Drankje drinken bij de burenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef XiChico het volgende:
Waar is hij dan?
Hiero: De ex-bewoners in de mediaquote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef XiChico het volgende:
Waar is hij dan?
Hebbert!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:34 schreef cindy10 het volgende:
goffer,ik lees dat hij al iemand gebeld heeft,,,,,daar gaat mn kans om hem te keuren!
maar och...ik heb wel eric gesproken![]()
welkom huub!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
solly....maar ik dacht,omdat ik eric al had gesproken,en dan nu bv huub en even snel claire....dan hoef ik er nog maar 1 erbij te scoren ,en heb ik een goudenkooi kwartet!quote:
Owkay...... jij mag Brian en Amanda, de mods hebben geen interesse.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
solly....maar ik dacht,omdat ik eric al had gesproken,en dan nu bv huub en even snel claire....dan hoef ik er nog maar 1 erbij te scoren ,en heb ik een goudenkooi kwartet!![]()
![]()
![]()
ja maar,ja maar.......die twee wil ik niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Owkay...... jij mag Brian en Amanda, de mods hebben geen interesse.
Vette pechquote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja maar,ja maar.......die twee wil ik niet!![]()
en Janice, Carlos, Charlotte, Selene..quote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Owkay...... jij mag Brian en Amanda, de mods hebben geen interesse.
ik wil mn gouden kwartet!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
en Janice, Carlos, Charlotte, Selene..
Meid, je kan er mee dominoën straks. Het is geen kwartet maar ja, je kan niet alles hebben.
t DGK-forum: de stats # 2quote:Op maandag 2 juni 2008 18:52 schreef Lobasca het volgende:
Moet Huub nu met APK gaan lullen, istie helemaal bezopen?
blablablablablatwattwatblaatquote:Op maandag 2 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
t DGK-forum: de stats # 2
Huubs fans zitten als vanouds in de COS
Gezellig .. Kan ik voor WJ sms'en. Of is dat doorgestoken kaartquote:Op maandag 2 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zitten alleen mensen die hun neus op halen voor de COSsers, het zogenaamd heel druk hebben in hun no-life, maar nu net toevallig, op dit moment, ook even aandacht willen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe maak ik een blik soep openquote:Op maandag 2 juni 2008 19:24 schreef DGKDennis het volgende:
Ik zie dat er al meerdere miljonairs hier aangemeld zijn, dus doe ik het ook maar.
Ik heb vooral voor de gouden kooi hier veel rondgehangen, maar nooit gepost of een account aangemaakt.
Hebben jullie vragen, stel ze dan maar, thanxx
Framboos of aardbei?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:24 schreef DGKDennis het volgende:
Ik zie dat er al meerdere miljonairs hier aangemeld zijn, dus doe ik het ook maar.
Ik heb vooral voor de gouden kooi hier veel rondgehangen, maar nooit gepost of een account aangemaakt.
Hebben jullie vragen, stel ze dan maar, thanxx
Ik had verwacht dat de hele meute een week vrij zou nemen om hem te vererenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Nou APK, trek eens ff klantjes, het is erg rustig in je topic
ik zei het al in het begin van dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de hele meute een week vrij zou nemen om hem te vereren![]()
Maar nee huub zelf slaat het topic dood![]()
Dus het is huub niet echt ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zei het al in het begin van dit topic
[ afbeelding ]
Dat was ook briljant, al betwijfel ik de echtheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en dat Jaap een punter kreeg in zijn zak van die donkere dame.
Er werden ook veel te weinig krachttermen gebruikt die enigszins origineel waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:08 schreef cerror het volgende:
Het enige wat werkelijk mij heeft laten lachen bij DGK is Brian's gezicht toen Jaap won. (+ Jaap's reactie uiteraard).
Voor de rest, kutserie.
Vocabulair kan je hen niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werden ook veel te weinig krachttermen gebruikt die enigszins origineel waren.
het is wel de ''echte'' Huub maar die gaat toch niet NUCHTER dit topic volspammenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het is huub niet echt ofzo
Anders zou het best een stompzinnige reactie zijn
Daarom stem ik CUquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Vocabulair kan je hen niet kwalijk nemen.
Niet al teveel mensen hebben kennis van de briljante ziektes des levens.
Ik laat me niet naar dat verderfelijke topic sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het is wel de ''echte'' Huub maar die gaat toch niet NUCHTER dit topic volspammen![]()
kom naar COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me) daar is ie bezig
Die TT.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom naar COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me) daar is ie bezig
Oke de wereld wil bedrogen worden, nou ik niet..toerledokiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
mundus vult decipi ergo decipiatur
en ben nog redelijk nuchter
Heeft claire je ook op 3 drankjes gezetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
Mens, ik heb tot 02.00u gewerkt en ben net thuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
APK is nu zelf dronken, kan google ook niet meer raadplegen om hem mans te doen lijken, kruip naast Claire Huub, het was leuk
Vind je ook niet dat je jezelf een beetje laat kennen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke de wereld wil bedrogen worden, nou ik niet..toerledokie
Wel lief dat je me mens noemtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, ik heb tot 02.00u gewerkt en ben net thuis.![]()
Ik snap dat je het concept 'werken' niet begrijpt, maar niet over dingen posten waar je geen verstand van hebt.
Huub, waarom trok je trouwens niet even je shirt uit voor je trouwe fans toen ik dat vroeg die keer dat we van de redactie verzoekjes mochten doen via het Internet?
Geil man, ik ben 3 x klaargekomen op Huub, ik dacht dat ik frigide was, maar het lag aan julliequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat je jezelf een beetje laat kennen?
Wat nergens voor nodig is,huub
is immers hier
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
Wel lief dat je me mens noemten voor de rest
Jij was het misschien gewend om dronken te werken, maar ik doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
je bent weer dronken en wil dat ik aan je anus zit..no way
Welke arbeid?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Nou APK, wat ben je aangebrand, ik ben om 9 uur wakker, om 10 uur gedouched en klaar voor arbeid
Jouw werk dus ook, commentaar leveren op de Cossers?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Welke arbeid?
De streams zijn toch afgelopen?
Je wij wilde niet zo erg hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geil man, ik ben 3 x klaargekomen op Huub, ik dacht dat ik frigide was, maar het lag aan jullie
Je vroeg daarna of hij het bovenste knoopje wilde losmaken en dat heeft hij voor je gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, ik heb tot 02.00u gewerkt en ben net thuis.![]()
Ik snap dat je het concept 'werken' niet begrijpt, maar niet over dingen posten waar je geen verstand van hebt.
Huub, waarom trok je trouwens niet even je shirt uit voor je trouwe fans toen ik dat vroeg die keer dat we van de redactie verzoekjes mochten doen via het Internet?
Dat is inderdaad wel genoeg om de groupies een geldinzamelingsactie te laten starten zodat er tijdens de Boeskoolfeesten een standbeeld van Hem onthuld kan worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:34 schreef Prospera het volgende:
Je vroeg daarna of hij het bovenste knoopje wilde losmaken en dat heeft hij voor je gedaan
Ja lekker hoor, doe maar de groetjes aan Claire,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:11 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha,
blik soep is gaaf
vergeet dat nooit,
alles lekker dennis?
hiero wel
adios
Klopt. Hier onderscheiden de winnaars en de verleizers zich van elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel een goede prestatie van je Huub om zelfs na Amanda te eindigen.
Zo was het exact en niet anders.quote:
Wat een gillerquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo was het exact en niet anders.![]()
Ik vind Huub een aanrander en als het hem niet bevalt of het er niet mee eens is, dan moet hij er maar werk van maken...
oeps, bij dit filmpje komt mijn held huub er inderdaad niet zo goed vanafquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo was het exact en niet anders.![]()
Ik vind Huub een aanrander en als het hem niet bevalt of het er niet mee eens is, dan moet hij er maar werk van maken...
nee ik zou hem nou ook niet echt een aanrander noemen wel een ''aandringer''quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een giller![]()
Je bent echt mentaal de weg kwijt als je Huub een aanrander noemt.
Ik zit er inderdaad een beetje naast, het is geen aanranding, maar meer een verkrachting....quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een giller![]()
Je bent echt mentaal de weg kwijt als je Huub een aanrander noemt.
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit er inderdaad een beetje naast, het is geen aanranding, maar meer een verkrachting....
sommige denken alles beter te wetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Ook knap dat iemand dwars door de dekens kan kijken en concluderen dat Huub "doorging", röntgenogen blijkbaar.
Ik zou zeggen draai je infuus wat verder open.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gunst, het werkzame bestanddeel methylfenidaathydrochloride lijkt weer toegediend te moeten worden...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen draai je infuus wat verder open.
Dat was een andere avond, die hieraan vooraf ging, toen heeft hij haar in bed gelegd zonder er zelf bij te kruipen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeps, bij dit filmpje komt mijn held huub er inderdaad niet zo goed vanafhij was zelf dan ook wel knetterlam, maar hmmm........
ik dacht trouwens dat ze eerst nog samen onder de douche waren geweest en dat amanda die toen ook stomdronken was zei van ''hé woon je hier?" was wel grappig die douche scene waren ze ook allebei knetterlam of was dat nou weer op een andere avond?
En dat van een vrouwquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik zou hem nou ook niet echt een aanrander noemen wel een ''aandringer''
Eerlijke Huub heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt die avond seksuele handelingen bij haar verricht te hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Ook knap dat iemand dwars door de dekens kan kijken en concluderen dat Huub "doorging", röntgenogen blijkbaar.
Dat door de dekens heen kijken deed iedereen tochquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijke Huub heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt die avond seksuele handelingen bij haar verricht te hebben
Lood?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
Dementor? Ritalin helpt niet tegen wartaal, knal eens wat anders in dat infuus
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:11 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha,
blik soep is gaaf
vergeet dat nooit,
alles lekker dennis?
hiero wel
adios
Bedankt voor deze waardevolle bijdragen, Huub. Er wordt nog maar weinig gebabbeld hier verder dus een slotje dan maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
mundus vult decipi ergo decipiatur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |