Heett de term "streamgedeformeerde fans" de plaats ingenomen van "Huubgroupies"?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Maar ik denk dat het voor huub misschien toch wel wat vreemd geweest kan zijn omdat hij bij alles wat hij uithaalde alleen maar superpositieve feedback kreeg.
Ik denk dat hij ook wel kon vermoeden dat het van een harde kern streamgedeformeerde fans afkwam (zijn vader waarschuwde hem hier ook al voor), maar je hoorde hem zo vaak zeggen dat hij hoopte dat het een sms finale werd, dus misschien ook wel niet
Mutsje!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?
Kolere, ik ben wrs bevangen door de hitte. Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
Mutsje!
Dit is het hele artikel, de info staat in de hoek boven het hoofd van Amanda. (ff klikken voor een grotere en dus leesbare versie.)
Hier staat de hele uitzendingquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap bij 101 tv:
http://www.youtube.com/user/petermarjan
tja, ze hebben inderdaad alles zelf gezegd en gedaan, maar ja, een beetje knip- en plakwerk doet wonderen...en het ging toch om een grote prijs...erg dat je dan als deelnemer ook afhankelijk bent van hoe de medewerkers achter de schermen je (willen) neerzettenquote:Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staat de hele uitzending
http://www.kingjaap.nl/2008/07/02/jaap_bij_101tv.html
En zo halverwege het interview kun je zien dat hij niet weet of Jaap nu écht boos op hem is of dat het gespeeld is van Jaap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
volgens mij was ie doodsbangquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die presentator lacht irritamt, en het is nog nep lachen ook
Die dochter van Anna Nicole Smith heet ook Lynn, daniellynnquote:
quote:GEFELICITEERD NADIAAAAA en DENNIS.....ja het kooi kindje zit niet langer meer in kooi van NadiaHet hele lieve schattige kleine coetchie coetchie goeee dochtertje van Nadia en Dennis is geboren op 08-07-08 om 1:07.
Amanda en ik zaten toen in een interview met de Party en 's avonds zijn we meteen bij Nadia en Dennis op bezoek geweest in het ziekenhuis. Met hun Babu gaat het heel erg goed en het leek wel of Dennis al Murray's in het haar had gesmeerd....of was het nou dat Nadia al de haartjes had gestyled....hehehe ze zijn allebei dolgelukkig.
Het kindje was ergens in Augustus uitgerekend, maar Jaycee-Lynn had zoiets van jaaaa daaaag ik kom gewoon nu naar buiten!! En dus ja zo ging het dus ook.
Gefeliciteerd aan Dennis en Nadia en hun familie. Veel sterkte en succes!
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef RSie het volgende:
Maandagmiddag liep Dennisje nog vrolijk fluitend door Alphen te shoppen toen was er dus blijkbaar nog niks aan de hand! behalve dat ie in zijn eentje liep en shopverslaafde Nadia er niet bij was, maar goed, in Alphen heb je ook weinig winkels met PC-hooft kleding!
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
He heb ik Dennix dus ff gemist... maar ja die uk zie je toch over het hoofd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef RSie het volgende:
[..]
was denk rond uurtje of 15:00 hij liep weer in zijn colbertje met sjaaltje eronder dus je had hem makkelijk kunnen herkennen.
Maar je bent toch wel afgelopen zaterdag bij zijn optreden in Meeting Point geweest he!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
Er gingen steeds geruchten dat ze niet meer samen zouden zijn.
Hmm Dennis wordt steeds gezien in Alphen of alleen bij optredens.
Nadia bevalt in nijmegen waar ze vandaan komt en haar moeder woont.
De laatste keer dat Dennis in de kooi was, waren ze toch op zoek naar woonruimte.....
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Brian feliciteert op geheel eigen wijze:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |