Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,quote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
eerste keer voor mij in mijn leven fok,
humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl
laters
huub
Check pm!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
Was 'ie nuchter?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Heb hem net aan de telefoon gehad.
Schatje is het!
Dank noekje (en van harte).quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Schatje is het!
en nu helemaal hotel de botelquote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Schatje is het!
Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!quote:
Ik heb speciaal voor hem een eigen topic geopend om dit topic niet verder te vervuilen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij vond jou de leukste user. Ladderzat volgens mij!
Natuurlijk niet, hij heeft een alcoholverbod.
Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De grootste Huubfan vooraan in de rij?
Wel!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Huub, je bent niet de enige echte Huub helaas,
je mag me overtuigen op yvonne@fok.nl
Ik zeg kaasstengel!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, Lobje. Het is SOMEBODY in tegenstelling tot nobody's , zoals wij Huub fans ook wel heten volgens deze SOMEBODY. Daarom staat hij nu ineens vooraan in de rij.
En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebbenquote:
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo is 't maar net. Huub, kom naar de COS waar je oprechte fans zitten die je anderhalf jaar gevolgd hebben![]()
huub heeft altijd zin.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.
O ja? Dat wist ik helemaal niet. Dat is vals zegquote:Op maandag 2 juni 2008 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huub heeft altijd zin.
niet naar de cos gaan huub!! toen je lieke dumpte waren ze allemaal tegen je en wilde ze een vliegtuigje met emmers stront op je afsturen!!!!!!!!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me voor Huub ook stukken leuker op de COS, daar zitten de mensen niet klaar om hem meteen af te branden. Ellende heeft hij al genoeg gehad in DGK, hij zal geen zin hebben om zich weer de hele tijd te moeten verdedigen lijkt mij.
Ik kom voor die gelegenheid wel ff langsquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom voor die gelegenheid wel ff langs
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe wist je ervan..loop je de hele dag te loeren?
I allready didquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En diverse PM's ontvangen wil je ze zien
Mooi zo Neem dan nog wat te drinken, smeer je toetsenbord in met paté gooi het in de struiken en laat de honden het maar oplossenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |