Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoe cares?![]()
Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Zijn kinderarmpje haalt het lang niet bij Fries....quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Een zakkenwasserquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend.
Die knipoog doet het umquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
quote:
Ja idd, ze zouden die nmns eens met rust moeten latenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!![]()
![]()
Wat een aandachtsorgels.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
Ja, da's lekker.... als Huub had geweten dat het uiteindelijk er niet om ging dat je tegenstanders naar huis gingen, maar het publiek zou bepalen of je zou winnen, dan had hij natuurlijk gewoon normaal zichtzelf geweest en niet zo'n extreme rol aangenomen. Dan had hij gewoon ook lekker achterover geleund...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef FSR het volgende:
Terror Jaap terroriseert fijn verder
\.....
Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.
Bron: Het Net
Kijk hier de beelden nog maar eens, leg er teksten die geschreven zijn in al die Cossen maar naast, zijn en lees ook het Party artikel nog maar eens een keer. Als je dan nog steeds vindt dat het een juiste weergave is van dat wat er gepasseerd is, dan mag je in ene door naar de vernieuwde opgeheven vinger. Als de intentie was en is om Brian tot na DGK stuk te maken met nonsens en onzin, dan moet dat maar gewoon gezegd worden door hen die daar schijnbaar belang bij hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Disana....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel
En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
The Man is back!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Vinamp het volgende:
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
Je mag er wel op rijden, met een zweep slaan of zo'n beest opvreten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |