quote:'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken
AMSTERDAM - 'Terror' Jaap laat in het RTL-programma Life & Cooking nog even zien wie de baas is. De winnaar van de Gouden Kooi heeft de tafel van Carlo en Irene stukgegooid!
Jaap (25) besloot het presentatieduo 'terrorles' te geven. "Dat is toch f*cking niet normaal", riep hij voordat de tafel de lucht in ging.
Maar de miljonair liet ook nog even zijn gevoelige kant zien. "Ik heb spijt van twee dingen: ik heb een emmer stront over iemand heen gegooid en ik heb de zanglerares van de Gouden Kooi weggejaagd." De arme vrouw kreeg eieren op haar hoofd en ze werd door de paardenbak gerold.
Jaap heeft geen spijt van zijn 'goede doelen' actie. "Ik heb gezegd dat ik de helft van het geldbedrag over zou maken naar Stichting Aap, maar alles is lekker voor Stichting Jaap! Ik vind het een goede grap, omdat ik nog een appeltje te schillen had met het Nederlandse volk. Het merendeel heeft op Brian gestemd."
Wat de 'terrorist' met zijn geld gaat doen is nog niet helemaal duidelijk. " Ik ben een huis aan het bouwen van spare-ribs", grapt hij. "Huub heeft in een dronken bui om 10.000 euro gevraagd, maar daar heb ik alleen maar hard om gelachen."
quote:Op maandag 26 mei 2008 07:29 schreef DroogDok het volgende:
Huub aan het bedelen?![]()
JaapToch jammer dat ik nooit naar Carlo&Irene (
) kijk dan.
tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.quote:
uitzending met Jaapquote:Op maandag 26 mei 2008 08:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Linkje vd uitzending?
ach het is irenequote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
uitzending met Jaap
vanaf 1.12.00
Carlo en Irene bieden Jaap de kans om talkshowhost te zijn. Maar Carlo en Irene zijn nogal saaie gasten om te interviewen, dus dan maar Terror-les. Carlo flipt de tafel en Irene blijft ze de rest van de uitzending "is toch niet normaaaaallll???" zeggen.
Jaap zei er nog bij dat huub het vroeg toen hij lam was en dat het waarschijnlijk wel in de uitzending kwam, dus waarom zou je er direct vanuit gaan dat het niet waar isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef smoekie het volgende:
[..]
[..]
tjonge jonge jonge wie zegt dat het waar is, wat zijn jullie toch ook erg zeg, als er iemand iets zegt, gaan jullie er direct van uit dat het ook zo is. Kan me niet voorstellen dat Huub daadwerkelijk aan Jaap geld zou vragen om te lenen. En dan nog, al zou hij het vragen zie ik Jaap er weer niet voor aan om hem dit te weigeren.
Goedgelovige Harry's
Losahs.
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef PC eend het volgende:
Die zure criticaster van Brian is trouwens een ex-BB die het niet verder geschopt heeft dat het werken voor zo een minderwaardig roddelblad, dat JdM waarschijnlijk betere plannen voor Brian op stapel heeft staan zou voor hem vast extra zout in de wond zijn
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswielquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Tjonge NMNS, waar haal je het vandaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat artikel; van bedenkelijk niveau en zeer onder de gordel. Zo ook iedereen die een natte doos of een harde plasser kreeg van dit artikel........Graag zou ik bij eenieder een vibrator met omtrek van 30 cm inbrengen die bij het lezen van dat artikel begon te kwijlen van genot...... (en dat zou dan nog maar het voorspel zijn)
Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef Copycat het volgende:
Het blijft al snel erg stil rondom de ex-bewoners ...
quote:
Is dat artikel ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja in de partyquote:
Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de partyOf vraag het ff aan Disana die uit de met spinnenwebben vergeven cos spelonken kroop
Brian bevredigt Paardquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dus die dildozwaaier heeft gewoon de Party gelezen?
Maar wat is het probleem eigenlijk?
Brian heeft een paard afgetrokken ofzo
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:22 schreef PC eend het volgende:
Brian bevredigt Paard![]()
Nederland walgt van Brian(maar sms wel het meest voor hem
).
Dierenbescherming woest
Andries gaat het nog ver schoppen![]()
DGK in de Media - deel 2
Ik vond het maar een lulverhaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoe cares?![]()
Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoe cares?![]()
Als dat beest het niet lekker vond had 'ie Brian wel een rotschop verkocht.
Zijn kinderarmpje haalt het lang niet bij Fries....quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en wat ik begrepen heb maar ik stream niet dus ik zit nu al foutStond Ellen (de verzorgster van de paarden) naast hem en ging het over het verzorgen een schoonmaken en daar hoort dat deel ook bij ofzo
Een zakkenwasserquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend.
Die knipoog doet het umquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dus het is eigenlijk juist een enorme dierenvriend. Dat moeten we dan maar aannemen, van een muisje dat uit haar muizenvalletje is gekropen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
quote:
Ja idd, ze zouden die nmns eens met rust moeten latenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Het commentaar op de streamers viert hier ook al hoogtij? Hoe zielig ben je dan?!![]()
![]()
Wat een aandachtsorgels.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:09 schreef happyme28 het volgende:
Bodyguards voor Huub en Claire!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[ afbeelding ]
Claire is dolblij dat ze Huub weer in haar armen kan sluiten.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
Bron: Telegraaf
Ja, da's lekker.... als Huub had geweten dat het uiteindelijk er niet om ging dat je tegenstanders naar huis gingen, maar het publiek zou bepalen of je zou winnen, dan had hij natuurlijk gewoon normaal zichtzelf geweest en niet zo'n extreme rol aangenomen. Dan had hij gewoon ook lekker achterover geleund...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef FSR het volgende:
Terror Jaap terroriseert fijn verder
\.....
Tip dus voor de deelnemers van deel twee van de Gouden Kooi, want die gaat er komen, blijf jezelf, want dat werkt het beste. Wanneer en in welke vorm De Gouden Kooi 2 er gaat komen is nog niet bekend. Wel zal dezelfde villa worden gebruikt, want die is nu niet vergeven.
Bron: Het Net
Kijk hier de beelden nog maar eens, leg er teksten die geschreven zijn in al die Cossen maar naast, zijn en lees ook het Party artikel nog maar eens een keer. Als je dan nog steeds vindt dat het een juiste weergave is van dat wat er gepasseerd is, dan mag je in ene door naar de vernieuwde opgeheven vinger. Als de intentie was en is om Brian tot na DGK stuk te maken met nonsens en onzin, dan moet dat maar gewoon gezegd worden door hen die daar schijnbaar belang bij hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het opgeheven vingertje heeft plaatsgemaakt voor de opgeheven vibrator.
Disana....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben een pro scroller, maar deze smerige quote ontglipte mijn muiswiel
En dan bedoel ik niet wat ik nu van jou quote natuurlijk.
The Man is back!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
2 gifjes zeggen meer dan één plaatjje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Vinamp het volgende:
Aan die tong van dat paard te zien vindt hij het niet zo erg...
Je mag er wel op rijden, met een zweep slaan of zo'n beest opvreten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen![]()
[ afbeelding ]
toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was
ik heb het ook niet gedaanquote:
Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
Dus omdat jouw baas je mag commanderen en je rotklussen mag laten opknappen voor veel te weinig geld, vind je het ook wel best dat-ie aan je pik zit?
Misschien niet létterlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want hij mag ook niet op mijn rug rijden, mij met een zweep slaan of mij opvreten.
Als het een lekker wijf is mag het best wel letterlijk.quote:
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
weet je dat ik er serieus over heb nagedacht op dit zelfgemaakte schilderijtje naar huub en claire te sturen toen ze gingen trouwen![]()
[ afbeelding ]
toch maar niet gedaan, omdat in diep in mijn hart natuurlijk ook wel weet dat het meeste ''spel'' is
al vergat ik dat soms wel eens, omdat ik ze dan weer zo lief vond met zijn tweetjes,
maar ik heb de streams lang genoeg gevolgd om te weten dat het allang geen ''real life'' was
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens jouw schilderij is de liefde van "Claire's kant" wél echt, althans zo interpreteer ik het.
Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel coolquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwa......... ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, achteraf is het wel één grote nepzooi gebleken, dus tja is weet het ook niet meer
ben blij dat ik mijn schilderijtje niet gestuurd heb in ieder geval, want zoals ik er nu tegaan kijk zou doodzonde zijn geweest
het is te koop, een meisje wilde het kopen, heb d'r gematst mocht ze voor een klein prijsje hebben, zij blij, stuurt ze me een email, of ik het dan wel even naar het CS amsterdam wilde brengenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi mooi en goed gedaan (dat je het niet gestuurd hebt) P.s. ik ben verliefd mag ik het hebben? Tis wel cool
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
Ik heb nog een elektrische gitaar te koop, iemand?
[ afbeelding ]
Die, maar dan in het blauw.
Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar serieus, iemand nog iets van huubm clair, amanda, brian of jaap vernomen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof jou dat iets kan schelen, volgens mij zou je het liefst die koninginnedagtroep full time op fok spammen.
Issie op linnen of op een houten paneel....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
Ik heb nog een elektrische gitaar te koop, iemand?
[ afbeelding ]
Die, maar dan in het blauw.
Precies, waarom zou ie moeten janken over die miljoen? Hij heeft de hoofdprijs namelijk al; Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Brian mag dan niet gelukkig zijn in het spel, hij is het in ieder geval wél in de liefde.
Bron : De telegraaf
ah ilonaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef Wilfret het volgende:
[..]
IIk zou het niet weten? de foto is van http://ilonajuly.hyves.nl/
Hij deed dat idd goed. Voor het eerst dat ik Prem te pruimen vond, dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:03 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb Jaap eindelijk bij Knevel gezien, en wat deed hij het goed zeg. Die Jaap moet woordvoerder worden.
Dat Nova gaat tegenwoordig nergens meer over, dan hebben ze hele items over Bokito en nu ging het weer over de Gouden Kooi.
En dat Item was echt heel slecht, je kon duidelijk zien dat diegene die dat item gemaakt had, misschien 1 of 2 keer naar de Gouden kooi heeft gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |