abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59045495
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:06 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.
Het enige jammere vond ik dat hij argument RTL/Talpa steeds gebruikte. Niet zeiken, je doet alles voor een miljoen, dat had hij vol moeten houden.
Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.

Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59045582
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.

Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
Is waarschijnlijk ook mijn idee die ik heb bij de rol van Jaap. Dat hij daarmee uit zijn rol valt door het op RTL of Talpa te schuiven. Het was gewoon meer des TerrorJaaps geweest als hij bleef volhouden dat hij voor een miljoen alles doet. Alhoewel Jaap wel de meest gescripte puppet on a string was, de smaakmaker en tv maker van dgk.
Hoe dan ook, hij deed het goed en wat mij betreft een terechte winnaar.
Go hard or go home
pi_59045813
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.

De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59045852
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef JohnDope het volgende:
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.

De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
Go hard or go home
pi_59045909
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
hehe ja klopt

Maar het kan ook zo zijn, omdat er over SBS6 altijd zo slecht gepraat wordt, dat hij nu even over RTL zo begon te praten (zovan kijk mij even netjes zijn en ik werk nog voor SBS ook)
Want als er iemand met veel mafketels te maken heeft gehad in zijn leven, is het Peter wel, dus die is wel wat gewend.
  Moderator zondag 1 juni 2008 @ 12:49:42 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59046200
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.

Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59046644
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.

Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
ja, Prem was super, je zag ook duidelijk dat ie Jaap wel mocht, en moest gewoon af en toe lachen om hem

en Peter R. de Vries gedroeg zich behoorlijk lullig ja, en hij gaat nog wel een boek schrijven (of heeft ie dat al gedaan?) over de verdwijning van natalie holloway, alsof dat zo zuiver is, nog meer geld verdienen over de rug van dat meisje.

Kijk ik vond het goed dat die Jordan ontmaskerd is maar met die TV uitzendingen en al die intervieuwd in amerika heeft ie er wel genoeg centjes aan verdient dacht ik zo, en misschien heeft de moeder van natalie ook nog wel flink in de buidel getast.

nee Peter R. de Vries
pi_59047223
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.

Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
pi_59047260
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.

Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
dat is waar, heb je hélemaal gelijk in, zeker dat ie die twee onschuldige kerels uit putten de cel heeft uitgekregen dat was helemaal top

maar in dit geval was ie wel hypocriet bezig,
  maandag 2 juni 2008 @ 16:19:04 #85
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59071890
Prem is echt geweldig. Volgens mij waren zijn dochters gewoon voor Jaapio.
Gangstarr
pi_59072202
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

waar en wanneer was dit?
Dat is een foto van mij die gemaakt is op 29 september vorig jaar bij de fandag in de Witte Bergen.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:00:13 #87
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59072773
he jongens,

eerste keer voor mij in mijn leven fok,

humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl

laters

huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59072899
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,

humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl

laters

huub
hé ik had een ''zekere'' iemand beloofd nooit meer te posten in 'DGK'' topics maar dit is Huub

dus ik verbreek hierbij mijn ''belofte''........

zou het hem écht zijn?

als ie het echt is, HUUUUUUUUUUB Hoi !!!!

† In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 17:12:46 #89
137949 Disana
pi_59073044
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,

laters

huub
Leuk je te zien, Huub Je bent het nu toch wel echt he? Want we hadden al een wannabe Huubje

Ik verwacht zonder meer dat het goed met je gaat en hoop je hier vaker te zien.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:14:49 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59073076
Pics or it didn't happen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59073459
Hoi Huub!
Ga weg, fake Huub!

Je hebt een pm, Huubdgk. Da's dat envelopje boven in je bericht.
Go hard or go home
pi_59073630
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
  maandag 2 juni 2008 @ 17:44:50 #93
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59073768
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,

fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,

ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,

leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken

laters

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59073839
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,

fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,

ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,

leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken

laters

huub
hoe weten we dat je echt bent???
Eric belde iemand van het forum.
Goedemorgen :W
  maandag 2 juni 2008 @ 17:50:09 #95
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59073886
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
Nil Volentibus Arduum
pi_59073913
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
mooi zo :0
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2008 @ 17:54:26 #97
137949 Disana
pi_59073967
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
Huub, de echte diehards en eeuwig verslaafden zitten in de COS (voorheen Commentaar op de Streams):

COS [ # 3824 ] Kahaarin Pelleboer

Als je daar post worden ze we helemaal blij, vooral beequeen als die het ziet na haar avondmaaltijd.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:56:40 #98
158452 IQM
I am the one
pi_59074026
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef daWeasel het volgende:
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11

Lijkt me wel echt dus.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:04:13 #99
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59074190
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:

[..]

www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
aka de broer van Huub:

Lijkt me wel echt dus.
Als die het echt is, dan zou het eens tijd worden dat die zijn wipneus hier eens liet zien
Niets te vroeg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59074203
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:

[..]

www.rocketmiljonairs.nl
aka de broer van Huub:

Lijkt me wel echt dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')