Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie![]()
Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Humorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Lady-night het volgende:
Jaap in het AD
http://www.ad.nl/rotterda(...)_het_ware_geluk.html
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de gezinsbode van gisteren.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft![]()
[ afbeelding ]
Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url
http://www.brianaire.com/
Wat vind jij onzin dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ja op het laatst ja, maar de eerste weken waren de opmerkingen richting Angelique niet te mals hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
Onzin, ik kan best positieve punten noemen van Natasia en ook van Brian en Amanda, maar dat is niet de issue.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar
Geweldig, Natasia in een blad dat Vriendin heetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"
http://forum.headliner.nl/topic-8653/
toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...![]()
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Zana het volgende:
Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
Leuke foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn die foto's BS als je het niet met de tekst eens bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
Heett de term "streamgedeformeerde fans" de plaats ingenomen van "Huubgroupies"?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
Mutsje!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
Kolere, ik ben wrs bevangen door de hitte. Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
Hier staat de hele uitzendingquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap bij 101 tv:
http://www.youtube.com/user/petermarjan
tja, ze hebben inderdaad alles zelf gezegd en gedaan, maar ja, een beetje knip- en plakwerk doet wonderen...en het ging toch om een grote prijs...erg dat je dan als deelnemer ook afhankelijk bent van hoe de medewerkers achter de schermen je (willen) neerzettenquote:Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staat de hele uitzending
http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
En zo halverwege het interview kun je zien dat hij niet weet of Jaap nu écht boos op hem is of dat het gespeeld is van Jaap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
volgens mij was ie doodsbangquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
Die dochter van Anna Nicole Smith heet ook Lynn, daniellynnquote:
quote:GEFELICITEERD NADIAAAAA en DENNIS.....ja het kooi kindje zit niet langer meer in kooi van NadiaHet hele lieve schattige kleine coetchie coetchie goeee dochtertje van Nadia en Dennis is geboren op 08-07-08 om 1:07.
Amanda en ik zaten toen in een interview met de Party en 's avonds zijn we meteen bij Nadia en Dennis op bezoek geweest in het ziekenhuis. Met hun Babu gaat het heel erg goed en het leek wel of Dennis al Murray's in het haar had gesmeerd....of was het nou dat Nadia al de haartjes had gestyled....hehehe ze zijn allebei dolgelukkig.
Het kindje was ergens in Augustus uitgerekend, maar Jaycee-Lynn had zoiets van jaaaa daaaag ik kom gewoon nu naar buiten!! En dus ja zo ging het dus ook.
Gefeliciteerd aan Dennis en Nadia en hun familie. Veel sterkte en succes!
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef RSie het volgende:
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef RSie het volgende:
[..]
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.
Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn.
Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens.
Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont.
De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
[..]
Namen? Het doet steeds vaker stof op waaien.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Jaycee Lynn?!
Jammer? Het is haar verdiende loonquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
O ja, Brook-Lynn, nu wordt het me duidelijk. Alleen die eerste naam, hoe komen ze eropquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
Was dat haar opzet dan Ilona? Maar ze wist toch helemaal niet van wie ze dan zwanger zou raken? Of maakte dat niet uit?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder![]()
Who's next...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was?
Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
Op dit filmje zegt Naad dat ze 2/3 weken geleden negatief getest is en dat ze beiden weken daarvoor dachten dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
Agossiequote:Op donderdag 10 juli 2008 07:27 schreef chelsepels het volgende:
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan NL.
Met z'n sjaaltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |