Noek...... sta je nog of moet ik vlugzout komen brenguhquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
Het is Huub!
Ja, dat verdien je zéker, waren zulke leuke foto's!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
Aww, het is Huub dus![]()
Ik verdien ook wel een telefoontje, ik ben helemaal naar de Dam gegaan (met de tram) om Huub te steunen
Haha, eindelijk je beloning na jaaaaaaren het DGK forum moddenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
Het is Huub!
Wat hoor ik nou, Huppeltje op FOK!? Lamaar komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat deze het wel isHeb hem al hierheen gevraagd. Wat zal beequeen juichen als hij hier ook komt (hopelijk)
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
Het is hem!
Heb hem net aan de telefoon gehad.
Schatje is het!
Goffer, ik lig nog steeds ziek op bed, heb niet eens een bh aan........ laat staan make-up, ik kan Huub zo niet onder ogen komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
*doet lippenstift op en checkt decollete*
En,, wanneer gaan jullie "iets drinken"?quote:
laat die foto's nog eens zienquote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
Jajajaja! Ik ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ook zwart met onder in beeld voorbij vliegende teksten.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Scandalous het volgende:
Van mijn decollete? Even zoekenquote:
Kom onder de dekens vandaan jij, hup. Hupert op FOK!, dat mag je niet missen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik lig nog steeds ziek op bed, heb niet eens een bh aan........ laat staan make-up, ik kan Huub zo niet onder ogen komen.![]()
* mootie duikt onder de deken
Als je aan het zoeken bent zet je die van op de Dam hier nog even neer dan?quote:
Jawel, in gedachten zijn je tieten erbijquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere tieten, en daar heb ik nu niks aan![]()
Balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |