abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58954382
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe cares?

Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al fout Stond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:44:00 #27
2018 PC eend
relativist
pi_58954539
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al fout Stond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Zijn kinderarmpje haalt het lang niet bij Fries....
Volgens mij is het gewoon penis envy van andries
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 00:51:31 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58954645
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:53:36 #29
2018 PC eend
relativist
pi_58954671
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend.
Een zakkenwasser
pi_58954701
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
Die knipoog doet het um
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 01:12:02 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58954862
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Die knipoog doet het um
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:09:17 #32
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58955815
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.

Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.

„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.

Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.

„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”

Bron: Telegraaf
pi_58960783
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.

[ afbeelding ]

„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.

Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.

„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”

pi_58966034
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:45:42 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58967286
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Net zo naief als claire dus...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:58:12 #36
168159 FSR
Just myself
pi_58967592
Terror Jaap terroriseert fijn verder

Brian verkeerde (en naar geruchten nog steeds) in een shocktoestand omdat hij er echt van uit ging dat hij zou winnen. Met hem heel Nederland overigens, want niet alleen in de laatste twee exit-polls van de afgelopen twee maanden, maar ook in alle stemmingen tót aan de laatste stond de beste man op kop. Dit is waarschijnlijk ook de reden geweest dat Jaap heeft gewonnen. John de Mol verklaart dit als het ‘hij gaat toch wel winnen dus ik stem niet meer’ effect. Dit zou zijn waarom Jaap uiteindelijk heeft weten te winnen met een nipte voorsprong.

Maar voor Jaap was de 1.3 miljoen euro die hij mee naar huis neemt nog niet genoeg. Hij kon het niet laten om, toen de deelnemers weer in het huis aanwezig waren, Brian constant in te wrijven dat hij had gewonnen. Letterlijk terroriserend waarbij geregeld de tergende woorden ‘nananananaaanaaa’ te horen waren. Brian deed het niets, want die kreeg weinig mee van wat er om hem heen gebeurde. Tenminste houdt hij nog een vrouw over aan de Gouden Kooi, want Amanda kon hem ondanks zijn verlies melden dat ze verschrikkelijk veel van hem houdt. ‘Ik ook van jou’ was het enige dat Brian kon antwoorden.

Wie wel laat zien dat zijn act echt een act was is Huub. Ondanks dat ook hij ziek is dankzij zijn verlies, is hij nu poeslief tegen de andere deelnemers. Voor Jaap had hij niets dan goede woorden en noemde hem ‘een terechte winnaar’. Maar zelfs tegen Amanda en Brian, met wie hij niets dan ruzie had tijdens het programma, was hij vriendelijk. Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.

Bron: Het Net
When exist, things are inévitable
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:00:58 #37
2018 PC eend
relativist
pi_58967651
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!
Ja idd, ze zouden die nmns eens met rust moeten laten
pi_58967812
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
door Vanessa Bontje

[ afbeelding ]

Wat een aandachtsorgels.

Natuurlijk gaan ze uit elkaar, maar zij wordt eerst nog zwanger ofzo.
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:33:54 #39
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58968356
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef FSR het volgende:
Terror Jaap terroriseert fijn verder

\.....

Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.

Bron: Het Net
Ja, da's lekker.... als Huub had geweten dat het uiteindelijk er niet om ging dat je tegenstanders naar huis gingen, maar het publiek zou bepalen of je zou winnen, dan had hij natuurlijk gewoon normaal zichtzelf geweest en niet zo'n extreme rol aangenomen. Dan had hij gewoon ook lekker achterover geleund...

Dat gaat nooit geaccepteerd worden in DGK 2 als iedereen dat doet, want dan gaat er nooit iemand weg.
pi_58969493
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Kijk hier de beelden nog maar eens, leg er teksten die geschreven zijn in al die Cossen maar naast, zijn en lees ook het Party artikel nog maar eens een keer. Als je dan nog steeds vindt dat het een juiste weergave is van dat wat er gepasseerd is, dan mag je in ene door naar de vernieuwde opgeheven vinger. Als de intentie was en is om Brian tot na DGK stuk te maken met nonsens en onzin, dan moet dat maar gewoon gezegd worden door hen die daar schijnbaar belang bij hebben.

pi_58969652
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel

En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
Disana....
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:51 #42
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_58976446
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje

Er kan er maar één de domste zijn
pi_58976921
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
The Man is back!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58986479
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
pi_58987162
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Vinamp het volgende:
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58989645
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.....
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:54:58 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_58990557
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Scandalous het volgende:

Je mag er wel op rijden, met een zweep slaan of zo'n beest opvreten.
Maar iemand zit aan zijn pik en het hele land is in rep en roer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:02 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58991078
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
pi_58991187
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Net zo naief als claire dus...

weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen

toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was

pi_58991202
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')