Knoop deze wijsheid goed in je oren huub, hier spreekt een expertquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de boel graag opvieren. En als er dan iemand reageert, zoals Blurk in dit geval, en er een misverstand ontstaat, dan hebben ze beet. Negeren is een goede optie, want opvierders blijven bezig tot iedereen erbij neervalt.
En de tip van Huub moet jij misschien tussen je oren laten plaatsenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Knoop deze wijsheid goed in je oren huub, hier spreekt een expert
Zeg de mods hebben gechecked of het Huub was of nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Huub als persoon, hartstikke leuk (enkele dingen uitgezonderd)
Die stumperd die zich hier voordoet als Huub, hartstikke triest. En telkens weer worden er nieuwe topics geopend die qua inhoud hetzelfde zijn
Wat moet ik dan, als Toeterende Turk de straten afstruinenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Die stumperd die zich hier voordoet als Huub, hartstikke triest. En telkens weer worden er nieuwe topics geopend die qua inhoud hetzelfde zijn
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
Och ja, jezus en dan moet je dat allemaal doorlezen enzo. Het zal niet meevallen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef smoekie het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?
Of is het een gut feeling?
Ach ja, zo hadden we allemaal onze favo.quote:
Kloon aanmakenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dot!
* noekje vraagt zich af wat ze hier moet doen voor een andere naam.
Ok, ok, ik zeg al niets meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, als Toeterende Turk de straten afstruinen![]()
Gun ons ons lolletje, don't worry, be happy
Via Tele2 krijg je de rekening gespecificeerd. Vic vroeg zich af wie mijn nieuwe lover is.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef Smash-it het volgende:
Net nog in laatste paar posts gemeld, paar dagen terug mijn telefoonrekening gehad.
'Hoi, met Huub' was niet goedkoop, haha! Verder ben ik blij dat ik meteen na Huub's eliminatie de tv heb uitgezet, de stad ben ingegaan en bakken ben gaan drinken, want anders had ik ook nog op Jaap moeten gaan stemmen.
Ja! T-Lexquote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
T-Lex is eigenlijk de enige Brian en Amanda fan die nooit op de man speelde.
Hoi Vic, met Huub!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Via Tele2 krijg je de rekening gespecificeerd. Vic vroeg zich af wie mijn nieuwe lover was.
Dus datte. A(T)-lex is top al word ik wel wat misselijk van zijn Bassie en Amanda forum. Hij gaat nu helemaal los maar daar hebben wij hier geen last van.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
T-Lex is eigenlijk de enige Brian en Amanda fan die nooit op de man speelde.
Hypocrisie is niet alleen bij Huub fans te vinden.
Skattie, tuurlijk mag je wat zeggen..ik praat alleen maar terugquote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ok, ok, ik zeg al niets meer.![]()
Have Fun.
Hou toch eens op over dat groupie gezeikquote:
Hap zegt het Eendjequote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou toch eens op over dat groupie gezeik
En waarom wordt dat niet meer op FOK gepost Fries?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. A(T)-lex is top al word ik wel wat misselijk van zijn Bassie en Amanda forum. Hij gaat nu helemaal los maar daar hebben wij hier geen last van.
Goh daar had je me flink te pakken zegquote:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Lobasca het volgende:
En waarom wordt dat niet meer op FOK gepost Fries?![]()
Jij bent één van de weinige zonder ban daar
Ach wat zal ik daar op zeggen APK.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel de hele tijd, maar Nookie heeft hem gesproken, wat is jouw bewijs dat hij het niet is?
Of is het een gut feeling?
ff flink schudden met die veertjes, klaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goh daar had je me flink te pakken zeg![]()
Ik ga even mijn verlies verwerken
Tata..bitte gernquote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.![]()
Ik heb een ban op het gastenboekgebeuren van B&A, niet op het forum van T-lex.
Wil je een linkje?![]()
Komisch is het wel. Ze voelden zich ver boven de groupie COS verheven maar nu Huub er zelf is komen ze eropaf als vliegen op de stroopquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen echt niet waarom mensen zich zo druk maken om Huub groepies.
Het lijkt wel een missie, een dagtaak, als ik het zo terug lees.
Even serieus dan, IK zie ook wel dat HIJ hier halve waarheden spreekt, en dan zeg ik het nog eufemistisch, maar wiens brood men eet.. whatever...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ach wat zal ik daar op zeggen APK.
tja welk "bewijs" ( no affence Noekie), al wat ik zeg zal niets af doen aan het feit dat vele liever geloven dat HUUBje daadwerkelijk met ze schrijft, en het afdoen als "fantasie o.i.d. dus laten we het er, daar ik niemands grond onder de voeten vandaan wil halen![]()
maar zeggen dat het "een gut feeling" is. Dat is beter te accepteren.
Nou, ze blijven mij verbazen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen echt niet waarom mensen zich zo druk maken om Huub groepies.
Het lijkt wel een missie, een dagtaak, als ik het zo terug lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |