Huub schijnt niet te kunnen begrijpen, dat Amanda en Brian het in de media over een verkrachting hebben.
Misschien moet hij het zelf nog eens bekijken

Verkrachting?
http://media.putfile.com/huub-vs-brianHuub voert amanda dronken, terwijl ze zegt dat ze niet meer wil, blijft hij shotjes inschenken, hij voert haar zo dronken totdat ze niet eens meer op haar benen kan staan (ze valt een paar keer).
(Daarvoor had hij amdanda al een zo dronken meegemaakt dat ze niet meer wist waar ze was, toen had hij haar in bed gelegd en vertelde later dat hij nooit van zo een situatie misbruik zou maken.)
Dan gaat hij aan haar tiet zitten en amanda zegt dat ze even moet liggen en gaat naar haar bed.
Als een predator sluipt hij achter haar aan en kruipt bij haar in bed.
Huub blijft aandringen op seks en amanda blijft de boot afhouden...
In minuut 6 zegt ze,
je moet ff stoppen huub.
Huub blijft doorgaan en amanda zegt,
hij moet toch stoppen, ik vind dit echt niet normaal meer.
Amanda:
Huub, nee nee, wacht ff, huub zegt ja ik wacht, maar gaat gewoon door onder de dekens, amanda roept om syl en vraagt waar ze is (syl kon het niet langer aanzien en was haar bed al uitgegaan).
minuut 7.24 doet amanda de dekens omhoog en lijkt met een piepstem stijn te roepen!! waarop huub antwoordt als hij me zag (zonder condoom) zou hij me slaan.
8:05 Amanda (terwijl huub maar door blijft gaan):'
Nee huub ik moet slapen, ik moet slapen HUUUUb,huub.
8:18 Huub: "ik neuk je helemaal suf"
Amanda:
"NEE" (huub blijft met amanda bezig totdat brian komt).
Ze gaf al met al een keer of 5 aan aan dat huub moest stoppen, maar huub ging gewoon door.
Dit lijkt zo op een typisch geval van date-rape
Het verhaal dat de redactie er bij amanda op heeft aangedrongen geen aangifte te doen, lijkt mij niet uit de lucht gegrepen.
Dat amanda het in de media over een verkrachting heeft kan ik best inkomen, dat Huub dat niet zint ook, maar dat laatste lijkt mij puur damage control.