Oh ja, Mikey, had hem al bijna uit mijn systeem gebannen, nee dat zal wel niet, die moet het nu mooi zelf opknappen denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Kun je zien wat een echte vrienden het van hem zijn geworden in de tijd dat ze hem nodig hadden. Net als Mikey, ik weet zeker dat die ook niets meer van ze hoort.
Ilona komt in de uitzending.
Je striempagina doet het hier nietquote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op m'n stream pagina
(of www.nasa.gov )
Ilona belt ook nog
Margot... .dit is echtquote:Op maandag 2 juni 2008 16:58 schreef Margo37 het volgende:
Middag beste mensen![]()
Ik lees nog steeds mee hier ook al valt er nog maar weinig nieuws te melden over DGK.
Zag net een lief filmpje dat ik jullie niet wil onthouden![]()
Wat doet het niet? Wat zie je?quote:
Leukquote:
Ik denk dat deze het wel isquote:Op maandag 2 juni 2008 17:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk
Ik geloof ook niet dat hij het is en wil het graag ook zelf horen![]()
Deze lijkt me echter dan die vorige "huub'quote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
Huub gaat noekje bellen, leuk.
Dat zou leuk zijn jaquote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat deze het wel isHeb hem al hierheen gevraagd. Wat zal beequeen juichen als hij hier ook komt (hopelijk)
Ik denk ook dat het hem écht is, leuk dat hij langs komtquote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat deze het wel isHeb hem al hierheen gevraagd. Wat zal beequeen juichen als hij hier ook komt (hopelijk)
hehehe, dat klopt... daar is nog een filmpje van dat Kenneth op zijn flikker kreeg, omdat hij het adres wilde doorgeven voor de dvd'squote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
Jaap kan Brian en AManda niet bellen... want Jaap mag hun nummer niet.
Ik heb nog een appeltje met die gast te schillenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem écht is, leuk dat hij langs komt
O ja? Wat dan, vertel eensquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog een appeltje met die gast te schillen
Huub lijkt me ook meer Fok! dan VOL of NL om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem écht is, leuk dat hij langs komt
Heb je je peuken nou al gescoord?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog een appeltje met die gast te schillen
Noek...... sta je nog of moet ik vlugzout komen brenguhquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
Het is Huub!
Ja, dat verdien je zéker, waren zulke leuke foto's!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
Aww, het is Huub dus![]()
Ik verdien ook wel een telefoontje, ik ben helemaal naar de Dam gegaan (met de tram) om Huub te steunen
Haha, eindelijk je beloning na jaaaaaaren het DGK forum moddenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
Het is Huub!
Wat hoor ik nou, Huppeltje op FOK!? Lamaar komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Heb hem net aan de telefoon gehad.
Schatje is het!
Goffer, ik lig nog steeds ziek op bed, heb niet eens een bh aan........ laat staan make-up, ik kan Huub zo niet onder ogen komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
*doet lippenstift op en checkt decollete*
En,, wanneer gaan jullie "iets drinken"?quote:
laat die foto's nog eens zienquote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
Jajajaja! Ik ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ook zwart met onder in beeld voorbij vliegende teksten.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
Van mijn decollete? Even zoekenquote:
Kom onder de dekens vandaan jij, hup. Hupert op FOK!, dat mag je niet missen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik lig nog steeds ziek op bed, heb niet eens een bh aan........ laat staan make-up, ik kan Huub zo niet onder ogen komen.![]()
* mootie duikt onder de deken
Als je aan het zoeken bent zet je die van op de Dam hier nog even neer dan?quote:
Jawel, in gedachten zijn je tieten erbijquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere tieten, en daar heb ik nu niks aan![]()
Balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |