abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59410137
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
2000 E die Huub wil vangen is ook wel erg buiten proportie

Ik hoop dat die sukkel weer gewoon een baantje moet zoeken
Las gisteren dat ze hem getest hebben als uitsmijter bij een shoarmaboer en de één of andere vage disco. Claire schijnt van z'n prestatie tranen in de ogen gekregen te hebben....
pi_59421954
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:
privé

Wat is het toch een Talpa blad. Uit de JdM klieko
pi_59423006
Hahahaha binnenkort Huubie en de click:

"Do you want plastic or paper?"
  maandag 16 juni 2008 @ 22:08:11 #206
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59445081
Claire op Nowlive:

Dacht. laat ik weer eens iets van me horen! Ik was lekker bezig op hyves, dus hier mijn dagverslagje!

Zo, heb een auto gekocht. Een golfje, toch maar. Wilde eigenlijk zo'n hele leuke smart kopen, die je zo lekker op de meest vreemde plekken kan en mág parkeren... maar bleek toch niet zo'n wereld-idee. (zijn snel kapot en vreselijk duur om te repareren...) dus heb nu een hele mooie zilveren golf TDI. Ben dus erg blij

Vanmorgen ook een nuttige ochtend gehad. Heb me ingeschreven bij een cursus 'creatief knippen' zodat ik mijn kapperstallenten weer kan gaan benutten. Ik ga naast mijn visagie ook knippen. Misschien dat ik in de toekomst een eigen sallonnetje ga openen. Waar ik dan ook visagie in kan brengen. Dus ben he-le-maal gelukkig nu!

Huub is even een avondje naar friesland voor werk, dus zit only the lonely... Maar wel lekker, heb ik internet voor mij alleen Huub is er namelijk niet van af te slaan hahaha.

Ik nu ook niet, dus mag/kan niets zeggen daarover

Nou, een nuttige dag dus! Eentje die me veel geld heeft gekocht, maar waar ik heeeeeel veel energie uithaal. Dat is de bedoeling toch!

Vrijdag zitten huub en ik bij TMF! We zijn te gast bij Nicky en Sasha in de uitzending. Denk niet dat het live is... zoja, dan is het om half t5 'in the air'.

En dan komt het weer he, het oeroude vrouwenprobleem.. wat trek ik nu weer aan... heb een KAST VOL spullen, maar het overgrote deel kennen jullie vast van de kooi. En is zwart.. haha! Nu heb ik zwart wel gezien dus heb een lading kleur gekocht, maar is té zomers voor een tv-programma.. DUS.. Heb weer een probleem.. Komt vast goed. Daar niet van...

We waren afgelopen zaterdag te vinden in manhatten, arnhem. Was leuk! Huub was DJ, eric, palma, dennis, mike, hedda, joris, annemarijn, bianca, wiebe, suzanne willem, en ik (plus veeeeeel andere) zaten boven. We hebben het super naar ons zin gehad. Huub heeft ECHT goed gedraaid zeg! Was een feestje ...

Palma heeft gezorgd dat we naar huis werden gebracht. Wat een lieverd is het.. mis haar echt hoor! Maar, ik ga er snel een wijntje doen, correctie; moet er zelfs snel een wijntje doen!

Hetzelfde geldt voor Ellen, het paardenmeisje. In de tijd dat in de kooi zit bouw je met hen zo'n band op! Ik mis haar gewoon! Dus ook daar gaan we snel langs. Vandaar ook het filmpje van Claire rijdt fries.. Oh was het maar weer zo, ik zou het zo doen!

Buiten om wat er allemaal met de mensen om je heen gebeurd, laat staan met je eigen reputatie bij sommigen, wil je soms toch terug naar dat 'veilige gevoel' van in een kooi zitten. Hier kan je jezelf opsluiten, niemand meer zien als je even gek wordt van alle reacties van de mensen op straat. Dáár kreeg je nooit zoveel impulsen die zoveel energie kostte van mensen van buitenaf. Je kreeg veel impulsen omdat er veel gebeurde, maar die waren ook zo weer weg. Nu hou je het bij je en het wordt alleen maar meer.. M.a.w. buiten de kooi zijn is vermoeiender dat ín de kooi zijn. Je hebt buiten meer 'veiligheids zorgen' , soms meer irritaties, meer van dat soort dingen. In de kooi was het feest of geen feest. Klaar. En dat zorgeloze, en het gevoel dat er altijd iemand op je let, is nu ineens weg. En dat is gek. Lekker, maar wel gek. En iets wat je nooit meer terugkrijgt...

Dus soms mis ik het ja! Maar met Huub heb ik het heerlijk. Gisteren hadden we Huub en Claire dag... op de bank, met een zak chips, onze veel te grote plasma aan en knuffelen maar.. dat doet een mens goed kan ik je zeggen...

Ik ga (nu pas) eten voor mezelf maken. (Trouwens; Nu het moet, kan ik best koken al zeg ik het zelf! Vanavond een afhaalbak van de AH. Haha, dus daar valt niet veel aan te kokkerellen... Maar ik kan je wel zeggen... ik kook meer dan huub )

Dikke knuffel! Tot snel maar weer
Kus
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:09:18 #207
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_59453466
Heeft iemand dat stuk van mike in de prive?

[ Bericht 55% gewijzigd door Shayndel op 17-06-2008 10:10:55 (Domme ik heb het al gevonden. ) ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:59:31 #208
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59503853
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:04:08 #209
2018 PC eend
relativist
pi_59504039
quote:
Humor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59504108
quote:

voor het eerst dat ik iets leuks lees in dit topic
pi_59504117
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:13 schreef Prospera het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uit de gezinsbode van gisteren.
"Zaterdag zal Brian, finalist van het televisieprogramma de Gouden kooi, de winnaar van de fiat 500 trekken"

Dus de winnaar is al bekend.... Fries
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:08:01 #212
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:14:17 #213
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504445
Hier gaat o.a Huub naar toe volgens zij HYves
http://www.mirrorballparty.com/
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:19:14 #214
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59504643
Niets doen is voor mij het ware geluk
Geplaatst op 18-06 om 16:30

BRIELLE - ‘Hahaha, ik lach me gek.’’ Een van tv vertrouwde schaterlach juicht over de Brielse Turfkade.

Een klein opstootje vormt zich rond Jaap Amesz, de Briellenaar die landelijke bekendheid verwierf in de reallife soap De Gouden Kooi en die nog won ook.

Jaap maakt een praatje en hoort verhalen over oude bekenden van hem. Sinds zaterdagavond is hij bij zijn moeder in Brielle. Voor een paar dagen, want hij woont samen met zijn vriendin Cora in de omgeving van Hilversum. Gistermiddag waagde hij zich voor het eerst de drukke Brielse vesting in. En dat heeft hij geweten. Op weg naar zijn oude sportschool Dorsman komt 'Terror Jaap' geen stap verder.

,,Mogen we een handtekening?’’ bedelen kinderen. Jaap baalt zichtbaar van de aandacht van het grut, maar alle uitgestrekte handen worden voorzien van een krabbel. ,,Het hoort bij het winnen van het geld,’’ vat hij het offer samen dat bekend zijn nu eenmaal met zich meebrengt.

,,Mijn ultieme droom is multimiljonair worden, miljonair vind ik niet voldoende,’’ herhaalt Jaap nog eens terwijl de kinderen hem schaamteloos aanstaren. ,,Als ik echt heel rijk ben, koop ik een luie stoel, een breedbeeld-tv en een magnetron. Dan ga ik de rest van mijn leven magnetron-maaltijden eten in mijn luie stoel voor de tv. Niets doen is voor mij het ware geluk.’’

Amesz verwacht in het nieuwe tv-seizoen een latenight talkshow te hebben bij RTL. En om maar gelijk een misverstand uit de wereld te helpen: ,,Ik pretendeer absoluut niet de nieuwe Jensen te worden. Het zou te arrogant zijn om dat te stellen. Ik heb mij tot nu toe bewezen in een realityprogramma, maar moet nog maar zien of me dat solo lukt. Er is ook een wezenlijk verschil tussen mij en Jensen. Hij neemt vooral anderen op de korrel, ik schroom niet mijzelf ook in de maling te nemen.’’

Eindelijk verlost van alle kinderen, schiet Jaap de sportschool in. ,,Om mijn sportschoenen op te halen. Die stonden er nog van anderhalf jaar terug. Ja, ik ben nu rijk, kan nieuwe kopen. Maar wat dan nog: die schoenen zijn van mij.’’

Bron: Telegraaf
  Admin donderdag 19 juni 2008 @ 00:06:07 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59506347
En deze ook naar SHO
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:55 #216
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59530620
Terror Jaap is krent

door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-winnaar Jaap zit bovenop zijn centen. Dan kan er dus níemand meer bij komen...
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen. Dus woont hij voorlopig in een stacaravan met vriendin Cora, tot het moment dat hij een gratis huis kan krijgen. Een gesponsorde auto heeft hij al, en zijn stacaravan staat vol met Gouden Kooi-meubilair, vertelt hij in weekblad Party. "Ik mag dan de villa niet hebben gewonnen, ik heb wel een deel van de inventaris opgeeist. Het Jan des Bouvrie-bed kost nieuw zeker veertienduizend euro", aldus de brede krent.
Een beetje van zijn vermogen heeft hij noodgedwongen al wél uitgegeven: "Ik heb alleen een dvd-recorder gekocht, omdat de mijne stuk was."

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 21:41:57 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59531863
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als hij namelijk teveel van zijn 1.3 miljoen euro uitgeeft is hij geen miljonair meer, en dat wil hij koste wat kost voorkomen.
Die 1.3 miiljoen was bruto. Netto ving hij iets minder dan een miljoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:24:36 #218
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59642577
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

En nee Amanda mag daar niet opstaan
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_59642597
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Dennis deed een schnabbel afgelopen zaterdag
Wel leuk dat hij nog ambities heeft

[ afbeelding ]

Oh en Brian werkt aan zijn eigen website, hier de home.url

http://www.brianaire.com/

dinsdag 24 juni 2008 @ 08:29:33 #220
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59643905
DE COVER WAS AL KLAAR. Maar het boek over De Gouden Kooi van exbewoonster Ilona mag niet van John de Mol. „Uitbrengen van het boek betekent een boete van 50.000 euro”, zegt de schrijfster. „Ik vind het heel jammer, want in mijn beleving zeg ik geen onvertogen woord.”

Bewoonster ’Gouden Kooi’ schrijft VERBODEN boek

„Ik zoek een sponsor om de boete te betalen”

John de Mol DWARSBOOMT Ilona

”John kwam woest de villa binnenstormen”

Ilona had zich er zo op verheugd. „Ik ben eerder dan het overeengekomen jaar uit De Gouden Kooi vertrokken. Dat kostte me mijn borg van 10.000 euro. En dat geld, dat ik deels van vrienden moest lenen, heb ik net terugbetaald. Ik heb nu vijftig columns geschreven en ik dacht dat het in boekvorm gezellige vakantielectuur zou kunnen zijn. Maar ik word enorm gedwarsboomd door Talpa.”
Thomas Notermans van Talpa is duidelijk. „Alle bewoners van De Gouden Kooi hebben van tevoren een contract ondertekend waarin zij verklaren dat zij niks over het programma naar buiten mogen brengen. De columns van Ilona zijn veelal onschuldig, maar er staan ook dingen in die het format kunnen schaden. Zoals uitspraken die mensen buiten het programma hebben gedaan. Al met al is ervoor gekozen Ilona aan haar contract te houden. Regels zijn nu eenmaal regels. En Ilona wist dit al toen ze in De Kooi ging wonen.”
Ilona vindt het desondanks teleurstellend. „Al mijn columns zijn gelezen bij Talpa. In 28 van de 50 stonden dingen die volgens John de Mol niet door de beugel konden.”
Ze onthult: „Zoals bijvoorbeeld die keer dat John boos de villa binnenstormde omdat we aan een bepaald spelletje niet mee wilden doen. We zaten er vijf dagen in en we moesten elkaar punten geven al naargelang hoe aardig we elkaar vonden. Daar hadden we geen zin in. De camera’s draaiden weg en John de Mol himself kwam binnen. Hij vond ons watjes en misschien waren we dat ook wel.
Tegen mij riep hij nog dat ik me niet had opgegeven voor Lingo. En dat dit een confronterend programma zou zijn. Ik heb over het incident een stuk geschreven omdat ik er niks kwaads in vond schuilen. John de Mol bemoeide zich in het begin met het programma. Nou en. Bovendien konden de mensen die op de live streams keken zeker een deel van de ruzie volgen.”

Brandkast
Ilona laat een onthullender boek, dat zij aanvankelijk over De Gouden Kooi schreef, liever in de brandkast liggen. „Ik denk dat ik daar wel mensen pijn mee zou doen. Ik ben intussen anders denken over bepaalde situaties. Maar wat ik nu heb geschreven zijn komische columns van een gekooide vrouw.”
De voormalige miljonaire werkt intussen als receptioniste in een ooglaserkliniek. „Om in De Gouden Kooi te komen, gaf ik een baan op. Ik heb intussen gelukkig weer werk. Het neemt niet weg dat ik het flauw vind dat mijn publicaties worden tegengehouden. Al mijn vrienden vinden mijn schrijfsels leuk. En ik bedoel er ook niks kwaads mee. Ik zoek nog een sponsor om de boete te betalen. Ha, ha. Ik kan toch moeilijk als kleine speler gaan procederen tegen de grote John de Mol.”

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_59645928
een beetje raar, want JdM zei toch op televisie dat ze alles mogen vertellen....nu ja misschien mogen ze geen boek uitbrengen...ik weet ook niet of ik echt zit te wachten op Ilona's verhaaltjes, zo lang zat ze toch helemaal niet in de kooi...later zijn veel meer dingen gebeurd, waar ik benieud naar ben hoe het echt zat
  maandag 30 juni 2008 @ 20:04:13 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59801549
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi

Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."

Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.

De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.

De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.

© [CopyRight 2008, Novum]
Laatst gewijzigd: maandag 30 juni 2008, 19:01

Bron: website RTL Boulevard
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:07:33 #223
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811143

Amanda net gestopt met roken

Bron: http://brianaire.hyves.nl/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:35:47 #224
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59811601
Boeke

pi_59816157
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

http://forum.headliner.nl/topic-8653/

toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:48:10 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59816622
Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:17:05 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_59818642
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef happyme28 het volgende:

Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:55:13 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59823530
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef APK het volgende:

[..]

Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.

Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
pi_59823724
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:

[..]

- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.

Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:32:16 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59824118
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
Ja op het laatst ja, maar de eerste weken waren de opmerkingen richting Angelique niet te mals hoor.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:05:23 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_59824707
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:

-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...

Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
pi_59825071
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59825252
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...

Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:21:12 #234
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59826334
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

Streamdeformatie.
Onzin, ik kan best positieve punten noemen van Natasia en ook van Brian en Amanda, maar dat is niet de issue.

Ik citeer alleen uit het interview en daar zegt ze dingen die niet stroken met de werkelijkheid. Verder een prima netjes interview en ik beneid haar niet wat betreft haar thuissituatie. Ik wil ook best geven dat ze het gehad had met het programma, maar het programma is mede geworden wat het is geworden door haar inbreng.

Het laatste deel kwamen er heel veel vriendjes van haar en ze werd op haar wenken bedient en ze heeft flink de actrice uitgehangen als ze zich niet thuisvoelde bij o.a. Brian. Gejengel past prima bij haar en konkelen deed ze nooit inderdaad maar schreeuwen des te vaker.

Anyway, Streamdeformatie mijn hol. Mooi weer spelen in de media des te meer.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:56:49 #235
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59828451
Wat een verschrikkelijke foto van Natasia
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:15:39 #236
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59831774
leuk interview van Natasia
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59832278
Woensdag 2 juli 7:45

Jaap te beluisteren met Jan Papperazzi op Radio Veronica
pi_59833097
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar

Ach, met haar befaamde MAGGI-blokjes zijn straatstenen nog te pruimen, dus lekker koken??
Het is maar wat je lekker vind
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:55:54 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_59836638
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

http://forum.headliner.nl/topic-8653/

toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...
Geweldig, Natasia in een blad dat Vriendin heet En ze heeft moeite met het vinden van een baan. Joh!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:34:12 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59837574
hahahah wat een stuk, oke beetje verwrongen kijk heeft ze er wel op ja!

ach ja, boeien!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:40:00 #241
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59837705
Angelique haar grootste vriendinnetje, met de rest had ze helemaal niks. Alleen Brian en die had moeten winnen.

Ik mis Nadia en vooral Amanda in het hele stuk. Dat waren toch haar baby's. En die hebben wat afgejankt bij haar vertrek. En ze was toch op Amanda's jaardag.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59843068
Wat ik nooit begrepen heb aan het einde van het programma was dat ze allemaal zo "rustig bleven", toen ze verteld werd dat niemand dat huis ging winnen en dat het publiek deels ging meebeslissen over de winnaar. Toen was al duidelijk dat het om een real life SOAP ging en de verhaallijnen in meer of mindere mate gestuurd werden. Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:21:18 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59843294
Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:

Beetje jammer dat ook de Revu moeite heeft de naam van Brian goed te spellen en beetje boel jammer dat er geen foto is geplaats van een pleepot huggende Brian.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 15:40:11 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_59843691
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:42:23 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59843755
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:58:46 #246
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59844173
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:03:18 #247
2018 PC eend
relativist
pi_59844270
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Zana het volgende:
Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...

Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:03:28 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_59844277
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:

Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto's.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:20:17 #249
2018 PC eend
relativist
pi_59844722
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Waarom zijn die foto's BS als je het niet met de tekst eens bent (die je niet eens goed gelezen hebt zoals Cc je meldt).
Volgens jou heeft hij voor DGK nooit een sigaar gerookt, ik denk van wel

Maar WTF maakt het allemaal uit, het gaat om de gedachte erachter en dat is geloof ik een pleidooi om te stoppen met roken, beetje triest dat je ze zelfs daarin nog zwart probeert te maken
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 16:30:06 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_59844930
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:

Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
― Mark Twain
pi_59844984
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...

Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
Heett de term "streamgedeformeerde fans" de plaats ingenomen van "Huubgroupies"?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:32:48 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59845000
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 16:37:55 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_59845104
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:

Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
Kolere, ik ben wrs bevangen door de hitte. Thanks.
― Mark Twain
pi_59845521
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap bij 101 tv:
http://www.youtube.com/user/petermarjan
Hier staat de hele uitzending

http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
pi_59847457
quote:
tja, ze hebben inderdaad alles zelf gezegd en gedaan, maar ja, een beetje knip- en plakwerk doet wonderen...en het ging toch om een grote prijs...erg dat je dan als deelnemer ook afhankelijk bent van hoe de medewerkers achter de schermen je (willen) neerzetten
pi_59849799
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hier staat de hele uitzending

http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
pi_59849871
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En zo halverwege het interview kun je zien dat hij niet weet of Jaap nu écht boos op hem is of dat het gespeeld is van Jaap.
pi_59850274
Ik vindt het interview weer typisch Natasia,Voor onschuldige lezers lijkt het een mooi en politiek correct praatje,Maar voor echte kooi volgers wordt weer jammerlijk duidelijk dat de "zwarte diva" dingen heel erg uit hun verband rukt.
pi_59882439
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

volgens mij was ie doodsbang
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:43:21 #260
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59987843
AMSTERDAM - De baby van ex-Gouden Kooi bewoners Nadia en Dennis is geboren!

De bevalling is goed gegaan, zo meldt Shownieuws. Zowel de naam als de sekse van de baby zijn nog niet bekend.

Dennis en Nadia woonden ongeveer zes maanden in De Gouden Kooi, maar verlieten de villa plotseling kort na elkaar toen ze erachter kwamen dat Nadia zwanger was.

Bron: Telegraaf

‘Het was bij sommige van jullie al wel bekend, maar het wachten was op de officiële berichtgeving. Volgens het bovenstaande bericht zou het geslacht en de naam nog niet bekend zijn, maar op de Hyves van Dennis was al eerder te lezen dat ze de trotse ouders zijn geworden van een dochter, genaamd Jaycee-Lynn. Dit is echter nog niet geverifieerd.’

Bron NL
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:54:44 #261
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59987928
Niet moeilijk te raden waar de naamkeus vandaan komt:

'Jamie Lynn Spears is alleenstaande moeder'
pi_59988080
Wát een WALGELIJKE naam
  woensdag 9 juli 2008 @ 03:27:19 #263
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59988202
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wát een WALGELIJKE naam
Die dochter van Anna Nicole Smith heet ook Lynn, daniellynn
Het is maar wat voor referentiekader je aan je dochter meegeeft

Opgepimpt, show en ja als toekomstig actrice in de Gooische vrouwen, waar Nadia binnen 3 weken er door Linda uitgeknikkert wordt, kan je haar natuurlijk niet Sanne of Roos noemen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:10:23 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59989370
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
quote:
GEFELICITEERD NADIAAAAA en DENNIS.....ja het kooi kindje zit niet langer meer in kooi van Nadia Het hele lieve schattige kleine coetchie coetchie goeee dochtertje van Nadia en Dennis is geboren op 08-07-08 om 1:07.
Amanda en ik zaten toen in een interview met de Party en 's avonds zijn we meteen bij Nadia en Dennis op bezoek geweest in het ziekenhuis. Met hun Babu gaat het heel erg goed en het leek wel of Dennis al Murray's in het haar had gesmeerd....of was het nou dat Nadia al de haartjes had gestyled....hehehe ze zijn allebei dolgelukkig.

Het kindje was ergens in Augustus uitgerekend, maar Jaycee-Lynn had zoiets van jaaaa daaaag ik kom gewoon nu naar buiten!! En dus ja zo ging het dus ook.
Gefeliciteerd aan Dennis en Nadia en hun familie. Veel sterkte en succes!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:15:39 #265
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59989431
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:24:00 #266
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_59989546
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef RSie het volgende:
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:31:28 #267
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59989659
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.

Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:55:17 #268
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_59990009
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef RSie het volgende:

[..]

was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.

Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
Wat denk je zelf... ik kijk heel de dag al uit op Meeting Point dan ga ik toch zeker niet in het weekend daar ook nog eens naartoe om naar Dennix te kijken
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:49:02 #269
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59990826
dat mee je niet, waar woon/werk je dan? (kan ook via PM indien je het niet openbaar wilt hebben)
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:06:56 #270
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59991097
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn. Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens. Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont. De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....
Snooker is top!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:22:50 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59991365
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:25:05 #272
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59991429
Ik kwam Nadia niet lang geleden nog tegen bij de Rijneke Boulevard samen met de vader van Dennix, dus toen was er duidelijk nog geen enkele sprake dat ze uit elkaar zouden zijn.
Mijn vriendin heeft ze 1 of 2 weken geleden trouwens nog samen gespot in Alphen!

misschien was Nadia wel gewoon op bezoek bij haar moeder en zijn toen de wee'en begonnen. ze was ook eigenlijk pas ergens Augustus uitgerekend als ik het goed heb. Maar ik kan me ook zeer goed voorstellen dat ze graag haar moeder in de buurt heeft bij zo'n moment.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:26:32 #273
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59991446
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn.
Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens.
Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont.
De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....

Een zwangere vrouw bij optredens is ook niet verstandig in die herrie , drukte, rook en hitte.
Ze zijn nu vader en moeder, dat kan nog meer binding geven.
Vader en moeder ben je voor de rest van je leven.

(Allemaal van horen en lezen)
Moeder van Nadia bood haar aan om in eigen vertrouwde omgeving van Nijmegen te logeren .

Nijmegen is niet naast de deur van Alphen A/D Rijn, als het kindje er uit wil of moet, dan moet het.

Met je vertrouwde moeder en omgeving klinkt niet verkeerd.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:02:39 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_59993633
jaycee lynn? gvd wat een stelletje kampers
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_59993707
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
[..]
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:05:52 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_59993736
Brian en Amanda, zijn die nog samen?
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 14:08:47 #277
184769 crew  Deisyy
pi_59995400
Jaycee Lynn?!

Dan hadden ze haar toch beter Broek of zelfs Rits kunnen noemen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:09:42 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59995417
JC, van wiens namen zou dat zijn afgeleid ... Jaap en Claire?
pi_59996048
Jaycee-Lynn

Ik had van alles verwacht van die paupers: Shaneequa, Priscilla, Brooke.......... ze hebben zichzelf overtroffen
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:16:41 #280
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59997023
Nou laten we dan maar aannemen dat ze gewoon bij elkaar zijn. Wat ik ook gewoon hoop en ze gun hoor begrijp me neit verkeerd.

Jammer vindt ik wel dat mensen namen verzinnen die misschien voor een baby of klein meisje wel leuk zijn, maar waar je toch het grootste deel van je leven als volwassene mee moet doen. Of weten ze nu al dat het een artieste wordt. Sjeeses
Snooker is top!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:54:47 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_60001123
Nadia en Dennis willen nog veel meer kinderen. Ze willen ook gaan trouwen. In september komt het album van hem uit. Hij zegt in de Party dat ie nog steeds van het DGK stempel probeert af te komen, maar dat gaat langzaam. Zijn nieuwe singel heet 'Ademloos geluk'.
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:49:47 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60002124
Dat beetje succes dat ie heeft, dat heeft die jongen te danken aan die dgk stempel, als ie daar vanaf is dan wordt die singel helemaal niet meer verkocht.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:33 #283
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60002392
nee, dankzij de Gouden Kooi komen de potentiele fans juist niet op zijn optredens af. zelfde effect als bijv. de Idols mensen.

Dennis kans best goed zingen (het is niet mijn stijl,.. maar goed) maar omdat hij in DGK heeft gezeten hebben veel mensen zoiets van, het programma is voorbij dus ga jij ook alsjeblieft lekker weg!
kortom DGK is voor hem een zeer slechte carrieremove geweest!
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:29:16 #284
162917 tuinfluiter
pi_60003023
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Jaycee Lynn?!
Namen? Het doet steeds vaker stof op waaien.

Jaycee Lynn zo heet het dochtertje van Nadia en Dennis.

Jamie Lynn Spears (17), zus van Britney.

Jamie Lynn laat haar baby voor het eerst zien aan de rest van de wereld

poseert met de kleine Maddie Briann op de cover .

(Namen die kunnen herinneren aan iemand, gebeuren etc.)
Lynn , zus van Britney heet ook Lynn .
Maddie die naam heb ik de afgelopen jaar tientallen keren in kranten zien staan.
Briann die naam komt vaker voor.

(Terwijl ik dit zit te tikken, Wolter en gezin in Shownieuws.)
Wolter Kroes: Wordt steeds moeilijker een naam te verzinnen,
Vrouw: Valentijn vind ik ook mooi, hij is echt zo licht blond.
Wolter Kroes: Dit is Tom Kroes, oftewel, Tom Valentijn Kroes.
pi_60007087
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
pi_60007241
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Jammer dat Natasia weer moddervet is geworden. Zonde van de plastische chirurgie.
Jammer? Het is haar verdiende loon
X
X
X
pi_60007243
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was? Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)
O ja, Brook-Lynn, nu wordt het me duidelijk. Alleen die eerste naam, hoe komen ze erop
pi_60007276
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jammer? Het is haar verdiende loon
Ze heeft het er inderdaad zelf weer aangegeten.
pi_60007514
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder
Who's next...
pi_60008024
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje triest dat ze die kooi alleen maar is ingegaan om zwanger te worden, leuk zo'n neurotische moeder
Who's next...
Was dat haar opzet dan Ilona? Maar ze wist toch helemaal niet van wie ze dan zwanger zou raken? Of maakte dat niet uit?
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:28:33 #291
162917 tuinfluiter
pi_60008978
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Lynn van Brooklyn waar Nadia telkens over aan het jammeren was?
Een verwijzing naar hun ongeboren eerste kindje ( kots, help ik krijg flashbacks)

Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
  donderdag 10 juli 2008 @ 04:59:46 #292
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60011644
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Nadia bleek achteraf op deze filmpjes van 27 en 28 november dus wel zwanger.
Op dit filmje zegt Naad dat ze 2/3 weken geleden negatief getest is en dat ze beiden weken daarvoor dachten dat ze zwanger was.

Ze kan wel begin oktober zwanger zijn geraakt en is ze dus niet te vroeg bevallen.
En vanaf oktober is ze ook begonnen met kotsen.
Dat filmpje van Tuinfluiter; dat zijn puur zwangerschapshormonen.
Gek dat we dat niet gezien hebben.

Op 14 november zegt Brian nog dat ze beiden steeds haar buik aaien.

10 november denkt ze dat ze zwanger is

Ja ik weet het
Heb nachtdienst en er is geen fuck te doen
pi_60011875
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
  donderdag 10 juli 2008 @ 07:28:41 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60011878
Oeps.. net te laat...

Jammer, vond het een leuk stel. Kreeg al een beetje de indruk door dat Huub en Claire steeds met Lesley alleen afspraken, maar ik hoop echt dat ze weer bij elkaar komen. Ze leken goed bij elkaar te passen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:10:00 #295
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60012085
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:27 schreef chelsepels het volgende:
Gouden Kooi-Bart weer alleen
AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.
Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”
Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Telegraaf
Agossie

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 10-07-2008 10:46:20 (foutje van mij! ) ]
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:08:53 #296
58921 Day
You can fly!
pi_60012677
Bartje!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:31:02 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60013008
Ik vraag me dan alleen maar af wat er waar is van zo´n Televaag artikel, inmiddels weten we toch hoe die hun eigen verhaal maken van gebeurtenissen...
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:03:02 #298
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60013573
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:08 schreef Day het volgende:
Bartje!
Lesley kusje
Bart niet afsluiten
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 10:31:39 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_60014104
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

Met dank aan NL.

[ Bericht 2% gewijzigd door beequeen op 10-07-2008 10:38:39 ]
― Mark Twain
pi_60014299
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met dank aan NL.

Het blijft zo'n sukkel.
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:41:26 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60014338
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:40 schreef noekje het volgende:

Het blijft zo'n sukkel.
Met z'n sjaaltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')