Ik had verwacht dat de hele meute een week vrij zou nemen om hem te vererenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Nou APK, trek eens ff klantjes, het is erg rustig in je topic
ik zei het al in het begin van dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de hele meute een week vrij zou nemen om hem te vereren![]()
Maar nee huub zelf slaat het topic dood![]()
Dus het is huub niet echt ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zei het al in het begin van dit topic
[ afbeelding ]
Dat was ook briljant, al betwijfel ik de echtheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en dat Jaap een punter kreeg in zijn zak van die donkere dame.
Er werden ook veel te weinig krachttermen gebruikt die enigszins origineel waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:08 schreef cerror het volgende:
Het enige wat werkelijk mij heeft laten lachen bij DGK is Brian's gezicht toen Jaap won. (+ Jaap's reactie uiteraard).
Voor de rest, kutserie.
Vocabulair kan je hen niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werden ook veel te weinig krachttermen gebruikt die enigszins origineel waren.
het is wel de ''echte'' Huub maar die gaat toch niet NUCHTER dit topic volspammenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het is huub niet echt ofzo
Anders zou het best een stompzinnige reactie zijn
Daarom stem ik CUquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Vocabulair kan je hen niet kwalijk nemen.
Niet al teveel mensen hebben kennis van de briljante ziektes des levens.
Ik laat me niet naar dat verderfelijke topic sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het is wel de ''echte'' Huub maar die gaat toch niet NUCHTER dit topic volspammen![]()
kom naar COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me) daar is ie bezig
Die TT.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom naar COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me) daar is ie bezig
Oke de wereld wil bedrogen worden, nou ik niet..toerledokiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
mundus vult decipi ergo decipiatur
en ben nog redelijk nuchter
Heeft claire je ook op 3 drankjes gezetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
en ben nog redelijk nuchter
Mens, ik heb tot 02.00u gewerkt en ben net thuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
APK is nu zelf dronken, kan google ook niet meer raadplegen om hem mans te doen lijken, kruip naast Claire Huub, het was leuk
Vind je ook niet dat je jezelf een beetje laat kennen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke de wereld wil bedrogen worden, nou ik niet..toerledokie
Wel lief dat je me mens noemtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, ik heb tot 02.00u gewerkt en ben net thuis.![]()
Ik snap dat je het concept 'werken' niet begrijpt, maar niet over dingen posten waar je geen verstand van hebt.
Huub, waarom trok je trouwens niet even je shirt uit voor je trouwe fans toen ik dat vroeg die keer dat we van de redactie verzoekjes mochten doen via het Internet?
Geil man, ik ben 3 x klaargekomen op Huub, ik dacht dat ik frigide was, maar het lag aan julliequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat je jezelf een beetje laat kennen?
Wat nergens voor nodig is,huub
is immers hier
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:50 schreef Lobasca het volgende:
Wel lief dat je me mens noemten voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |