Ik 'vecht' niet meer met jouquote:Op maandag 16 juni 2008 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ff flink schudden met die veertjes, klaar.
Volgende ronde
Grappig hè? Ben benieuwd hoe dat gaat in SHO met de strenge mod static.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroop
Natuurlijk mag dat gezegd worden. Anders wordt het ook maar een saaie boel. Ik vind het alleen af en toe neigen naar de gedachtenpolitie. Een groepje fanatiekelingen die zich bezigt met Huub groepies. Ik denk dan wie is er hier dan fanatiek bezig. Gevalletje pot verwijt ketel zal ik maar zeggen. Dat blijf mij dan weer verbazen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, ze blijven mij verbazen hoor
Vaak is het lachwekkend en soms wat irritant.
Volgens mij is dit nog nooit voorgekomen dat iemand uit een reality soap zo een doorgeschoten fanbase had, dat is best bizar en dat mag toch gezegd worden?
Dat voel ik me nog steedsquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroop
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Ian-nick's maar vooruit.
Bassie en Adriaan forum
Behalve de ontbrekende OP dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem geopend, verslik je niet in je eigen woorden
Als je een beetje stoere eend bentquote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat voel ik me nog steeds![]()
Dat neemt niet weg dat het altijd leuk is om een insider te horen over iets dat je lang gevolgd hebt en over gespeculeerd hebt
Wel word het weer een beetje gezeik tussen voor en tegenstanders, zoals deze post van jou en dat vervuild idd het topic, dus ik zal proberen zoveel mogelijk de groupies te negeren
Want van idioten kan je toch nooit een discussie winnen
Ik verwijs netjes naar OudFruit die zulks veel beter kan dan ikquote:
Geef maar toe, je wordt bangquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik 'vecht' niet meer met jou![]()
Ik verpulver je wel in de finale
Nou voor deze keer danquote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een beetje stoere eend bentnoem je gewoon namen, op één hoop schuiven is zóóó easy,
Ik zou het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel gezellig zo deze reeks met de soppers die soppen op Huubsoppers.
Soppen soppen.
Jij hebt geen seksleven waarschijnlijk, dus ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou voor deze keer dan
Lobasca die in een radioprogramma aan amanda kritische vragen ging stellen over haar anale seksleven vond ik behoorlijk bizar
Als ik wist dat je er was, had ik graag de eer aan jou gelaten, bruingerookte stemquote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef OudFruit het volgende:
Ik maak vanavond wel een nieuwe OP..of een nieuw topic ofzo als deze vol is
Ja, ik vind het ook hartstikke leuk!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel gezellig zo deze reeks met de soppers die soppen op Huubsoppers.
Soppen soppen.
Ik hou hem speciaal voor jou verborgen, voor je het weet bel je 538 weerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt geen seksleven waarschijnlijk, dus ik kan het me voorstellen
Goed plan Daffy Duck.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
Ik hou hem speciaal voor jou verborgen, voor je het weet bel je 538 weer![]()
Nu weer over huub dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |