Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.
Het enige jammere vond ik dat hij argument RTL/Talpa steeds gebruikte. Niet zeiken, je doet alles voor een miljoen, dat had hij vol moeten houden.
Is waarschijnlijk ook mijn idee die ik heb bij de rol van Jaap. Dat hij daarmee uit zijn rol valt door het op RTL of Talpa te schuiven. Het was gewoon meer des TerrorJaaps geweest als hij bleef volhouden dat hij voor een miljoen alles doet. Alhoewel Jaap wel de meest gescripte puppet on a string was, de smaakmaker en tv maker van dgk.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Prem vind ik bijna altijd wel ok, maar nu vond ik hem echt zwaar tof. Je kan echt aan Prem zien dat hij gewoon in mensen is geïnteresseerd en niet iemand meteen veroordeelt, maar verder kijkt en die kwaliteit hebben maar heel weinig mensen.
Ik vond het wel goed dat RTL/Talpa argument, want Jaap hield zich goed aan de regels, hij had ook de minste boetes.
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef JohnDope het volgende:
Hij zei toch ook dat hij voor een miljoen alles doet.
De mede miljonairs aan tafel trokken toen allemaal scheve gezichten, maar dat komt omdat ze zelf al loaded zijn
hehe ja kloptquote:Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Met Peter R. bovenaan mag ik toch hopen. Wat een hoer is dat zeg!
ja, Prem was super, je zag ook duidelijk dat ie Jaap wel mocht, en moest gewoon af en toe lachen om hemquote:Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Jaap speelde een spel, en zijn "slachtoffers" waren mensen die willens en wetens het terrein van de "treitershow" betreden hebben.
Toch vond Peter de enge moraalridder het wel gepast om onbeschoft te doen tegen een andere gast aan tafel, iemand die hem niets misdaan heeft en uit kwam leggen met welke taktiek hij het miljoen bemachtig heeft.
Kleingeestig en benepen, van Petertje het Nationale Geweten. . Inderdaad: Prem steeg daar vér bovenuit. Die snapte het wél.
dat is waar, heb je hélemaal gelijk in, zeker dat ie die twee onschuldige kerels uit putten de cel heeft uitgekregen dat wasquote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel een mening over zijn optreden aan tafel hebben.
Maar Peter heeft ongekend veel goed werk afgeleverd, we mogen als maatschappij dankbaar zijn voor iemand als Peter.
Dat is een foto van mij die gemaakt is op 29 september vorig jaar bij de fandag in de Witte Bergen.quote:
hé ik had een ''zekere'' iemand beloofd nooit meer te posten in 'DGK'' topics maar dit is Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
eerste keer voor mij in mijn leven fok,
humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl
laters
huub
Leuk je te zien, Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens,
eerste keer voor mij in mijn leven fok,
humor al die reacties, zal hier vaker zijn want het ziet er hier lachen uit. iedereen die huub en jaap willen volgen kunnen dat doen via www.rocketmiljonairs.nl
laters
huub
hoe weten we dat je echt bent???quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben het toch echt, heb wel tijdens mijn diskwalificatie wel de fora bezocht maar niet gepost,
fok is toch het forum waar de internet aanhang is begonnen,
ben die eerste kaartenactie voor sylvia en huub nooit vergeten,
leven is hectisch leven is druk maar je moet er wel een feestje van maken
laters
huub
mooi zo :0quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
Huub, de echte diehards en eeuwig verslaafden zitten in de COS (voorheen Commentaar op de Streams):quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik heb nookie net ge pm ed wacht op haar nummer
www.rocketmiljonairs.nlquote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef daWeasel het volgende:
Eerste keer op Fok? ik dacht dat Huub tijdens zijn diskwalificatie de fora uitgebreid bezocht had? Tevens zitten de miljonairs natuurlijk allemaal bij een bookingskantoor uit de RTL/Talpa stal en lijkt het me niet dat Huub en Jaap met zijn tweeen ergens anders zitten. Fake lijkt mij dus, als hij echt is, heb ik niks gezegd...;)
Als die het echt is, dan zou het eens tijd worden dat die zijn wipneus hier eens liet zienquote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11
Lijkt me wel echt dus.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
www.rocketmiljonairs.nl
Het lijkt me ook niet dat een bookingskantoor gaat patsen met twee mensen waarmee ze geen contact hebben.
De site rocketmiljonairs.nl staat onder naam van Joris van Ballegooy.
aka de broer van Huub:
http://www.impactmedia.nl/index.php?page=11
Lijkt me wel echt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |