Wat vind jij onzin dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, wat een onzin komt er weer uit die Natasia. Echt een vervormd beeld van de werkelijkheid.
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij onzin dan?
Ik vind het wel een leuk stukje.
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ja op het laatst ja, maar de eerste weken waren de opmerkingen richting Angelique niet te mals hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was ze redelijk close met Angelique, naar Natasia-begrippen dan. Ze heeft zeker 10 minuten om haar getreurd en een paar tranen eruit geperst toen Angelique naar huis gestuurd werd. Daarna ging ze over tot de orde van de dag en was Angelique heel snel vergeten.
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
- Angelique haar grootste vriendinnetje: mijn god wat heeft ze die lopen uitkafferen
- Terugkeer DGK: ze ging los vanaf het moment dat ze binnen was, totaal niet omdat Lieke en Huub haar aanvielen of pesten. Zij ging door met het spel en nu doet ze alsof dat andersom was.
- Ze heeft nog wel een paar afleveringen gekeken/ bijv. toen Huub allemaal vrouwen mee nam: die twee dingen stroken niet, dat was veel later en toen zat mevrouw al lang en breed thuis.
- Ze ergerde zich zo aan wat daar gebeurde en ze paste er totaal niet meer tussen... pleaseee... ze stond net zo hard te trekken en te slaan nog vlak voor ze wegging. Ze was een voortrekker en zeker geen buitenstaander...pffff.
Nou en zo nog wel wat dingen. Eén ding moet ik haar wel meegeven: ze was in DGK echt haarzelf!
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
-Ze liep iedereen uit te kafferen, dat was haar rol en daar werd ze in gecoached.
-Ze was volgens mij 'gewoon' zichzelf toen ze terugkwam, in het spel mocht ze niet meppen en toen wel.
-Dat ze niet meer dagelijks keek wil toch niet zeggen dat ze niet bepaalde dingen meekreeg? Bovendien ging Huub altijd al met veel vrouwen.
-Volgens mij is ze oprecht als ze zegt dat ze het helemaal gehad had met het programma en dat ze zich daar niet thuis voelde. Ze komt op mij over als een vrij direct type en dat gekonkel en gejengel past volgens mij idd niet bij haar. Genoeg is genoeg...
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
Onzin, ik kan best positieve punten noemen van Natasia en ook van Brian en Amanda, maar dat is niet de issue.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Anyway, ik vind het een leuk interview maar bij sommige mensen zal zij, Brian of Amanda nooit iets goed kunnen doen.
Streamdeformatie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben het met je eens , vind dit ook een goed interview, eigenlijk het eerste waarin ze helemaal open vertelt over hoe zij alles ervaren heeft.
Doet verder niets af aan het feit dat ik het een heel naar mens vind. Maar ze kookte lekker voor iedereen, dat is waar
Geweldig, Natasia in een blad dat Vriendin heetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Zana het volgende:
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"
http://forum.headliner.nl/topic-8653/
toch gek hoe deelnemers achteraf over bepaalde situaties denken...![]()
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Volgens mij hadden ze zeker wel een aardig idee van hoe ze werden neergezet, ze mochten zelfs on stream naar die promo kijken dacht ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Zana het volgende:
Ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben, hoe ze op televisie werden neergezet, maar denk toch dat dit bij de massa van het publiek een heel grote impact had gehad. Je doet aan een soap mee en wordt achteraf op je soapcharacter afgerekend...
Leuke foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn die foto's BS als je het niet met de tekst eens bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS foto's van B en A. Amanda is al tijden geleden gestopt met roken en Bryian had volgens mij nog nooit een sigaar gerookt voordat hij dat hok inging. Wrs dacht hij dat het wel BrianMiljonaireachtig stond.
Aha, je geeft dus incomplete info. Kun je het artikel of iig het gedeelte van B en A ook plaatsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat Amanda gestopt is in de kooi, staat ook in de uitgebreide (...) tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |