel het meest voor hem ).
Dierenbescherming woest

Andries gaat het nog ver schoppen

DGK in de Media - deel 2
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:29:19 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_58954303
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:22 schreef PC eend het volgende:

Brian bevredigt Paard
Nederland walgt van Brian (maar sms wel het meest voor hem ).
Dierenbescherming woest

Andries gaat het nog ver schoppen

DGK in de Media - deel 2

Hoe cares?

Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:33:28 #25
2018 PC eend
relativist
pi_58954371
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe cares?

Ik vond het maar een lulverhaal
pi_58954382
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe cares?

Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al fout Stond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:44:00 #27
2018 PC eend
relativist
pi_58954539
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al fout Stond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Zijn kinderarmpje haalt het lang niet bij Fries....
Volgens mij is het gewoon penis envy van andries
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 00:51:31 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58954645
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:53:36 #29
2018 PC eend
relativist
pi_58954671
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend.
Een zakkenwasser
pi_58954701
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
Die knipoog doet het um
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 01:12:02 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58954862
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Die knipoog doet het um
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:09:17 #32
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58955815
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.

Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.

„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.

Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.

„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”

Bron: Telegraaf
pi_58960783
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.

[ afbeelding ]

„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.

Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.

„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”

pi_58966034
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:45:42 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58967286
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Net zo naief als claire dus...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:58:12 #36
168159 FSR
Just myself
pi_58967592
Terror Jaap terroriseert fijn verder

Brian verkeerde (en naar geruchten nog steeds) in een shocktoestand omdat hij er echt van uit ging dat hij zou winnen. Met hem heel Nederland overigens, want niet alleen in de laatste twee exit-polls van de afgelopen twee maanden, maar ook in alle stemmingen tót aan de laatste stond de beste man op kop. Dit is waarschijnlijk ook de reden geweest dat Jaap heeft gewonnen. John de Mol verklaart dit als het ‘hij gaat toch wel winnen dus ik stem niet meer’ effect. Dit zou zijn waarom Jaap uiteindelijk heeft weten te winnen met een nipte voorsprong.

Maar voor Jaap was de 1.3 miljoen euro die hij mee naar huis neemt nog niet genoeg. Hij kon het niet laten om, toen de deelnemers weer in het huis aanwezig waren, Brian constant in te wrijven dat hij had gewonnen. Letterlijk terroriserend waarbij geregeld de tergende woorden ‘nananananaaanaaa’ te horen waren. Brian deed het niets, want die kreeg weinig mee van wat er om hem heen gebeurde. Tenminste houdt hij nog een vrouw over aan de Gouden Kooi, want Amanda kon hem ondanks zijn verlies melden dat ze verschrikkelijk veel van hem houdt. ‘Ik ook van jou’ was het enige dat Brian kon antwoorden.

Wie wel laat zien dat zijn act echt een act was is Huub. Ondanks dat ook hij ziek is dankzij zijn verlies, is hij nu poeslief tegen de andere deelnemers. Voor Jaap had hij niets dan goede woorden en noemde hem ‘een terechte winnaar’. Maar zelfs tegen Amanda en Brian, met wie hij niets dan ruzie had tijdens het programma, was hij vriendelijk. Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.

Bron: Het Net
When exist, things are inévitable
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:00:58 #37
2018 PC eend
relativist
pi_58967651
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!
Ja idd, ze zouden die nmns eens met rust moeten laten
pi_58967812
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
door Vanessa Bontje

[ afbeelding ]

Wat een aandachtsorgels.

Natuurlijk gaan ze uit elkaar, maar zij wordt eerst nog zwanger ofzo.
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:33:54 #39
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58968356
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef FSR het volgende:
Terror Jaap terroriseert fijn verder

\.....

Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.

Bron: Het Net
Ja, da's lekker.... als Huub had geweten dat het uiteindelijk er niet om ging dat je tegenstanders naar huis gingen, maar het publiek zou bepalen of je zou winnen, dan had hij natuurlijk gewoon normaal zichtzelf geweest en niet zo'n extreme rol aangenomen. Dan had hij gewoon ook lekker achterover geleund...

Dat gaat nooit geaccepteerd worden in DGK 2 als iedereen dat doet, want dan gaat er nooit iemand weg.
pi_58969493
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk hier de beelden nog maar eens, leg er teksten die geschreven zijn in al die Cossen maar naast, zijn en lees ook het Party artikel nog maar eens een keer. Als je dan nog steeds vindt dat het een juiste weergave is van dat wat er gepasseerd is, dan mag je in ene door naar de vernieuwde opgeheven vinger. Als de intentie was en is om Brian tot na DGK stuk te maken met nonsens en onzin, dan moet dat maar gewoon gezegd worden door hen die daar schijnbaar belang bij hebben.

pi_58969652
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel

En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
Disana....
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:51 #42
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_58976446
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje

Er kan er maar één de domste zijn
pi_58976921
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
The Man is back!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58986479
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
pi_58987162
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Vinamp het volgende:
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58989645
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.....
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:54:58 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_58990557
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Scandalous het volgende:

Je mag er wel op rijden, met een zweep slaan of zo'n beest opvreten.
Maar iemand zit aan zijn pik en het hele land is in rep en roer.
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:02 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58991078
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
pi_58991187
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Net zo naief als claire dus...

weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen

toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was

pi_58991202
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:11:30 #51
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_58992218
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen

[ afbeelding ]

toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was

pi_58992352
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:11 schreef kabelhaspel het volgende:

[..]

ik heb het ook niet gedaan

en zie nu ook wel in hoe stom het was om er alleen maar over na te denken

maar ja ben een sucker voor romantiek
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:20:55 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_58992428
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 17:27:01 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58992554
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.
Misschien niet létterlijk.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:30:07 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_58992630
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Gert het volgende:

Misschien niet létterlijk.
Als het een lekker wijf is mag het best wel letterlijk.
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 17:30:31 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58992638
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
pi_58995162
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
Je hebt er oog voor.
pi_58996152
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:

[..]

mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meer

ben blij dat ik mijn schilderijtje niet gestuurd heb in ieder geval, want zoals ik er nu tegaan kijk zou doodzonde zijn geweest
pi_58999264
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meer

ben blij dat ik mijn schilderijtje niet gestuurd heb in ieder geval, want zoals ik er nu tegaan kijk zou doodzonde zijn geweest
Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel cool
pi_58999431
vr 23 mei 2008, 00:04
Brian in shock-toestand
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-Brian´s gemoedstoestand na zijn verlies is totale ontzetting...

Brian krijgt, na 607 dagen in de miljoenenvilla, helemaal niets...

Tijdens de persconferentie kreeg de voormalig gedoodverfde winnaar nauwelijks een woord over zijn lippen. Ook toen hij later in de Gouden Kooi rondliep leek arme Brian wel een zombie. De nederlaag blijkt zuur, erg zuur...

Telegraaf
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58999437
'Terror Jaap' basht Brian
door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Gouden Kooi-winnaar 'Terror Jaap' heeft in de nacht na zijn glorieuze overwinning verliezer Brian tot het uiterste toe getergd. " Jaapio wint De Gouden Kooi, met 50,93 procent, na na na na naaaaa..."

Jaap, die al vijftien maanden lang zijn medebewoners van de miljonairsvilla op alle mogelijke manieren het bloed onder de nagels vandaan haalde, kon het niet laten. Zelfs nadat bekend werd dat hij ruim 1,3 miljoen euro mee naar huis nam door DGK te winnen, móest hij het verliezer Brian inpeperen. "Ik heb gewonnen!"

Brian, zichtbaar geïrriteerd, hield zich in en troostte zijn vriendin en mede-verliezer Amanda. Zij lag ziek van ellende op bed. "Ik houd zoveel van jou", fluisterde ze Brian toe. Waarop de krullenbol antwoordde: "Ik ook van jou." Hierop kusten en omhelsten de twee elkaar innig.

En Jaap? Die zat in de woonkamer te praten met zijn geliefde Cora , met wie hij éindelijk weer mee naar huis kon. Bovendien kon hij het niet laten om, toen Huub zijn blaas buiten leegde, zijn hand even in de straal te houden...

Brian mag dan niet gelukkig zijn in het spel, hij is het in ieder geval wél in de liefde.

Bron : De telegraaf
pi_58999487
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel cool
het is te koop, een meisje wilde het kopen, heb d'r gematst mocht ze voor een klein prijsje hebben, zij blij, stuurt ze me een email, of ik het dan wel even naar het CS amsterdam wilde brengen want ze vetrouwd de postbode's niet

nah, ja, zie ik dus niet zitten om met een schilderijtje ergens op het CS in amsterdam te gaan staan wachten op de koper van mijn schilderijtje, dus ik heb er uitgelegd hoe ze vanaf het station naar mijn huis kan komen, niks meer gehoord........

dus eh....... om een lang verhaal kort te maken, je mag hem kopen

zie mijn topic (onderschrift ) [TK] POP ART schilderijen

donderdag 29 mei 2008 @ 22:27:32 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_58999589
Ik heb nog een elektrische gitaar te koop, iemand?

Die, maar dan in het blauw.
pi_58999753
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:

[ afbeelding ]

tja De ex-bewoners ''zijn ook amper in de media dus dan krijg je dit soort afdwalingen,

maar serieus, iemand nog iets van huubm clair, amanda, brian of jaap vernomen?
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:34:54 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_58999853
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

maar serieus, iemand nog iets van huubm clair, amanda, brian of jaap vernomen?
Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.
pi_58999905
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.

ik heb anderhalf jaar de gouden kooi gevolgd, waar slaat dit nou weeer op

ach laat ook maar
pi_59000344
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:

[ afbeelding ]

Issie op linnen of op een houten paneel....
pi_59019175
pi_59019775
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Wilfret het volgende:
[ afbeelding ]
waar en wanneer was dit?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:21:28 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_59019799
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:

Brian mag dan niet gelukkig zijn in het spel, hij is het in ieder geval wél in de liefde.

Bron : De telegraaf
Precies, waarom zou ie moeten janken over die miljoen? Hij heeft de hoofdprijs namelijk al; Amanda.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_59020710
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Wilfret het volgende:
[ afbeelding ]
hahah huub natuurlijk weer met een peuk in ze hand kan die die nu nog wel betalen
pi_59023301
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

waar en wanneer was dit?
IIk zou het niet weten? de foto is van http://ilonajuly.hyves.nl/
pi_59024386
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef Wilfret het volgende:

[..]

IIk zou het niet weten? de foto is van http://ilonajuly.hyves.nl/
ah ilona
pi_59045413
Ik heb Jaap eindelijk bij Knevel gezien, en wat deed hij het goed zeg. Die Jaap moet woordvoerder worden.

Dat Nova gaat tegenwoordig nergens meer over, dan hebben ze hele items over Bokito en nu ging het weer over de Gouden Kooi.
En dat Item was echt heel slecht, je kon duidelijk zien dat diegene die dat item gemaakt had, misschien 1 of 2 keer naar de Gouden kooi heeft gekeken

Ik voel me overigens nogsteeds bedrogen door de linkse media, want zij hadden mij beloofd dat de Gouden Kooi een waar slagveld zou worden waar ambulances en politie af en aan zouden rijden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59045462
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:03 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb Jaap eindelijk bij Knevel gezien, en wat deed hij het goed zeg. Die Jaap moet woordvoerder worden.

Dat Nova gaat tegenwoordig nergens meer over, dan hebben ze hele items over Bokito en nu ging het weer over de Gouden Kooi.
En dat Item was echt heel slecht, je kon duidelijk zien dat diegene die dat item gemaakt had, misschien 1 of 2 keer naar de Gouden kooi heeft gekeken
Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.
Het enige jammere vond ik dat hij argument RTL/Talpa steeds gebruikte. Niet zeiken, je doet alles voor een miljoen, dat had hij vol moeten houden.
Go hard or go home
pi_59045495
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:06 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.
Het enige jammere vond ik dat hij argument RTL/Talpa steeds gebruikte. Niet zeiken, je doet alles voor een miljoen, dat had hij vol moeten houden.
Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.

Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59045582
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.

Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
Is waarschijnlijk ook mijn idee die ik heb bij de rol van Jaap. Dat hij daarmee uit zijn rol valt door het op RTL of Talpa te schuiven. Het was gewoon meer des TerrorJaaps geweest als hij bleef volhouden dat hij voor een miljoen alles doet. Alhoewel Jaap wel de meest gescripte puppet on a string was, de smaakmaker en tv maker van dgk.
Hoe dan ook, hij deed het goed en wat mij betreft een terechte winnaar.
Go hard or go home
pi_59045813
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.

De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
pi_59045852
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef JohnDope het volgende:
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.

De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
Go hard or go home
pi_59045909
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
hehe ja klopt

Maar het kan ook zo zijn, omdat er over SBS6 altijd zo slecht gepraat wordt, dat hij nu even over RTL zo begon te praten (zovan kijk mij even netjes zijn en ik werk nog voor SBS ook)
Want als er iemand met veel mafketels te maken heeft gehad in zijn leven, is het Peter wel, dus die is wel wat gewend.
  Moderator zondag 1 juni 2008 @ 12:49:42 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59046200
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.

Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
pi_59046644
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.

Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
ja, Prem was super, je zag ook duidelijk dat ie Jaap wel mocht, en moest gewoon af en toe lachen om hem

en Peter R. de Vries gedroeg zich behoorlijk lullig ja, en hij gaat nog wel een boek schrijven (of heeft ie dat al gedaan?) over de verdwijning van natalie holloway, alsof dat zo zuiver is, nog meer geld verdienen over de rug van dat meisje.

Kijk ik vond het goed dat die Jordan ontmaskerd is maar met die TV uitzendingen en al die intervieuwd in amerika heeft ie er wel genoeg centjes aan verdient dacht ik zo, en misschien heeft de moeder van natalie ook nog wel flink in de buidel getast.

nee Peter R. de Vries
pi_59047223
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.

Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
pi_59047260
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.

Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
dat is waar, heb je hélemaal gelijk in, zeker dat ie die twee onschuldige kerels uit putten de cel heeft uitgekregen dat was helemaal top

maar in dit geval was ie wel hypocriet bezig,
  maandag 2 juni 2008 @ 16:19:04 #85
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59071890
Prem is echt geweldig. Volgens mij waren zijn dochters gewoon voor Jaapio.
Gangstarr
pi_59072202
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

waar en wanneer was dit?
Dat is een foto van mij die gemaakt is op 29 september vorig jaar bij de fandag in de Witte Bergen.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:00:13 #87
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59072773
he jongens,

eerste keer voor mij in mijn leven fok,

humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl

laters

huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59072899
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,

humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl

laters

huub
hé ik had een ''zekere'' iemand beloofd nooit meer te posten in 'DGK'' topics maar dit is Huub

dus ik verbreek hierbij mijn ''belofte''........

zou het hem écht zijn?

als ie het echt is, HUUUUUUUUUUB Hoi !!!!

† In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 17:12:46 #89
137949 Disana
pi_59073044
quote:
he jongens,

laters

huub
Leuk je te zien, Huub Je bent het nu toch wel echt he? Want we hadden al een wannabe Huubje

Ik verwacht zonder meer dat het goed met je gaat en hoop je hier vaker te zien.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:14:49 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59073076
Pics or it didn't happen.
pi_59073459
Hoi Huub!
Ga weg, fake Huub!

Je hebt een pm, Huubdgk. Da's dat envelopje boven in je bericht.
Go hard or go home
pi_59073630
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
  maandag 2 juni 2008 @ 17:44:50 #93
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59073768
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,

fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,

ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,

leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken

laters

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59073839
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,

fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,

ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,

leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken

laters

huub
hoe weten we dat je echt bent???
Eric belde iemand van het forum.
Goedemorgen :W
  maandag 2 juni 2008 @ 17:50:09 #95
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59073886
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
Nil Volentibus Arduum
pi_59073913
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
mooi zo :0
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 17:54:26 #97
137949 Disana
pi_59073967
quote:
Huub, de echte diehards en eeuwig verslaafden zitten in de COS (voorheen Commentaar op de Streams):

COS [ # 3824 ] Kahaarin Pelleboer

Als je daar post worden ze we helemaal blij, vooral beequeen als die het ziet na haar avondmaaltijd.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:56:40 #98
158452 IQM
I am the one
pi_59074026
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef daWeasel het volgende:
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11

Lijkt me wel echt dus.
Scio Melius
Gelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:04:13 #99
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59074190
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:

[..]

www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
aka de broer van Huub:

Lijkt me wel echt dus.
Als die het echt is, dan zou het eens tijd worden dat die zijn wipneus hier eens liet zien
Niets te vroeg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59074203
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:

[..]

www.rocketmiljonairs.nl
aka de broer van Huub:

Lijkt me wel echt dus.
  Admin maandag 2 juni 2008 @ 18:07:26 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59074251
quote:
he jongens,

laters

huub
Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,
je mag me overtuigen op yvonne@fok.nl
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59074268
quote:
Check pm!
Go hard or go home
  Admin maandag 2 juni 2008 @ 18:12:22 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59074357
ah, Noekje pikt het al op, mooi
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_59074393
Ben benieuwd .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59074518
Het is hem!
Heb hem net aan de telefoon gehad.
Schatje is het!
Go hard or go home
  maandag 2 juni 2008 @ 18:19:44 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_59074540
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Schatje is het!
Was 'ie nuchter?
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 18:19:48 #107
137949 Disana
pi_59074543
quote:
Het is hem!
Schatje is het!
Dank noekje (en van harte).

Dat laaste wisten we natuurlijk al
pi_59074545
quote:
Het is hem!
Schatje is het!
en nu helemaal hotel de botel
pi_59074582
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef APK het volgende:

[..]

Was 'ie nuchter?
Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!

Natuurlijk niet, hij heeft een alcoholverbod.
Go hard or go home
pi_59074607
Welkom Huub
  maandag 2 juni 2008 @ 18:23:11 #111
175062 Lobasca
exorcist
pi_59074630
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef APK het volgende:

[..]

Was 'ie nuchter?
De grootste Huubfan vooraan in de rij?
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 2 juni 2008 @ 18:26:42 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_59074724
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!

Natuurlijk niet, hij heeft een alcoholverbod.
Ik heb speciaal voor hem een eigen topic geopend om dit topic niet verder te vervuilen.
Babbel hier met -nuchtere- Huub.
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 18:28:46 #113
137949 Disana
pi_59074776
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

De grootste Huubfan vooraan in de rij?
Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:30:32 #114
158452 IQM
I am the one
pi_59074818
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,
je mag me overtuigen op yvonne@fok.nl
Wel!
Scio Melius
Gelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:30:53 #115
175062 Lobasca
exorcist
pi_59074825
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.
Ik zeg kaasstengel!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 18:32:34 #116
137949 Disana
pi_59074863
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik zeg kaasstengel!
En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebben
pi_59075049
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Disana het volgende:

[..]

En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebben
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.
pi_59075240
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.

huub heeft altijd zin.

niet naar de cos gaan huub!! toen je lieke dumpte waren ze allemaal tegen je en wilde ze een vliegtuigje met emmers stront op je afsturen!!!!!!!!!
pi_59075299
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:47 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

huub heeft altijd zin.

niet naar de cos gaan huub!! toen je lieke dumpte waren ze allemaal tegen je en wilde ze een vliegtuigje met emmers stront op je afsturen!!!!!!!!!
O ja? Dat wist ik helemaal niet. Dat is vals zeg
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 19:01:36 #120
137949 Disana
pi_59075597
quote:

[..]

pi_59077674
quote:

[..]

Ik kom voor die gelegenheid wel ff langs
  maandag 2 juni 2008 @ 22:03:52 #122
175062 Lobasca
exorcist
pi_59077858
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kom voor die gelegenheid wel ff langs
Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59078192
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?
En diverse PM's ontvangen wil je ze zien
  maandag 2 juni 2008 @ 22:30:45 #124
175062 Lobasca
exorcist
pi_59078637
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]

En diverse PM's ontvangen wil je ze zien
I allready did
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59078965
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

I allready did
Mooi zo Neem dan nog wat te drinken, smeer je toetsenbord in met paté gooi het in de struiken en laat de honden het maar oplossen
  maandag 2 juni 2008 @ 22:45:17 #126
175062 Lobasca
exorcist
pi_59079099
Ik zou zeggen, hou je hoofd koel bij alles wat je doet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59079137
Zeg maar gewoon niks .
  maandag 2 juni 2008 @ 22:49:06 #128
175062 Lobasca
exorcist
pi_59079200
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg maar gewoon niks .
Waarom post jij in dit topic Bijdrage nul
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59079256
Jij en over bijdrage in een topic beginnen, late night humor .
  maandag 2 juni 2008 @ 22:52:47 #130
175062 Lobasca
exorcist
pi_59079288
Nog iets over de ex-bewoners in de media?
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 2 juni 2008 @ 22:59:11 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59079435
Jaja Huub, ook dát is FOK! .
  maandag 2 juni 2008 @ 23:00:09 #132
175062 Lobasca
exorcist
pi_59079468
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Copycat het volgende:
Jaja Huub, ook dát is FOK! .
Waar blijftie?
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:04:44 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_59110686
'Gouden Kooi-ster Nadia in Gooische Vrouwen'
door onze redactie
AMSTERDAM - Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...

Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.

De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.

Bron: Telegraaf.nl
pi_59110742
Op de FP staat 't ook al .
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:16:06 #135
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59121507
Haha, geweldig. Ik ben benieuwd of ze acteertalent heeft.
Gangstarr
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:14:44 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_59130160
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:04 schreef marky het volgende:
'Gouden Kooi-ster Nadia in Gooische Vrouwen'
door onze redactie
AMSTERDAM - Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...

Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.

De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.

Bron: Telegraaf.nl
Een vaste rol nog wel, voor onze classy Nadia
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:22:00 #137
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59132429
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59133723
http://wiewiebe.hyves.net/

Dit bericht klopt ook niet, want alleen Huub komt er maar.

Freunden! Zaterdag 14 Juni krassen jullie alles weg in je Agenda en ben jij in Manhatten @ Arnhem! Waar Terror Jaap aanwezig zal zijn, Huub, Amanda en Brian, Dennis en Nadia en nog vele vele anderen!

Via de Huub Hyve (Huubsgoudenkooi.hyves.nl) Geef ik twee vrijkaarten weg! Hoe kan je die krijgen? Ga naar de website wordt lid en check voor verdere info de Huub Hyve!

Latersss
  donderdag 5 juni 2008 @ 05:34:41 #139
2018 PC eend
relativist
pi_59135522
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

Freunden! Zaterdag 14 Juni krassen jullie alles weg in je Agenda en ben jij in Manhatten @ Arnhem! Waar Terror Jaap aanwezig zal zijn, Huub, Amanda en Brian, Dennis en Nadia en nog vele vele anderen!

Via de Huub Hyve (Huubsgoudenkooi.hyves.nl) Geef ik twee vrijkaarten weg! Hoe kan je die krijgen? Ga naar de website wordt lid en check voor verdere info de Huub Hyve!

Latersss
Dus eerlijke huub probeert sneaky mee te liften op het succes van een echte winnaar?
Zakelijk niet goed voor Jaap, als het publiek hem verwacht en hij komt niet
pi_59138953
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

Latersss

Klopt voor geen meter zoals je zegt.
Manhatten heeft Brian willen boeken voor de 14e, maar die heeft dan al wat staan.
Nu hebben ze Huub geboekt...en die komt alleen (om plaatjes te draaien/vernachelen).
pi_59139403
Hey Huub,

Hoe vind je het eigenlijk dat je echt megaslecht in de uitzending bent weergegeven? en De Rat met zijn Strohoofdsletje eigenlijk nonstop als 'de leuke mensen' zijn neergezet? Dit allemaal in tegenstelling tot de streams? Als alleen de streamers mochten stemmen had je echt wel gewonnen namelijk. Weet ook wel zeker dat Jaap gewonnen heeft door Huubfans. Toen jij eruit lag heb ik snel wat op Jaap gestemd zodat wifebeater niet zou winnen.

Hoe vonden jullie het eigenlijk toendertijd dat o.a. de fokkers ervoor gezorgd hebben dat de uitstapjes niet meer doorgingen door het 'aanranden' van Lieke? Was dat bij jullie bekend?

PS waar honkbalde je in Oldenzaal?

LP'tje
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:54:37 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59143592
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:

[..]

Manhatten heeft Brian willen boeken voor de 14e, maar die heeft dan al wat staan.
Nu hebben ze Huub geboekt...en die komt alleen (om plaatjes te draaien/vernachelen).
je lult uit je nek.. het is georganiseerd door Huub groupies en Huub komt een uurtje draaien.. las ik net op een weblog wat nowlive berichthes post.. ik kan zelf niet op die site
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:59:57 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59143755
ManhattAn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:30:12 #144
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59144749
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ben je Brian z'n manager geworden?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59146935
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:54 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je lult uit je nek.. het is georganiseerd door Huub groupies en Huub komt een uurtje draaien.. las ik net op een weblog wat nowlive berichthes post.. ik kan zelf niet op die site
Ok, leuk dat ze dat er van maken op NL, alles wat ze daar zeggen is natuurlijk waar.
Maar dan moet je Manhattan maar is bellen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:02:44 #146
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59147635
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ok, leuk dat ze dat er van maken op NL, alles wat ze daar zeggen is natuurlijk waar.
Maar dan moet je Manhattan maar is bellen.
geen idee of het waar is.. maar ik denk niet dat op een feestje van Huub groupies Brian welkom is.. aan de andere kant.. Manhattan is gewoon een grote club en die leent zich niet voor feesten en partijen dus jouw verhaal zal wel kloppen
pi_59147858
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:02 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

geen idee of het waar is.. maar ik denk niet dat op een feestje van Huub groupies Brian welkom is.. aan de andere kant.. Manhattan is gewoon een grote club en die leent zich niet voor feesten en partijen dus jouw verhaal zal wel kloppen
Jaap is er natuurlijk groot en zwaar genoeg voor om zich op te splitsen in 2 personen van 85 kilo, maar denk toch niet dat dat zo zal zijn, want dit is zijn agenda voor 14 juni.

Zaterdag 14 juni 2008 - 20.45 uur tot 21.30 uur

Jack’s Casino
Warmonderweg 8
Sassenheim

Solo Optreden

Zaterdag 14 juni 2008 - 23.59 uur tot 00.40 uur

Disco Apollo
Mariaplein 15
Helden (Venlo)

Solo optreden

Zaterdag 14 juni 2008 - 02.30 uur tot 03.15 uur

City Life Dancing
Nieuwdorperweg 44
Reeuwijk
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:28:24 #148
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_59148315
Dat wordt racen dan
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 16:35:31 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59148517
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ben je Brian z'n manager geworden?
uhuh:
quote:
Fuck me...I'm famous!

donderdag 5 juni 2008 @ 17:32:31 #150
16715 Mylene
*schatje*
pi_59149982
quote:
Van gouden kooi naar gouden koets…
AMSTERDAM - Eén van de broers van Claire is naast familie van de voormalig Gouden Kooi-bewoonster, ook vaak in de buurt van koningin Beatrix!

De broer van Claire uiterst rechts

De broer van Claire(rechts) samen met Koningin Beatrix

Was de Brabander onlangs vanwege de bruiloft van zijn zus nog aanwezig in De Gouden Kooi , deze week beschermde hij niemand minder dan onze vorstin bij een bezoekje aan een school in Eindhoven.

Hij maakt namelijk deel uit van de DKDB, de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, die onder anderen leden van het Koninklijk Huis beveiligt. Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
bron
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:12 #151
2018 PC eend
relativist
pi_59154573
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef PC eend het volgende:
Huub schijnt niet te kunnen begrijpen, dat Amanda en Brian het in de media over een verkrachting hebben.
Misschien moet hij het zelf nog eens bekijken

Verkrachting?

http://media.putfile.com/huub-vs-brian

Huub voert amanda dronken, terwijl ze zegt dat ze niet meer wil, blijft hij shotjes inschenken, hij voert haar zo dronken totdat ze niet eens meer op haar benen kan staan (ze valt een paar keer).
(Daarvoor had hij amdanda al een zo dronken meegemaakt dat ze niet meer wist waar ze was, toen had hij haar in bed gelegd en vertelde later dat hij nooit van zo een situatie misbruik zou maken.)

Dan gaat hij aan haar tiet zitten en amanda zegt dat ze even moet liggen en gaat naar haar bed.
Als een predator sluipt hij achter haar aan en kruipt bij haar in bed.

Huub blijft aandringen op seks en amanda blijft de boot afhouden...

In minuut 6 zegt ze, je moet ff stoppen huub.
Huub blijft doorgaan en amanda zegt, hij moet toch stoppen, ik vind dit echt niet normaal meer.
Amanda:Huub, nee nee, wacht ff, huub zegt ja ik wacht, maar gaat gewoon door onder de dekens, amanda roept om syl en vraagt waar ze is (syl kon het niet langer aanzien en was haar bed al uitgegaan).

minuut 7.24 doet amanda de dekens omhoog en lijkt met een piepstem stijn te roepen!! waarop huub antwoordt als hij me zag (zonder condoom) zou hij me slaan.
8:05 Amanda (terwijl huub maar door blijft gaan):'Nee huub ik moet slapen, ik moet slapen HUUUUb,huub.
8:18 Huub: "ik neuk je helemaal suf"
Amanda:"NEE" (huub blijft met amanda bezig totdat brian komt).

Ze gaf al met al een keer of 5 aan aan dat huub moest stoppen, maar huub ging gewoon door.
Dit lijkt zo op een typisch geval van date-rape

Het verhaal dat de redactie er bij amanda op heeft aangedrongen geen aangifte te doen, lijkt mij niet uit de lucht gegrepen.
Dat amanda het in de media over een verkrachting heeft kan ik best inkomen, dat Huub dat niet zint ook, maar dat laatste lijkt mij puur damage control.
pi_59154871
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59155085
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Darling Eend, misschien moet je ook nog even je best best doen, op het filmpje van de dag(en) erna. Daarin vertelde ze strijdlustig tegen Para_Brian dat ze niet verkracht/ aangerand was. Je kannut
Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
pi_59155105
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft ...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.

Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.

TOP PC eend!
pi_59155127
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet iedereen zegt Ja tegen alles en iedereen
Verklaar je nader
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:50:52 #156
2018 PC eend
relativist
pi_59155776
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
pi_59156472
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?

Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:27:31 #158
2018 PC eend
relativist
pi_59156892
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
Om even mijn bijdrage aan de discussie te geven, wat mij is opgevallen is het feit dat net ná het hele gebeuren tussen Huub en Amanda, Brian Amanda aanviel en haar duwde. Dat geeft toch op zijn minst aan dat hij óók dacht dat zij er mee instemde, anders was hij toch niet boos op háár geworden?
Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wilde Brian hiermee pakken en wist dat ze van drank geil werd en nuchter niks van hem moest hebben.
quote:
Pas veel later, toen Brian veel op haar ingepraat had, beweerde Amanda dat het een aanranding was.
Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....

Maw ik snap je punt niet zo goed?
pi_59156956
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Om daar later op terug te komen....
Jij gelooft Amanda ook alleen maar als het je zelf uitkomt he
Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59156972
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:
En toch kan ik me volledig vinden in wat PC hier boven schrijft ...heb het nooit anders gezien. En wil ook best geloven dat er inderdaad door achter op is aangedrongen geen aangifte te doen.

Mensen hebben er altijd wat anders van willen maken. Maar niet alles wat krom is lul je recht.

TOP PC eend!
Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
pi_59157026
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vrij logisch dat hij dat dacht, denk niet dat je eerste gedachte naar aanranding/verkrachting uitgaat als je je 'vriendin' met een ander in bed vindt, in een huis dat vol met camera's hangt, bovendien kon hij niet weten wat er precies aan de hand was omdat hij (het grootste gedeelte van dat 'incident') in een heel andere ruimte verbleef.
En dat dronken voeren deed huub trouwens met voorbedachte rade, hij wist dat ze daar geil van werd en nuchter niks van hem moest hebben.
[..]

Volgens mij nadat hij de beelden had mogen zien....

Maw ik snap je punt niet zo goed?
Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:32:37 #162
2018 PC eend
relativist
pi_59157036
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nope, geeft alleen de tegenstrijdigheid in haar verhaal aan, kan mij het schelen wat er bij haar tussen d'r benen gebeurt, ik ben haar gynacoloog niet
Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad

Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
pi_59157108
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Met al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
Je punt?
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:35:34 #164
2018 PC eend
relativist
pi_59157128
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik vond het vreemd vond dat Brian zo boos op Amanda was. Als hij écht dacht dat het aanranding was, had hij haar getroost. En Huub opgezocht daarna.
Maar dat is mijn mening. Jij denkt daar anders over.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen
pi_59157143
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Eens. Zo zag ik het destijds, zo zie ik het nu nog steeds.......Huub kan daar rustig verkrachter genoemd worden. Dronken vrouwen, niet zijnde jouw slaapmaatje, daar blijf je van af en "Nee" negeer je al helemaal niet. Dat hij zelf dronken was is geen excuus....
Plus was het voor het "spel" om Brian over de zeik te krijgen. Daar gebruik je alles voor . En verkoop je je eigen moeder ook . Dus Hulde Huup
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:04 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_59158069
Volgens mij is dit het fimpje:

Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:15:22 #167
2018 PC eend
relativist
pi_59158257
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dit het fimpje:

Ze heeft toen naar eigen zeggen ook aangifte van aanranding proberen te doen, wat niet mocht van de Febo.
Ze heeft het later nog eens herhaalt in een ruzie met huub, ze zei toen dat huub mazzel had met die bescherming van achter
pi_59158694
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat maakte je dan druk met dat gezeik over de zuurgraad

Maar goed, al dat gezeik over die pruik neem ik aan dat je wel haar kapster bent
die pruik, die dooie cavia op amanda's hoofd bedoel je?

ik had ook eens een cavia op mijn hoofd maar die was gelukkig nog niet dood

Lombasco je laat je toch niet wegjagen hé
pi_59158994
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit

Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
pi_59159292
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef carpediem23 het volgende:
Tuurlijk wilde Amanda aangifte doen; alleen voor de exit

Niet netjes dat hij haar zoveel drank gaf, maar dan nog hij heeft geen respect voor haar (ik ook niet) Huub gaat te ver, dat zeker! Amanda zei alleen nee omdat ze wist dat ze betrapt zouden worden. Amanda is heel makkelijk wbt sex. En in opmerkingen later over dit voorval zei ze; Huub je mag alleen me k*t likken meer niet.
Precies, zo ging het.
pi_59163382
Opgeschoond. Hou het gewoon bij het onderwerp.
Go hard or go home
pi_59182669
Huub & Claire zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
pi_59183292
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub & Claire zijn straks om 21:15 te gast bij Katja en Sophie op 3...
lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:25:03 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_59183453
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

lullig...Brian en Amanda zitten lekker 5 dagen in Dubai! (moest nog ff stil blijven, maar mag nu naar buiten)
Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
Whahahaha, Dubai!
Zeker weten dat ze een prachtige hotelkamer hebben.

Huub, eat your heart out in een of andere stinkende pisdisco op het platteland.
pi_59183511
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Whahahaha, Dubai!

Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
pi_59183598
It's Mr. Carter.
pi_59184835
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ja, op NL gaan ze dit niet leuk vinden. Allemaal dik doen dat Huub mag DJ'en....Brian ook hoor.
Kunnen ze een beetje vrij over straat lopen Alex?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:13:20 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_59186873
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:15:55 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59186955
Dubai?
Da's niet verkeerd!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:16:42 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_59186976
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Almere woon... gelukkig is de kans in Amsterdam klein om H & C tegen het lijf te lopen als ze daar echt een flat mochten hebben ...
Wat zou je doen dan
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:17:35 #181
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_59186999
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

Wat zou je doen dan
Doorlopen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:37:51 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_59187629
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:17 schreef chufi het volgende:

Doorlopen
Sensible, zou ik ook doen.
pi_59187769
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:15 schreef Copycat het volgende:
Dubai?
Da's niet verkeerd!
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
pi_59187921
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Whahahaha, Dubai!

Nou, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Dubai
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:50:29 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_59188011
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:

Vertel?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:50:47 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59188022
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben er nooit geweest, maar is het niet een soort van een hype, in die zin van "Je moet er geweest zijn om er bij te horen", maar eenmaal stik je van het stof en de hitte?
Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
pi_59188250
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, dat zal vast wel. Maar tegelijk is een paar dagen overdadige luxe die Dubai biedt ook wel erg lekker. Aan het zwembad van je resort. Met een cocktailtje.
Palm Invest........

Ik heb het vaak als ik een film zie dat ik denk, daar zou ik wel eens willen kijken.......komt er nooit van natuurlijk.... Best stom, je zou het gewoon moeten doen.....
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:59:30 #188
2018 PC eend
relativist
pi_59188260
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Mr.Carter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de eisen al bekend gemaakt?
pi_59188281
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:47 schreef kissa het volgende:

[..]

ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je
waarschijnlijk gewoon voorbij lopen

misschien even van een afstandje kijken of je nog leeft........

zaterdag 7 juni 2008 @ 00:00:47 #190
2018 PC eend
relativist
pi_59188292
quote:

[..]

Eindig gevangen in luxe
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:03:21 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_59188350
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ach de meeste mensen steken geen hand uit als er iemand dood op straat ligt dus ze zouden je

Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
pi_59188358
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Wat kost dat schilderij bij je.....
pi_59188367
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:

[..]

Nominatie voor de meest offtopic reactie, toch
cool mijn eerste nominatie
pi_59188391
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat kost dat schilderij bij je.....
pi_59188405
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Eindig gevangen in luxe
Met een poolboy named Brian
  zaterdag 7 juni 2008 @ 08:39:05 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59192069
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
H&C wonen in Hilversum
pi_59192521
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

Brian een beetje de DJ uithangen samen met Chuckie en B&A doen ook samen wat optredentjes...ik zeg ik hou d'r van.
en houdt dat de Brian en Amandafans die zich ergeren aan Brian en |Amanda, omdat ze niets van hun laten weten weer een poosje rustig?
Of Hebben ze al een ban opgelopen???
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 juni 2008 @ 14:03:45 #199
22592 crew  Ole
pi_59304591
maar gewoon even hier quoten is makkelijker
quote:
wo 11 jun 2008, 12:09
Weinig animo voor Huub en Claire
door onze redactie
AMSTERDAM - Vooral Huub dacht na zijn avontuur in de Gouden Kooi een glansrijke carrière tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar te zijn...

Foto: AB BLAUW

Huub en Claire werden twee weken geleden nog omringd door beveiligers, maar nu lijkt niemand het Gouden Kooi-echtpaar meer te herkennen... Ook de telefoon bij het boekingskantoor, waar Huub voor 2000 euro in te huren is voor een meet & greet of voor het openen van een winkel, staat niet bepaald roodgloeiend. Dit schrijft het weekblad Privé.

Tot overmaat van ramp heeft 'de pestkop van de villa' in twee weken tijd al zijn geld er doorheen gejaagd. Alcoholmisbruik en opstootjes hebben ervoor gezorgd dat Huub slechts 2000 euro overhield van zijn 10.000 euro borg. Claire hoeft zich daarentegen geen zorgen te maken, de blondine verliet met 25.000 euro de villa. Maar manlief hoeft niet op financiele steun te rekenen. "We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Financieel houden Huub en ik alles gescheiden."
Heel goed Claire, alles lekker zelf houden meid!
had Huub ook gedaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_59304958
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie

Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:13:43 #201
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59324836
Zijn deze al voorbij gekomen?

Uit de gezinsbode van gisteren.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:30:26 #202
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59324987
privé

pi_59410137
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie

Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....
pi_59421954
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:
privé

Wat is het toch een Talpa blad. Uit de JdM klieko
pi_59423006
Hahahaha binnenkort Huubie en de click:

"Do you want plastic or paper?"
  maandag 16 juni 2008 @ 22:08:11 #206
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59445081
Claire op Nowlive:

Dacht. laat ik weer eens iets van me horen! Ik was lekker bezig op hyves, dus hier mijn dagverslagje!

Zo, heb een auto gekocht. Een golfje, toch maar. Wilde eigenlijk zo'n hele leuke smart kopen, die je zo lekker op de meest vreemde plekken kan en mág parkeren... maar bleek toch niet zo'n wereld-idee. (zijn snel kapot en vreselijk duur om te repareren...) dus heb nu een hele mooie zilveren golf TDI. Ben dus erg blij

Vanmorgen ook een nuttige ochtend gehad. Heb me ingeschreven bij een cursus 'creatief knippen' zodat ik mijn kapperstallenten weer kan gaan benutten. Ik ga naast mijn visagie ook knippen. Misschien dat ik in de toekomst een eigen sallonnetje ga openen. Waar ik dan ook visagie in kan brengen. Dus ben he-le-maal gelukkig nu!

Huub is even een avondje naar friesland voor werk, dus zit only the lonely... Maar wel lekker, heb ik internet voor mij alleen Huub is er namelijk niet van af te slaan hahaha.

Ik nu ook niet, dus mag/kan niets zeggen daarover

Nou, een nuttige dag dus! Eentje die me veel geld heeft gekocht, maar waar ik heeeeeel veel energie uithaal. Dat is de bedoeling toch!

Vrijdag zitten huub en ik bij TMF! We zijn te gast bij Nicky en Sasha in de uitzending. Denk niet dat het live is... zoja, dan is het om half t5 'in the air'.

En dan komt het weer he, het oeroude vrouwenprobleem.. wat trek ik nu weer aan... heb een KAST VOL spullen, maar het overgrote deel kennen jullie vast van de kooi. En is zwart.. haha! Nu heb ik zwart wel gezien dus heb een lading kleur gekocht, maar is té zomers voor een tv-programma.. DUS.. Heb weer een probleem.. Komt vast goed. Daar niet van...

We waren afgelopen zaterdag te vinden in manhatten, arnhem. Was leuk! Huub was DJ, eric, palma, dennis, mike, hedda, joris, annemarijn, bianca, wiebe, suzanne willem, en ik (plus veeeeeel andere) zaten boven. We hebben het super naar ons zin gehad. Huub heeft ECHT goed gedraaid zeg! Was een feestje ...

Palma heeft gezorgd dat we naar huis werden gebracht. Wat een lieverd is het.. mis haar echt hoor! Maar, ik ga er snel een wijntje doen, correctie; moet er zelfs snel een wijntje doen!

Hetzelfde geldt voor Ellen, het paardenmeisje. In de tijd dat in de kooi zit bouw je met hen zo'n band op! Ik mis haar gewoon! Dus ook daar gaan we snel langs. Vandaar ook het filmpje van Claire rijdt fries.. Oh was het maar weer zo, ik zou het zo doen!

Buiten om wat er allemaal met de mensen om je heen gebeurd, laat staan met je eigen reputatie bij sommigen, wil je soms toch terug naar dat 'veilige gevoel' van in een kooi zitten. Hier kan je jezelf opsluiten, niemand meer zien als je even gek wordt van alle reacties van de mensen op straat. Dáár kreeg je nooit zoveel impulsen die zoveel energie kostte van mensen van buitenaf. Je kreeg veel impulsen omdat er veel gebeurde, maar die waren ook zo weer weg. Nu hou je het bij je en het wordt alleen maar meer.. M.a.w. buiten de kooi zijn is vermoeiender dat ín de kooi zijn. Je hebt buiten meer 'veiligheids zorgen' , soms meer irritaties, meer van dat soort dingen. In de kooi was het feest of geen feest. Klaar. En dat zorgeloze, en het gevoel dat er altijd iemand op je let, is nu ineens weg. En dat is gek. Lekker, maar wel gek. En iets wat je nooit meer terugkrijgt...

Dus soms mis ik het ja! Maar met Huub heb ik het heerlijk. Gisteren hadden we Huub en Claire dag... op de bank, met een zak chips, onze veel te grote plasma aan en knuffelen maar.. dat doet een mens goed kan ik je zeggen...

Ik ga (nu pas) eten voor mezelf maken. (Trouwens; Nu het moet, kan ik best koken al zeg ik het zelf! Vanavond een afhaalbak van de AH. Haha, dus daar valt niet veel aan te kokkerellen... Maar ik kan je wel zeggen... ik kook meer dan huub )

Dikke knuffel! Tot snel maar weer
Kus
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:09:18 #207
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_59453466
Heeft iemand dat stuk van mike in de prive?

[ Bericht 55% gewijzigd door Shayndel op 17-06-2008 10:10:55 (Domme ik heb het al gevonden. ) ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:59:31 #208
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59503853
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:04:08 #209
2018 PC eend
relativist
pi_59504039
quote:
Humor
pi_59504108
quote:

voor het eerst dat ik iets leuks lees in dit topic
pi_59504117
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uit de gezinsbode van gisteren.
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"

Dus de winnaar is al bekend.... Fries
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:08:01 #212
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:14:17 #213
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504445
Hier gaat o.a Huub naar toe volgens zij HYves
http://www.mirrorballparty.com/
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:19:14 #214
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504643
Niets doen is voor mij het ware geluk
Geplaatst op 18-06 om 16:30

BRIELLE - ‘Hahaha, ik lach me gek.’’ Een van tv vertrouwde schaterlach juicht over de Brielse Turfkade.

Een klein opstootje vormt zich rond Jaap Amesz, de Briellenaar die landelijke bekendheid verwierf in de reallife soap De Gouden Kooi en die nog won ook.

Jaap maakt een praatje en hoort verhalen over oude bekenden van hem. Sinds zaterdagavond is hij bij zijn moeder in Brielle. Voor een paar dagen, want hij woont samen met zijn vriendin Cora in de omgeving van Hilversum. Gistermiddag waagde hij zich voor het eerst de drukke Brielse vesting in. En dat heeft hij geweten. Op weg naar zijn oude sportschool Dorsman komt 'Terror Jaap' geen stap verder.

,,Mogen we een handtekening?’’ bedelen kinderen. Jaap baalt zichtbaar van de aandacht van het grut, maar alle uitgestrekte handen worden voorzien van een krabbel. ,,Het hoort bij het winnen van het geld,’’ vat hij het offer samen dat bekend zijn nu eenmaal met zich meebrengt.

,,Mijn ultieme droom is multimiljonair worden, miljonair vind ik niet voldoende,’’ herhaalt Jaap nog eens terwijl de kinderen hem schaamteloos aanstaren. ,,Als ik echt heel rijk ben, koop ik een luie stoel, een breedbeeld-tv en een magnetron. Dan ga ik de rest van mijn leven magnetron-maaltijden eten in mijn luie stoel voor de tv. Niets doen is voor mij het ware geluk.’’

Amesz verwacht in het nieuwe tv-seizoen een latenight talkshow te hebben bij RTL. En om maar gelijk een misverstand uit de wereld te helpen: ,,Ik pretendeer absoluut niet de nieuwe Jensen te worden. Het zou te arrogant zijn om dat te stellen. Ik heb mij tot nu toe bewezen in een realityprogramma, maar moet nog maar zien of me dat solo lukt. Er is ook een wezenlijk verschil tussen mij en Jensen. Hij neemt vooral anderen op de korrel, ik schroom niet mijzelf ook in de maling te nemen.’’

Eindelijk verlost van alle kinderen, schiet Jaap de sportschool in. ,,Om mijn sportschoenen op te halen. Die stonden er nog van anderhalf jaar terug. Ja, ik ben nu rijk, kan nieuwe kopen. Maar wat dan nog: die schoenen zijn van mij.’’

Admin donderdag 19 juni 2008 @ 00:06:07 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59506347
En deze ook naar SHO

donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:55 #216
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59530620
Terror Jaap is krent

door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-winnaar Jaap zit bovenop zijn centen. Dan kan er dus níemand meer bij komen...
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen. Dus woont hij voorlopig in een stacaravan met vriendin Cora, tot het moment dat hij een gratis huis kan krijgen. Een gesponsorde auto heeft hij al, en zijn stacaravan staat vol met Gouden Kooi-meubilair, vertelt hij in weekblad Party. "Ik mag dan de villa niet hebben gewonnen, ik heb wel een deel van de inventaris opgeeist. Het Jan des Bouvrie-bed kost nieuw zeker veertienduizend euro", aldus de brede krent.
Een beetje van zijn vermogen heeft hij noodgedwongen al wél uitgegeven: "Ik heb alleen een dvd-recorder gekocht, omdat de mijne stuk was."

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 21:41:57 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59531863
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
Die 1.3 miiljoen was bruto. Netto ving hij iets minder dan een miljoen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:24:36 #218
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59642577
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

En nee Amanda mag daar niet opstaan
pi_59642597
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

[ afbeelding ]

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

dinsdag 24 juni 2008 @ 08:29:33 #220
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59643905
DE COVER WAS AL KLAAR. Maar het boek over De Gouden Kooi van exbewoonster Ilona mag niet van John de Mol. „Uitbrengen van het boek betekent een boete van 50.000 euro”, zegt de schrijfster. „Ik vind het heel jammer, want in mijn beleving zeg ik geen onvertogen woord.”

Bewoonster ’Gouden Kooi’ schrijft VERBODEN boek

„Ik zoek een sponsor om de boete te betalen”

John de Mol DWARSBOOMT Ilona

”John kwam woest de villa binnenstormen”

Ilona had zich er zo op verheugd. „Ik ben eerder dan het overeengekomen jaar uit De Gouden Kooi vertrokken. Dat kostte me mijn borg van 10.000 euro. En dat geld, dat ik deels van vrienden moest lenen, heb ik net terugbetaald. Ik heb nu vijftig columns geschreven en ik dacht dat het in boekvorm gezellige vakantielectuur zou kunnen zijn. Maar ik word enorm gedwarsboomd door Talpa.”
Thomas Notermans van Talpa is duidelijk. „Alle bewoners van De Gouden Kooi hebben van tevoren een contract ondertekend waarin zij verklaren dat zij niks over het programma naar buiten mogen brengen. De columns van Ilona zijn veelal onschuldig, maar er staan ook dingen in die het format kunnen schaden. Zoals uitspraken die mensen buiten het programma hebben gedaan. Al met al is ervoor gekozen Ilona aan haar contract te houden. Regels zijn nu eenmaal regels. En Ilona wist dit al toen ze in De Kooi ging wonen.”
Ilona vindt het desondanks teleurstellend. „Al mijn columns zijn gelezen bij Talpa. In 28 van de 50 stonden dingen die volgens John de Mol niet door de beugel konden.”
Ze onthult: „Zoals bijvoorbeeld die keer dat John boos de villa binnenstormde omdat we aan een bepaald spelletje niet mee wilden doen. We zaten er vijf dagen in en we moesten elkaar punten geven al naargelang hoe aardig we elkaar vonden. Daar hadden we geen zin in. De camera’s draaiden weg en John de Mol himself kwam binnen. Hij vond ons watjes en misschien waren we dat ook wel.
Tegen mij riep hij nog dat ik me niet had opgegeven voor Lingo. En dat dit een confronterend programma zou zijn. Ik heb over het incident een stuk geschreven omdat ik er niks kwaads in vond schuilen. John de Mol bemoeide zich in het begin met het programma. Nou en. Bovendien konden de mensen die op de live streams keken zeker een deel van de ruzie volgen.”

Brandkast
Ilona laat een onthullender boek, dat zij aanvankelijk over De Gouden Kooi schreef, liever in de brandkast liggen. „Ik denk dat ik daar wel mensen pijn mee zou doen. Ik ben intussen anders denken over bepaalde situaties. Maar wat ik nu heb geschreven zijn komische columns van een gekooide vrouw.”
De voormalige miljonaire werkt intussen als receptioniste in een ooglaserkliniek. „Om in De Gouden Kooi te komen, gaf ik een baan op. Ik heb intussen gelukkig weer werk. Het neemt niet weg dat ik het flauw vind dat mijn publicaties worden tegengehouden. Al mijn vrienden vinden mijn schrijfsels leuk. En ik bedoel er ook niks kwaads mee. Ik zoek nog een sponsor om de boete te betalen. Ha, ha. Ik kan toch moeilijk als kleine speler gaan procederen tegen de grote John de Mol.”

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_59645928
een beetje raar, want JdM zei toch op televisie dat ze alles mogen vertellen....nu ja misschien mogen ze geen boek uitbrengen...ik weet ook niet of ik echt zit te wachten op Ilona's verhaaltjes, zo lang zat ze toch helemaal niet in de kooi...later zijn veel meer dingen gebeurd, waar ik benieud naar ben hoe het echt zat
  maandag 30 juni 2008 @ 20:04:13 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59801549
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi

Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."

Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.

De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.

De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.

© [CopyRight 2008, Novum]
Laatst gewijzigd: maandag 30 juni 2008, 19:01

Bron: website RTL Boulevard
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:07:33 #223
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811143

Amanda net gestopt met roken

Bron: http://brianaire.hyves.nl/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:35:47 #224
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811601
Boeke

pi_59816157
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

http://forum.headliner.nl/topic-8653/

toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:48:10 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59816622
Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:17:05 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_59818642
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef happyme28 het volgende:

Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:55:13 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59823530
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef APK het volgende:

[..]

Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.

Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
pi_59823724
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:

[..]

- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.

Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:32:16 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59824118
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
Ja op het laatst ja, maar de eerste weken waren de opmerkingen richting Angelique niet te mals hoor.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:05:23 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_59824707
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:

-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...

Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
pi_59825071
pi_59825252
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...

Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:21:12 #234
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59826334
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

Streamdeformatie.
Onzin, ik kan best positieve punten noemen van Natasia en ook van Brian en Amanda, maar dat is niet de issue.

Ik citeer alleen uit het interview en daar zegt ze dingen die niet stroken met de werkelijkheid. Verder een prima netjes interview en ik beneid haar niet wat betreft haar thuissituatie. Ik wil ook best geven dat ze het gehad had met het programma, maar het programma is mede geworden wat het is geworden door haar inbreng.

Het laatste deel kwamen er heel veel vriendjes van haar en ze werd op haar wenken bedient en ze heeft flink de actrice uitgehangen als ze zich niet thuisvoelde bij o.a. Brian. Gejengel past prima bij haar en konkelen deed ze nooit inderdaad maar schreeuwen des te vaker.

Anyway, Streamdeformatie mijn hol. Mooi weer spelen in de media des te meer.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:56:49 #235
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59828451
Wat een verschrikkelijke foto van Natasia
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:15:39 #236
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59831774
leuk interview van Natasia
pi_59832278
Woensdag 2 juli 7:45

Jaap te beluisteren met Jan Papperazzi op Radio Veronica
pi_59833097
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar

Ach, met haar befaamde MAGGI-blokjes zijn straatstenen nog te pruimen, dus lekker koken??
Het is maar wat je lekker vind
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:55:54 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_59836638
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

http://forum.headliner.nl/topic-8653/

toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...
Geweldig, Natasia in een blad dat Vriendin heet En ze heeft moeite met het vinden van een baan. Joh!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:34:12 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59837574
hahahah wat een stuk, oke beetje verwrongen kijk heeft ze er wel op ja!

ach ja, boeien!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:40:00 #241
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59837705
Angelique haar grootste vriendinnetje, met de rest had ze helemaal niks. Alleen Brian en die had moeten winnen.

Ik mis Nadia en vooral Amanda in het hele stuk. Dat waren toch haar baby's. En die hebben wat afgejankt bij haar vertrek. En ze was toch op Amanda's jaardag.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59843068
Wat ik nooit begrepen heb aan het einde van het programma was dat ze allemaal zo "rustig bleven", toen ze verteld werd dat niemand dat huis ging winnen en dat het publiek deels ging meebeslissen over de winnaar. Toen was al duidelijk dat het om een real life SOAP ging en de verhaallijnen in meer of mindere mate gestuurd werden. Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:21:18 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59843294
Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:

Beetje jammer dat ook de Revu moeite heeft de naam van Brian goed te spellen en beetje boel jammer dat er geen foto is geplaats van een pleepot huggende Brian.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 15:40:11 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_59843691
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:42:23 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59843755
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:58:46 #246
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59844173
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:03:18 #247
2018 PC eend
relativist
pi_59844270
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Zana het volgende:
Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...

Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:03:28 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_59844277
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:

Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto's.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:20:17 #249
2018 PC eend
relativist
pi_59844722
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Waarom zijn die foto's BS als je het niet met de tekst eens bent (die je niet eens goed gelezen hebt zoals Cc je meldt).
Volgens jou heeft hij voor DGK nooit een sigaar gerookt, ik denk van wel

Maar WTF maakt het allemaal uit, het gaat om de gedachte erachter en dat is geloof ik een pleidooi om te stoppen met roken, beetje triest dat je ze zelfs daarin nog zwart probeert te maken
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 16:30:06 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_59844930
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:

Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
― Mark Twain
pi_59844984
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...

Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
Heett de term "streamgedeformeerde fans" de plaats ingenomen van "Huubgroupies"?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:32:48 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59845000
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 16:37:55 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_59845104
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:

Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
Kolere, ik ben wrs bevangen door de hitte. Thanks.
― Mark Twain
pi_59845521
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap bij 101 tv:
http://www.youtube.com/user/petermarjan
Hier staat de hele uitzending

http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
pi_59847457
quote:
tja, ze hebben inderdaad alles zelf gezegd en gedaan, maar ja, een beetje knip- en plakwerk doet wonderen...en het ging toch om een grote prijs...erg dat je dan als deelnemer ook afhankelijk bent van hoe de medewerkers achter de schermen je (willen) neerzetten
pi_59849799
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hier staat de hele uitzending

http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
pi_59849871
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En zo halverwege het interview kun je zien dat hij niet weet of Jaap nu écht boos op hem is of dat het gespeeld is van Jaap.
pi_59850274
Ik vindt het interview weer typisch Natasia,Voor onschuldige lezers lijkt het een mooi en politiek correct praatje,Maar voor echte kooi volgers wordt weer jammerlijk duidelijk dat de "zwarte diva" dingen heel erg uit hun verband rukt.
pi_59882439
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

volgens mij was ie doodsbang
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:43:21 #260
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59987843
AMSTERDAM - De baby van ex-Gouden Kooi bewoners Nadia en Dennis is geboren!

De bevalling is goed gegaan, zo meldt Shownieuws. Zowel de naam als de sekse van de baby zijn nog niet bekend.

Dennis en Nadia woonden ongeveer zes maanden in De Gouden Kooi, maar verlieten de villa plotseling kort na elkaar toen ze erachter kwamen dat Nadia zwanger was.

‘Het was bij sommige van jullie al wel bekend, maar het wachten was op de officiële berichtgeving. Volgens het bovenstaande bericht zou het geslacht en de naam nog niet bekend zijn, maar op de Hyves van Dennis was al eerder te lezen dat ze de trotse ouders zijn geworden van een dochter, genaamd Jaycee-Lynn. Dit is echter nog niet geverifieerd.’

Bron NL
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:54:44 #261
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59987928
Niet moeilijk te raden waar de naamkeus vandaan komt:

'Jamie Lynn Spears is alleenstaande moeder'
pi_59988080
Wát een WALGELIJKE naam
  woensdag 9 juli 2008 @ 03:27:19 #263
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59988202
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wát een WALGELIJKE naam
Die dochter van Anna Nicole Smith heet ook Lynn, daniellynn
Het is maar wat voor referentiekader je aan je dochter meegeeft

Opgepimpt, show en ja als toekomstig actrice in de Gooische vrouwen, waar Nadia binnen 3 weken er door Linda uitgeknikkert wordt, kan je haar natuurlijk niet Sanne of Roos noemen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:10:23 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59989370
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
quote:
GEFELICITEERD NADIAAAAA en DENNIS.....ja het kooi kindje zit niet langer meer in kooi van Nadia Het hele lieve schattige kleine coetchie coetchie goeee dochtertje van Nadia en Dennis is geboren op 08-07-08 om 1:07.
Amanda en ik zaten toen in een interview met de Party en 's avonds zijn we meteen bij Nadia en Dennis op bezoek geweest in het ziekenhuis. Met hun Babu gaat het heel erg goed en het leek wel of Dennis al Murray's in het haar had gesmeerd....of was het nou dat Nadia al de haartjes had gestyled....hehehe ze zijn allebei dolgelukkig.

Het kindje was ergens in Augustus uitgerekend, maar Jaycee-Lynn had zoiets van jaaaa daaaag ik kom gewoon nu naar buiten!! En dus ja zo ging het dus ook.
Gefeliciteerd aan Dennis en Nadia en hun familie. Veel sterkte en succes!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:15:39 #265
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59989431
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:24:00 #266
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_59989546
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef RSie het volgende:
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:31:28 #267
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59989659
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.

Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:55:17 #268
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_59990009
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef RSie het volgende:

[..]

was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.

Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
Wat denk je zelf... ik kijk heel de dag al uit op Meeting Point dan ga ik toch zeker niet in het weekend daar ook nog eens naartoe om naar Dennix te kijken
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:49:02 #269
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59990826
dat mee je niet, waar woon/werk je dan? (kan ook via PM indien je het niet openbaar wilt hebben)
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:06:56 #270
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59991097
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn. Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens. Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont. De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....
Snooker is top!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:22:50 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59991365
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:25:05 #272
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59991429
Ik kwam Nadia niet lang geleden nog tegen bij de Rijneke Boulevard samen met de vader van Dennix, dus toen was er duidelijk nog geen enkele sprake dat ze uit elkaar zouden zijn.
Mijn vriendin heeft ze 1 of 2 weken geleden trouwens nog samen gespot in Alphen!

misschien was Nadia wel gewoon op bezoek bij haar moeder en zijn toen de wee'en begonnen. ze was ook eigenlijk pas ergens Augustus uitgerekend als ik het goed heb. Maar ik kan me ook zeer goed voorstellen dat ze graag haar moeder in de buurt heeft bij zo'n moment.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:26:32 #273
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59991446
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn.
Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens.
Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont.
De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....

Een zwangere vrouw bij optredens is ook niet verstandig in die herrie , drukte, rook en hitte.
Ze zijn nu vader en moeder, dat kan nog meer binding geven.
Vader en moeder ben je voor de rest van je leven.

(Allemaal van horen en lezen)
Moeder van Nadia bood haar aan om in eigen vertrouwde omgeving van Nijmegen te logeren .

Nijmegen is niet naast de deur van Alphen A/D Rijn, als het kindje er uit wil of moet, dan moet het.

Met je vertrouwde moeder en omgeving klinkt niet verkeerd.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:02:39 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_59993633
jaycee lynn? gvd wat een stelletje kampers
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_59993707
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
[..]
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:05:52 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_59993736
Brian en Amanda, zijn die nog samen?
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 14:08:47 #277
184769 crew  Deisyy
pi_59995400
Jaycee Lynn?!

Dan hadden ze haar toch beter Broek of zelfs Rits kunnen noemen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:09:42 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59995417
JC, van wiens namen zou dat zijn afgeleid ... Jaap en Claire?
pi_59996048
Jaycee-Lynn

Ik had van alles verwacht van die paupers: Shaneequa, Priscilla, Brooke.......... ze hebben zichzelf overtroffen
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:16:41 #280
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59997023
Nou laten we dan maar aannemen dat ze gewoon bij elkaar zijn. Wat ik ook gewoon hoop en ze gun hoor begrijp me neit verkeerd.

Jammer vindt ik wel dat mensen namen verzinnen die misschien voor een baby of klein meisje wel leuk zijn, maar waar je toch het grootste deel van je leven als volwassene mee moet doen. Of weten ze nu al dat het een artieste wordt. Sjeeses
Snooker is top!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:54:47 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_60001123
Nadia en Dennis willen nog veel meer kinderen. Ze willen ook gaan trouwen. In september komt het album van hem uit. Hij zegt in de Party dat ie nog steeds van het DGK stempel probeert af te komen, maar dat gaat langzaam. Zijn nieuwe singel heet 'Ademloos geluk'.
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:49:47 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60002124
Dat beetje succes dat ie heeft, dat heeft die jongen te danken aan die dgk stempel, als ie daar vanaf is dan wordt die singel helemaal niet meer verkocht.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:33 #283
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60002392
nee, dankzij de Gouden Kooi komen de potentiele fans juist niet op zijn optredens af. zelfde effect als bijv. de Idols mensen.

Dennis kans best goed zingen (het is niet mijn stijl,.. maar goed) maar omdat hij in DGK heeft gezeten hebben veel mensen zoiets van, het programma is voorbij dus ga jij ook alsjeblieft lekker weg!
kortom DGK is voor hem een zeer slechte carrieremove geweest!
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:29:16 #284
162917 tuinfluiter
pi_60003023
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Jaycee Lynn?!
Namen? Het doet steeds vaker stof op waaien.

Jaycee Lynn zo heet het dochtertje van Nadia en Dennis.

Jamie Lynn Spears (17), zus van Britney.

Jamie Lynn laat haar baby voor het eerst zien aan de rest van de wereld

poseert met de kleine Maddie Briann op de cover .

(Namen die kunnen herinneren aan iemand, gebeuren etc.)
Lynn , zus van Britney heet ook Lynn .
Maddie die naam heb ik de afgelopen jaar tientallen keren in kranten zien staan.
Briann die naam komt vaker voor.

(Terwijl ik dit zit te tikken, Wolter en gezin in Shownieuws.)
Wolter Kroes: Wordt steeds moeilijker een naam te verzinnen,
Vrouw: Valentijn vind ik ook mooi, hij is echt zo licht blond.
Wolter Kroes: Dit is Tom Kroes, oftewel, Tom Valentijn Kroes.
pi_60007087
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
pi_60007241
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
Jammer? Het is haar verdiende loon
X
X
X
pi_60007243
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
O ja, Brook-Lynn, nu wordt het me duidelijk. Alleen die eerste naam, hoe komen ze erop
pi_60007276
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jammer? Het is haar verdiende loon
Ze heeft het er inderdaad zelf weer aangegeten.
pi_60007514
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder
Who's next...
pi_60008024
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder
Who's next...
Was dat haar opzet dan Ilona? Maar ze wist toch helemaal niet van wie ze dan zwanger zou raken? Of maakte dat niet uit?
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:28:33 #291
162917 tuinfluiter
pi_60008978
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was?
Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)

Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
  donderdag 10 juli 2008 @ 04:59:46 #292
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60011644
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
Op dit filmje zegt Naad dat ze 2/3 weken geleden negatief getest is en dat ze beiden weken daarvoor dachten dat ze zwanger was.

Ze kan wel begin oktober zwanger zijn geraakt en is ze dus niet te vroeg bevallen.
En vanaf oktober is ze ook begonnen met kotsen.
Dat filmpje van Tuinfluiter; dat zijn puur zwangerschapshormonen.
Gek dat we dat niet gezien hebben.

Op 14 november zegt Brian nog dat ze beiden steeds haar buik aaien.

10 november denkt ze dat ze zwanger is

Ja ik weet het
Heb nachtdienst en er is geen fuck te doen
pi_60011875
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
  donderdag 10 juli 2008 @ 07:28:41 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60011878
Oeps.. net te laat...

Jammer, vond het een leuk stel. Kreeg al een beetje de indruk door dat Huub en Claire steeds met Lesley alleen afspraken, maar ik hoop echt dat ze weer bij elkaar komen. Ze leken goed bij elkaar te passen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:10:00 #295
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60012085
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:27 schreef chelsepels het volgende:
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
Agossie

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 10-07-2008 10:46:20 (foutje van mij! ) ]
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:08:53 #296
58921 Day
You can fly!
pi_60012677
Bartje!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:31:02 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60013008
Ik vraag me dan alleen maar af wat er waar is van zo´n Televaag artikel, inmiddels weten we toch hoe die hun eigen verhaal maken van gebeurtenissen...
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:03:02 #298
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60013573
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:08 schreef Day het volgende:
Bartje!
Lesley kusje
Bart niet afsluiten
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 10:31:39 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_60014104
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

Met dank aan NL.

[ Bericht 2% gewijzigd door beequeen op 10-07-2008 10:38:39 ]
― Mark Twain
pi_60014299
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met dank aan NL.

Het blijft zo'n sukkel.
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:41:26 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60014338
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:40 schreef noekje het volgende:

Het blijft zo'n sukkel.
Met z'n sjaaltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')